abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 9 maart 2010 @ 09:45:12 #101
70532 loveli
N
pi_78920701
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 08:54 schreef Ewelina het volgende:
Hoera, mijn geld van de belastingdienst is binnen!
QFT!
crap in = crap out
pi_78921239
Goedemorgen!

Wat een fijne beste vriend dat hij je mee uit eten neemt Merel

En Calimero, wat ben je goed bezig met je banenzoektocht! Ik kan nog een voorbeeld aan je nemen, voor mij is het dus juist inspirerend om jouw posts te lezen. Ik zag je trouwens vanochtend op tv en ik vond je ontzettend cute (de tv-serie dus )
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:08:47 #103
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_78921435
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:02 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!

En Calimero, wat ben je goed bezig met je banenzoektocht! Ik kan nog een voorbeeld aan je nemen, voor mij is het dus juist inspirerend om jouw posts te lezen. Ik zag je trouwens vanochtend op tv en ik vond je ontzettend cute (de tv-serie dus )
Hahahaha ik dacht, huh ik op tv? Dat kan heul nie! Maar dat kan dus idd wel

Gelukkig maar dta het niet voor iedereen irritant is, al die werkzoek-posts

Hoe gaat de zoektocht bij jou nu dan? Ben je nog wel actief bezig?
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:10:17 #104
331 Merel
Be here now.
pi_78921478
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:34 schreef _Calimero_ het volgende:
Oooo ik heb nog een superleuke vacature gevonden, en behalve de 3 jaar werkervaring die ze vragen, pas ik perfect in het profiel (en ook een beetje )
ze zoeken mensen voor verschillende regio's en ik zou bij alle regio's willen werken (reistijd varierend van half uur tot anderhalf uur) , maar kun je dan gewoon in de betreft regel zetten dat je solliciteert voor diverse regio's?
Betreft: Sollicitatie naar de functie van huppeldepup (diverse regio's)

Lijkt me prima kunnen

Weet je, er zijn toch geen regels voor hoe zulke brieven moeten. Het ligt er maar net aan wat de ontvanger wil en dat kun je toch niet weten/raden/ruiken. Ik kwam laatst op een website met supergave voorbeelden van geweldig creatieve CV's. Echt heel mooi allemaal, maar voor hetzelfde geld gaan ze meteen de prullenbak in omdat de HR-muts van het bedrijf waar je solliciteert niet van creatieve CV's houdt, ik noem maar wat. Gewoon schrijven en doen hoe jíj het wilt, op jouw manier. En als ze dat niks vinden, dan paste het bedrijf of de organisatie sowieso niet bij je.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:02 schreef anna82 het volgende:

Lief hè! We gingen Mexicaans eten en ik heb echt veel te veel vette zooi op dus dat zal ik wel weer terugzien op de weegschaal. Vandaag maar even balansdagje!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_78921710
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:45 schreef loveli het volgende:

[..]

QFT!
Wij krijgen echt nog bakken met geld terug van de NL belastingdienst, maar mehn, wat zijn die gasten traag met dingen verwerken! Al maanden geleden ingestuurd en vorige week kregen we bevestiging dat het was ontvangen, pas.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:19:45 #106
277802 _Calimero_
pi_78921780
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:10 schreef Merel het volgende:

[..]

Betreft: Sollicitatie naar de functie van huppeldepup (diverse regio's)

Lijkt me prima kunnen

Weet je, er zijn toch geen regels voor hoe zulke brieven moeten. Het ligt er maar net aan wat de ontvanger wil en dat kun je toch niet weten/raden/ruiken. Ik kwam laatst op een website met supergave voorbeelden van geweldig creatieve CV's. Echt heel mooi allemaal, maar voor hetzelfde geld gaan ze meteen de prullenbak in omdat de HR-muts van het bedrijf waar je solliciteert niet van creatieve CV's houdt, ik noem maar wat. Gewoon schrijven en doen hoe jíj het wilt, op jouw manier. En als ze dat niks vinden, dan paste het bedrijf of de organisatie sowieso niet bij je.
[..]

Lief hè! We gingen Mexicaans eten en ik heb echt veel te veel vette zooi op dus dat zal ik wel weer terugzien op de weegschaal. Vandaag maar even balansdagje!
Ja, ,dat is ook zo. Heb je geljk in. Ik heb nog wel mijn voorkeur aangegeven en in de begeleidende mail gezet dat, ondanks mijn voorkeur, de andere locaties ook prima zijn.
En toen verzond ik 'm per ongelijk zonder mijn CV als bijlage gaat lekker

Linkje van de CV site? wij solliciteren toch op andere banen
  Vis een optie? dinsdag 9 maart 2010 @ 10:20:03 #107
70532 loveli
N
pi_78921789
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wij krijgen echt nog bakken met geld terug van de NL belastingdienst, maar mehn, wat zijn die gasten traag met dingen verwerken! Al maanden geleden ingestuurd en vorige week kregen we bevestiging dat het was ontvangen, pas.
Mijn teruggave was over 2004. Ik was traag met insturen, 30 december 2009
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 9 maart 2010 @ 10:21:18 #108
70532 loveli
N
pi_78921827
O, als wraak willen ze dat ik 2005 (in januari ingestuurd) specificeer
crap in = crap out
pi_78921861
Wel gvd. Ik dacht gisteren al bij het aandoen van een bepaalde broek: "lijkt wel offie nóg strakker zit. Toch maar eens wegen morgenochtend"

60,7!!!

Halp. Halp. Halp.

*aan noodrem trekt.

Ik kan het duidelijk niet hebben, om gewoon te eten waar ik zin in heb. (dat was overigens niet heul idioot veel hoor, denk gemiddeld 2000 kcals).

Ga nu mager eten en als ik voor maandag geen verschil merk, haal ik die ouwe Atkins maar weer van stal.

Mopperdemopperdemopper.
pi_78922010
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:08 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Hahahaha ik dacht, huh ik op tv? Dat kan heul nie! Maar dat kan dus idd wel

Gelukkig maar dta het niet voor iedereen irritant is, al die werkzoek-posts

Hoe gaat de zoektocht bij jou nu dan? Ben je nog wel actief bezig?
Nee, eigenlijk niet, ik ben een lui wezen Ik denk nog steeds dat als ik mijn mond heel ver open doe er vanzelf een gebraden kippetje naar binnen vliegt, maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik kan beter een voorbeeld nemen aan jou en brieven gaan versturen!

Mijn probleem is alleen dat ik werk wil doen wat ik eigenlijk niet kan (of in ieder geval geen ervaring mee heb en ook geen opleiding) en het werk wat ik wel kan, wil ik niet meer doen Maar ooit komt het goed!
  Vis een optie? dinsdag 9 maart 2010 @ 10:32:03 #111
70532 loveli
N
pi_78922149
Afwasmachine heeft kuren, dus ik eet yoghurt met een vork
crap in = crap out
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:32:33 #112
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_78922169
o hai

tvp

verslapen

grom
Kwak
  Vis een optie? dinsdag 9 maart 2010 @ 10:33:27 #113
70532 loveli
N
pi_78922189
En Anna, netwerken! Of ergens beginnen en doorhuppelen naar wat leukers.
crap in = crap out
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:33:32 #114
277802 _Calimero_
pi_78922192
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:27 schreef anna82 het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet, ik ben een lui wezen Ik denk nog steeds dat als ik mijn mond heel ver open doe er vanzelf een gebraden kippetje naar binnen vliegt, maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik kan beter een voorbeeld nemen aan jou en brieven gaan versturen!

Mijn probleem is alleen dat ik werk wil doen wat ik eigenlijk niet kan (of in ieder geval geen ervaring mee heb en ook geen opleiding) en het werk wat ik wel kan, wil ik niet meer doen Maar ooit komt het goed!
Ik heb ook geen ervaring hoor, wel een opleiding maar geen werkervaring..
Lastig is dat he? Maar gewoon blijven volhouden, van de 100 sollicitaties die je gaat versturen, zal er heus wel 1 zijn waar ze -desnoods door gebrek aan andere brieven- wat met jou kunnen en willen

Succes in ieder geval!
pi_78922203
Mogge! Ik zit nu in t zonnetje in de koffiekamer, lentegevoel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Vis een optie? dinsdag 9 maart 2010 @ 10:39:55 #116
70532 loveli
N
pi_78922366
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge! Ik zit nu in t zonnetje in de koffiekamer, lentegevoel!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 9 maart 2010 @ 10:41:09 #117
70532 loveli
N
pi_78922406
O ja, regel een rechtsbijstandsverzekering!
crap in = crap out
pi_78922727
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:33 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik heb ook geen ervaring hoor, wel een opleiding maar geen werkervaring..
Lastig is dat he? Maar gewoon blijven volhouden, van de 100 sollicitaties die je gaat versturen, zal er heus wel 1 zijn waar ze -desnoods door gebrek aan andere brieven- wat met jou kunnen en willen

Succes in ieder geval!
Dank je!! Ik heb wel werkervaring (3 jaar, waarvan 2 jaar een traineeship) en ook een opleiding (geschiedenis), maar naar beide wordt niet gevraagd in de vacatures die ik echt leuk vind. Ik ben niet zo van een uitgestippeld carrierepad en bewuste keuzes geloof ik...

Jij ook veel succes, maar dat gaat zeker goedkomen!
pi_78923092
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:41 schreef loveli het volgende:
O ja, regel een rechtsbijstandsverzekering!
Die hebben we dus nog niet.
Het is inderdaad vooral zijn gehijg en stomme 'grapjes' die vervelend zijn. Maar ik was toch van plan over minder dan een jaar een eigen huisje te hebben, nu nog verhuizen naar een andere kamer zou zonde van mn tijd zijn.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 11:02:49 #120
236335 neen
schone schijn
pi_78923106
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:32 schreef loveli het volgende:
Afwasmachine heeft kuren, dus ik eet yoghurt met een vork

Ik heb een beetje (niet echt, het is pas 11 uur) uitgeslapen en heb nu een gekookt eitje koffie gezet voor op school en gedouched dus ik kan zo weg. Dan maar vanavond even een rondje lopen
het lijkt niet wat het is
pi_78923516
Lijstje:

O: gekookt eitje en 1x geroosterd brood met 20 gram kipfilet, italiaanse kruiden en peper
L: 1 volkoren bolletje met 30 gram kipfilet, komkommer, zoete paprika, sla en 6 gram light mayo en eentje met ei, komkommer, sla en 6 gram light mayo
T: sinaasappel
S: hardlopen
T: wodka met 25 gram katjang (en niet zoals de laatste tijd zomaar wat en dat zomaar wat was op zijn minst 50 gram)
D: gewokt rundergehakt met meegewokte ui, Chinese kool en snijboontjes. Toe: optimelvla.

kcals: ± 1500
pi_78923665
Ik was vanmorgen 63.8 Ik hoop dat het kuitspier is van de Zumba van zondag
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_78924389
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 08:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ok, voor deze keer wel medelijden dan .

En ook met MoBlo, want boenk boenk ivm ziek zijn is van een geheel andere orde dan boenk boenk van een kater natuurlijk .
Boenk boenk boenk van een kater komt niet door de hoeveelheid wijn maar door de slechte kwaliteit er van
  Vis een optie? dinsdag 9 maart 2010 @ 11:58:43 #124
70532 loveli
N
pi_78924858
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Boenk boenk boenk van een kater komt niet door de hoeveelheid wijn maar door de slechte kwaliteit er van
Wijn in een margarita
crap in = crap out
pi_78925215
o ik las sangria wat is ook al weer een margarita? ik ken alleen de pizza
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')