quote:ik heb 4 rasechte Coons met stamboomhad er 5, Zorro is overleden met 1,5 jaar aan FIP
![]()
Oudste is van 2004
Dan 1 van 2005
Dan 2 halfzusjes van 2006
heb op dit moment alleen ff fotos van de oudste:
quote:Isis, van 2006:
Isis in 2008:
Lily: halfzusje van Isis, van 2006;
8 maanden:
1 jaar en nog wat maanden:
Tera, van 2005:
2008:
En mijn nieuwe kitten:quote:Wat een heerlijke coons!
Dit zijn mijn dames Aiko en Kaida (toen 8 maanden)
Aiko (11 maanden)
Kaida (11 maanden)
Kaida heeft een ingedeukte borstkast, die blijft dus in ontwikkeling wat achter maar doet in gewicht niet onder haar zus!
Dus hier een topic voor alle praatjes, vragen, foto's en filmpjes over de Maine Coonquote:Wauw Papaton, ik heb jouw fraaie dames helemaal gemist![]()
Wat een mooie dames zeg! Mooie kleur ook!
Even een crosspost:
Ik heb vandaag eens alle foto's tot nu toe van Dodge op een rijtje gezet, met dank aan de fokker, en dat is best wel heel leuk om te hebben.
Hij is nu 8,5 week, hij heeft van de week zijn eerste inenting gehad en is helemaal goedgekeurd![]()
1 dag:
1,5 week:
2,5 week:
3,5 week:
4,5 week is er niet maar 5,5 wel:
En 6,5 week:
7,5 week:
En vandaag met 8,5 week:
Volgende week zaterdag gaan we weer heen voor een knuffelbezoekje
Leuk! Hebben ze ook een beetje de coon streken?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:20 schreef Ewelina het volgende:
TVP. Ik heb zelf geen echte Coon, wel twee kruisingen (die overigens behoorlijk op een Coon lijken).
Ja, Mini apporteert en beide katten drinken met behulp van hun pootjes. En daarna spetteren ze me natquote:Op zondag 7 maart 2010 22:03 schreef senesta het volgende:
[..]
Leuk! Hebben ze ook een beetje de coon streken?
Hij lijkt ook met de dag te groeien.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:43 schreef senesta het volgende:
En Hummer mag natuurlijk niet ontbreken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We gaan zaterdag nog op knuffelbezoek dus daar plaats ik zeker nog foto's vanquote:Op donderdag 11 maart 2010 15:20 schreef picodealion het volgende:
Wat een dropje Senes! Ik ben benieuwd naar de foto's als hij er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |