Nou en? Als de mijne niemand interesseert zakt ie ook wel weg. Je geeft geen antwoord op de vraag waarom het zo nodig centraal moet omdat het daar verzuipt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Die zijn allemaal al weggezakt, mooi niet dat ik daar nu nog moeite voor ga doen.
En nee, ik zou het niet lief van je vinden als je ze nu ging kicken om je punt te maken
En die bovenste gaat over de PvdA.
Het moet zo nodig centraal omdat we ander dagelijks met een stuk of 10 PVV-topics zitten, da's alles.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou en? Als de mijne niemand interesseert zakt ie ook wel weg. Je geeft geen antwoord op de vraag waarom het zo nodig centraal moet omdat het daar verzuipt.
Nee, gewoon lomp en kortzichtigquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:52 schreef Turmoil het volgende:
[..]
die inteeltmongolen zijn er sowieso niet om rekening mee te houden. je gaat toch ook niet discussie met je hond?
haatzaaien, discrimineren, trollen , het topic laten ontsporen is toegestaan ?quote:
Hoelang blijft deze doodwensing er nog staan?quote:Op maandag 17 mei 2010 01:15 schreef h4ck3rn00b het volgende:
[..]
Voor de Europese dierlijke beschaving, daarentegen is dit een hele positieve ontwikkeling, en de Europese plantenbeschaving, nou die floreert helemáál .......
Maar ja, de opkomst van extreem-rechts is INDERDAAD een trieste maar ook gevaarlijke ontwikkeling vóór (waarom zijn fascisten, die zogenaamde ultra-nederlanders, altijd zo slecht in Nederlands? Is dat soor intellectueel gedoe te bedreigend voor hen?) de europese democratie!
Dus als we alle extreem-rechtse partijen zoals de PVV, vlaams blok, Fremskrits parti etc, en extreem-rechtsen zelf gewoon tegen de muur zetten! zijn we er ten minste vanaf!!!
Ik bedoel, als ze maar de hele tijd gaan lopen huilen en stampvoeten iedere keer als 17 gekken wat roepen, dan zijn de de de zuurstof niet waard, dus kunnen we beter daaraan wat doen!
Dat soort doen we niet aan in pol.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:32 schreef gelly het volgende:
Is er eigenlijk nog wel eens een moderator actief ?
Ja. Alleen is het via de foon overdag. Snorrie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:32 schreef gelly het volgende:
Is er eigenlijk nog wel eens een moderator actief ?
Doodsverwensing, tijdens een alleszins normale discussie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:47 schreef beeer het volgende:
[..]
Als je met je schele hoofd niet tot de conclusie kunt komen dat deze constructie alleen maar leidt tot duurdere zorg dan hoop ik dat je zo snel mogelijk kanker krijgt en langzaam sterft. Daar betaal ik dan graag mijn losgeld premie voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |