Die staat teveel naar boven, dan moet ik een langere beweging met de muis maken. Energieverspilling denk ik dan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Nu blijft het alweer een tijdje stabielquote:
Ik wil eigenlijk stiekem ook wel een nieuwe die niet afrond op halve kilo'squote:Op maandag 8 maart 2010 18:51 schreef P.F het volgende:
Niet dat ik per se wil afvallen, maar de batterijen van de weegschaal van mijn ouders zijn alweer een tijdje leeg, wel jammer.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Nice! Neem lekker een drambui en een groot toetje
Wat een zaligheid!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net terug van heel fijn 2x 15min hardlopen. Oh wat was ik gelukkig toen, net aan het eind van de les, een grote plas onvermijdelijk was. Mn schoenen zogen zich heerlijk vol met bruine modder en gelukkig hoefde ik maar 20 minuten naar huis te lopen in mn zompige, koude, natte schoenen
Onzin. Gewoon wat meer en gezonder gaan etenquote:Op maandag 8 maart 2010 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben nu 30, dus ben per definitie nu gedoemd om aan te komen
Was dat niet laatst op het nieuws? Dat de NS en andere vervoersbedrijven miljoenen extra binnenhaalden vanwege mensen die vergeten uit te checken of dat niet kunnen?quote:Op maandag 8 maart 2010 20:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat een gedoe met de ovchip. Ik voorspel veel extra inkomsten voor de ret/ns etc doordat er onterecht borg wordt afgeschreven. Zelf gelukkig nog niet gehad, maar vooral in de bus zijn die kastjes vaak kapot.
Ja dramatisch he? Het is de hele week al huilen met de pet op. En het erge is, ik hou me nog inquote:
moe, geen zin om te koken, lui, geen zin in iets anders. Redenen genoeg. En mijn ervaring heeft geleerd dat dit ook maar een fase is. Ik maak me er niet zo druk om.quote:Op maandag 8 maart 2010 21:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Poeh, mijn lijst is 2000 kcal... wel wat veel voor de paar uur die ik wakker ben..
Weltrusten
Tink, waarom eet je zo?
In de supermarktquote:Op maandag 8 maart 2010 21:15 schreef Ewelina het volgende:
Zeg XM. Dat is natuurlijk een D van niks. Waar zijn je groenten?![]()
Om het goed te maken eet je morgen drie stronken broccoliquote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef Californium het volgende:
mijn groente van vandaag was tomatensaus op de pizza en ui bij de patatEr is ook werkelijk NIETS goeds aan dat lijstje
Rood is leuk en helemaal in hoorde ik!quote:Op maandag 8 maart 2010 22:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Een vlot, pittig kort kapsel, neenmans?
Na veel vet voel ik me zelfs gelukkiger dan vanmorgenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Om het goed te maken eet je morgen drie stronken broccoli![]()
Ziet het er allemaal wat zonniger uit nu?
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Na veel vet voel ik me zelfs gelukkiger dan vanmorgen
en geen brocolli... ik denk ook niet dat ik morgen veel honger heb... Dus het word groentesoep met veel groenteheb nog een halve pan staan
Hoax, je typt te goed om stomdronken te zijn!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:28 schreef Merel het volgende:
Cali, ik hoop dat het helemaal goedkomt met je
Ik ben net thuis van eten met beste vriend en stomdronken. Marghetrita's gedronken, per pitcher, elk een liter. En nog een shotje van het huis omdat ze ons zo leuk vonden. Is toch idioot, maandagavond en stomdronken. Duidelijk bedtijd!
quote:
da's mooiquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:54 schreef Ewelina het volgende:
Hoera, mijn geld van de belastingdienst is binnen!
Wooww nu al! Ik moet de aangifte nog doenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:54 schreef Ewelina het volgende:
Hoera, mijn geld van de belastingdienst is binnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |