Mee eens.. niet zo speciaal eigenlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
wat is dit eigenlijk voor nutteloze award
Ik ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:16 schreef scanman1 het volgende:
Hoe dan ook, ik vind een aparte oscar voor best animated picture beter dan dat die animated pictures ook meedoen met best picture.
Eenschquote:Op maandag 8 maart 2010 03:16 schreef scanman1 het volgende:
Hoe dan ook, ik vind een aparte oscar voor best animated picture beter dan dat die animated pictures ook meedoen met best picture.
Mwoah, regie is belangrijker.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:14 schreef Arcee het volgende:
Screenplay, feitelijk de belangrijkste Oscar.
waarom?quote:Op maandag 8 maart 2010 03:16 schreef scanman1 het volgende:
Ik snap niet hoe animated films niét mee zouden kunnen doen voor Best Picture.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:16 schreef scanman1 het volgende:
Screenplay IS de film.quote:
Je kunt mij ook wel een geweldige screenplay geven om te verfilmen, maar dan wordt het nog geen goede film.quote:
Zonder acteurs, cameras, een regisseur en zoveel meer heb je ook geen film. Alles moet bij elkaar komen, daarom is alles belangrijk.quote:
Dat scenario was inderdaad veel beter en inventiver.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:18 schreef Verbal het volgende:
Hmm, scenario van IB vond ik wel beter... is dit een teken dat IB de kans op de Beste film heeft?
Als Avatar die wint is deze Oscaruitreiking nog belabberder dan toen Gwyneth Paltrow won.
V.
Echte ouwe lullen show idd.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:18 schreef Stefan het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin meer om te kijken, wat een slechte teksten hebben ze vanavond geschreven voor zowel Steve/Baldwin als de presentatoren
Andersom kan ook, een kutscript dat goed wordt verfilmd.quote:Op maandag 8 maart 2010 03:18 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Je kunt mij ook wel een geweldige screenplay geven om te verfilmen, maar dan wordt het nog geen goede film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |