Ga ik doen! Waar is smeerkaas lekker op?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:25 schreef Laureline het volgende:
En PF, vegetarische paté enzo vind ik over het algemeen heel smerig, maar ik zou me eens verdiepen in de Tartex (bij de natuurwinkel verkrijgbaar)! Die hebben verschillende smaakjes, je kan zo'n pakketje kopen met een aantal verschillende mini-verpakkingen, om te proberen welke je lekker vind. Ik hou zelf van de Mexicana, die is goed pittig.
Heb je geen combimagnetron gekocht dan?? Probeer het anders in een pan met deksel, op laag vuur. Zou moeten werken. Ik heb zo zelfs weleens koekjes gebakken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:19 schreef P.F het volgende:
Oooooo ik baal dat ik geen oven heb want ik heb laatst allemaal afbak broodjes gekocht
Doe dan die pan maar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:22 schreef P.F het volgende:
Ik heb ook geen (combi)magnetron. Vriendje heeft er wel een maar hij is hard aan het studeren in zijn kamer
Met worstenbroodjes gaat het ook primaquote:
Haha, ik moest even nadenken over het rijmen, maar jij leest zeker Dee A Dee! Ik lees "Dat" en dan rijmt het helemaal nietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai!
Ik zie een Kwak in de UB en een Mooi jurkje van DaD! </rijmt>![]()
Boo, net tandartsrekening binnengekregen171 euro! Waaah. Ik dacht dat het vergoed werd
![]()
Verder alles wel puik hiero
Jij bourgondier!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:27 schreef Merel het volgende:
Ik heb ook niks met dat hele dieetweb. Zou het daarom zijn dat ik constant 5 kilo te zwaar blijf?
Lijstje voor vandaag:
een handje geraspte kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |