abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78873509
Beste TS,

Wat een trieste en verdrietige toestand. Ik kan me voorstellen dat de pijn tegen het ondraagelijke hikt. En wees er maar niet zo zeker van dat hij in een verdere fase zit dan jij. Ontkennen is de eerste fase.
Het kant best zijn dat hij ook niet beter weet te handelen dat hij nu doet en dat zijn pijn ook nog wel komt.
Heel veel sterkte en ik vind het moedig dat je zijn spullen gaat inpakken.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_78873779
Slaap lekker, sterkte nogmaals!
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_78873980
Tjsa, dat krijg je ervan als mensen niet praten met elkaar.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78875022
Klinkt alsof je meer tijd in je eigen bedrijf hebt gestoken dan in je al wankelende relatie.
  maandag 8 maart 2010 @ 09:25:48 #55
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_78878255
TS gaat wel érg voortvarend te werk, zie ik.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_78878746
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:52 schreef keesjeislief het volgende:

Ik vind dat je nogal overdrijft. We weten niet hoe de verdeling van de 'schuld' precies ligt, dat is speculeren. TS zal daar in de loop van de tijd wel een steeds helderder beeld van krijgen. De toon van die laatste zin komt verder niet in het topic voor, dat heb je zelf verzonnen. Juist niet zelfs, TS is behoorlijk genuanceerd, zeker gezien wat haar zojuist overkomen is.
Die laatste zin slaat op deze opmerking:
quote:
Hoe dan ook vind ik het een klootzak dat hij blijkbaar al lang hier mee rond loopt maar dat dus niet besproken heeft. Na 10 jaar in 5 minuten uit iemands leven verdwijnen vind ik wel extreem lullig. Als hij zo omgaat met problemen dan ben je hem beter kwijt dan rijk.
pi_78904569
Wat erg voor je Natalie! En dat na 10 jaar, pats boem alles weg in 1 klap, echt verschrikkelijk.

Hoe gaat het nu met je?
pi_78905089
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:56 schreef Vandaag... het volgende:
Hoe dan ook vind ik het een klootzak dat hij blijkbaar al lang hier mee rond loopt maar dat dus niet besproken heeft. Na 10 jaar in 5 minuten uit iemands leven verdwijnen vind ik wel extreem lullig. Als hij zo omgaat met problemen dan ben je hem beter kwijt dan rijk.
On-zin.

Er is eenvoudigweg geen mooie pijnloze sjieke manier om het uit te maken.
Kritiek leveren is makkelijk; maar op elke manier waarop het uit gaat is wel iets aan te merken.
  maandag 8 maart 2010 @ 20:16:23 #59
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78905154
de stilte en de rust
de grootste lust
voor je oren
die je ooit zult horen

[ Bericht 0% gewijzigd door Knuffelzacht op 08-03-2010 22:14:56 ]
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  maandag 8 maart 2010 @ 20:16:38 #60
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78905165
sorry had ff een bagger moment
  maandag 8 maart 2010 @ 20:17:32 #61
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78905211
hoe is het trouwens op het moment met TS??
  maandag 8 maart 2010 @ 20:26:13 #62
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78905715
Hè TS wat rot! Hoe gaat het nou met je?
Dit is inderdaad erg pijnlijk. Zoals al werd opgemerkt: hij zit al in een verder gevorderde fase waardoor jij nou een grote klap krijgt. Hij had het subtieler kunnen doen vind ik ook, al zou de klap altijd hard aangekomen zijn. Hij heeft het er natuurlijk ook erg moeilijk mee.

Dit zijn van die momenten waar duizenden liedjes over geschreven zijn. Veel sterkte! Wij doen ons best om je nog een beetje op te vrolijken.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_78905792
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:15 schreef mgerben het volgende:

[..]

On-zin.

Er is eenvoudigweg geen mooie pijnloze sjieke manier om het uit te maken.
Kritiek leveren is makkelijk; maar op elke manier waarop het uit gaat is wel iets aan te merken.
Daar sluit ik me bij aan; als iemand meteen "opgeeft" dan ben je ook "een zwakkeling", omdat je het niet eens probeert. Er is altijd wat.
pi_78906336
Deze wil ik wel volgen.
Sterkte TS.
pi_78911242
Het beste wat je kan doen, voor jezelf, is om even alles wat met hem te maken heeft uit de weg te gaan. Hele dagen huilen heb je helaas ook niets aan, en is nog nooit iemand verder mee gekomen. Misschien kun je een paar nachten bij een vriendin slapen, die kunnen je nu juist heel goed steunen.
Persoonlijk zou ik niet zo makkelijk zijn spulletjes terug geven, als je in 1 keer weg gaat zonder ooit geklaagd te hebben, hoef je ook je spulletjes niet meer (in bruikbare staat) terug te verwachten. Maar zo ben ik, en dat is ongetwijfeld niet de beste manier om er mee om te gaan.
Sterkte!
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_78912408
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:11 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Het beste wat je kan doen, voor jezelf, is om even alles wat met hem te maken heeft uit de weg te gaan. Hele dagen huilen heb je helaas ook niets aan, en is nog nooit iemand verder mee gekomen. Misschien kun je een paar nachten bij een vriendin slapen, die kunnen je nu juist heel goed steunen.
Persoonlijk zou ik niet zo makkelijk zijn spulletjes terug geven, als je in 1 keer weg gaat zonder ooit geklaagd te hebben, hoef je ook je spulletjes niet meer (in bruikbare staat) terug te verwachten. Maar zo ben ik, en dat is ongetwijfeld niet de beste manier om er mee om te gaan.
Sterkte!
Weer zo iemand die de OP half leest, of bij de tweede zin zijn mening al gevormd heeft

Ex-vriend van TS was degene die als eerste aan de bel trok dat het niet meer lekker ging in hun relatie. Vervolgens was er geen verbetering en TOEN heeft hij het uitgemaakt.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 00:05:11 #67
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_78916125
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:11 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Sterkte!
Wat is het nu weer voor rare asociale instelling om van te voren al aan te gaan kondigen dat je de spullen gaat vernielen of weggooien? In the heat of the moment, a la, maar het als een weloverwogen standpunt hanteren is wel érg sneu hoor. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_78918115
Ik vind het altijd ontzettend bot en klootzak-waardig als je zelf al het uitmaken van een relatie wekenlang verwerkt, en de ander het dan als een klap te horen krijgt. Alsof het je al niets meer uitmaakt wat een emotionele ramp je veroorzaakt voor de ander waar je zo lang mee samen bent geweest. Alsof het je niets meer kan schelen wat zij zal voelen of zal meemaken.

Sterkte TS. En wat een lul is die man.
pi_78918248
Waarom is hij de lul terwijl uit het verhaal van de TS duidelijk is geworden dat er geen verbetering in de relatie zat?

Sommige antwoorden hier.
pi_78918260
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 03:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom is hij de lul terwijl uit het verhaal van de TS duidelijk is geworden dat er geen verbetering in de relatie zat?

Sommige antwoorden hier.
Bespreek dat dan eerst eens goed ofzo, in plaats van in jezelf een besluit te nemen er maar mee te stoppen, dat te verwerken en het dan pas te vertellen. Er wordt in de OP wel gezegd dat er even over is gepraat, maar volgens mij meer op de manier van 'we gaan het proberen goed te maken' in plaats van 'dit gaat richting het einde'. Je moet niet de ander de illusie geven dat jullie er allebei hard aan werken terwijl je eigenlijk al hebt besloten ermee te stoppen.
pi_78918337
Inmiddels heb ik contact met hem gehad, weliswaar per email. Ik ben nog steeds helemaal kapot van zijn beslissing. Ik heb vandaag een hele zware dag gehad waarin het besef dat het dus echt voorbij is en ik niets kan doen dan het accepteren echt binnengekomen is. Er is nog niet gesproken over wanneer zijn spullen weg gaan, wel heb ik nu het grootste gedeelte ingepakt. Aan de ene kant wil ik ze vandaag nog uit huis hebben, aan de andere kant geeft het me een soort rust, alsof hij nog ieder moment thuis kan komen. Ik denk dat ik het moment dat die spullen weg zijn uit wil stellen omdat het dan echt is.

Ook moeten er allerlei administratieve dingen geregeld worden, samenlevingscontract, testament, noem maar op en dat maakt het ook erg definitief. Hij geeft aan echt niet meer door te willen. Ik heb het volgehouden hem niet meer te smsen, bellen of emailen en daar ben ik trots op, als ik terug kijk hoe wanhopig ik dat zaterdag nog deed. Het is nog vers, ik ben labiel nu, dus kan zo maar omslaan, hoop het niet.

Hij heeft me vanavond uit zichzelf terug gemaild, dat was aan de ene kant fijn, want ik begon me echt doodverklaard te voelen, afgeschreven, dood. De boodschap was niet fijn, hij blijft bij zijn gevoel, het is over. Hoe ik verder moet weet ik nog steeds niet, en ga door allerlei emoties heen. De vraag uit mijn OP of ik hem met rust moest laten of niet, is nu in ieder geval beantwoord. Met rust laten dus.

pi_78918347
Ik ben trouwens niet naar de huisarts gegaan, wil me er morgen toe zetten. Ik heb alleen nog vandaag twee rijstwafels binnen kunnen houden. Slapen lukt ook voor geen meter.
pi_78918420
Is ook niet zo gek natuurlijk na zo'n ingrijpende verandering.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 07:43:44 #74
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_78918808
Het spijt me, maar zo rigoureus als de vriend het aanpakt ; hij heeft een ander, daar durf ik mijn geld wel op te zetten. Of nou ja, "hebben", er speelt wat met een andere chick.

Sterkte TS!
Overal verstand van.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:05:34 #75
94676 Garisson72
pi_78919760
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 07:43 schreef macondo het volgende:
Het spijt me, maar zo rigoureus als de vriend het aanpakt ; hij heeft een ander, daar durf ik mijn geld wel op te zetten. Of nou ja, "hebben", er speelt wat met een andere chick.
Kan heel goed, maar hoeft helemaal niet natuurlijk.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:09:04 #76
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78919824
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 07:43 schreef macondo het volgende:

Sterkte TS!
onzin....dat wil zeggen, het kan wel...het kan altijd...maar het hoeft niet; iedereen gaat anders om met dit soort situaties, en er is heel wat voor te zeggen om, als je de keuze hebt gemaakt het te beëindigen, dat dan ook maar meteen rigoureus te doen....of hij het volhoudt is een andere vraag, maar ik denk dat er op de iets langere termijn veel te zeggen is voor deze manier boven contact houden en blijven praten en samen huilknuffelen tot je er gek van wordt...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_78919858
jemig, da's niet niets.. sterkte met het verwerken en wennen
Ja doei.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:12:32 #78
94676 Garisson72
pi_78919886
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:09 schreef Abbadon het volgende:
ik denk dat er op de iets langere termijn veel te zeggen is voor deze manier boven contact houden en blijven praten en samen huilknuffelen tot je er gek van wordt...
Idd, ik vind dat die vriend het heel goed aanpakt. Niet tof voor TS, en ik gun het haar helemaal niet, maar als het dan toch zo moet zijn, dan vooral graag op deze, niet mis te verstane, overduidelijke manier.
pi_78919993
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:12 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Idd, ik vind dat die vriend het heel goed aanpakt. Niet tof voor TS, en ik gun het haar helemaal niet, maar als het dan toch zo moet zijn, dan vooral graag op deze, niet mis te verstane, overduidelijke manier.
dat wel ja.. liever in een keer over dan 600 valse strohalmen.. denk ik.. als buitenstaander dan maar... hoop niet dat het me ooit overkomt..
Ja doei.
pi_78928381
Bedankt voor jullie reacties. Ik denk op het ene moment, ja ooit ga ik hem misschien dankbaar zijn voor de manier waarop het nu gaat, want ik krijg inderdaad niet bepaald sprankjes hoop van deze situatie, integendeel. Ik heb ook het gevoel dat er definitief in mij iets is veranderd de afgelopen dagen, ik voel me tien jaar ouder en een stuk minder naief. Aan de andere kant, natuurlijk, ik hoop dat hij een fout maakt nu door dit zo aan te pakken en over een tijdje mij zo gaat missen dat hij me alsnog terug wil. God ik kan het alleen maar hopen.

Het is niet het type er naar, dat is altijd al een eigenschap geweest waarvan ik hem zei er wel eens jaloers op te zijn, hij is gevoelig hoor, en lief. Maar kan ook kei en kei hard zijn. Wil hij niet naar een feest of ander verplicht nummer? Dan gaat hij ook niet, terwijl ik altijd wel ga, uit plichtsgevoel. Ik voel me altijd heel snel schuldig tegenover mensen, hij kent dat gevoel niet. Dus nee, ik verwacht helemaal niets meer. Het lijkt nu misschien een eikel, een lul, dat is wat ik nu ook van een aantal mensen hoor. Schofterig hoe hij jou nu behandelt maar ik wil geen kwaad woord over hem horen. Ik wil hem ook niet gaan herinneren als de eikel die mij nu volledig laat zitten. Er is niemand die mij zo goed en zo door en door kent, hij weet als geen ander hoe ik er nu bij zit, hoe wanhopig, hoeveel ik van hem hou. Ik heb besloten dat ik hem ook echt nooit meer wil zien, hopelijk hoeft dat ook niet, bijvoorbeeld dat je apart van elkaar een samenlevingsovereenkomst kan ontbinden, ik hoop het. Als ik hem nu zou zien weet ik niet hoe sterk ik blijf, ik denk dat ik hem toch om zijn hals zou vliegen ofzo.

Pffff....Ik moet mezelf ook niet kwellen door te denken dat er een ander is, en hoe ze er dan uit ziet, en hoe hij tegen haar doet, hoe gelukkig hij oud met haar zal worden, vraag het hem ook niet meer. Wil niet een wanhopig Googlende ex worden of op Hyves dingen gaan zien die ik niet wil zien. Vrijdagavond heeft hij me in mijn ogen aangekeken, werd zelfs boos en zei dat daar geen sprake van is, maar ja misschien zag hij vrijdagavond 20.00 uur als de starttijd voor zijn nieuwe relatie met haar, wie ze ook mag zijn, als ze bestaat? Ik kan daar nu niks meer over zeggen, net zo min als hij als ik besluit vanavond mijn heil te zoeken in de armen van een andere vent. Die behoefte heb ik nu wel ineens, al probeer ik daar niet aan toe te geven, is veel te snel, en zou niet om de goede reden zijn.

Day by day...
pi_78928543
Hij heeft trouwens vanmorgen nog teruggemaild, op mijn vraag over hoe nu praktisch verder, afhandelen van dingen, afsluiten. En ook een vraag over iets technisch hier in huis. Het is echt zo gek, iemand waar je vorige week nog naast wakker werd, zijn emails nu beantwoord met gr. Ik snap ook wel dat er geen x onder komt te staan, maar het is zo zakelijk en zo kil.

Vraag me trouwens af of hij meeleest hier in dit topic. Dan herkent hij uiteraard mij, weet dat ik dit schrijf. Ook zo vreemd allemaal.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:51:30 #82
57047 macondo
pi_78928636
Je moet de komende tijd vooral veel zeuren, moeilijk doen en huilen. En een dagboek bijhouden. En veel met vrienden er over praten. Hoort er traditioneel een beetje bij.. Als je nu niet intens verdrietig / wanhopig bent dan zou er iets niet kloppen.

Na een paar maanden ben je wellicht verder en kun je aan een date denken. Niets werkt zo goed als vlinders voor een ander. Kan je nu nog niet goed voorstellen, en het gaat een gekke lente / zomer worden. Sterkte
Overal verstand van.
pi_78928705
Iemand trouwens nog interesse voor het overnemen van een hotelovernachting en tickets voor Youp van 't Hek volgende week in Antwerpen?

pi_78928799
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:44 schreef Natalie78 het volgende:
Ik kan daar nu niks meer over zeggen, net zo min als hij als ik besluit vanavond mijn heil te zoeken in de armen van een andere vent. Die behoefte heb ik nu wel ineens, al probeer ik daar niet aan toe te geven, is veel te snel, en zou niet om de goede reden zijn.
Gewoon lekker gaan neuken joh, kan jou het schelen. Je hebt er toch niets mee te verliezen. En een ander kan het ook niet schelen hoor, wat jouw motieven zijn voor een goede beurt, echt niet. Niks werkt beter tegen stress dan sex.
pi_78928977
Haha Daar kan ik nu echt om lachen weet je dat? En zo is het waarschijnlijk ook. Het is wel afleiding. Past totaal niet bij mijn karakter, ben behoorlijk verlegen maar ja, wel een mens.
pi_78929295
@ TS: Ondanks dat je onder een ander account je verhaal doet zal diegene om wie het gaat al snel weten dat jij het bent aangezien die zich in jouw relaas zal herkennen. Daarnaast is jouw situatie niet uniek en zoals de meesten al vertelden: Gewoon laten rusten en hem de tijd geven. Daarbij wil ik ook wel een ander punt aanboren en dan zeg ik het uit het oogpunt van een man.

Al die keren dat hij contact met je zoekt,merk ik dat zijn reactie eenzijdig is. Dat kan ook,ondanks dat je het niet wil of kan geloven,een spel zijn. Een spel als een psychologisch spelletje(wat altijd ontkent wordt door diegene die je het vraagt) om jou uiteindelijk naar zijn pijpen te laten dansen. Ik bedoel ermee dat hij merkt dat jij hem graag terug wilt,en hoe afstandelijker hij is naar jou toe,(via de telefoon of anders) hoe meer jij begrip toont dan wel toegeeft om hem maar terug te krijgen. Dat kan en is een veel voorkomend spelletje dat mannen en vrouwen gebruiken die een beetje van manipulatie houden om toch hun zin te krijgen en het effect is vaak 100% want ze merken dat de ander alles zal doen om jou het naar de zin te maken zodat alles weer koek en ei is.

Oplossing:

Voor een goede relatie zijn 2! partijen nodig en niet 1! Onthoud, hoe moeilijk ook, er zijn zat
unieke andere mannen op de wereld die wel tot harmonie bereidt zijn en hem kunnen evenaren,dus uniek zijn is relatief ondanks dat je onderbuik gevoelens zeggen dat hij de ware is. Dus concreet, je wat neutraler opstellen naar hem toe en laten merken dat ook jij je grenzen hebt. En probeert hij te stellen dat jij nu probeert hem naar jou pijpen te laten dansen of hem niet begrijpt dan stel je de wedervraag of niet hij teveel alles op jouw bordje probeert te schuiven zodat jij maar alles van hem moet begrijpen. Gewoon tegenaanval ondanks dat het pijn doet.

Mocht hij op een bepaalt moment niet meer terug willen omdat jij zogenaamd hem niet begrijpt of wat dan ook,laat gaan(hoe moeilijk ook) en vooruit denken totdat hij tot bedaren komt of normaal benadering tot jou zoek. En mocht hij wederom een sms sturen gewoon terug sms'n dat hij je maar zelf moet bellen als hij je echt serieus wilt spreken en anders laat ook jij het zitten want je bent zijn slaafje niet.

Nogmaals het zal even pijn doen na al die jaren maar pijn is hoe raar ook maar tijdelijk en de toekomst is
belangrijker en uiteindelijk help je je zelf er niet mee door in je pijn te blijven wentelen door alles van hem te laten afhangen alsof jij zelf geen eigen waarde hebt.

Zo! mond vol
75 topics = FIN
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:14:14 #87
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_78929486
Heel naar dat je relatie na zo'n lange tijd over is, kan me voorstellen dat je er verdrietig van bent.

Maar hij heeft wat mij betreft wel gelijk in zijn reacties: hij is eerlijk, houdt je niet aan het lijntje en probeert de praktische dingen zsm op te lossen.

Laat het los verder, laat hem met rust en concentreer je op jezelf, op leren omgaan met je verdriet en met een schone lei alleen beginnen. Dat is al moeilijk genoeg. Als alles verwerkt is en alle gevoelens afgezwakt zijn kunnen jullie waarschijnlijk uiteindelijk wel weer normaal met elkaar omgaan, maar gezien jouw enigszins dramatische reactie heeft ie misschien wel gelijk dat dit op dit moment voor beiden het beste is.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:45:05 #88
57047 macondo
pi_78930529
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:14 schreef Ripley het volgende:
Heel naar dat je relatie na zo'n lange tijd over is, kan me voorstellen dat je er verdrietig van bent.

Maar hij heeft wat mij betreft wel gelijk in zijn reacties: hij is eerlijk, houdt je niet aan het lijntje en probeert de praktische dingen zsm op te lossen.

Laat het los verder, laat hem met rust en concentreer je op jezelf, op leren omgaan met je verdriet en met een schone lei alleen beginnen. Dat is al moeilijk genoeg. Als alles verwerkt is en alle gevoelens afgezwakt zijn kunnen jullie waarschijnlijk uiteindelijk wel weer normaal met elkaar omgaan, maar gezien jouw enigszins dramatische reactie heeft ie misschien wel gelijk dat dit op dit moment voor beiden het beste is.
Ik vind TS juist redelijk beheerst overkomen eigenlijk. Maar dat is vast maar schijn.
Overal verstand van.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:11:54 #89
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_78931460
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:45 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik vind TS juist redelijk beheerst overkomen eigenlijk. Maar dat is vast maar schijn.
Ja vind ik ook. Bewonderenswaardig hoe ze wel haar heftige emoties toelaat, maar toch ook het overzicht bewaart en blijft nadenken.
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef Natalie78 het volgende:
Haha Daar kan ik nu echt om lachen weet je dat? En zo is het waarschijnlijk ook. Het is wel afleiding. Past totaal niet bij mijn karakter, ben behoorlijk verlegen maar ja, wel een mens.
Het is niet alleen afleiding, maar ook een manier om alvast van een van de goede kanten van het verhaal te genieten, een geluk bij een ongeluk zogezegd: je vrijheid! Lekker proberen te gaan genieten van de flirtende blikken (en meer...) van andere mannen! Het kan wel eens een lente voor je worden zoals je al een lange tijd niet meer hebt meegemaakt. .
Fotoboek
pi_78931646
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:08 schreef FP128 het volgende:
@ TS: Ondanks dat je onder een ander account je verhaal doet zal diegene om wie het gaat al snel weten dat jij het bent aangezien die zich in jouw relaas zal herkennen. Daarnaast is jouw situatie niet uniek en zoals de meesten al vertelden: Gewoon laten rusten en hem de tijd geven. Daarbij wil ik ook wel een ander punt aanboren en dan zeg ik het uit het oogpunt van een man.

Al die keren dat hij contact met je zoekt,merk ik dat zijn reactie eenzijdig is. Dat kan ook,ondanks dat je het niet wil of kan geloven,een spel zijn. Een spel als een psychologisch spelletje(wat altijd ontkent wordt door diegene die je het vraagt) om jou uiteindelijk naar zijn pijpen te laten dansen. Ik bedoel ermee dat hij merkt dat jij hem graag terug wilt,en hoe afstandelijker hij is naar jou toe,(via de telefoon of anders) hoe meer jij begrip toont dan wel toegeeft om hem maar terug te krijgen. Dat kan en is een veel voorkomend spelletje dat mannen en vrouwen gebruiken die een beetje van manipulatie houden om toch hun zin te krijgen en het effect is vaak 100% want ze merken dat de ander alles zal doen om jou het naar de zin te maken zodat alles weer koek en ei is.

Oplossing:

Voor een goede relatie zijn 2! partijen nodig en niet 1! Onthoud, hoe moeilijk ook, er zijn zat
unieke andere mannen op de wereld die wel tot harmonie bereidt zijn en hem kunnen evenaren,dus uniek zijn is relatief ondanks dat je onderbuik gevoelens zeggen dat hij de ware is. Dus concreet, je wat neutraler opstellen naar hem toe en laten merken dat ook jij je grenzen hebt. En probeert hij te stellen dat jij nu probeert hem naar jou pijpen te laten dansen of hem niet begrijpt dan stel je de wedervraag of niet hij teveel alles op jouw bordje probeert te schuiven zodat jij maar alles van hem moet begrijpen. Gewoon tegenaanval ondanks dat het pijn doet.

Mocht hij op een bepaalt moment niet meer terug willen omdat jij zogenaamd hem niet begrijpt of wat dan ook,laat gaan(hoe moeilijk ook) en vooruit denken totdat hij tot bedaren komt of normaal benadering tot jou zoek. En mocht hij wederom een sms sturen gewoon terug sms'n dat hij je maar zelf moet bellen als hij je echt serieus wilt spreken en anders laat ook jij het zitten want je bent zijn slaafje niet.

Nogmaals het zal even pijn doen na al die jaren maar pijn is hoe raar ook maar tijdelijk en de toekomst is
belangrijker en uiteindelijk help je je zelf er niet mee door in je pijn te blijven wentelen door alles van hem te laten afhangen alsof jij zelf geen eigen waarde hebt.

Zo! mond vol
Lijkt mij valse hoop.
Als je te stom bent om inhoudelijk te reageren, kan je natuurlijk altijd nog de spelling/gramatica gaan lopen afzeiken om toch nog te kunnen doen alsof je meedoet.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:21:38 #91
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_78931804
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:45 schreef macondo het volgende:

[..]

Ow, dat vind ik niet. Alleen al de TT vind ik een beetje theatraal zeg maar. En er blijkt duidelijk uit dat zij nog wel veel gevoelens heeft, dat bedoelde ik meer. Dan is het wel goed om even helemaal geen of alleen zakelijk contact te hebben, om het op de wat langere termijn makkelijker voor haar te maken.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:28:17 #92
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_78932027
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:21 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ow, dat vind ik niet. Alleen al de TT vind ik een beetje theatraal zeg maar. En er blijkt duidelijk uit dat zij nog wel veel gevoelens heeft, dat bedoelde ik meer. Dan is het wel goed om even helemaal geen of alleen zakelijk contact te hebben, om het op de wat langere termijn makkelijker voor haar te maken.
Dat heeft ook te maken met haar goede schrijfstijl en uitdrukkingsvermogen denk ik, het is heftig verwoord maar wordt nergens hysterisch of over the top imho. (Sterker nog, ik dacht even dat Nadine26 weer een nieuw projectje had)
Fotoboek
pi_78932101
De zachte-heelmeesters-stinkende-wonden vermijdende manier van TS' ex werkt misschien, maar een variant daarop is wat meer humaan. Hij zou wel gewoon zijn telefoon moeten opnemen en moeten praten met TS. Zodat zij het ook leert begrijpen en accepteren. Als hij duidelijk is en blijft, dan werkt dat veel beter volgens mij en hebben ze veel meer kans om in de toekomst nog op vriendschappelijke wijze met elkaar om te gaan.

Nu is het wel keihard. En ook een beetje laf. Het is voor hem natuurlijk heel moeilijk om dit soort gesprekken te voeren, omdat hij weet dat het enige wat TS wil horen, hij haar niet kan zeggen. Maar goed, een tienjarige relatie verbreken, om vervolgens je nogal zakelijke mails af te sluiten met 'gr.'. ............het gaat wat ver.
pi_78932110
De wereld lijkt te vergaan maar het komt wel goed.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:32:45 #95
94676 Garisson72
pi_78932180
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:28 schreef keesjeislief het volgende:
Dat heeft ook te maken met haar goede schrijfstijl en uitdrukkingsvermogen denk ik, het is heftig verwoord maar wordt nergens hysterisch of over the top imho. (Sterker nog, ik dacht even dat Nadine26 weer een nieuw projectje had)
Eens damit.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:41:10 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_78932519
Wow, het is nogal niet wat, zeker na 10 jaar en ogenschijnlijk out of the blue.
Het ziet er IMHO vrij kansloos uit als er binnen 3 dagen al gesproken wordt over hoe af te ronden, dat gaat hem echt niet meer worden.

Het is wel ronduit waardeloos voor TS, maar hoe beroerd het nu ook is, die pijn gaat wel voorbij, en dan komt er wel weer een ander geluk in je leven.

Sterkte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:45:27 #97
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_78932694
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:30 schreef conleche het volgende:
De zachte-heelmeesters-stinkende-wonden vermijdende manier van TS' ex werkt misschien, maar een variant daarop is wat meer humaan. Hij zou wel gewoon zijn telefoon moeten opnemen en moeten praten met TS. Zodat zij het ook leert begrijpen en accepteren. Als hij duidelijk is en blijft, dan werkt dat veel beter volgens mij en hebben ze veel meer kans om in de toekomst nog op vriendschappelijke wijze met elkaar om te gaan.

Nu is het wel keihard. En ook een beetje laf. Het is voor hem natuurlijk heel moeilijk om dit soort gesprekken te voeren, omdat hij weet dat het enige wat TS wil horen, hij haar niet kan zeggen. Maar goed, een tienjarige relatie verbreken, om vervolgens je nogal zakelijke mails af te sluiten met 'gr.'. ............het gaat wat ver.
Dat is wel heel lastig hoor, heel vaak ontstaat er een soort spel waarin de verlatene een verklaring eist waarmee te leven valt, maar geen verklaring is goed genoeg, omdat verlatene onbewust eigenlijk alleen maar wil horen dat het vertrek een fout was... Dat idee van 'vrienden blijven' vind ik persoonlijk altijd een beetje twijfelachtig, vaak een excuus om een beetje aan elkaar te kunnen blijven kleven. Als je elkaar later, als alle wonden een beetje geheeld zijn, weer een keer opzoekt/tegenkomt kan het erg leuk zijn, maar tot die tijd kan beter ieder voor zich zijn/haar eigen leven weer een beetje opnieuw gaan leven.

Ben het wel met je eens dat het een beetje sneu is om plotsklaps hele zakelijke mails te gaan schrijven en af te sluiten met 'gr.'. Wat nou 'gr.', je lag een paar dagen terug nog naast haar in bed lul. 'gr.' .
Fotoboek
pi_78932882
quote:

Misschien moet je ook een beetje rekening houden met de ex van TS Nogal wat posters hier (vnl. vrouwen valt me op) reageren met woorden als kil, hard, laf, en klootzak, maar gaan er gemakshalve even aan voorbij dat dit ook een nieuwe en moeilijke situatie voor de ex is. Iedereen reageert anders in zo'n situatie, maar we zijn het er wel over eens dat TS' ex het toch vrij netjes afhandelt allemaal. Dan kun je wel zo'n opmerking over zijn 'gr' in de mail maken, maar dan ben je een beetje op zoek naar dingen om je slecht over te voelen. Dan zoek je meer in zo'n gegeven dan de ex daar ooit mee bedoeld kan hebben.
pi_78932961
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:45 schreef keesjeislief het volgende:

Ben het wel met je eens dat het een beetje sneu is om plotsklaps hele zakelijke mails te gaan schrijven en af te sluiten met 'gr.'. Wat nou 'gr.', je lag een paar dagen terug nog naast haar in bed lul. 'gr.' .
Kom op he Als ie 'X' had gedaan had TS weer hoop gekregen en was ie een klootzak omdat ie haar valse hoop gaf. Je kunt ook teveel lezen in zoiets kleins. Zie mijn post hierboven.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:51:48 #100
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_78932968
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:28 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Ah ja, smaken verschillen. Ik vond nadine26 ook too much.
quote:

Ik weet het niet. De realiteit wijst uit dat mensen vaak blijven zoeken in die gesprekken: naar een verklaring, uitleg etc. Terwijl je eigenlijk nooit het antwoord krijgt dat je wil. De beste manier zal misschien zijn om nog 1 keer af te spreken zodat TS even alles kwijt kan en daarna even gewoon geen contact. En als de gevoelens van haar kant over zijn weer eens kijken of een vriendschap kans van slagen heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')