OMG. Dom gedoe.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat mochten ze niet meer zeggen, want, zo vindt de Academy, alle genomineerden zijn winnaars.
Dat is ook altid al de bedoeling geweest. Weet eigenlijk ook niet goed waarom ik hem nog niet gezien heb.quote:
Ik vond Cars verrassend leuk. Die auto's als insecten.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb Cars overgeslagen, stukje gezien en vind er geen reet aan.
Stel je voor dat een andere animated picture had gewonnen en die is dan dus NIET genomineerd voor best picture. Dan gaat de academy behoorlijk af lijkt me. Animated pictures dus ook laten meedoen voor best picture, maakt de best animated picture oscar in feite overbodig.quote:
hoezo dat... dat maakt toch niet uitquote:Op maandag 8 maart 2010 03:04 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Stel je voor dat een andere animated picture had gewonnen en die is dan dus NIET genomineerd voor best picture. Dan gaat de academy behoorlijk af lijkt me. Animated pictures dus ook laten meedoen voor best picture, maakt de best animated picture oscar in feite overbodig.
dat is sophisticated.quote:
Dat heb ik ook wel eens met films, ondanks dat ik heel veel kijk (en een behoorlijke collectie heb opgebouwd, originele!)quote:Op maandag 8 maart 2010 03:03 schreef Frishe het volgende:
[..]
Dat is ook altid al de bedoeling geweest. Weet eigenlijk ook niet goed waarom ik hem nog niet gezien heb.
Hier heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:04 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Stel je voor dat een andere animated picture had gewonnen en die is dan dus NIET genomineerd voor best picture. Dan gaat de academy behoorlijk af lijkt me. Animated pictures dus ook laten meedoen voor best picture, maakt de best animated picture oscar in feite overbodig.
Ja krijgt het aan je lip met je stomme zonnebril.quote:
Nee hoor, dan kunnen ze beter beste buitenlandse film afschaffen. Die is pas overbodig.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:04 schreef scanman1 het volgende:
gast, check de smilie. en kom je wel uit brabant?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja krijgt het aan je lip met je stomme zonnebril.
koekwaus
quote:Op maandag 8 maart 2010 03:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, dan kunnen ze beter beste buitenlandse film afschaffen. Die is pas overbodig.
Hee daardoor hebben wij wel 2 oscars.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee hoor, dan kunnen ze beter beste buitenlandse film afschaffen. Die is pas overbodig.
ik heb het tegen hem hequote:Op maandag 8 maart 2010 03:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
gast, check de smilie. en kom je wel uit brabant?
vond hem te kortquote:Op maandag 8 maart 2010 03:06 schreef Arcee het volgende:
District 9. Coole film, maar ik miste toch een wow-moment.
Heb ik met de short film en docu-sectie.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:06 schreef Arcee het volgende:
[..]
O.quote:
jaa jij bent toch geen koekwausquote:
Ik ook, want geen wow-moment.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |