QFT!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:54 schreef Ewelina het volgende:
Hoera, mijn geld van de belastingdienst is binnen!
Hahahaha ik dacht, huh ik op tv? Dat kan heul nie! Maar dat kan dus idd welquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:02 schreef anna82 het volgende:
Goedemorgen!
Wat een fijne beste vriend dat hij je mee uit eten neemt Merel![]()
En Calimero, wat ben je goed bezig met je banenzoektocht! Ik kan nog een voorbeeld aan je nemen, voor mij is het dus juist inspirerend om jouw posts te lezen. Ik zag je trouwens vanochtend op tv en ik vond je ontzettend cute (de tv-serie dus)
Betreft: Sollicitatie naar de functie van huppeldepup (diverse regio's)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:34 schreef _Calimero_ het volgende:
Oooo ik heb nog een superleuke vacature gevonden, en behalve de 3 jaar werkervaring die ze vragen, pas ik perfect in het profiel(en ook een beetje
)
ze zoeken mensen voor verschillende regio's en ik zou bij alle regio's willen werken (reistijd varierend van half uur tot anderhalf uur) , maar kun je dan gewoon in de betreft regel zetten dat je solliciteert voor diverse regio's?
Lief hè! We gingen Mexicaans eten en ik heb echt veel te veel vette zooi op dus dat zal ik wel weer terugzien op de weegschaal. Vandaag maar even balansdagje!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:02 schreef anna82 het volgende:
Wat een fijne beste vriend dat hij je mee uit eten neemt Merel![]()
Wij krijgen echt nog bakken met geld terug van de NL belastingdienst, maar mehn, wat zijn die gasten traag met dingen verwerken! Al maanden geleden ingestuurd en vorige week kregen we bevestiging dat het was ontvangen, pas.quote:
Ja, ,dat is ook zo. Heb je geljk in. Ik heb nog wel mijn voorkeur aangegeven en in de begeleidende mail gezet dat, ondanks mijn voorkeur, de andere locaties ook prima zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:10 schreef Merel het volgende:
[..]
Betreft: Sollicitatie naar de functie van huppeldepup (diverse regio's)
Lijkt me prima kunnen
Weet je, er zijn toch geen regels voor hoe zulke brieven moeten. Het ligt er maar net aan wat de ontvanger wil en dat kun je toch niet weten/raden/ruiken. Ik kwam laatst op een website met supergave voorbeelden van geweldig creatieve CV's. Echt heel mooi allemaal, maar voor hetzelfde geld gaan ze meteen de prullenbak in omdat de HR-muts van het bedrijf waar je solliciteert niet van creatieve CV's houdt, ik noem maar wat. Gewoon schrijven en doen hoe jíj het wilt, op jouw manier. En als ze dat niks vinden, dan paste het bedrijf of de organisatie sowieso niet bij je.
[..]
Lief hè! We gingen Mexicaans eten en ik heb echt veel te veel vette zooi op dus dat zal ik wel weer terugzien op de weegschaal. Vandaag maar even balansdagje!
Mijn teruggave was over 2004. Ik was traag met insturen, 30 december 2009quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij krijgen echt nog bakken met geld terug van de NL belastingdienst, maar mehn, wat zijn die gasten traag met dingen verwerken! Al maanden geleden ingestuurd en vorige week kregen we bevestiging dat het was ontvangen, pas.
Nee, eigenlijk niet, ik ben een lui wezenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hahahaha ik dacht, huh ik op tv? Dat kan heul nie! Maar dat kan dus idd wel![]()
Gelukkig maar dta het niet voor iedereen irritant is, al die werkzoek-posts
Hoe gaat de zoektocht bij jou nu dan? Ben je nog wel actief bezig?
Ik heb ook geen ervaring hoor, wel een opleiding maar geen werkervaring..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, ik ben een lui wezenIk denk nog steeds dat als ik mijn mond heel ver open doe er vanzelf een gebraden kippetje naar binnen vliegt, maar zo werkt het natuurlijk niet. Ik kan beter een voorbeeld nemen aan jou en brieven gaan versturen!
Mijn probleem is alleen dat ik werk wil doen wat ik eigenlijk niet kan (of in ieder geval geen ervaring mee heb en ook geen opleiding) en het werk wat ik wel kan, wil ik niet meer doenMaar ooit komt het goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge! Ik zit nu in t zonnetje in de koffiekamer, lentegevoel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Dank je!! Ik heb wel werkervaring (3 jaar, waarvan 2 jaar een traineeship) en ook een opleiding (geschiedenis), maar naar beide wordt niet gevraagd in de vacatures die ik echt leuk vind. Ik ben niet zo van een uitgestippeld carrierepad en bewuste keuzes geloof ik...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:33 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ervaring hoor, wel een opleiding maar geen werkervaring..
Lastig is dat he? Maar gewoon blijven volhouden, van de 100 sollicitaties die je gaat versturen, zal er heus wel 1 zijn waar ze -desnoods door gebrek aan andere brieven- wat met jou kunnen en willen![]()
Succes in ieder geval!
Die hebben we dus nog niet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:41 schreef loveli het volgende:
O ja, regel een rechtsbijstandsverzekering!
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:32 schreef loveli het volgende:
Afwasmachine heeft kuren, dus ik eet yoghurt met een vork
Boenk boenk boenk van een kater komt niet door de hoeveelheid wijn maar door de slechte kwaliteit er vanquote:Op dinsdag 9 maart 2010 08:09 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ok, voor deze keer wel medelijden dan.
En ook met MoBlo, want boenk boenk ivm ziek zijn is van een geheel andere orde dan boenk boenk van een kater natuurlijk.
Wijn in een margaritaquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Boenk boenk boenk van een kater komt niet door de hoeveelheid wijn maar door de slechte kwaliteit er van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |