Hij was behoorlijk zenuwachtig!quote:Op maandag 8 maart 2010 02:50 schreef Frishe het volgende:
Was ie zenuwachtig?
ok, of ik snap de grap niet of dat is gewoon niet grappigquote:Cathrine (zn Ex) zou een tikkend pakketje aan hem geven, hij heeft haar een toyota terug gegeven.
erg hequote:Op maandag 8 maart 2010 02:52 schreef Arcee het volgende:
Sandra Bullock zag er zo plastic uit in Blind Side. Alsof ze rechtstreeks uit een Hollywood-fabriek kwam.
quote:Op maandag 8 maart 2010 02:52 schreef Arcee het volgende:
Sandra Bullock zag er zo plastic uit in Blind Side. Alsof ze rechtstreeks uit een Hollywood-fabriek kwam.
Zij geeft hem een cadeau met een timer (Hurt Locker, BOEM) En hij geeft haar een Toyota (Een Prius lijkt me, om het allemaal groen te houden..... Avatar)quote:Op maandag 8 maart 2010 02:51 schreef gnilrednoz het volgende:
mooie speech wel
[..]
ok, of ik snap de grap niet of dat is gewoon niet grappig
Vreselijk, ze zag er geboetseerder uit dan haar gephotoshopte versie.quote:
Of omdat alle Toyota auto's terug geroepen worden.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:53 schreef Frishe het volgende:
[..]
Zij geeft hem een cadeau met een timer (Hurt Locker, BOEM) En hij geeft haar een Toyota (Een Prius lijkt me, om het allemaal groen te houden..... Avatar)
Denk ik.... Slechte/matige grap.
waarom nietquote:Op maandag 8 maart 2010 02:53 schreef beantherio het volgende:
Foute boel Penelope. Je mag niet zeggen "and the winner is".
dacht ookquote:Op maandag 8 maart 2010 02:53 schreef beantherio het volgende:
Waarom niet?quote:Op maandag 8 maart 2010 02:53 schreef beantherio het volgende:
T was een vrij matige grap. je kunt er iig aan beide sterven.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:51 schreef gnilrednoz het volgende:
mooie speech wel
[..]
terwijl ze van zichzelf wel gewoon knap isquote:Op maandag 8 maart 2010 02:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vreselijk, ze zag er geboetseerder uit dan haar gephotoshopte versie.
tikkende bom, hurt locker, toyota, gezeik in amerika met gaspedalen enzo? nee?quote:Op maandag 8 maart 2010 02:51 schreef gnilrednoz het volgende:
mooie speech wel
[..]
Het zijn allemaal winnaars.quote:
mag ak jaren niet meerquote:
Hmmm. Kan ook ja. Of omdat Toyota's ook ontploffen de laatste tijd... (Was toch een Toyota he?)quote:Op maandag 8 maart 2010 02:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of omdat alle Toyota auto's terug geroepen worden.
quote:
Ja, maar wat is dan de link?quote:Op maandag 8 maart 2010 02:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of omdat alle Toyota auto's terug geroepen worden.
Doogie Houser MDquote:Op maandag 8 maart 2010 02:55 schreef Stefan het volgende:
Ooit in een tv serie???????????????????????
Flikker op kutwijf
Dat is het argument van de Academy.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
in de zaal zitten is belangrijker dan winnen?
quote:
Omdat niemand natuurlijk een Oscar wint.quote:
Snap je het echt niet?quote:
Beeldschoon iddquote:Op maandag 8 maart 2010 02:56 schreef SuzukiSwift het volgende:
Cameron Diaz, wat blijft dat toch een mooie vrouw
Zes seizoenen How I Met Your Mother and counting.quote:
joh (5 trouwens)quote:Op maandag 8 maart 2010 02:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zes seizoenen How I Met Your Mother and counting.
Heb t tegen Bridget die dus niet eens weet waarom NPH bekend is anno 2010.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 02:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zes seizoenen How I Met Your Mother and counting.
Ja, mooi he.quote:Op maandag 8 maart 2010 02:57 schreef Bragi het volgende:
Mensen die niet doorhadden dat Clooney gewoon meespeelde.![]()
Die doos is zoooo domquote:Op maandag 8 maart 2010 02:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Heb t tegen Bridget die dus niet eens weet waarom NPH bekend is anno 2010.
Hee eikel, schakel eens over naar Film1, je loopt een minuut voorquote:
Of dat mag dit jaar wel weer...?quote:Op maandag 8 maart 2010 02:59 schreef Veadige het volgende:
Alweer fout dan met "winner is"?
Ze maken ook gewoon de beste animatie filmsquote:Op maandag 8 maart 2010 03:00 schreef Tweek het volgende:
Pixar zal eens niet winnen.
ik kijk ook flm1quote:Op maandag 8 maart 2010 03:00 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hee eikel, schakel eens over naar Film1, je loopt een minuut voor
Yup.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:00 schreef scanman1 het volgende:
Dit is eigenlijk ook belachelijk. Up is als enige ook genomineerd voor best picture. Dan zal die film toch zeker de oscar voor best animated picture winnen lijkt me. Beetje voorspelbaar.
Moet je doen.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:00 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ik schaam me... Nog steeeeeds niet gezien.
Schaam je idd.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:00 schreef Frishe het volgende:
Ik schaam me... Nog steeeeeds niet gezien.
Dat mochten ze niet meer zeggen, want, zo vindt de Academy, alle genomineerden zijn winnaars.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:01 schreef Bragi het volgende:
Wat is er (verkeerd) met 'winner is'? Wat bedoelen jullie?
Ik heb Cars overgeslagen, stukje gezien en vind er geen reet aan.quote:
zal wel politiek correct zijn en suggereren dat er verliezers zijn ofzoquote:Op maandag 8 maart 2010 03:01 schreef Bragi het volgende:
Wat is er (verkeerd) met 'winner is'? Wat bedoelen jullie?
Klopt, het zijn ook ijzersterke films.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:01 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Je moet toegeven, deze is wel heel terecht.
Mama Mia (5 euro bij van Leest) en je zwijmelt 2 uur lang wegquote:Op maandag 8 maart 2010 03:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die blonde
zomg
wat is zij knap
Mary and Max vond ik beter, maar Up is ook heeel goedquote:Op maandag 8 maart 2010 03:01 schreef DJJoris het volgende:
[..]
Je moet toegeven, deze is wel heel terecht.
OMG. Dom gedoe.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat mochten ze niet meer zeggen, want, zo vindt de Academy, alle genomineerden zijn winnaars.
Dat is ook altid al de bedoeling geweest. Weet eigenlijk ook niet goed waarom ik hem nog niet gezien heb.quote:
Ik vond Cars verrassend leuk. Die auto's als insecten.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb Cars overgeslagen, stukje gezien en vind er geen reet aan.
Stel je voor dat een andere animated picture had gewonnen en die is dan dus NIET genomineerd voor best picture. Dan gaat de academy behoorlijk af lijkt me. Animated pictures dus ook laten meedoen voor best picture, maakt de best animated picture oscar in feite overbodig.quote:
hoezo dat... dat maakt toch niet uitquote:Op maandag 8 maart 2010 03:04 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Stel je voor dat een andere animated picture had gewonnen en die is dan dus NIET genomineerd voor best picture. Dan gaat de academy behoorlijk af lijkt me. Animated pictures dus ook laten meedoen voor best picture, maakt de best animated picture oscar in feite overbodig.
dat is sophisticated.quote:
Dat heb ik ook wel eens met films, ondanks dat ik heel veel kijk (en een behoorlijke collectie heb opgebouwd, originele!)quote:Op maandag 8 maart 2010 03:03 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dat is ook altid al de bedoeling geweest. Weet eigenlijk ook niet goed waarom ik hem nog niet gezien heb.
Hier heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:04 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Stel je voor dat een andere animated picture had gewonnen en die is dan dus NIET genomineerd voor best picture. Dan gaat de academy behoorlijk af lijkt me. Animated pictures dus ook laten meedoen voor best picture, maakt de best animated picture oscar in feite overbodig.
Ja krijgt het aan je lip met je stomme zonnebril.quote:
Nee hoor, dan kunnen ze beter beste buitenlandse film afschaffen. Die is pas overbodig.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:04 schreef scanman1 het volgende:
gast, check de smilie. en kom je wel uit brabant?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja krijgt het aan je lip met je stomme zonnebril.
koekwaus
quote:Op maandag 8 maart 2010 03:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, dan kunnen ze beter beste buitenlandse film afschaffen. Die is pas overbodig.
Hee daardoor hebben wij wel 2 oscars.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, dan kunnen ze beter beste buitenlandse film afschaffen. Die is pas overbodig.
ik heb het tegen hem hequote:Op maandag 8 maart 2010 03:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
gast, check de smilie. en kom je wel uit brabant?
vond hem te kortquote:Op maandag 8 maart 2010 03:06 schreef Arcee het volgende:
District 9. Coole film, maar ik miste toch een wow-moment.
Heb ik met de short film en docu-sectie.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
O.quote:
jaa jij bent toch geen koekwausquote:
Ik ook, want geen wow-moment.quote:
Doet me denken aan een Tom en Jerry filmpje...quote:Op maandag 8 maart 2010 03:07 schreef Yurithemaster het volgende:
word ook strontziek van dat deuntje
Waarom worden dit soort films tegenwoordig eigenlijk genomineerd voor een Oscar?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:06 schreef Arcee het volgende:
District 9. Coole film, maar ik miste toch een wow-moment.
Valt mee hoor, maar 2 Oscars gemist.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:08 schreef Verbal het volgende:
Is het allang bezig? Begon altijd rond drieën, maar nu val ik er middenin...
Zitten ze aan de oostkust dit jaar of zo?
V.
Als ze dan bij Beste film wel fatsoenlijk buitenlandse films waarderen prima.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zoals eerder aangehaald, die stoelen waren ook kut.quote:
tom en jerryquote:Op maandag 8 maart 2010 03:08 schreef Veadige het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Tom en Jerry filmpje...
geld!quote:Op maandag 8 maart 2010 03:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waarom worden dit soort films tegenwoordig eigenlijk genomineerd voor een Oscar?
Precies.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:08 schreef Chielus het volgende:
[..]
Als ze dan bij Beste film wel fatsoenlijk buitenlandse films waarderen prima.
Zou je haar dan uit je bed trappen?quote:
Zo vaak wordt een buitenlandse film niet ook genomineerd voor beste film volgens mij. En als een buitenlandse film al genomnineerd wordt voor best picture, dan zit die niet ook nog eens in het best foreign movie rijtje. Geheel anders dus dan in dit geval, met een nominatie voor Up voor zowel best picture als best animated picture.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/quote:Op maandag 8 maart 2010 03:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Welke nog gemist naast beste liedje?
V.
Oh, 3 gemist dan.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
ik ga naar pro siebenquote:
bijrol man: Waltzquote:Op maandag 8 maart 2010 03:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Volgens mij is ze helemaal niet zo dom, maar doet ze gewoon alsof ofzo... dat MOET welquote:Op maandag 8 maart 2010 03:10 schreef Chielus het volgende:
hou je mond over statistiek muts
Volgens Koolhoven is het de beste van de 10.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waarom worden dit soort films tegenwoordig eigenlijk genomineerd voor een Oscar?
Niks. Sorry.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zeker. Maar wat heeft dat ermee te maken?
V.
Nee, daarom juist. Dat zou vanzelfsprekend moeten zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:10 schreef scanman1 het volgende:
Zo vaak wordt een buitenlandse film niet ook genomineerd voor beste film volgens mij.
Jawel hoor: http://www.imdb.com/title/tt0118799/awardsquote:En als een buitenlandse film al genomnineerd wordt voor best picture, dan zit die niet ook nog eens in het best foreign movie rijtje.
quote:
Prima film, maar niet de beste.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:12 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Volgens Koolhoven is het de beste van de 10.
Sja, blijft toch een Amerikaans feestje.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, daarom juist. Dat zou vanzelfsprekend moeten zijn.
Mee eens.. niet zo speciaal eigenlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is dit eigenlijk voor nutteloze award
Ik ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:16 schreef scanman1 het volgende:
Hoe dan ook, ik vind een aparte oscar voor best animated picture beter dan dat die animated pictures ook meedoen met best picture.
Eenschquote:Op maandag 8 maart 2010 03:16 schreef scanman1 het volgende:
Hoe dan ook, ik vind een aparte oscar voor best animated picture beter dan dat die animated pictures ook meedoen met best picture.
Mwoah, regie is belangrijker.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:14 schreef Arcee het volgende:
Screenplay, feitelijk de belangrijkste Oscar.
waarom?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:16 schreef scanman1 het volgende:
Ik snap niet hoe animated films niét mee zouden kunnen doen voor Best Picture.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:16 schreef scanman1 het volgende:
Screenplay IS de film.quote:
Je kunt mij ook wel een geweldige screenplay geven om te verfilmen, maar dan wordt het nog geen goede film.quote:
Zonder acteurs, cameras, een regisseur en zoveel meer heb je ook geen film. Alles moet bij elkaar komen, daarom is alles belangrijk.quote:
Dat scenario was inderdaad veel beter en inventiver.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:18 schreef Verbal het volgende:
Hmm, scenario van IB vond ik wel beter... is dit een teken dat IB de kans op de Beste film heeft?
Als Avatar die wint is deze Oscaruitreiking nog belabberder dan toen Gwyneth Paltrow won.
V.
Echte ouwe lullen show idd.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:18 schreef Stefan het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin meer om te kijken, wat een slechte teksten hebben ze vanavond geschreven voor zowel Steve/Baldwin als de presentatoren
Andersom kan ook, een kutscript dat goed wordt verfilmd.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:18 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Je kunt mij ook wel een geweldige screenplay geven om te verfilmen, maar dan wordt het nog geen goede film.
Wat vond jij van aV.atar dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:18 schreef Verbal het volgende:
Als Avatar die wint is deze Oscaruitreiking nog belabberder dan toen Gwyneth Paltrow won.
V.
Dieptepunt was de Oscar voor Halle Berry.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:18 schreef Verbal het volgende:
Helemaal mee eensquote:
Heb ik nooit echt goed gevonden. Doe mij maar Sint Elmo's Fire.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:21 schreef scanman1 het volgende:
Breakfast club blijft echt dé jeugdfilm aller tijden vind ik
Hoezo? Best sterke rol in Monster's ballquote:Op maandag 8 maart 2010 03:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dieptepunt was de Oscar voor Halle Berry.
Nu 40+quote:
Vreselijke film, nog slechter geacteerd.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:22 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Hoezo? Best sterke rol in Monster's ball
Judd 'John Bender' Nelson is zelfs al 50.quote:
iedereen zoekt de films op natuurlijkquote:
Inderdaad. Eerste helft een 10, tweede helft een 7-tje.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:25 schreef Stefan het volgende:
De eerste helft van Up was goed tot er pratende honden kwamen.
Heeft nikki finke wel een punt.quote:TOLDJA! Here's that special memorial to John Hughes who died in 2009 which I told you about in an Oscar spoiler. Those were great movies. No Twilight Saga, mind you, but great movies. Today, Hollywood would make them all vampires, werewolves, and avatars.
Ik vind die andere 2 erger eigenlijk, die zijn niet eens leuk om naar te kijken..quote:Op maandag 8 maart 2010 03:27 schreef beantherio het volgende:
Ik haat niet zo snel iemand, maar Bridget...
Geef mij maar reclame.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:30 schreef scanman1 het volgende:
Ach. beter Bridget dan, zoals in America, reclame.
quote:
Mee eens. en weet je.... Dat begin van Up. Hoe tof ook.. Zelfde idee zag ik ook terug komen bij de animated short winnaar van vorig jaar: La maison en petits cubesquote:Op maandag 8 maart 2010 03:25 schreef Toad het volgende:
Dat begin van Up was echt prachtig.
Daarna begon het af te zwakken. Ik had de Oscar voor beste animatie eerder aan Coraline gegeven.
Geen storingen meer gehad??quote:
Nee!quote:
Dan moet je je wel héél erg storen aan Bridget en die gasten. Want iets is niet snel erger dan reclame.quote:
Mooiquote:
Veel leuker dan sommige dooie Nederlandsequote:Op maandag 8 maart 2010 03:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat zijn de ergste reclames die er zijn
Bridget komt een heel eind.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:34 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dan moet je je wel héél erg storen aan Bridget en die gasten. Want iets is niet snel erger dan reclame.
quote:
echt he, lekker de tijd vullen tussen de reclamequote:
heb je wel digitale tv dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:36 schreef Suuz_ het volgende:
Ik baal zo dat ik geen film1 kan vinden op tv!! Is het een x gratis
Ik erger mij niet aan Koolhoven, hoor, al had die wat mij betreft in LA mogen zittenquote:Op maandag 8 maart 2010 03:34 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dan moet je je wel héél erg storen aan Bridget en die gasten. Want iets is niet snel erger dan reclame.
die paarse jurk ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |