Dat had ik onlangs met een doos VHStapes die bij mijn moeder in de kelder stonden.... Die hadden een maandje of 2 het water gestaan dus moest ik ze weggooien....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er al overheen.
Maar het is wel even slikken als je alles zo de vuilnisbak in gooit...
Feit is dat je beide steden moet vermijden als het kan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, eerst een TVP nu de vorige twee topics nog lezen. Ben nog bij het geruzie over Rotterdam/Amsterdam
Inderdaad. Stockholm dat is gewoon een goede stad... alleen de prijzen voor drank niet...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Feit is dat je beide steden moet vermijden als het kan.
Tof dat je geluisterd hebtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:19 schreef MadMaster het volgende:
@Etc.
Heb een vol uur geluisterd, maar het was niet echt mijn smaak qua muziek. Vond het allemaal iets te lief en te gladjes qua muziekstijl...
Wel weet ik nu dat je echt niet van shoppen houdt ('Geef mij maar één winkel waar ze alles hebben...'), dat je heel veel moeite hebt met het openen van lollie papiertjes en dat je de achterkant van Bruce S. ('Nee, niet met die Amerikaanse vlag, die met die witte achtergrond...') wel interessant vindt...
Waar ben jij terug te luisteren ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tof dat je geluisterd hebtIk moet zeggen dat het een beetje slap geouwehoer was voornamelijk, maar we hadden 's middags pas gehoord dat we zouden draaien én het was de allereerste keer dat we dit programma deden dus er is zeker nog heel veel wat verbeterd moet en kan worden
Ha Diaanquote:
Nog nergens, geen idee of dat na het weekend kan eigenlijkquote:
Met Jaap Jongbloed?quote:
Ik heb het begin van het eerste seizoen wel gezien, maar in vergelijking met 24 mist er nog wat...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
Nee joh, een serie van de VARA: Deadline
Ah okay. Nog nooit gezien... Is het leuk?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
Nee joh, een serie van de VARA: Deadline
Misschien dat ik vanavond een kijkje zal nemen, als ik eraan toe kom.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:21 schreef Diaan73 het volgende:
Het is natuurlijk ook geen 24.VOor een Nederlandse serie vind ik het een goede en spannende serie!!
Wat ben je allemaal aan het doen dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien dat ik vanavond een kijkje zal nemen, als ik eraan toe kom.
Teveel om op te noemen, o.a. in de weer met een server.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen dan?Het begint om 21:35 uur....
Okay, geen klusje voor een zaterdagavondquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen, o.a. in de weer met een server.
Ik moet me misschien ook eens wat meer in de digitale wereld gaan verdiepen.... Gister een maat gesproken die Particulier Onderzoeker is en die verdient behoorlijk goed.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen, o.a. in de weer met een server.
* Ofyles2 benieuwd is...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik moet me misschien ook eens wat meer in de digitale wereld gaan verdiepen.... Gister een maat gesproken die Particulier Onderzoeker is en die verdient behoorlijk goed.
Ik heb er wel tijd voor, aangezien ik nu nog aan het oefenen ben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, geen klusje voor een zaterdagavond
Ik ben geen kluns met de computer en ik pik dingen snel op. Belangrijkste is dat ik dus binnen een gestelde tijdslimiet zoveel mogelijk over iemand te voorschijn kan halen via digitale wegen....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 benieuwd is...
Hoe digitaal ben je aangelegd?
Kun je ook goed overweg met programmeertalen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben geen kluns met de computer en ik pik dingen snel op. Belangrijkste is dat ik dus binnen een gestelde tijdslimiet zoveel mogelijk over iemand te voorschijn kan halen via digitale wegen....
Daar zou ik me wat meer in moeten verdiepen. Ik weet niet in hoeverre ik die nodig zal hebben maar ik denk dat het wel van pas kan komen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kun je ook goed overweg met programmeertalen?
Als programmeren het doel is, dan zou ik het daadwerkelijk nodig hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daar zou ik me wat meer in moeten verdiepen. Ik weet niet in hoeverre ik die nodig zal hebben maar ik denk dat het wel van pas kan komen.
Goed om te horen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Vanochtend uiterst vroeg op maar nu ben ik dan echt echt echt een Kappa![]()
![]()
Mooi ritueel gisteren an vanochtend. En hier is ein-de-lijk ook de lente aangekomen
De sneeuw smelt!
![]()
![]()
![]()
Een sportmerk...quote:
Nee het rechercheren is het doel. Zoveel mogelijk publieke informatie over iemand verzamelen voor bedrijven enz.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als programmeren het doel is, dan zou ik het daadwerkelijk nodig hebben.
Je kunt overal op het Internet tutorials volgen van elke programmeertaal of zelfs e-books downloaden.
Ik zou aan PHP beginnen, aangezien dat één van de makkelijkst te leren talen is, daarna kun je gestaag uitbreiden.
In dit geval is een Kappa een lid van de sorority Kappa Kappa Gammaquote:
In dat geval feliquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
In dit geval is een Kappa een lid van de sorority Kappa Kappa Gamma
Dankje! Het is aan de ene kant heel speciaal enzo en aan de andere kant heel raar. Ik had een nogal verkeerd beeld von soroties en had nooooit verwacht bij een te gaanquote:
Dus heb je nu een soort van ontgroening gehad? of moet ik me er iets heel anders bij voorstellen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dankje! Het is aan de ene kant heel speciaal enzo en aan de andere kant heel raar. Ik had een nogal verkeerd beeld von soroties en had nooooit verwacht bij een te gaan
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dankje! Het is aan de ene kant heel speciaal enzo en aan de andere kant heel raar. Ik had een nogal verkeerd beeld von soroties en had nooooit verwacht bij een te gaan
Ontgroening is ten strengste verboden. De fraternities doen er wel min of meer aan maar bij ons werd echt op de tenen gelopen om maar niets te doen wat in de verste verte op 'hazing' zoals dat hier heet te lijken. Het enige was dat we niet uit mochten gaan gisteren, maar vooral omdat we niet te moe moesten zijn vaochtend vroeg. Gisteren en vandaag hadden we wel rituelen, niks engs o.i.d, maar wel geheimquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dus heb je nu een soort van ontgroening gehad? of moet ik me er iets heel anders bij voorstellen?
Ok, vertelquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ontgroening is ten strengste verboden. De fraternities doen er wel min of meer aan maar bij ons werd echt op de tenen gelopen om maar niets te doen wat in de verste verte op 'hazing' zoals dat hier heet te lijken. Het enige was dat we niet uit mochten gaan gisteren, maar vooral omdat we niet te moe moesten zijn vaochtend vroeg. Gisteren en vandaag hadden we wel rituelen, niks engs o.i.d, maar wel geheim
Nou, brandt maar los dan...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gisteren en vandaag hadden we wel rituelen, niks engs o.i.d, maar wel geheim
Skull and Bones shitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ontgroening is ten strengste verboden. De fraternities doen er wel min of meer aan maar bij ons werd echt op de tenen gelopen om maar niets te doen wat in de verste verte op 'hazing' zoals dat hier heet te lijken. Het enige was dat we niet uit mochten gaan gisteren, maar vooral omdat we niet te moe moesten zijn vaochtend vroeg. Gisteren en vandaag hadden we wel rituelen, niks engs o.i.d, maar wel geheim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |