Nouja, het is ook niet letterlijk een geval van 'als niemand reageert dan kap ik ermeequote:Op dinsdag 20 april 2010 00:39 schreef rubbereend het volgende:
Het topic trekt trouwens misschien wat minder reacties, het wordt wel goed bekeken met 1666 views
Heb je ook gelijk in hoor. Ik zou het in ieder geval tof vinden als je er tijd in wil steken. Dan gaan wij voor wat extra publiciteit zorgen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:46 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nouja, het is ook niet letterlijk een geval van 'als niemand reageert dan kap ik ermee'.. Maar ik kan niet ontkennen dat reacties/discussie wel motiverend zijn om er mee door te gaan.. Als je het alleen maar post en geen reacties ziet heb je net zo veel lol aan zelf even de hitlijsten bekijken
![]()
Komt ok omdat je in Engeland veel meer artiesten hebt uit Engeland zelf. Denk ik.quote:Maar misschien moet ik het gewoon wat simpeler houden, a la Uk lijstjes: Top 10, nieuwkomers top 40, Album top 10, album nieuwkomers.. Typisch mij dat mijn perfectionisme om álles te vermelden me uiteindelijk belemmert om überhaupt iets te posten.. Wel jammer dat onze top 10 niet zo veranderlijk is als de Britse (dat heb ik altijd al jammer gevonden.. ik weet niet waar het 'm in zit, maar bij ons is het zelden een wekelijkse strijd om wie wáár binnenkomt in de top 10)
quote:
Die heeft in Engeland net zijn 5e album uitgebracht.. maar dat is er één met Motown covers, dus (hoe leuk Motown ook kan zijn) hij is wel een beetje afgegleden..quote:Op dinsdag 20 april 2010 02:00 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Wat is er eigenlijk met Craig David gebeurd?Die gast was toen best goed bezig...
Ik vond het altijd zo stom dat ze daarvoor een meid hadden genomen die de H niet uit spreekt.. 'yer and yer'quote:
Dan klonk het niet zo hijgerigquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo stom dat ze daarvoor een meid hadden genomen die de H niet uit spreekt.. 'yer and yer'
Maar dat was vast met opzet
En die coveren dan een liedje wat kort geleden nog een hit wasquote:Op woensdag 21 april 2010 03:14 schreef DrDentz het volgende:
Toen was de muziek wel wat hipper dan nu. Zo'n Bomfunk MC's - Freestyler klinkt nog steeds hypermodern. En wat staat nu hoog? The Baseballs.
Novastarquote:Nieuwe binnenkomers album Top 100:
87: Novastar - Novastar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |