Gewoon als linkjesquote:Op maandag 8 maart 2010 13:57 schreef Maartel het volgende:
Uhm, hoe zien anderen de linkjes hier? Ik zag ze in mijn preview gewoon als tekst, maar toen ik net begon te editten werden het ineens 'video's'...
Owquote:Op maandag 8 maart 2010 14:03 schreef Treces het volgende:
Alleen in de beginpost worden het linkjes.
Als de codes een beetje mee gaan werken iig.. als ik elke linkje handmatig aan moet gaan passen of op tinyurl plakken om de juiste codes te krijgen gaat er wel erg veel tijd in zitten ben ik bangquote:
dat is wel lastig ja, maar ik heb er verder ook geen verstand vanquote:Op maandag 8 maart 2010 14:06 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als de codes een beetje mee gaan werken iig.. als ik elke linkje handmatig aan moet gaan passen of op tinyurl plakken om de juiste codes te krijgen gaat er wel erg veel tijd in zitten ben ik bang
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:52 schreef Maartel het volgende:
1: (NEW!)
Gadver, altijd een hekel aan dit nummer gehad.
2: (NEW!)
De titel komt me niet bekend voor, maar ik ga het niet zitten luisteren
3: (NEW!)
Vond ik toen ook al kut, maar staat me nog wel goed bij, inclusief de clip enzo.
4: (NEW!)
Lang niet gehoord, maar moest er laatst wel aan denken. Eigenlijk best een goed nummer
5: (NEW!)
WhoaIk had geen idee welk nummer het was, maar even het filmpje gezien en dat brengt toch wel herinneringen naar boven
6: (NEW!)
Kon ik toen nog totaal niet waarderen, oersaai nummer + clip. Tegenwoordig denk ik daar wel anders over
7: (NEW!) S Club 7 - Bring It All Back
S Club 7Altijd al triest gevonden, maar dit nummer zegt me weinig.
8: (NEW!)
Kelis vond ik stiekem best te pruimen vroegerNu ik er zo naar terugluister kan ik me eigenlijk echt niet voorstellen waarom.
9: (NEW!)
Whoa, dat brengt pas veel herinneringen terugVond ik vroeger altijd wel goed te doen (ik vond hun versie van Under the Bridge ook stukken beter dan die van RHCP... maar gelukkig is dat alweer 10 jaar geleden :;)).
10: (NEW!)
Jezus, nog zo eentje die vanalles terughaalt. Ik herkende 'm totaal niet aan de titel, maar dit heeft ook echt veel nostalgische waarde
Ik denk dat een BUG topic hiervoor wel op zijn plaats is. Volgens mij is er geen mogelijkheid om dat gemakkelijk te doen, en ik vind het schijtonhandig. De lightbox als je een filmpje aanklikt is ook al zo vervelend, dus gewone linkjes zou idd wel prettig zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:42 schreef Maartel het volgende:
Oké, de overige lijstjes volgen zodra ik helder heb hoe ik tekstlinkjes naar Youtube mogelijk kan maken..
Ik wil dit topic absoluut weer leven in blazen, maar wel op een praktische manier
Youtube-link als tekst?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk dat een BUG topic hiervoor wel op zijn plaats is. Volgens mij is er geen mogelijkheid om dat gemakkelijk te doen, en ik vind het schijtonhandig. De lightbox als je een filmpje aanklikt is ook al zo vervelend, dus gewone linkjes zou idd wel prettig zijn.
Ja, dat heb ik nu gebruikt, maar dat is als ik écht complete lijsten wil doen zoals in het vorige topic wel héél arbeidsintensief om voor zo'n 50 links te doen..quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:59 schreef Maartel het volgende:
Komt er! Nu even wat druk, maar ik heb het tag-probleem inmiddels ook opgelost, dus zal de nieuwe lijsten (morgen) wat uitgebreider doen!
Freestylerquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef Maartel het volgende:
Dit zijn de hitlijsten van week 10, 11 maart, 2000
[ afbeelding ]
Single Top 10
1: (1) Abel - Onderweg
2: (2) Vengaboys - Shalala Lala
3: (3) *NSync - Bye Bye Bye
4: (4) Artful Dodger ft. Craig David - Re-Rewind
5: (7) S Club 7 - Bring It All Back
6: (NEW!) Madonna - American Pie
7: (5) Scoop - Drop It
8: (6) Metallica - Nothing Else Matters (live)
9: (9) All Saints - Pure Shores
10: (NEW!) IMX - Stay The Night
[ afbeelding ]
Nieuwe binnenkomers Top 40:
16: Bomfunk MC’s - Freestyler
20: Anton & DJ Otzi – Anton Aus Tirol
21: Tom Jones & Mousse T. – Sex Bomb
25: Live - Run To The Water
29: Shania Twain – Don’t Be Stupid
32: Moby – Natural Blues
[ afbeelding ]
Nieuwe binnenkomers Tipparade:
Beperkt tot nummers die de Top 40 niet haalden, want die komen toch nog wel voorbij..
27: Jamelia & Beenie Man - Money
29: Roméo – Angel From Above
30: Lawyer - I Wanna Mmm
Meer lijstjes op komst (en dit keer echt...)
Oké.. neem ik mee in overweging! (zoveel extra werk is 't ook weer niet opzich)quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind het altijd wel interessant; hoge binnenkomers enzo. En zien wat op z'n retour is, dan hoef je niet steeds naar de week ervoor te kijken.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef fratsman het volgende:
Geweldig! Mijn meisje en ik zijn vandaag 10 jaar samen en hebben ons net gek gelachen wat er in die week in de hitparade stond! Top!
Voor het eerst gezoend met carnaval, dus dat zou goed kunnen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Jullie hebben elkaar ontmoet op Anton Aus Tirol?
Inderdaad!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:43 schreef patatmetfriet het volgende:
Wow, wat een klassiekers allemaal. Kan ze ook allemaal zo zingen. Dat heb ik met de muziek van nu toch veel minder.
Zo'n kleine 10 jaar later hebben we Sieneke op 1quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:37 schreef rubbereend het volgende:
22: Linda - No Goodbyeshet nationale songfestival was net achter de rug zie ik
Zooo herkenbaar!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:55 schreef Pinterman het volgende:
Als ik tegenwoordig de radio of tv aanzet ken ik de meeste liedjes niet... maar uit dit topic kan ik ze zo allemaal in m'n hoofd afdraaien
Het is weinig extra moeite.. het zou hooguit een overkill aan lijstjes wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:04 schreef trainfreak het volgende:
Zet ze er voor 1 keer bij?
Als het niet aanslaat dan hoeft het de volgende keer niet meer
Er komt eindelijk weer nieuw materiaal aanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:18 schreef leukvoorlater het volgende:
Nog steeds zo vet. En ik was vergeten dat Ex-Girlfriend van No Doubt al zo'n oud nummer was!
Return of Saturn is zo totaal anders dan Tragic Kingdom. Simple kind of life vind ik hun beste nummer van dat album.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Er komt eindelijk weer nieuw materiaal aan![]()
Ex-Girlfriend vond ik na Tragic Kingdom best een tegenvaller, maar No Doubt blijft leuk.
Ik heb echt jaren nodig gehad om dat album te waarderen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:24 schreef leukvoorlater het volgende:
Return of Saturn is zo totaal anders dan Tragic Kingdom. Simple kind of life vind ik hun beste nummer van dat album.
Ik was sowieso van plan je topic voor te dragen voor promotie op de FPquote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef Maartel het volgende:
Zal er morgen weer eens naar kijken, en misschien toch even zoeken naar een iets beknoptere uitvoering, want op een engels popforum houdt ik het wel aardig bij
(al kan dat ook zijn omdat daar wat meer respons is)
quote:Op maandag 19 april 2010 23:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik was sowieso van plan je topic voor te dragen voor promotie op de FPdat zou als het goed is meer respons gaan trekken
die nonsens maakt het wel leuk vind ik. Valt goed over te klagenquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:12 schreef Maartel het volgende:
[..]
En meer verantwoordelijkheid.. maar dat heb ik af-en-toe ook wel een beetje nodig om gemotiveerd te blijven.. Ik moet eerlijk zeggen dat het bij de UK charts ook wel erg helpt dat daar elke week een vrijwel verse top 10 is.. houdt het een stuk boeiender om bij te houden.. plus dat er geen nonsens als Jop of Hans Kraaij Jr voorbij komt
Nouja, het is ook niet letterlijk een geval van 'als niemand reageert dan kap ik ermeequote:Op dinsdag 20 april 2010 00:39 schreef rubbereend het volgende:
Het topic trekt trouwens misschien wat minder reacties, het wordt wel goed bekeken met 1666 views
Heb je ook gelijk in hoor. Ik zou het in ieder geval tof vinden als je er tijd in wil steken. Dan gaan wij voor wat extra publiciteit zorgen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja, het is ook niet letterlijk een geval van 'als niemand reageert dan kap ik ermee'.. Maar ik kan niet ontkennen dat reacties/discussie wel motiverend zijn om er mee door te gaan.. Als je het alleen maar post en geen reacties ziet heb je net zo veel lol aan zelf even de hitlijsten bekijken
![]()
Komt ok omdat je in Engeland veel meer artiesten hebt uit Engeland zelf. Denk ik.quote:Maar misschien moet ik het gewoon wat simpeler houden, a la Uk lijstjes: Top 10, nieuwkomers top 40, Album top 10, album nieuwkomers.. Typisch mij dat mijn perfectionisme om álles te vermelden me uiteindelijk belemmert om überhaupt iets te posten.. Wel jammer dat onze top 10 niet zo veranderlijk is als de Britse (dat heb ik altijd al jammer gevonden.. ik weet niet waar het 'm in zit, maar bij ons is het zelden een wekelijkse strijd om wie wáár binnenkomt in de top 10)
quote:
Die heeft in Engeland net zijn 5e album uitgebracht.. maar dat is er één met Motown covers, dus (hoe leuk Motown ook kan zijn) hij is wel een beetje afgegleden..quote:Op dinsdag 20 april 2010 02:00 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Wat is er eigenlijk met Craig David gebeurd?Die gast was toen best goed bezig...
Ik vond het altijd zo stom dat ze daarvoor een meid hadden genomen die de H niet uit spreekt.. 'yer and yer'quote:
Dan klonk het niet zo hijgerigquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo stom dat ze daarvoor een meid hadden genomen die de H niet uit spreekt.. 'yer and yer'
Maar dat was vast met opzet
En die coveren dan een liedje wat kort geleden nog een hit wasquote:Op woensdag 21 april 2010 03:14 schreef DrDentz het volgende:
Toen was de muziek wel wat hipper dan nu. Zo'n Bomfunk MC's - Freestyler klinkt nog steeds hypermodern. En wat staat nu hoog? The Baseballs.
Novastarquote:Nieuwe binnenkomers album Top 100:
87: Novastar - Novastar
quote:Op maandag 3 mei 2010 00:52 schreef Ferdo het volgende:
En van de #1 van de top40 van die week is er één al jaren dood.
Prachtig!quote:Op zondag 16 mei 2010 19:48 schreef Maartel het volgende:
Alarmschijf week 19
En de nummer 1's van 20 en 30 jaar geleden:
10/5/1980
12/5/1990
Ja, stuk beter! Beide nummers.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:33 schreef Maartel het volgende:
En ach, als extra (en omdat die jaren anders nooit meer voorbij komen) de nummer 1's van 20 en 30 jaar geleden:
26/04/1980
28/04/1990
Wijkt een beetje af van het thema, maar misschien toch wel leuk ter vergelijking
Deze ook.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:48 schreef Maartel het volgende:
En de nummer 1's van 20 en 30 jaar geleden:
10/5/1980
12/5/1990
All Saints.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:08 schreef GlenSpey het volgende:
Ah dit nummer was ik al een tijdje vergeten.
Ik blijf het een erg leuk nummer vinden
De engelse kan ik in geval van belangstelling wel posten, doe ik toch al op een engels popforum...quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:02 schreef Dynd het volgende:
[..]
Zouden de Amerikaanse hitlijsten erg verschillen?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:13 schreef Maartel het volgende:
[..]
De engelse kan ik in geval van belangstelling wel posten, doe ik toch al op een engels popforum...
(al krijg je dan toch wel de nodige overlap.. al vind ik de engelse zelf altijd wel spannender, daar is vrijwel elke week een nieuwe nummer 1)
Mijn favoriete nummer!!11 EINZ!quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef Maartel het volgende:
Dit zijn de hitlijsten van week 10, 11 maart, 2000
[ afbeelding ]
Single Top 10
1: (1) Abel - Onderweg
2: (2) Vengaboys - Shalala Lala
3: (3) *NSync - Bye Bye Bye
4: (4) Artful Dodger ft. Craig David - Re-Rewind
5: (7) S Club 7 - Bring It All Back
6: (NEW!) Madonna - American Pie
7: (5) Scoop - Drop It
8: (6) Metallica - Nothing Else Matters (live)
9: (9) All Saints - Pure Shores
10: (NEW!) IMX - Stay The Night
[ afbeelding ]
16: Bomfunk MC’s - Freestyler
20: Anton & DJ Otzi – Anton Aus Tirol
21: Tom Jones & Mousse T. – Sex Bomb
25: Live - Run To The Water
29: Shania Twain – Don’t Be Stupid
32: Moby – Natural Blues
[ afbeelding ]
Nieuwe binnenkomers Tipparade:
Beperkt tot nummers die de Top 40 niet haalden, want die komen toch nog wel voorbij..
27: Jamelia & Beenie Man - Money
29: Roméo – Angel From Above
30: Lawyer - I Wanna Mmm
[ afbeelding ]
Album Top 10
1: (NEW!) Santana - Supernatural
2: (NEW!) Marco Borsato – Luid & Duidelijk
3: (NEW!) André Hazes – Want Ik Hou Van Jou
4: (NEW!) Red Hot Chilli Peppers - Californication
5: (NEW!) Celine Dion – All The Way.. A Decade Of Song
6: (NEW!) Alanis Morissette - Unplugged
7: (NEW!) Abel – De Stilte Voorbij
8: (NEW!) Enigma – The Screen Behind The Mirror
9: (NEW!) The Corrs Unplugged
10: (NEW!) Live – The Distance To Here
Voorheen voorzag ik albums van linkjes naar hun pagina op Musicmeter, maar om tijd te besparen (en omdat ik vermoed dat het minder toegevoegde waarde heeft dan Youtube links) laat ik die vanaf nu zitten. Mocht je ze wel altijd erg gewaardeerd en regelmatig gebruikt hebben dan hoor ik het graag!
[ afbeelding ]
Nieuwe binnenkomers album Top 100:
16: Oasis – Standing On The Shoulder Of Giants
18: Smashing Pumpkins – Machina/The Machines Of God
46: Eels – Daisies Of The Galaxy
72: Aqua - Aquarius
75: Ruud – Lekker Knuffelen
88: Vader Abraham – 30 Jaar Vader Abraham
Alarmschijf week 10
[ afbeelding ]
Filmpremières in week 10:
Any Given Sunday
Beyond Reason: A Friend On Death Row
The Daily Nation
Holy Smoke
L'Humanité
Mission To Mars
Solas
Stuart Little
Summer Of Sam
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:05 schreef Wasmachinemann het volgende:
[..]
Mijn favoriete nummer!!11 EINZ!
Erg leuk nummer inderdaadquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:08 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ah dit nummer was ik al een tijdje vergeten.
Ik blijf het een erg leuk nummer vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |