Nee, dat valt wel mee maar daarna, als het weer 'gewoon' gaat... Maar je weet als geen ander hoe het werkt dus dat zal wel goedkomenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:28 schreef conleche het volgende:
[..]
3 kilo in 6 weken? Wat is daar rigoreus aan? Half kilootje per week!
Ja die zijn behoorlijk groot op het moment.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:31 schreef loveli het volgende:
En al krijg je ze er niet af, dan heb je in ieder geval een volle boezem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik nok er mee zo, weer niet gehaald wat ik wilde halen maar t kan me geen ruk schelen vandaag. oladiejoooKwak
Geen idee, er zit geen labeltje in.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:16 schreef ColdFeet het volgende:
Gorgeous, DaD! Wat voor materiaal?
Ik heb mijn oog laten vallen op allerlei paul-smithrokjes die ik in geen jaren kan betalen
ik speel de hele middag tussen het studeren al een autoracespelletje op de ipod touch van m'n vriend. Die was hij vergeten, morgen moet hij hem maar weer mee nemen naar kantoor, want het houd me van m'n werk! Ik heb wel het record verdubbelt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:35 schreef conleche het volgende:
Ik heb van een vriend 2 Mario-spelletjes geleend voor de Wii. Ik kan niet wachten tot ik naar huis kan, om ze te proberen. Hoe zielig is dat.
Dat wás ooit wel mogelijk, maar tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:49 schreef Kimpossible het volgende:
Dames en heren,
Ik vroeg mij af of het mogelijk was om hier 'gewoon' mee te posten zonder dieetwebaccount? Wegens mijn verleden (eetstoornis) heb ik geen weegschaal in huis en ben ook niet van plan deze aan te schaffen, maar ik zou het wel leuk vinden om hier te posten!
Hehe, gezellig!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat wás ooit wel mogelijk, maar tegenwoordig niet meer.
Iedereen mag hier meeposten, met of zonder dieetwebaccount, en de enige vereiste is dat je tenminste af en toe iets on topics roept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |