Die staat teveel naar boven, dan moet ik een langere beweging met de muis maken. Energieverspilling denk ik dan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Nu blijft het alweer een tijdje stabielquote:
Ik wil eigenlijk stiekem ook wel een nieuwe die niet afrond op halve kilo'squote:Op maandag 8 maart 2010 18:51 schreef P.F het volgende:
Niet dat ik per se wil afvallen, maar de batterijen van de weegschaal van mijn ouders zijn alweer een tijdje leeg, wel jammer.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Nice! Neem lekker een drambui en een groot toetje
Wat een zaligheid!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net terug van heel fijn 2x 15min hardlopen. Oh wat was ik gelukkig toen, net aan het eind van de les, een grote plas onvermijdelijk was. Mn schoenen zogen zich heerlijk vol met bruine modder en gelukkig hoefde ik maar 20 minuten naar huis te lopen in mn zompige, koude, natte schoenen
Onzin. Gewoon wat meer en gezonder gaan etenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nu 30, dus ben per definitie nu gedoemd om aan te komen
Was dat niet laatst op het nieuws? Dat de NS en andere vervoersbedrijven miljoenen extra binnenhaalden vanwege mensen die vergeten uit te checken of dat niet kunnen?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een gedoe met de ovchip. Ik voorspel veel extra inkomsten voor de ret/ns etc doordat er onterecht borg wordt afgeschreven. Zelf gelukkig nog niet gehad, maar vooral in de bus zijn die kastjes vaak kapot.
Ja dramatisch he? Het is de hele week al huilen met de pet op. En het erge is, ik hou me nog inquote:
moe, geen zin om te koken, lui, geen zin in iets anders. Redenen genoeg. En mijn ervaring heeft geleerd dat dit ook maar een fase is. Ik maak me er niet zo druk om.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Poeh, mijn lijst is 2000 kcal... wel wat veel voor de paar uur die ik wakker ben..
Weltrusten
Tink, waarom eet je zo?
In de supermarktquote:Op maandag 8 maart 2010 21:15 schreef Ewelina het volgende:
Zeg XM. Dat is natuurlijk een D van niks. Waar zijn je groenten?![]()
Om het goed te maken eet je morgen drie stronken broccoliquote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Californium het volgende:
mijn groente van vandaag was tomatensaus op de pizza en ui bij de patatEr is ook werkelijk NIETS goeds aan dat lijstje
Rood is leuk en helemaal in hoorde ik!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Een vlot, pittig kort kapsel, neenmans?
Na veel vet voel ik me zelfs gelukkiger dan vanmorgenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Om het goed te maken eet je morgen drie stronken broccoli![]()
Ziet het er allemaal wat zonniger uit nu?
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Na veel vet voel ik me zelfs gelukkiger dan vanmorgen
en geen brocolli... ik denk ook niet dat ik morgen veel honger heb... Dus het word groentesoep met veel groenteheb nog een halve pan staan
Hoax, je typt te goed om stomdronken te zijn!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:28 schreef Merel het volgende:
Cali, ik hoop dat het helemaal goedkomt met je
Ik ben net thuis van eten met beste vriend en stomdronken. Marghetrita's gedronken, per pitcher, elk een liter. En nog een shotje van het huis omdat ze ons zo leuk vonden. Is toch idioot, maandagavond en stomdronken. Duidelijk bedtijd!
quote:
da's mooiquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:54 schreef Ewelina het volgende:
Hoera, mijn geld van de belastingdienst is binnen!
Wooww nu al! Ik moet de aangifte nog doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:54 schreef Ewelina het volgende:
QFT!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:54 schreef Ewelina het volgende:
Hahahaha ik dacht, huh ik op tv? Dat kan heul nie! Maar dat kan dus idd welquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:02 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!
Wat een fijne beste vriend dat hij je mee uit eten neemt Merel![]()
En Calimero, wat ben je goed bezig met je banenzoektocht! Ik kan nog een voorbeeld aan je nemen, voor mij is het dus juist inspirerend om jouw posts te lezen. Ik zag je trouwens vanochtend op tv en ik vond je ontzettend cute (de tv-serie dus)
Betreft: Sollicitatie naar de functie van huppeldepup (diverse regio's)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:34 schreef _Calimero_ het volgende:
Oooo ik heb nog een superleuke vacature gevonden, en behalve de 3 jaar werkervaring die ze vragen, pas ik perfect in het profiel(en ook een beetje
)
ze zoeken mensen voor verschillende regio's en ik zou bij alle regio's willen werken (reistijd varierend van half uur tot anderhalf uur) , maar kun je dan gewoon in de betreft regel zetten dat je solliciteert voor diverse regio's?
Lief hè! We gingen Mexicaans eten en ik heb echt veel te veel vette zooi op dus dat zal ik wel weer terugzien op de weegschaal. Vandaag maar even balansdagje!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:02 schreef anna82 het volgende:
Wat een fijne beste vriend dat hij je mee uit eten neemt Merel![]()
Wij krijgen echt nog bakken met geld terug van de NL belastingdienst, maar mehn, wat zijn die gasten traag met dingen verwerken! Al maanden geleden ingestuurd en vorige week kregen we bevestiging dat het was ontvangen, pas.quote:
Ja, ,dat is ook zo. Heb je geljk in. Ik heb nog wel mijn voorkeur aangegeven en in de begeleidende mail gezet dat, ondanks mijn voorkeur, de andere locaties ook prima zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Betreft: Sollicitatie naar de functie van huppeldepup (diverse regio's)
Lijkt me prima kunnen
Weet je, er zijn toch geen regels voor hoe zulke brieven moeten. Het ligt er maar net aan wat de ontvanger wil en dat kun je toch niet weten/raden/ruiken. Ik kwam laatst op een website met supergave voorbeelden van geweldig creatieve CV's. Echt heel mooi allemaal, maar voor hetzelfde geld gaan ze meteen de prullenbak in omdat de HR-muts van het bedrijf waar je solliciteert niet van creatieve CV's houdt, ik noem maar wat. Gewoon schrijven en doen hoe jíj het wilt, op jouw manier. En als ze dat niks vinden, dan paste het bedrijf of de organisatie sowieso niet bij je.
[..]
Lief hè! We gingen Mexicaans eten en ik heb echt veel te veel vette zooi op dus dat zal ik wel weer terugzien op de weegschaal. Vandaag maar even balansdagje!
Mijn teruggave was over 2004. Ik was traag met insturen, 30 december 2009quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij krijgen echt nog bakken met geld terug van de NL belastingdienst, maar mehn, wat zijn die gasten traag met dingen verwerken! Al maanden geleden ingestuurd en vorige week kregen we bevestiging dat het was ontvangen, pas.
Nee, eigenlijk niet, ik ben een lui wezenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hahahaha ik dacht, huh ik op tv? Dat kan heul nie! Maar dat kan dus idd wel![]()
Gelukkig maar dta het niet voor iedereen irritant is, al die werkzoek-posts
Hoe gaat de zoektocht bij jou nu dan? Ben je nog wel actief bezig?
Ik heb ook geen ervaring hoor, wel een opleiding maar geen werkervaring..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, ik ben een lui wezenIk denk nog steeds dat als ik mijn mond heel ver open doe er vanzelf een gebraden kippetje naar binnen vliegt, maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik kan beter een voorbeeld nemen aan jou en brieven gaan versturen!
Mijn probleem is alleen dat ik werk wil doen wat ik eigenlijk niet kan (of in ieder geval geen ervaring mee heb en ook geen opleiding) en het werk wat ik wel kan, wil ik niet meer doenMaar ooit komt het goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge! Ik zit nu in t zonnetje in de koffiekamer, lentegevoel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Dank je!! Ik heb wel werkervaring (3 jaar, waarvan 2 jaar een traineeship) en ook een opleiding (geschiedenis), maar naar beide wordt niet gevraagd in de vacatures die ik echt leuk vind. Ik ben niet zo van een uitgestippeld carrierepad en bewuste keuzes geloof ik...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring hoor, wel een opleiding maar geen werkervaring..
Lastig is dat he? Maar gewoon blijven volhouden, van de 100 sollicitaties die je gaat versturen, zal er heus wel 1 zijn waar ze -desnoods door gebrek aan andere brieven- wat met jou kunnen en willen![]()
Succes in ieder geval!
Die hebben we dus nog niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:41 schreef loveli het volgende:
O ja, regel een rechtsbijstandsverzekering!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:32 schreef loveli het volgende:
Afwasmachine heeft kuren, dus ik eet yoghurt met een vork
Boenk boenk boenk van een kater komt niet door de hoeveelheid wijn maar door de slechte kwaliteit er vanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:09 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ok, voor deze keer wel medelijden dan.
En ook met MoBlo, want boenk boenk ivm ziek zijn is van een geheel andere orde dan boenk boenk van een kater natuurlijk.
Wijn in een margaritaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Boenk boenk boenk van een kater komt niet door de hoeveelheid wijn maar door de slechte kwaliteit er van
Dat ik weer boven de 60 weeg.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
..................Dus wat heb ik hier gemist?
Awwquote:
Maar dat je waarschijnlijk nog steeds fabulous bent!quote:
Neh, niet eensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar dat je waarschijnlijk nog steeds fabulous bent!
WB Ladyblack (dat rijmt!), hoe heb je het gehad in Amsterdam? Nog leuke outfits gekocht?
Ik kon het niet laten, sorryquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Boenk boenk boenk van een kater komt niet door de hoeveelheid wijn maar door de slechte kwaliteit er vaneen vochttekort en geoxideerde alcohol (giftig) die niet snel genoeg is omgezet naar azijnzuur
Leuk is dat hè!!! De taart van mijn tante!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neh, niet eenswel lekkere taart gegeten bij De taart van mn tante (
! ) en een onwijs leuke avond gehad in De Nieuwe Anita, hilarische retro-huiskamerkroeg met echt een supergoeie band met fijne muziek
![]()
En verder samen met 2 vriendinnen hulpverlener gespeeld, want mn vriendin bij wie ik logeerde zit er zwaar doorheen op dr werkdus ook erg veel zware gesprekken gehad.
Oei Phaidra, dat is dan toch spannend!!![]()
Moet nu alweer werken.......
Uitputtend kan zo'n gesprek zijn he. Mijn concentratie is ook een beetje weg, en om 16 uur wordt in ons kantoor een informele borrel georganiseerd... Van werken zal niet veel meer komen denk ik! Heeft het wel wat opgelucht?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:46 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit in de UB maar daar is dan ook alles mee gezegd...![]()
vanochtend met mn collega/kantoorgenoot over het vrijdagmiddaggedonder (scrabblewoord!) gepraat, en ik heb echt 0,0% energie meer over...
spannend phaidra, ik duim voor je
en beterschap voor merel, den rest heb ik denk ik een beetje gemist... sorry!
Gedachtenstroom hier: Mooi dat ik geen boodschappen heb gedaan en niets lekkers in huis heb, kan ik ook niet snaaien. Oh wacht, ik heb nog een pot B&J staan. *hobbelt naar vriezer* Uhm.. zou ik dat wel doen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef AKnynke het volgende:
boh, ik heb een snaaidag vandaag. Al 5 paaseitjes, 4 koekjes en lunch op, en nu heb ik nog meer zin in lekkers. En het lastige is dat er heir ook altijd lekkers aanwezig is...
er staat nog chocolade appeltaart in de koelkast, chocolade paaseitjes op de koelkast en nog meer chocola in de keukenkast. Ik mag van mezelf over 2 uurjtes een stukje appeltaart, als ik hard gewerkt heb. M'n lijstjes zullen nooit zo mooi zijn in Duitlsand als in Zweden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Gedachtenstroom hier: Mooi dat ik geen boodschappen heb gedaan en niets lekkers in huis heb, kan ik ook niet snaaien. Oh wacht, ik heb nog een pot B&J staan. *hobbelt naar vriezer* Uhm.. zou ik dat wel doen?
nee. althans, ik heb bedacht dat ik ga doen wat ik kan doen, en op mijn manier, en als dat niet naar haar zin is, dan mag ze me ontslaan - dat is haar enige middel, en dat is iets wat ze niet wil...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, hoe nu verder? ga je de confrontatie nog aan?
Jij ook al?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:46 schreef Syrena het volgende:
StrandOlijfjes
Wijn
OMG daar heb ik echt z'n zin in, ik zou bijna wat gaan boeken om maar eventjes in 25+ te kunnen zitten.
En onder het motto: nee heb je, ja kun je krijgen heb ik net de projectleidster gemaild. Ik doe voor 0.2 fte mee aan een project en dat is op bibliothecarisniveau. In mijn ogen moet ik dus voor 0.2 omhoog in schaal, want daar is geld voor gereserveerd. Ik denk dat ze het wel makkelijk vinden dat ik niks liet horen, maar nu maar eens gevraagd hoe 't zit. En nog eens gemaild over m'n reiskosten.
I want ze monies verdorie
Jouw leven draait wel een beetje om koffie, of niet?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:14 schreef neen het volgende:
O: 2 broodjes geroosterd, gekookt eitje en nog een met pindakaas
T: 3 koffie
L: weetniet, ontbijt was kwart voor elf ofzo dacht ik en dus zo maar iets
D: weetookniet, denk soep
T: kopje koffie
Morgenochtend al vroeg in de trein zittenik ben benieuwd of ik tijd heb om dan koffie te zetten om mee te nemen.
Beetje imagebuilding he.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jouw leven draait wel een beetje om koffie, of niet?
Oja, lunch... goed idee.
Uh.. Ja. Vriend van me zou er begin van het jaar in kunnen, rond januari. Ging trouwen in april. Brief: vanwege het weer beetje uitstel, wordt 3 maart dat je de sleutel krijgt (dat jaar had het geen dag gevroren). Meubels besteld voor eind maart. Brief: sorry, de vorige brief had niet verzonden mogen worden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:32 schreef Mini_rulez het volgende:
Zucht, is het normaal bij een nieuwbouwwoning dat je pas vlak van tevoren te horen krijgt wanneer je er eigenlijk in kunt?De oplevering van onze woning stond gepland voor week 10 (nu) maar we hoorden steeds maar niets, en nu is vriendje net weer bij de makelaar langsgeweest en die zei dat het twee weken vertraagd is maar dat we wel ongeveer 2 weken voor de echte oplevering al de sleutel krijgen. Eh ja, dat zou dus nu zijn.
Dus de makelaar kan niet rekenen, en hij heeft ook geen idee wanneer het nou af is.
![]()
Lekker handig om zo een verhuizing te plannen.
[/klaagpost]
Hmm echt waar?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:13 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, kan ik me ook wel voorstellenSucces met het vinden van je motivatie, dan! Je kan het heus, je hebt het al zover geschopt...
Sarabi: te weinig.
Nou niet heel veel, maar wel echt meer en calorierijker dan voorheen. Het sporten heb ik sinds een paar weken wel weer goed opgepakt, maar dat was deze winter ook minder en ja, dat alles bij elkaar.......quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Co, wat raar, zoveel eet je toch niet?? Sport je nog veel??
Wel als je ze zelf maakt en opleukt met noten en een flink olie-houdende dressing. Niet als ze van de AH komen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm echt waar?
Maaltijdsalades zijn stiekem altijd meer dan je verwacht
En ik moet nog iets voor mijn laatste T verzinnen....
3 kilo in 6 weken? Wat is daar rigoreus aan? Half kilootje per week!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Snap wel dat je die 60 niet leuk vind hoor maar je bent bekend met jojo toch?? Als je zo rigoreus gaat lijnen dan zit het er des te sneller weer aan + als kadootje wat extra... Beetje oppassen
Wij zonet naar het dorpshuis om belastingpapieren in te laten vullen, was het gisterVanavond maar weer een nieuwe afspraak maken, vind het niet erg, wil heul niet weten wat ik moet betalen
Nee, dat valt wel mee maar daarna, als het weer 'gewoon' gaat... Maar je weet als geen ander hoe het werkt dus dat zal wel goedkomenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:28 schreef conleche het volgende:
[..]
3 kilo in 6 weken? Wat is daar rigoreus aan? Half kilootje per week!
Ja die zijn behoorlijk groot op het moment.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:31 schreef loveli het volgende:
En al krijg je ze er niet af, dan heb je in ieder geval een volle boezem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik nok er mee zo, weer niet gehaald wat ik wilde halen maar t kan me geen ruk schelen vandaag. oladiejoooKwak
Geen idee, er zit geen labeltje in.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
Gorgeous, DaD! Wat voor materiaal?
Ik heb mijn oog laten vallen op allerlei paul-smithrokjes die ik in geen jaren kan betalen
ik speel de hele middag tussen het studeren al een autoracespelletje op de ipod touch van m'n vriend. Die was hij vergeten, morgen moet hij hem maar weer mee nemen naar kantoor, want het houd me van m'n werk! Ik heb wel het record verdubbelt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:35 schreef conleche het volgende:
Ik heb van een vriend 2 Mario-spelletjes geleend voor de Wii. Ik kan niet wachten tot ik naar huis kan, om ze te proberen. Hoe zielig is dat.
Dat wás ooit wel mogelijk, maar tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:49 schreef Kimpossible het volgende:
Dames en heren,
Ik vroeg mij af of het mogelijk was om hier 'gewoon' mee te posten zonder dieetwebaccount? Wegens mijn verleden (eetstoornis) heb ik geen weegschaal in huis en ben ook niet van plan deze aan te schaffen, maar ik zou het wel leuk vinden om hier te posten!
Hehe, gezellig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wás ooit wel mogelijk, maar tegenwoordig niet meer.
Iedereen mag hier meeposten, met of zonder dieetwebaccount, en de enige vereiste is dat je tenminste af en toe iets on topics roept.
Ga ik doen! Waar is smeerkaas lekker op?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:25 schreef Laureline het volgende:
En PF, vegetarische paté enzo vind ik over het algemeen heel smerig, maar ik zou me eens verdiepen in de Tartex (bij de natuurwinkel verkrijgbaar)! Die hebben verschillende smaakjes, je kan zo'n pakketje kopen met een aantal verschillende mini-verpakkingen, om te proberen welke je lekker vind. Ik hou zelf van de Mexicana, die is goed pittig.
Heb je geen combimagnetron gekocht dan?? Probeer het anders in een pan met deksel, op laag vuur. Zou moeten werken. Ik heb zo zelfs weleens koekjes gebakken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef P.F het volgende:
Oooooo ik baal dat ik geen oven heb want ik heb laatst allemaal afbak broodjes gekocht
Doe dan die pan maar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:22 schreef P.F het volgende:
Ik heb ook geen (combi)magnetron. Vriendje heeft er wel een maar hij is hard aan het studeren in zijn kamer
Met worstenbroodjes gaat het ook primaquote:
Haha, ik moest even nadenken over het rijmen, maar jij leest zeker Dee A Dee! Ik lees "Dat" en dan rijmt het helemaal nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai!
Ik zie een Kwak in de UB en een Mooi jurkje van DaD! </rijmt>![]()
Boo, net tandartsrekening binnengekregen171 euro! Waaah. Ik dacht dat het vergoed werd
![]()
Verder alles wel puik hiero
Jij bourgondier!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:27 schreef Merel het volgende:
Ik heb ook niks met dat hele dieetweb. Zou het daarom zijn dat ik constant 5 kilo te zwaar blijf?
Lijstje voor vandaag:
een handje geraspte kaas
Er staat inmiddels een pannetje soep op.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:54 schreef anna82 het volgende:
[..]
Jij bourgondier!Zit er inmiddels al iets meer in?
Op een krekkerquote:
mijn oma had vroeger een "oventje" dat was een soort bakje, met onderin folie en een elektrisch element, en een geisoleerde deksel. daar deed ze idd. afbakdingetjes in enzoquote:
oeh, een Dutch oven noemen ze dat! en zonder zo'n tulbandgat erin ook! kennis van ons heeft eens een hele erge lekkere cake gemaakt, gewoon in een hapjespan met deksel erop op heel zacht vuur... ga ik ook eens proberen denk ik...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:36 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
Kun je saucijzenbroodjes, croissantjes, cake enzo in maken op een gasfornuis. Hendig!
Ik vond dat een heel leuke film!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:58 schreef anna82 het volgende:
Oh en welkom Kimpossible!
Ik ga zo Julie & Julia kijken (of andersom) en ik denk dat ik daarna heel veel zin in bakken ga krijgen. Gelukkig is er bijna niets in huis, alleen zelfrijzend bakmeel, bloem, suiker, appel, rozijnen, eieren en 1 citroen....
haha nee of of he. of paté of smeerkaas.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Op een krekker![]()
Ja, als ik ìets smerig vind zijn het die kaasworstcreaties. Ik zou smeerkaas alleen combineren met wat komkommer en veel peper, of gedroogde tomaten. Niet met vegetarische paté, beetje dubbelop![]()
Maar als die smeerkaas je dwars zit, zou ik die gewoon op een stokbrood met veel knoflook in de oven smeren ofzo. Anders weet ik het ook niet, ik heb eens aan een productie meegewerkt waar een heel jaar lang een enorme DOOS vol Eru-Goudkuipjes ongeopend op de lunchtafel stond. En bleef staan, terwijl normaal echt ALLES wordt opgevreten, en van de kostjes nog tosti's worden gebakken. Maar dit spul ...
Natuurlijk niet! een kleine hoeveelheid chocola zorgt dat je het niet echt 'mist' ofzo. (tenminste, dat denk ik)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:31 schreef kwakz0r het volgende:
ohja hoi kimpossible!
ik mag vanavond nog twee beschuitjes met nutellawant nutella is niet evil
zei de dietiste
Mooi!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Ik presenteer u een jurkje, inclusief vieze spiegel, haastig dichtgetrokken gordijnen in verband met het volledig uitkleden in een benedenhuis met veel ramen, en een wasrekje.
Er zaten ook oorbelletjes bij in het pakketje, schattig..
Ja zoiets zei mn vriend ook!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef anna82 het volgende:
[..]
Haha, ik moest even nadenken over het rijmen, maar jij leest zeker Dee A Dee! Ik lees "Dat" en dan rijmt het helemaal niet![]()
Heeft de tandarts niet gewoon de rekening rechtstreeks naar jou gestuurd? Dan kan je hem alsnog declareren bij je verzekeraar...
tandartsen factureren bijna allemaal via fa-med, en die sturen de rekening vrijwel altijd naar jou zelf. je kan m snel doorsturen dan betaalt je verzekring het aan hen (maar dan moet t wel binnen de termijn anders krijg jij weer een aanmaning enzo, weet niet hoe nsel je verzekeraar is) of je kan t zelf betalen en m indienen bij de verzekering.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja zoiets zei mn vriend ook!Er is nog hoop
Oe vertel eens, waarom? Ik heb de laatste tijd wel vaker nutella op mn brood (krijg ik tenminste weg voor sport in de ochtend enzoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:31 schreef kwakz0r het volgende:
ohja hoi kimpossible!
ik mag vanavond nog twee beschuitjes met nutellawant nutella is niet evil
zei de dietiste
Ah merci voor de uitleg kwak! Mijn rekening komt van uwnota oids, zal wel net zoiets zijn als Fa-Med. Ik betaal het wel gewoon en dien het dan zsm in bij mijn verzekering - ik heb namelijk geen idee hoe rap ze zijn. Ik dien normaal ook nooit dingen in, dus ik ga maar eens uitzoeken hoe dat werktquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
tandartsen factureren bijna allemaal via fa-med, en die sturen de rekening vrijwel altijd naar jou zelf. je kan m snel doorsturen dan betaalt je verzekring het aan hen (maar dan moet t wel binnen de termijn anders krijg jij weer een aanmaning enzo, weet niet hoe nsel je verzekeraar is) of je kan t zelf betalen en m indienen bij de verzekering.
ik krijg sommige dingen helemaal (1 keer per jaar controle, foto's en reiniging) en andere 75% (boren en de rest) vergoed, en alles tot een mqaximum bedrag van maar liefst 175 euromaar ja, een extra verzekeiring kost me weer meer dan ik aan rekeningen heb.
Ja, komt, ooit. Ik ben je niet vergeten!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef P.F het volgende:
O doe eens een foto van mijn jurkje!!
t ging vooral om de hazelnoten en toegevoegde calcium geloof ik.... maar tochquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! een kleine hoeveelheid chocola zorgt dat je het niet echt 'mist' ofzo. (tenminste, dat denk ik)
Al heb ik lieverhagelslag
Okquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, komt, ooit. Ik ben je niet vergeten!
Te klein. Het is maatje 36 en het geeft niet mee. Ik zit tussen 36 en 38 en m'n C-cup wordt verpletterd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat past er niet aan het jurkje, sigme? Te klein of te groot?
die van mij is heel makkelijk, ik moet gewoon de originele nota opsturen met (als t niet op de noita al staat mn sofinummer, mn relatienummer, mn geb datum enzo) en dan staat t binnen 10 dagen op mn rekeningquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ah merci voor de uitleg kwak! Mijn rekening komt van uwnota oids, zal wel net zoiets zijn als Fa-Med. Ik betaal het wel gewoon en dien het dan zsm in bij mijn verzekering - ik heb namelijk geen idee hoe rap ze zijn. Ik dien normaal ook nooit dingen in, dus ik ga maar eens uitzoeken hoe dat werkt![]()
Op zulke momenten ben ik wel érg blij dat ik maar 1x per jaar naar de tandarts moet!
Oh! Nou ja, ik blijf toch gewoon lekker chocola eten in de ochtendquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t ging vooral om de hazelnoten en toegevoegde calcium geloof ik.... maar toch
ja ik eet ook af en toe lekker chocolade cruesliquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh! Nou ja, ik blijf toch gewoon lekker chocola eten in de ochtend:-), het werkt voor mij.
Nog helemaal geen echte vreetzin gehad sinds ik weer begonnen ben
Hoera!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
t ging vooral om de hazelnoten en toegevoegde calcium geloof ik.... maar toch
H&M....quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:59 schreef P.F het volgende:
Hmmm waar vind ik voor weinig een jurkje tot op de knie en met bedekte schouders?
Heb donderdag een begrafenis dus wil hem dan aan en ik heb nog een high tea en zo daar moet ik ook netjes zijn..
Ik heb een heel simpel jurkje, met een ronde hals, 3/4 mouw. Maar hij is wel kort.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:01 schreef P.F het volgende:
Ja waarschijnlijk wel, maar heb je er zeker 1 bij de H&M gezien?
http://www.perfectlybasic(...)-01140043181105.aspx
dit is wel prima, maar 80 euroen liever heb ik iets kortere mouwen en iets dikkere stof
Bij de WE hebben ze echt veel leuke jurkjes, maar ook in sobere kleuren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:01 schreef P.F het volgende:
Ja waarschijnlijk wel, maar heb je er zeker 1 bij de H&M gezien?
dit is wel prima, maar 80 euroen liever heb ik iets kortere mouwen en iets dikkere stof
en dit dan PF?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:03 schreef P.F het volgende:
deze is van de h&m maar echt net te kort, ik ben lang met lange benen, korte jurkjes staan ordinair..
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ik veel slanker ben dan jij, hoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Te klein. Het is maatje 36 en het geeft niet mee. Ik zit tussen 36 en 38 en m'n C-cup wordt verpletterd.
Proberen? Ik stuur 'm je zo toe, liever kwijt dan rijk. Jij bent denk ik behoorlijk slanker dan ik, maar je kon ook nog wel eens met je tieten klem komen te zitten.
Ik vind de hoge taille mij ook niet staan trouwens.
Ja, ik had er een heel mooi blauw jurkje gezien die ik mocht kopen van mezelf als ik geld had. Nu heb ik geld en is ie wegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Bij de WE hebben ze echt veel leuke jurkjes, maar ook in sobere kleuren.
In december een grijze met plooien en een zwarte met col en korte mouwtjes
Dat is al beter, maar dat wijde staat niet zo.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en dit dan PF?
[ afbeelding ]
ik vind die strakke tricotjurkjes eigenlijk per definitie nooit netjes...
wel leuk maar 60 euro?omg.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik had er een heel mooi blauw jurkje gezien die ik mocht kopen van mezelf als ik geld had. Nu heb ik geld en is ie weg
http://shop.wefashion.com/-/JURK-pcgygKA4QMAaIAAAElr8g4aFDh9zkKA4QM8rUAAAEmcsY2uzYp-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR.html?FilterProductID=wDoKA4QMRmgAAAEmUxE2uzYq&SearchParameter=
die heb ik aangepast dit najaar, voor een concert (de zwrate versie) maar de 48 was net te groot en de 46 net te klein - vooral tietsgewijs...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, ik had er een heel mooi blauw jurkje gezien die ik mocht kopen van mezelf als ik geld had. Nu heb ik geld en is ie weg
http://shop.wefashion.com/-/JURK-pcgygKA4QMAaIAAAElr8g4aFDh9zkKA4QM8rUAAAEmcsY2uzYp-wefashion-nl-Site-WFS-nl_NL-EUR.html?FilterProductID=wDoKA4QMRmgAAAEmUxE2uzYq&SearchParameter=
Trek je er toch een vestje over aan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:11 schreef P.F het volgende:
@ewelina die onderste heeft geen bedekte schouders
en mijn colbertje heb ik op een after laten liggen en mijn zwarte broek is stuk. helaasch.
Hij stond me fantastisch. Beter dan het model.... Is een hele mooie kleur en stof in het echt.quote:
het is mooie dikke stof, en heel netjes in elkaar gezet. niet zo'n flodderding asl h en m spullen... dan betaal ik wel wat meer...quote:
Die is prachtig!!!!!! Perfect!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
PF: Volgens mij is dit ook best netjes, maar leuk genoeg voor andere gelegenheden -->
http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/jurken/esprit-women-casual-jurk/C01_L0B_LB1_506078/?PRmin=5&PRmax=120&F=19,2,3,17&PI=13&SM=0
Ik heb geen vesten behalve mijn vest dat ik vandaag heb opgehaald. Ik ben niet echt een koukleumquote:
hij ziet er idd wel flodderig uitquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het is mooie dikke stof, en heel netjes in elkaar gezet. niet zo'n flodderding asl h en m spullen... dan betaal ik wel wat meer...
en KUT nu weet ik dat er een online WE shop is... dat was vroeger niet...nog een site om bij weg te blijven...
Oh haha! Ik ging juist voor je op zoek naar iets decolleté-lozers ivm de begravenis waar je hem voor wou!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:17 schreef P.F het volgende:
[..]
jaaa! ik hoop dat ik er ook decolleté in heb.
ik hou van decolleté
Huuu!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:19 schreef P.F het volgende:
omg deze is stiekem heel leuk, beetje gossip girl
http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/jurken/zigga-jurk/C01_L0B_LB1_412422/?M=6&KW1=47206&PRmin=5.-&PRmax=49&F=19,2,3,17&SM=0
Normaal vind ik dat te duur, maar heb er een hele mooie jeans voor 24 euro gehaald in de salequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:17 schreef P.F het volgende:
Hij is van esprit zie ik net!!! ik heb nog NOOIT iets leuks bij de esprit gezien
ik wil er niet veel voor uitgeven maar ik wil wel dat t jurkje echt heeel ergquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:21 schreef Merel het volgende:
PF, misschien een gekke suggestie, maar loop eens binnen bij C&A, of kijk bij Wehkamp ofzo. Zeker als je er niet veel aan uit wil geven en de kwaliteit niet zo heel veel uitmaakt. En 100 dernier panty's doen wonderen voor degelijkheid bij jurkjes of rokjes die net iets te kort zijn. Ik draag niets anders naar m'n werk
ik heb een dermate bescheiden voorgevel en een lief hoofd/geen porno hoofd dat ik er nog niet ordinair uitzie in het meest blote hemdjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Huuu!Dat vind ik dan weer niks
De bovenkant doet me een beetje denken aan zo'n soort Japanse fliebel-vis!
Merel: eens! Het zit vaak inderdaad mooier dan veel dingen bij H&M, vooral rokjes en broeken!Jammer alleen dat ze ook meteen wat duurder zijn, dus het is niet echt een plek voor een overdaad aan impuls-inkopen
nee absoluut niet los! ik heb best lange/dunne benen die staan dan zo raar onder een wijde rokquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:24 schreef Ewelina het volgende:
Voor als je iets losser wil PF...
http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/jurken/brooker-jurk/C01_L0B_LB1_408036/?PRmin=5&PRmax=120&F=19,2,3,17&PI=1&SM=0
http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/jurken/brooker-jurk/C01_L0B_LB1_408375/?PRmin=5&PRmax=120&F=19,2,3,17&PI=2&SM=0
http://www.wehkamp.nl/damesmode/jurken-rokken/jurken/esprit-women-collection-jurk/C01_L0B_LB1_506748/?PRmin=5&PRmax=120&F=19,2,3,17&PI=4&SM=0
Ook in zwart
Ik vind diepzwarte panty's anders een stuk mooier en stijlvoller dan zwart doorschijnend. 60 denier danquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:23 schreef P.F het volgende:
en met 100 denier kousen zie ik er uit als zwarte pietiig dat zegt t vriendje als ik een dikke panty aan heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |