quote:
Nee sorry dit heeft er totaal niet mee te makenquote:
Jawelquote:Op maandag 8 maart 2010 23:31 schreef FastFlyingJackson het volgende:
[..]
Nee sorry dit heeft er totaal niet mee te maken
Neequote:
wat een vieze tegelsquote:
Ik snap echt geen kut van heel dat plaatje en ik vind em eng.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zie dat ook wel eens. En het zijn bij voorkeur Medelanders.
Ik ben benieuwd wat het is.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:40 schreef Twest1 het volgende:
Hoge pet noemen wij dat altijd.
wtf dat plaatje is toch gaar he van tho_0mas
Dank voor de toelichting.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:56 schreef Maisnon het volgende:
Dat plaatje met die melk en dat gekke wezen is een kunstproject, serie foto's met dat rare beest waar allemaal van dat soort verkracht achtige situaties in voorkomen.
2007 staat er toch duidelijk opquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:00 schreef Snaavel het volgende:
waar is de tijd dat dit nog een rage was..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:22 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
2007 staat er toch duidelijk op
Seizoen 1251 denk ikquote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:45 schreef FastFlyingJackson het volgende:
[..]
Hmm ik was toch geen 18 toen ik dat speeldeEr zou eerder 2000 ala 2001 moette staan.. is dat nepperd?
...wat?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:49 schreef FastFlyingJackson het volgende:
O aha die ja![]()
Ik kan me alleen herinneren dat mewtwo ooit de wereldoorloog verklaarde aan zijn rivaal mew.. die ik overigens heel vaak op de gameboy heb lopen zoeken.. zonder resultaat enigzins.. door die kut geruchten heb ik nog eens een extra 82 uur doorgebracht op dat vierkant wapen
Doe er dan wel een uit de oude doos.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:00 schreef Snaavel het volgende:
waar is de tijd dat dit nog een rage was..
[ afbeelding ]
Ik heb een Golduck gekocht voor 8 Deutsche Marken. Dat was pas een transfer.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe er dan wel een uit de oude doos.[ afbeelding ]
Die was zoveel waard volgens iedereenmaar dan wel glimmend en 'first edition'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |