Dat ik weer boven de 60 weeg.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:19 schreef LadyBlack het volgende:
..................Dus wat heb ik hier gemist?
Awwquote:
Maar dat je waarschijnlijk nog steeds fabulous bent!quote:
Neh, niet eensquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar dat je waarschijnlijk nog steeds fabulous bent!
WB Ladyblack (dat rijmt!), hoe heb je het gehad in Amsterdam? Nog leuke outfits gekocht?
Ik kon het niet laten, sorryquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Boenk boenk boenk van een kater komt niet door de hoeveelheid wijn maar door de slechte kwaliteit er vaneen vochttekort en geoxideerde alcohol (giftig) die niet snel genoeg is omgezet naar azijnzuur
Leuk is dat hè!!! De taart van mijn tante!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neh, niet eenswel lekkere taart gegeten bij De taart van mn tante (
! ) en een onwijs leuke avond gehad in De Nieuwe Anita, hilarische retro-huiskamerkroeg met echt een supergoeie band met fijne muziek
![]()
En verder samen met 2 vriendinnen hulpverlener gespeeld, want mn vriendin bij wie ik logeerde zit er zwaar doorheen op dr werkdus ook erg veel zware gesprekken gehad.
Oei Phaidra, dat is dan toch spannend!!![]()
Moet nu alweer werken.......
Uitputtend kan zo'n gesprek zijn he. Mijn concentratie is ook een beetje weg, en om 16 uur wordt in ons kantoor een informele borrel georganiseerd... Van werken zal niet veel meer komen denk ik! Heeft het wel wat opgelucht?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:46 schreef kwakz0r het volgende:
ik zit in de UB maar daar is dan ook alles mee gezegd...![]()
vanochtend met mn collega/kantoorgenoot over het vrijdagmiddaggedonder (scrabblewoord!) gepraat, en ik heb echt 0,0% energie meer over...
spannend phaidra, ik duim voor je
en beterschap voor merel, den rest heb ik denk ik een beetje gemist... sorry!
Gedachtenstroom hier: Mooi dat ik geen boodschappen heb gedaan en niets lekkers in huis heb, kan ik ook niet snaaien. Oh wacht, ik heb nog een pot B&J staan. *hobbelt naar vriezer* Uhm.. zou ik dat wel doen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef AKnynke het volgende:
boh, ik heb een snaaidag vandaag. Al 5 paaseitjes, 4 koekjes en lunch op, en nu heb ik nog meer zin in lekkers. En het lastige is dat er heir ook altijd lekkers aanwezig is...
er staat nog chocolade appeltaart in de koelkast, chocolade paaseitjes op de koelkast en nog meer chocola in de keukenkast. Ik mag van mezelf over 2 uurjtes een stukje appeltaart, als ik hard gewerkt heb. M'n lijstjes zullen nooit zo mooi zijn in Duitlsand als in Zweden.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Gedachtenstroom hier: Mooi dat ik geen boodschappen heb gedaan en niets lekkers in huis heb, kan ik ook niet snaaien. Oh wacht, ik heb nog een pot B&J staan. *hobbelt naar vriezer* Uhm.. zou ik dat wel doen?
nee. althans, ik heb bedacht dat ik ga doen wat ik kan doen, en op mijn manier, en als dat niet naar haar zin is, dan mag ze me ontslaan - dat is haar enige middel, en dat is iets wat ze niet wil...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:57 schreef ColdFeet het volgende:
Kwak, hoe nu verder? ga je de confrontatie nog aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |