Freestylerquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:16 schreef Maartel het volgende:
Dit zijn de hitlijsten van week 10, 11 maart, 2000
[ afbeelding ]
Single Top 10
1: (1) Abel - Onderweg
2: (2) Vengaboys - Shalala Lala
3: (3) *NSync - Bye Bye Bye
4: (4) Artful Dodger ft. Craig David - Re-Rewind
5: (7) S Club 7 - Bring It All Back
6: (NEW!) Madonna - American Pie
7: (5) Scoop - Drop It
8: (6) Metallica - Nothing Else Matters (live)
9: (9) All Saints - Pure Shores
10: (NEW!) IMX - Stay The Night
[ afbeelding ]
Nieuwe binnenkomers Top 40:
16: Bomfunk MC’s - Freestyler
20: Anton & DJ Otzi – Anton Aus Tirol
21: Tom Jones & Mousse T. – Sex Bomb
25: Live - Run To The Water
29: Shania Twain – Don’t Be Stupid
32: Moby – Natural Blues
[ afbeelding ]
Nieuwe binnenkomers Tipparade:
Beperkt tot nummers die de Top 40 niet haalden, want die komen toch nog wel voorbij..
27: Jamelia & Beenie Man - Money
29: Roméo – Angel From Above
30: Lawyer - I Wanna Mmm
Meer lijstjes op komst (en dit keer echt...)
Oké.. neem ik mee in overweging! (zoveel extra werk is 't ook weer niet opzich)quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:41 schreef rubbereend het volgende:
Ik vind het altijd wel interessant; hoge binnenkomers enzo. En zien wat op z'n retour is, dan hoef je niet steeds naar de week ervoor te kijken.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef fratsman het volgende:
Geweldig! Mijn meisje en ik zijn vandaag 10 jaar samen en hebben ons net gek gelachen wat er in die week in de hitparade stond! Top!
Voor het eerst gezoend met carnaval, dus dat zou goed kunnen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:03 schreef Maartel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Jullie hebben elkaar ontmoet op Anton Aus Tirol?
Inderdaad!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:43 schreef patatmetfriet het volgende:
Wow, wat een klassiekers allemaal. Kan ze ook allemaal zo zingen. Dat heb ik met de muziek van nu toch veel minder.
Zo'n kleine 10 jaar later hebben we Sieneke op 1quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:37 schreef rubbereend het volgende:
Nieuwe binnenkomers Top 40:
22: Linda - No Goodbyeshet nationale songfestival was net achter de rug zie ik
Zooo herkenbaar!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:55 schreef Pinterman het volgende:
Als ik tegenwoordig de radio of tv aanzet ken ik de meeste liedjes niet... maar uit dit topic kan ik ze zo allemaal in m'n hoofd afdraaien
Het is weinig extra moeite.. het zou hooguit een overkill aan lijstjes wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:04 schreef trainfreak het volgende:
Zet ze er voor 1 keer bij?
Als het niet aanslaat dan hoeft het de volgende keer niet meer
Er komt eindelijk weer nieuw materiaal aanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:18 schreef leukvoorlater het volgende:
Nog steeds zo vet. En ik was vergeten dat Ex-Girlfriend van No Doubt al zo'n oud nummer was!
Return of Saturn is zo totaal anders dan Tragic Kingdom. Simple kind of life vind ik hun beste nummer van dat album.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:20 schreef Maartel het volgende:
[..]
Er komt eindelijk weer nieuw materiaal aan![]()
Ex-Girlfriend vond ik na Tragic Kingdom best een tegenvaller, maar No Doubt blijft leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |