Die staat teveel naar boven, dan moet ik een langere beweging met de muis maken. Energieverspilling denk ik dan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Nu blijft het alweer een tijdje stabielquote:
Ik wil eigenlijk stiekem ook wel een nieuwe die niet afrond op halve kilo'squote:Op maandag 8 maart 2010 18:51 schreef P.F het volgende:
Niet dat ik per se wil afvallen, maar de batterijen van de weegschaal van mijn ouders zijn alweer een tijdje leeg, wel jammer.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Nice! Neem lekker een drambui en een groot toetje
Wat een zaligheid!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net terug van heel fijn 2x 15min hardlopen. Oh wat was ik gelukkig toen, net aan het eind van de les, een grote plas onvermijdelijk was. Mn schoenen zogen zich heerlijk vol met bruine modder en gelukkig hoefde ik maar 20 minuten naar huis te lopen in mn zompige, koude, natte schoenen
Onzin. Gewoon wat meer en gezonder gaan etenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nu 30, dus ben per definitie nu gedoemd om aan te komen
Was dat niet laatst op het nieuws? Dat de NS en andere vervoersbedrijven miljoenen extra binnenhaalden vanwege mensen die vergeten uit te checken of dat niet kunnen?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een gedoe met de ovchip. Ik voorspel veel extra inkomsten voor de ret/ns etc doordat er onterecht borg wordt afgeschreven. Zelf gelukkig nog niet gehad, maar vooral in de bus zijn die kastjes vaak kapot.
Ja dramatisch he? Het is de hele week al huilen met de pet op. En het erge is, ik hou me nog inquote:
moe, geen zin om te koken, lui, geen zin in iets anders. Redenen genoeg. En mijn ervaring heeft geleerd dat dit ook maar een fase is. Ik maak me er niet zo druk om.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Poeh, mijn lijst is 2000 kcal... wel wat veel voor de paar uur die ik wakker ben..
Weltrusten
Tink, waarom eet je zo?
In de supermarktquote:Op maandag 8 maart 2010 21:15 schreef Ewelina het volgende:
Zeg XM. Dat is natuurlijk een D van niks. Waar zijn je groenten?![]()
Om het goed te maken eet je morgen drie stronken broccoliquote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Californium het volgende:
mijn groente van vandaag was tomatensaus op de pizza en ui bij de patatEr is ook werkelijk NIETS goeds aan dat lijstje
Rood is leuk en helemaal in hoorde ik!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Een vlot, pittig kort kapsel, neenmans?
Na veel vet voel ik me zelfs gelukkiger dan vanmorgenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Om het goed te maken eet je morgen drie stronken broccoli![]()
Ziet het er allemaal wat zonniger uit nu?
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Na veel vet voel ik me zelfs gelukkiger dan vanmorgen
en geen brocolli... ik denk ook niet dat ik morgen veel honger heb... Dus het word groentesoep met veel groenteheb nog een halve pan staan
Hoax, je typt te goed om stomdronken te zijn!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:28 schreef Merel het volgende:
Cali, ik hoop dat het helemaal goedkomt met je
Ik ben net thuis van eten met beste vriend en stomdronken. Marghetrita's gedronken, per pitcher, elk een liter. En nog een shotje van het huis omdat ze ons zo leuk vonden. Is toch idioot, maandagavond en stomdronken. Duidelijk bedtijd!
quote:
da's mooiquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:54 schreef Ewelina het volgende:
Hoera, mijn geld van de belastingdienst is binnen!
Wooww nu al! Ik moet de aangifte nog doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:54 schreef Ewelina het volgende:
QFT!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:54 schreef Ewelina het volgende:
Hahahaha ik dacht, huh ik op tv? Dat kan heul nie! Maar dat kan dus idd welquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:02 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!
Wat een fijne beste vriend dat hij je mee uit eten neemt Merel![]()
En Calimero, wat ben je goed bezig met je banenzoektocht! Ik kan nog een voorbeeld aan je nemen, voor mij is het dus juist inspirerend om jouw posts te lezen. Ik zag je trouwens vanochtend op tv en ik vond je ontzettend cute (de tv-serie dus)
Betreft: Sollicitatie naar de functie van huppeldepup (diverse regio's)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:34 schreef _Calimero_ het volgende:
Oooo ik heb nog een superleuke vacature gevonden, en behalve de 3 jaar werkervaring die ze vragen, pas ik perfect in het profiel(en ook een beetje
)
ze zoeken mensen voor verschillende regio's en ik zou bij alle regio's willen werken (reistijd varierend van half uur tot anderhalf uur) , maar kun je dan gewoon in de betreft regel zetten dat je solliciteert voor diverse regio's?
Lief hè! We gingen Mexicaans eten en ik heb echt veel te veel vette zooi op dus dat zal ik wel weer terugzien op de weegschaal. Vandaag maar even balansdagje!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:02 schreef anna82 het volgende:
Wat een fijne beste vriend dat hij je mee uit eten neemt Merel![]()
Wij krijgen echt nog bakken met geld terug van de NL belastingdienst, maar mehn, wat zijn die gasten traag met dingen verwerken! Al maanden geleden ingestuurd en vorige week kregen we bevestiging dat het was ontvangen, pas.quote:
Ja, ,dat is ook zo. Heb je geljk in. Ik heb nog wel mijn voorkeur aangegeven en in de begeleidende mail gezet dat, ondanks mijn voorkeur, de andere locaties ook prima zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Betreft: Sollicitatie naar de functie van huppeldepup (diverse regio's)
Lijkt me prima kunnen
Weet je, er zijn toch geen regels voor hoe zulke brieven moeten. Het ligt er maar net aan wat de ontvanger wil en dat kun je toch niet weten/raden/ruiken. Ik kwam laatst op een website met supergave voorbeelden van geweldig creatieve CV's. Echt heel mooi allemaal, maar voor hetzelfde geld gaan ze meteen de prullenbak in omdat de HR-muts van het bedrijf waar je solliciteert niet van creatieve CV's houdt, ik noem maar wat. Gewoon schrijven en doen hoe jíj het wilt, op jouw manier. En als ze dat niks vinden, dan paste het bedrijf of de organisatie sowieso niet bij je.
[..]
Lief hè! We gingen Mexicaans eten en ik heb echt veel te veel vette zooi op dus dat zal ik wel weer terugzien op de weegschaal. Vandaag maar even balansdagje!
Mijn teruggave was over 2004. Ik was traag met insturen, 30 december 2009quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij krijgen echt nog bakken met geld terug van de NL belastingdienst, maar mehn, wat zijn die gasten traag met dingen verwerken! Al maanden geleden ingestuurd en vorige week kregen we bevestiging dat het was ontvangen, pas.
Nee, eigenlijk niet, ik ben een lui wezenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hahahaha ik dacht, huh ik op tv? Dat kan heul nie! Maar dat kan dus idd wel![]()
Gelukkig maar dta het niet voor iedereen irritant is, al die werkzoek-posts
Hoe gaat de zoektocht bij jou nu dan? Ben je nog wel actief bezig?
Ik heb ook geen ervaring hoor, wel een opleiding maar geen werkervaring..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, ik ben een lui wezenIk denk nog steeds dat als ik mijn mond heel ver open doe er vanzelf een gebraden kippetje naar binnen vliegt, maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik kan beter een voorbeeld nemen aan jou en brieven gaan versturen!
Mijn probleem is alleen dat ik werk wil doen wat ik eigenlijk niet kan (of in ieder geval geen ervaring mee heb en ook geen opleiding) en het werk wat ik wel kan, wil ik niet meer doenMaar ooit komt het goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge! Ik zit nu in t zonnetje in de koffiekamer, lentegevoel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Dank je!! Ik heb wel werkervaring (3 jaar, waarvan 2 jaar een traineeship) en ook een opleiding (geschiedenis), maar naar beide wordt niet gevraagd in de vacatures die ik echt leuk vind. Ik ben niet zo van een uitgestippeld carrierepad en bewuste keuzes geloof ik...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring hoor, wel een opleiding maar geen werkervaring..
Lastig is dat he? Maar gewoon blijven volhouden, van de 100 sollicitaties die je gaat versturen, zal er heus wel 1 zijn waar ze -desnoods door gebrek aan andere brieven- wat met jou kunnen en willen![]()
Succes in ieder geval!
Die hebben we dus nog niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:41 schreef loveli het volgende:
O ja, regel een rechtsbijstandsverzekering!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:32 schreef loveli het volgende:
Afwasmachine heeft kuren, dus ik eet yoghurt met een vork
Boenk boenk boenk van een kater komt niet door de hoeveelheid wijn maar door de slechte kwaliteit er vanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:09 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ok, voor deze keer wel medelijden dan.
En ook met MoBlo, want boenk boenk ivm ziek zijn is van een geheel andere orde dan boenk boenk van een kater natuurlijk.
Wijn in een margaritaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Boenk boenk boenk van een kater komt niet door de hoeveelheid wijn maar door de slechte kwaliteit er van
Dat ik weer boven de 60 weeg.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
..................Dus wat heb ik hier gemist?
Awwquote:
Maar dat je waarschijnlijk nog steeds fabulous bent!quote:
Neh, niet eensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar dat je waarschijnlijk nog steeds fabulous bent!
WB Ladyblack (dat rijmt!), hoe heb je het gehad in Amsterdam? Nog leuke outfits gekocht?
Ik kon het niet laten, sorryquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Boenk boenk boenk van een kater komt niet door de hoeveelheid wijn maar door de slechte kwaliteit er vaneen vochttekort en geoxideerde alcohol (giftig) die niet snel genoeg is omgezet naar azijnzuur
Leuk is dat hè!!! De taart van mijn tante!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neh, niet eenswel lekkere taart gegeten bij De taart van mn tante (
! ) en een onwijs leuke avond gehad in De Nieuwe Anita, hilarische retro-huiskamerkroeg met echt een supergoeie band met fijne muziek
![]()
En verder samen met 2 vriendinnen hulpverlener gespeeld, want mn vriendin bij wie ik logeerde zit er zwaar doorheen op dr werkdus ook erg veel zware gesprekken gehad.
Oei Phaidra, dat is dan toch spannend!!![]()
Moet nu alweer werken.......
Uitputtend kan zo'n gesprek zijn he. Mijn concentratie is ook een beetje weg, en om 16 uur wordt in ons kantoor een informele borrel georganiseerd... Van werken zal niet veel meer komen denk ik! Heeft het wel wat opgelucht?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:46 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit in de UB maar daar is dan ook alles mee gezegd...![]()
vanochtend met mn collega/kantoorgenoot over het vrijdagmiddaggedonder (scrabblewoord!) gepraat, en ik heb echt 0,0% energie meer over...
spannend phaidra, ik duim voor je
en beterschap voor merel, den rest heb ik denk ik een beetje gemist... sorry!
Gedachtenstroom hier: Mooi dat ik geen boodschappen heb gedaan en niets lekkers in huis heb, kan ik ook niet snaaien. Oh wacht, ik heb nog een pot B&J staan. *hobbelt naar vriezer* Uhm.. zou ik dat wel doen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef AKnynke het volgende:
boh, ik heb een snaaidag vandaag. Al 5 paaseitjes, 4 koekjes en lunch op, en nu heb ik nog meer zin in lekkers. En het lastige is dat er heir ook altijd lekkers aanwezig is...
er staat nog chocolade appeltaart in de koelkast, chocolade paaseitjes op de koelkast en nog meer chocola in de keukenkast. Ik mag van mezelf over 2 uurjtes een stukje appeltaart, als ik hard gewerkt heb. M'n lijstjes zullen nooit zo mooi zijn in Duitlsand als in Zweden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Gedachtenstroom hier: Mooi dat ik geen boodschappen heb gedaan en niets lekkers in huis heb, kan ik ook niet snaaien. Oh wacht, ik heb nog een pot B&J staan. *hobbelt naar vriezer* Uhm.. zou ik dat wel doen?
nee. althans, ik heb bedacht dat ik ga doen wat ik kan doen, en op mijn manier, en als dat niet naar haar zin is, dan mag ze me ontslaan - dat is haar enige middel, en dat is iets wat ze niet wil...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, hoe nu verder? ga je de confrontatie nog aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |