abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78873509
Beste TS,

Wat een trieste en verdrietige toestand. Ik kan me voorstellen dat de pijn tegen het ondraagelijke hikt. En wees er maar niet zo zeker van dat hij in een verdere fase zit dan jij. Ontkennen is de eerste fase.
Het kant best zijn dat hij ook niet beter weet te handelen dat hij nu doet en dat zijn pijn ook nog wel komt.
Heel veel sterkte en ik vind het moedig dat je zijn spullen gaat inpakken.
It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
pi_78873779
Slaap lekker, sterkte nogmaals!
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_78873980
Tjsa, dat krijg je ervan als mensen niet praten met elkaar.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78875022
Klinkt alsof je meer tijd in je eigen bedrijf hebt gestoken dan in je al wankelende relatie.
  maandag 8 maart 2010 @ 09:25:48 #55
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_78878255
TS gaat wel érg voortvarend te werk, zie ik.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_78878746
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:52 schreef keesjeislief het volgende:

Ik vind dat je nogal overdrijft. We weten niet hoe de verdeling van de 'schuld' precies ligt, dat is speculeren. TS zal daar in de loop van de tijd wel een steeds helderder beeld van krijgen. De toon van die laatste zin komt verder niet in het topic voor, dat heb je zelf verzonnen. Juist niet zelfs, TS is behoorlijk genuanceerd, zeker gezien wat haar zojuist overkomen is.
Die laatste zin slaat op deze opmerking:
quote:
Hoe dan ook vind ik het een klootzak dat hij blijkbaar al lang hier mee rond loopt maar dat dus niet besproken heeft. Na 10 jaar in 5 minuten uit iemands leven verdwijnen vind ik wel extreem lullig. Als hij zo omgaat met problemen dan ben je hem beter kwijt dan rijk.
pi_78904569
Wat erg voor je Natalie! En dat na 10 jaar, pats boem alles weg in 1 klap, echt verschrikkelijk.

Hoe gaat het nu met je?
pi_78905089
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:56 schreef Vandaag... het volgende:
Hoe dan ook vind ik het een klootzak dat hij blijkbaar al lang hier mee rond loopt maar dat dus niet besproken heeft. Na 10 jaar in 5 minuten uit iemands leven verdwijnen vind ik wel extreem lullig. Als hij zo omgaat met problemen dan ben je hem beter kwijt dan rijk.
On-zin.

Er is eenvoudigweg geen mooie pijnloze sjieke manier om het uit te maken.
Kritiek leveren is makkelijk; maar op elke manier waarop het uit gaat is wel iets aan te merken.
  maandag 8 maart 2010 @ 20:16:23 #59
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78905154
de stilte en de rust
de grootste lust
voor je oren
die je ooit zult horen

[ Bericht 0% gewijzigd door Knuffelzacht op 08-03-2010 22:14:56 ]
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  maandag 8 maart 2010 @ 20:16:38 #60
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78905165
sorry had ff een bagger moment
  maandag 8 maart 2010 @ 20:17:32 #61
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_78905211
hoe is het trouwens op het moment met TS??
  maandag 8 maart 2010 @ 20:26:13 #62
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_78905715
Hè TS wat rot! Hoe gaat het nou met je?
Dit is inderdaad erg pijnlijk. Zoals al werd opgemerkt: hij zit al in een verder gevorderde fase waardoor jij nou een grote klap krijgt. Hij had het subtieler kunnen doen vind ik ook, al zou de klap altijd hard aangekomen zijn. Hij heeft het er natuurlijk ook erg moeilijk mee.

Dit zijn van die momenten waar duizenden liedjes over geschreven zijn. Veel sterkte! Wij doen ons best om je nog een beetje op te vrolijken.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_78905792
quote:
Op maandag 8 maart 2010 20:15 schreef mgerben het volgende:

[..]

On-zin.

Er is eenvoudigweg geen mooie pijnloze sjieke manier om het uit te maken.
Kritiek leveren is makkelijk; maar op elke manier waarop het uit gaat is wel iets aan te merken.
Daar sluit ik me bij aan; als iemand meteen "opgeeft" dan ben je ook "een zwakkeling", omdat je het niet eens probeert. Er is altijd wat.
pi_78906336
Deze wil ik wel volgen.
Sterkte TS.
pi_78911242
Het beste wat je kan doen, voor jezelf, is om even alles wat met hem te maken heeft uit de weg te gaan. Hele dagen huilen heb je helaas ook niets aan, en is nog nooit iemand verder mee gekomen. Misschien kun je een paar nachten bij een vriendin slapen, die kunnen je nu juist heel goed steunen.
Persoonlijk zou ik niet zo makkelijk zijn spulletjes terug geven, als je in 1 keer weg gaat zonder ooit geklaagd te hebben, hoef je ook je spulletjes niet meer (in bruikbare staat) terug te verwachten. Maar zo ben ik, en dat is ongetwijfeld niet de beste manier om er mee om te gaan.
Sterkte!
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_78912408
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:11 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Het beste wat je kan doen, voor jezelf, is om even alles wat met hem te maken heeft uit de weg te gaan. Hele dagen huilen heb je helaas ook niets aan, en is nog nooit iemand verder mee gekomen. Misschien kun je een paar nachten bij een vriendin slapen, die kunnen je nu juist heel goed steunen.
Persoonlijk zou ik niet zo makkelijk zijn spulletjes terug geven, als je in 1 keer weg gaat zonder ooit geklaagd te hebben, hoef je ook je spulletjes niet meer (in bruikbare staat) terug te verwachten. Maar zo ben ik, en dat is ongetwijfeld niet de beste manier om er mee om te gaan.
Sterkte!
Weer zo iemand die de OP half leest, of bij de tweede zin zijn mening al gevormd heeft

Ex-vriend van TS was degene die als eerste aan de bel trok dat het niet meer lekker ging in hun relatie. Vervolgens was er geen verbetering en TOEN heeft hij het uitgemaakt.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 00:05:11 #67
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_78916125
quote:
Op maandag 8 maart 2010 22:11 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Sterkte!
Wat is het nu weer voor rare asociale instelling om van te voren al aan te gaan kondigen dat je de spullen gaat vernielen of weggooien? In the heat of the moment, a la, maar het als een weloverwogen standpunt hanteren is wel érg sneu hoor. .
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_78918115
Ik vind het altijd ontzettend bot en klootzak-waardig als je zelf al het uitmaken van een relatie wekenlang verwerkt, en de ander het dan als een klap te horen krijgt. Alsof het je al niets meer uitmaakt wat een emotionele ramp je veroorzaakt voor de ander waar je zo lang mee samen bent geweest. Alsof het je niets meer kan schelen wat zij zal voelen of zal meemaken.

Sterkte TS. En wat een lul is die man.
pi_78918248
Waarom is hij de lul terwijl uit het verhaal van de TS duidelijk is geworden dat er geen verbetering in de relatie zat?

Sommige antwoorden hier.
pi_78918260
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 03:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom is hij de lul terwijl uit het verhaal van de TS duidelijk is geworden dat er geen verbetering in de relatie zat?

Sommige antwoorden hier.
Bespreek dat dan eerst eens goed ofzo, in plaats van in jezelf een besluit te nemen er maar mee te stoppen, dat te verwerken en het dan pas te vertellen. Er wordt in de OP wel gezegd dat er even over is gepraat, maar volgens mij meer op de manier van 'we gaan het proberen goed te maken' in plaats van 'dit gaat richting het einde'. Je moet niet de ander de illusie geven dat jullie er allebei hard aan werken terwijl je eigenlijk al hebt besloten ermee te stoppen.
pi_78918337
Inmiddels heb ik contact met hem gehad, weliswaar per email. Ik ben nog steeds helemaal kapot van zijn beslissing. Ik heb vandaag een hele zware dag gehad waarin het besef dat het dus echt voorbij is en ik niets kan doen dan het accepteren echt binnengekomen is. Er is nog niet gesproken over wanneer zijn spullen weg gaan, wel heb ik nu het grootste gedeelte ingepakt. Aan de ene kant wil ik ze vandaag nog uit huis hebben, aan de andere kant geeft het me een soort rust, alsof hij nog ieder moment thuis kan komen. Ik denk dat ik het moment dat die spullen weg zijn uit wil stellen omdat het dan echt is.

Ook moeten er allerlei administratieve dingen geregeld worden, samenlevingscontract, testament, noem maar op en dat maakt het ook erg definitief. Hij geeft aan echt niet meer door te willen. Ik heb het volgehouden hem niet meer te smsen, bellen of emailen en daar ben ik trots op, als ik terug kijk hoe wanhopig ik dat zaterdag nog deed. Het is nog vers, ik ben labiel nu, dus kan zo maar omslaan, hoop het niet.

Hij heeft me vanavond uit zichzelf terug gemaild, dat was aan de ene kant fijn, want ik begon me echt doodverklaard te voelen, afgeschreven, dood. De boodschap was niet fijn, hij blijft bij zijn gevoel, het is over. Hoe ik verder moet weet ik nog steeds niet, en ga door allerlei emoties heen. De vraag uit mijn OP of ik hem met rust moest laten of niet, is nu in ieder geval beantwoord. Met rust laten dus.

pi_78918347
Ik ben trouwens niet naar de huisarts gegaan, wil me er morgen toe zetten. Ik heb alleen nog vandaag twee rijstwafels binnen kunnen houden. Slapen lukt ook voor geen meter.
pi_78918420
Is ook niet zo gek natuurlijk na zo'n ingrijpende verandering.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 07:43:44 #74
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_78918808
Het spijt me, maar zo rigoureus als de vriend het aanpakt ; hij heeft een ander, daar durf ik mijn geld wel op te zetten. Of nou ja, "hebben", er speelt wat met een andere chick.

Sterkte TS!
Overal verstand van.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:05:34 #75
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_78919760
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 07:43 schreef macondo het volgende:
Het spijt me, maar zo rigoureus als de vriend het aanpakt ; hij heeft een ander, daar durf ik mijn geld wel op te zetten. Of nou ja, "hebben", er speelt wat met een andere chick.
Kan heel goed, maar hoeft helemaal niet natuurlijk.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')