O.quote:
jaa jij bent toch geen koekwausquote:
Ik ook, want geen wow-moment.quote:
Doet me denken aan een Tom en Jerry filmpje...quote:Op maandag 8 maart 2010 03:07 schreef Yurithemaster het volgende:
word ook strontziek van dat deuntje
Waarom worden dit soort films tegenwoordig eigenlijk genomineerd voor een Oscar?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:06 schreef Arcee het volgende:
District 9. Coole film, maar ik miste toch een wow-moment.
Valt mee hoor, maar 2 Oscars gemist.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:08 schreef Verbal het volgende:
Is het allang bezig? Begon altijd rond drieën, maar nu val ik er middenin...
Zitten ze aan de oostkust dit jaar of zo?
V.
Als ze dan bij Beste film wel fatsoenlijk buitenlandse films waarderen prima.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, dan kunnen ze beter beste buitenlandse film afschaffen. Die is pas overbodig.
Zoals eerder aangehaald, die stoelen waren ook kut.quote:
tom en jerryquote:Op maandag 8 maart 2010 03:08 schreef Veadige het volgende:
[..]
Doet me denken aan een Tom en Jerry filmpje...
geld!quote:Op maandag 8 maart 2010 03:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waarom worden dit soort films tegenwoordig eigenlijk genomineerd voor een Oscar?
Precies.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:08 schreef Chielus het volgende:
[..]
Als ze dan bij Beste film wel fatsoenlijk buitenlandse films waarderen prima.
Zou je haar dan uit je bed trappen?quote:
Zo vaak wordt een buitenlandse film niet ook genomineerd voor beste film volgens mij. En als een buitenlandse film al genomnineerd wordt voor best picture, dan zit die niet ook nog eens in het best foreign movie rijtje. Geheel anders dus dan in dit geval, met een nominatie voor Up voor zowel best picture als best animated picture.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, dan kunnen ze beter beste buitenlandse film afschaffen. Die is pas overbodig.
http://www.imdb.com/quote:Op maandag 8 maart 2010 03:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Welke nog gemist naast beste liedje?
V.
Oh, 3 gemist dan.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
ik ga naar pro siebenquote:
bijrol man: Waltzquote:Op maandag 8 maart 2010 03:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Volgens mij is ze helemaal niet zo dom, maar doet ze gewoon alsof ofzo... dat MOET welquote:Op maandag 8 maart 2010 03:10 schreef Chielus het volgende:
hou je mond over statistiek muts
Volgens Koolhoven is het de beste van de 10.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waarom worden dit soort films tegenwoordig eigenlijk genomineerd voor een Oscar?
Niks. Sorry.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zeker. Maar wat heeft dat ermee te maken?
V.
Nee, daarom juist. Dat zou vanzelfsprekend moeten zijn.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:10 schreef scanman1 het volgende:
Zo vaak wordt een buitenlandse film niet ook genomineerd voor beste film volgens mij.
Jawel hoor: http://www.imdb.com/title/tt0118799/awardsquote:En als een buitenlandse film al genomnineerd wordt voor best picture, dan zit die niet ook nog eens in het best foreign movie rijtje.
quote:
Prima film, maar niet de beste.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:12 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Volgens Koolhoven is het de beste van de 10.
Sja, blijft toch een Amerikaans feestje.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:12 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, daarom juist. Dat zou vanzelfsprekend moeten zijn.
Mee eens.. niet zo speciaal eigenlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is dit eigenlijk voor nutteloze award
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |