Ach, gelul zelfs gehandicapte en verstandelijk gehandicapten kunnen hun steentje bijdragen en doen dat vaak ook. Gewoon een einde maken aan het thuis zitten met een uitkering. Vindt een reguliere baan, ga studeren/omscholen of doe vrijwilligerswerk.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is populistisch omdat het appeleert aan onderbuikgevoelens. Paradoxaal genoeg is het datzelfde rechtse beleid wat er voor zorgt dat mensen uberhaupt geen trek hebben om te werken. Rechts verschuift dan steeds verder de norm op. Tot nu dwangarbeid in zicht komt.
Jij geloofd in klimaat neutrale auto's??????quote:Op maandag 8 maart 2010 22:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vervuilende auto's uit de stad weren is 'betutteling'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een hele slechte. Ik vrees voor de rest. Maar dat komt later, eerst maar eens naar bed. Er moet weer gewerkt worden morgen.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Daar had ik dus geen zin in en dus neem ik een voorbeeld.
Graaierquote:Op maandag 8 maart 2010 23:03 schreef Steeven het volgende:
[..]
Een hele slechte. Ik vrees voor de rest. Maar dat komt later, eerst maar eens naar bed. Er moet weer gewerkt worden morgen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 23:02 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ach, gelul zelfs zwaar gehandicapte en zelfs verstandelijk gehandicapten kunnen hun steentje bijdragen en doen dat vaak ook. Gewoon een einde maken aan het thuis zitten met een uitkering. Vindt een reguliere baan, ga studeren/omscholen of doe vrijwilligerswerk.
http://www.onsbedrijfbarneveld.nl/hp_film.html
Ons Bedrijf
Wat is het leven toch simpel in jullie hoofd. Jullie zouden je moeten schamen. Jullie zouden moeten weten hoe alles ontzettend is verslechterd voor gehandicapten. Gehandicapten hebben op steeds minder recht en bij hun familie kunnen ze ook niet meer terecht omdat de overheid zo graag iedereen aan het werk wil hebben (incl. vrouwen). Liefst ook nog op zondag. Gehandicapten worden steeds meer als slaven gebruikt en het zijn altijd de eersten waarop gekort wordt. Ik wens jullie alle onrecht en ongemak van de wereld toe! Woedend wordt ik hier van.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:02 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Ach, gelul zelfs gehandicapte en verstandelijk gehandicapten kunnen hun steentje bijdragen en doen dat vaak ook. Gewoon een einde maken aan het thuis zitten met een uitkering. Vindt een reguliere baan, ga studeren/omscholen of doe vrijwilligerswerk.
http://www.onsbedrijfbarneveld.nl/hp_film.html
Ons Bedrijf
Vergeet morgen niet naar school te gaan!!quote:Op maandag 8 maart 2010 23:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is het leven toch simpel in jullie hoofd. Jullie zouden je moeten schamen. Jullie zouden moeten weten hoe alles ontzettend is verslechterd voor gehandicapten. Gehandicapten hebben op steeds minder recht en bij hun familie kunnen ze ook niet meer terecht omdat de overheid zo graag iedereen aan het werk wil hebben (incl. vrouwen). Liefst ook nog op zondag. Gehandicapten worden steeds meer als slaven gebruikt en het zijn altijd de eersten waarop gekort wordt. Ik wens jullie alle onrecht en ongemak van de wereld toe! Woedend word(t) ik hier van.
Dat valt dus wel mee. De zorg is helemaal niet om zeep geholpen ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 23:06 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is het leven toch simpel in jullie hoofd. Jullie zouden je moeten schamen. Jullie zouden moeten weten hoe alles ontzettend is verslechterd voor gehandicapten. Gehandicapten hebben op steeds minder recht en bij hun familie kunnen ze ook niet meer terecht omdat de overheid zo graag iedereen aan het werk wil hebben (incl. vrouwen). Liefst ook nog op zondag. Gehandicapten worden steeds meer als slaven gebruikt en het zijn altijd de eersten waarop gekort wordt. Ik wens jullie alle onrecht en ongemak van de wereld toe! Woedend wordt ik hier van.
Al is het waar, dan heeft het nog steeds weinig te maken met dat door jou vervloekte neoliberalisme. Je beziet de wereld als een automaatje. Natuurlijk zijn er sinds de jaren 80 wat kansarmen bij. Wat voor mensen zijn het veelal? Nuja, meestal mensen uit een andere cultuur. Dat legt heel wat gewicht in de schaal. Natuurlijk zullen er ook goede jongens en meisjes bij zitten, maar het is wel belangrijk om het op te nemen in je analyse.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja luister eens, die heb ik niet zo paraat. Maar wat ik weet is dat ook in nederland de armoede steeds permanenter wordt. Steeds meer concentreert het zich bij bepaalde groepen. Waar vroeger de kans nog veel groter was dat iedereen wel eens in zo'n situatie kwam en waar iedereen ook weer uit kon komen.
Dat is geen antwoord op de vraag.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hoe wil jij voorkomen dat banken er niet nog een keer een potje van maken? Zodat we niet kunnen worden gegijzeld en niet hoeven te bezuinigen? Jouw antwoord: niet, want hoe minder verzorgingsstaat hoe beter.
Die zal je de komende 1,5 week ook niet krijgen, KK is gebanned.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 07:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag.
Precies. De hypocrisie druipt er van af. Overal camera's is geen probleem. Rekening rijden welquote:Op maandag 8 maart 2010 22:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En wat ik nog walgelijker vindt is dat dezelfde elite nu opeens moeilijk gaat doen over privacy. Zoals de VVD die bang is dat door middel van het rekeningrijden frauderende rijkeluisdirecteuren kunnen worden opgespoord en aan de schandpaal worden genageld.Kotsmisselijk wordt ik er van
En wat is de link met de VVD?quote:Op maandag 8 maart 2010 22:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/krant(...)nen_zijn.html?part=7
Gaan we ook naartoe.
Dit heb ik bijv. ook al vaker aangehaald:
http://publishing.eur.nl/ir/repub/asset/13396/Achterberg.pdf
Een lesje in spelling zou daarentegen niet gek zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Omdat ik nog lang niet verzorgt hoef te worden.
... En het zijn blijkbaar dezelfde hypocriete lefties die tegen elke vorm van registratie zijn (cue in de kaartenbak met registratie van NAW, geloof, etc in de jaren 30). Maar zodra Jan Burgerlul weer eens geplukt kan worden omdat-tie, Lord behold, in een auto rijdtquote:Op maandag 8 maart 2010 22:02 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En wat ik nog walgelijker vindt is dat dezelfde elite nu opeens moeilijk gaat doen over privacy. Zoals de VVD die bang is dat door middel van het rekeningrijden frauderende rijkeluisdirecteuren kunnen worden opgespoord en aan de schandpaal worden genageld. Kotsmisselijk wordt ik er van.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verzorgingsstaatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:10 schreef eriksd het volgende:
Kan iemand nou eens een definitie geven van het woord verzorgingsstaat? Maakt de discussie ook wat zuiverder dan al deze kreten.
Mijn zwagertje is een kansarme... dat heeft diequote:Op maandag 8 maart 2010 23:44 schreef sneakypete het volgende:
(...)Natuurlijk zijn er sinds de jaren 80 wat kansarmen bij. Wat voor mensen zijn het veelal? Nuja, meestal mensen uit een andere cultuur. Dat legt heel wat gewicht in de schaal. Natuurlijk zullen er ook goede jongens en meisjes bij zitten, maar het is wel belangrijk om het op te nemen in je analyse.
quote:Denk je nu echt dat financiën het voornaamste probleem vormen van de mensen helemaal onderaan? Ik denk dat onveiligheid het grootste probleem is, en dat blijkt ook uit het stemgedrag. Als je in zo'n wijk woont, wil je liever dat je weer veilig over straat kunt dan dat je een paar tientjes extra krijgt.
Faalfiguurquote:Op maandag 8 maart 2010 23:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vergeet morgen niet naar school te gaan!!
En gehandicapten hebben het de laatste tijd juist beter gekregen, allemaal instelling (wat overigens goed is). En alle innovaties door die (verdomde marktwerking![]()
![]()
).
En in welk marxistisch boekje zit je nu weer te lezen?
Ik hoor wel eens dat ouders van gehandicapte kinderen ' gekort ' werden in plaats van 150k per jaar kregen ze nu nog maar 120k. Ik vraag me af waar dat soort bedragen vanaf komenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
FaalfiguurVerdiep je eens in de AWBZ..
150k? Laat me niet lachen. Gehandicapten worden doorgaans in instellingen geflikkerd en zij werken bij instellingen die subsidie krijgen. Die subsidie wordt echter ingetrokken waardoor veel van deze mensen straks geen bezigheid meer hebben. De WMO probeert dat gat op te vullen, maar dat wordt lastig omdat de WMO veel breder is dan enkel gehandicapten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens dat ouders van gehandicapte kinderen ' gekort ' werden in plaats van 150k per jaar kregen ze nu nog maar 120k. Ik vraag me af waar dat soort bedragen vanaf komen
Klopkoek zal tevreden zijn, geen ' mensonterende' dwangarbeid meer!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
150k? Laat me niet lachen. Gehandicapten worden doorgaans in instellingen geflikkerd en zij werken bij instellingen die subsidie krijgen. Die subsidie wordt echter ingetrokken waardoor veel van deze mensen straks geen bezigheid meer hebben. De WMO probeert dat gat op te vullen, maar dat wordt lastig omdat de WMO veel breder is dan enkel gehandicapten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |