abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78925324
Goeie, eh, middag... Beetje verslapen.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:19:25 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78925499
'middag

Even een snelle hoi in mn pauze; ben gisteren teruggekomen uit Amsterdam, vandaag 's ochtends & 's middags werken, vanavond naar mn moeder die morgen jarig is, en dan morgenavond ben ik eindelijk weer rustig thuis......

Dus wat heb ik hier gemist?
pi_78925676
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:19 schreef LadyBlack het volgende:

..................Dus wat heb ik hier gemist?
Dat ik weer boven de 60 weeg.
pi_78925919
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Aww Maar aan je lijstje te zien ga je er direct wat aan doen! Even volhouden en het is er zo weer af!!

Verder een paar voor Merel, Mootje en Californium... Relatieproblemen en ziek zijn zuigen!

Mijn lijstje:
O: brinta
T: liga
L: 2 boterhammen met biefstukworst
T: banaan
T: bakje kwark met vruchtenspul
D: omelet met champignons/paprika/bleekselderij . Misschien met een geroosterd broodje.
T: stukje chocola?
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_78925952
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar dat je waarschijnlijk nog steeds fabulous bent!

WB Ladyblack (dat rijmt! ), hoe heb je het gehad in Amsterdam? Nog leuke outfits gekocht?
pi_78925975
Om in te haken op werkzoektochten: Ik heb net een sollicitatiegesprek gehad. Ik vond het een heel pittig gesprek, had ik van tevoren niet verwacht (het gaat om verlenging van mijn huidige tijdelijke functie, maar er zijn intern ook andere sollicitanten). Het zal helemaal afhangen van de concurrentie ben ik bang.

En als ik het niet word, heb ik nog helemaal geen alternatieve plannen liggen...
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:39:02 #132
171422 LadyBlack
paint it black
pi_78926110
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:34 schreef anna82 het volgende:

[..]

Maar dat je waarschijnlijk nog steeds fabulous bent!

WB Ladyblack (dat rijmt! ), hoe heb je het gehad in Amsterdam? Nog leuke outfits gekocht?
Neh, niet eens wel lekkere taart gegeten bij De taart van mn tante ( ! ) en een onwijs leuke avond gehad in De Nieuwe Anita, hilarische retro-huiskamerkroeg met echt een supergoeie band met fijne muziek

En verder samen met 2 vriendinnen hulpverlener gespeeld, want mn vriendin bij wie ik logeerde zit er zwaar doorheen op dr werk dus ook erg veel zware gesprekken gehad.

Oei Phaidra, dat is dan toch spannend!!

Moet nu alweer werken.......
pi_78926394
Spannend Phaidra
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Boenk boenk boenk van een kater komt niet door de hoeveelheid wijn maar door de slechte kwaliteit er van een vochttekort en geoxideerde alcohol (giftig) die niet snel genoeg is omgezet naar azijnzuur
Ik kon het niet laten, sorry
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:51:21 #134
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78926538
spannend zeg, Phaidra!

Ik vind het hele solliciteren gebeuren echt niet leuk. Ik moet echt tijd vinden om vacatures te vinden en sollicitatiebrieven te schrijven, en ik breng overdag al zoveel tijd door achter de computer met m'n scriptie...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_78927189
Gadver! Mn haar zit echt verschrikkelijk door dat stomme OKmutsje en ik ga vanmiddag op gesprek ik weet wel dat het daar niet om gaat maar ik vind t wel jammer zo. Heb echt ramphaar!
pi_78927580
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Neh, niet eens wel lekkere taart gegeten bij De taart van mn tante ( ! ) en een onwijs leuke avond gehad in De Nieuwe Anita, hilarische retro-huiskamerkroeg met echt een supergoeie band met fijne muziek

En verder samen met 2 vriendinnen hulpverlener gespeeld, want mn vriendin bij wie ik logeerde zit er zwaar doorheen op dr werk dus ook erg veel zware gesprekken gehad.

Oei Phaidra, dat is dan toch spannend!!

Moet nu alweer werken.......
Leuk is dat hè!!! De taart van mijn tante! Ik denk dat ik daar maar heenga met mijn zusje, die komt logeren zaterdag. O kut nee. Ik moest afvallen. Damn. Wat stom.

Ik kan natuurlijk ook nu al besluiten dat ik maandag aan de Atkins ga......

dinsdag 9 maart 2010 @ 13:34:50 #137
331 Merel
Be here now.
pi_78928068
Calimero, als je googelt op "creative resume" vind je er een hele hoop

Ik ben ziek naar huis gegaan, krijg geen woord op papier zonder het drie keer te moeten teruglezen op typfouten, ben totaal ongeconcentreerd en die hoofdpijn wil ook niet weg. Eigen schuld misschien, slecht arbeidsethos, maar zo hebben ze ook weinig aan me. Dan werk ik een volgende keer wel wat langer door.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78928353
Bedank voor het medeleven! Het klonk misschien negatiever dan ik het bedoelde. Ze zijn erg tevreden over mijn werkzaamheden tot nu toe, maar in de nabije toekomst willen ze een beetje een andere weg inslaan waardoor mijn opleiding en ervaring nog minder aansluiten op het profiel dan al het geval was. Ze bieden wel de mogelijkheid om een cursus te volgen enzo, maar ik kan me voorstellen dat ze liever op safe spelen als andere sollicitanten wel al deze competenties bezitten...

Beterschap Merel!

De Taart van mijn tante lijkt me zo leuk! Ik heb al goede verhalen gehoord en heb op het punt gestaan om mijn afstudeer high-tea daar te geven, maar uiteindelijk zijn we toen toch naar de Bakkerswinkel gegaan. Ook een aanrader .
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:43:42 #139
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78928365
boh, ik heb een snaaidag vandaag. Al 5 paaseitjes, 4 koekjes en lunch op, en nu heb ik nog meer zin in lekkers. En het lastige is dat er heir ook altijd lekkers aanwezig is...
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:46:11 #140
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78928461
ik zit in de UB maar daar is dan ook alles mee gezegd...

vanochtend met mn collega/kantoorgenoot over het vrijdagmiddaggedonder (scrabblewoord!) gepraat, en ik heb echt 0,0% energie meer over...

spannend phaidra, ik duim voor je
en beterschap voor merel, den rest heb ik denk ik een beetje gemist... sorry!
Kwak
pi_78928546
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:46 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit in de UB maar daar is dan ook alles mee gezegd...

vanochtend met mn collega/kantoorgenoot over het vrijdagmiddaggedonder (scrabblewoord!) gepraat, en ik heb echt 0,0% energie meer over...

spannend phaidra, ik duim voor je
en beterschap voor merel, den rest heb ik denk ik een beetje gemist... sorry!
Uitputtend kan zo'n gesprek zijn he. Mijn concentratie is ook een beetje weg, en om 16 uur wordt in ons kantoor een informele borrel georganiseerd... Van werken zal niet veel meer komen denk ik! Heeft het wel wat opgelucht?
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 9 maart 2010 @ 13:51:06 #142
70532 loveli
N
pi_78928620
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef AKnynke het volgende:
boh, ik heb een snaaidag vandaag. Al 5 paaseitjes, 4 koekjes en lunch op, en nu heb ik nog meer zin in lekkers. En het lastige is dat er heir ook altijd lekkers aanwezig is...
Gedachtenstroom hier: Mooi dat ik geen boodschappen heb gedaan en niets lekkers in huis heb, kan ik ook niet snaaien. Oh wacht, ik heb nog een pot B&J staan. *hobbelt naar vriezer* Uhm.. zou ik dat wel doen?
crap in = crap out
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:56:55 #143
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_78928847
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Gedachtenstroom hier: Mooi dat ik geen boodschappen heb gedaan en niets lekkers in huis heb, kan ik ook niet snaaien. Oh wacht, ik heb nog een pot B&J staan. *hobbelt naar vriezer* Uhm.. zou ik dat wel doen?
er staat nog chocolade appeltaart in de koelkast, chocolade paaseitjes op de koelkast en nog meer chocola in de keukenkast. Ik mag van mezelf over 2 uurjtes een stukje appeltaart, als ik hard gewerkt heb. M'n lijstjes zullen nooit zo mooi zijn in Duitlsand als in Zweden.
pi_78928871
Kwak, hoe nu verder? ga je de confrontatie nog aan?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:00:25 #145
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78928964
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, hoe nu verder? ga je de confrontatie nog aan?
nee. althans, ik heb bedacht dat ik ga doen wat ik kan doen, en op mijn manier, en als dat niet naar haar zin is, dan mag ze me ontslaan - dat is haar enige middel, en dat is iets wat ze niet wil...

nu moet ik alleen de intrinsieke motivatie om t af te maken en nog even vinden... komt wel goed denk ik...

ze verwacht over twee weken een hoofdstuk. dan zien we wel weer verder.

grootste porbleem is nog steeds dat ik me overwhelmed voel en daardoor beginnen aan dingen steeds uitstel - maar daar wordt het niet minder van. heb daarnaast een flinke to do list, en die heeft hetzelfde effect, dus ik begin zo maar eens daarmee, en ga dan door met t volgende artikel...
Kwak
pi_78929152
Maar weer eens een lijstje

O: 2 geroosterde boterhammen
T: banaan
L: 2x roggebrood met oude kaas
D: maaltijdsalade met kip
T: mineola
S: 1,5 uur buikdansen
T: ???
pi_78929444
Succes ermee Kwak. Het is inderdaad het beste om je gewoon op 1 ding tegelijk te richten en de rest van de lijst even te vergeten, anders raak je ook maar in paniek en meer kun je toch niet doen. Makkelijker gezegd dan gedaan, I know, maar toch.
pi_78929453
Kwak, kan ik me ook wel voorstellen Succes met het vinden van je motivatie, dan! Je kan het heus, je hebt het al zover geschopt...

Sarabi: te weinig.
pi_78930185
Goh, ik kreeg net een video-oproep van vriendje, hij was op het strand. Mooi daar.
pi_78930247
strand
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')