Lezen is een kunst: Nergens beweer ik dat we migranten binnen moeten halen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:41 schreef Buzios het volgende:
[..]
En daar gaan asielzoekers verandering in brengen ? Kwame uit Angola wordt commercieel medewerker binnendienst of gaat Kwame met zijn maten lekker rondhangen op Zuidplein ?
Wat denk je zelf ?
Je hebt gezien hoe lang het duurt voordat o.a. de Marokkanen zich aanpassen. Nee...gewoon precies dezelfde fout uit het verleden maken...gewoon exact hetzelfde doen als datgene wat al heeft bewezen niet te werken.
De VVD stond erbij en keer ernaar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:42 schreef Buzios het volgende:
[..]
Je gaat weer proberen om de VVD vals te beschuldigen ?
Je kunt ook geen volk opdringen dat ze niet op zondag mogen winkelen of werken. Wordt ook gedaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht. Gaan we weer: je kunt niet zomaar iedereen die niet gewensd is het land uitflikkeren. Vooral niet als ze een Nederlands paspoort bezitten.
Dus je bent het met me eens dat rechts geleerd heeft van de fouten in het verleden en dat links de fouten wil verergeren?quote:Overigens heb ik nooit beweerd dat links geen arbeidsmigranten binnen wilde halen. Het was echter een rechts kabinet die ermee begon.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De VVD stond erbij en keer ernaar.
De VVD wou het dus keren.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De VVD stond erbij en keer ernaar.
Voor arbeidsmigranten werd de deur opengezet ergens tijdens kabinet De Qauy eind vijftiger/begin zestiger jaren. PvdA was toen nog erg protectionistisch ingesteld tov de eigen arbeidende klasse. Iig heeft men nooit van arbeidsmigranten geëist dat men zou moeten integreren, omdat men er rekening mee hield dat hun verblijf tijdelijk was. Echter de praktijk was dat tijdelijke arbeidscontracten stilzwijgend werden omgezet in permanente arbeidscontracten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen eruit flikkeren heeft wel nut, zolang dat de criminelen zijn van wie autochtonen EN allochtonen onnodig veel last hebben.
JIJ beweert dat rechts immigranten binnenhaalde (EN dat links dat niet wilde). NU wil links echter ("wijs" geworden door de oude problemen) meer immigranten aantrekken.
Dus rechts was onverstandig.
Links is gewoon regelrecht dom en idioot.
Integendeel. Waar links op zoek is naar een constructieve oplossing, daar kunnen de rechtse partijen niet anders dan ageren met polarisatie als gevolg. Links probeert ons land leefbaar te houden, rechts probeert ons in de afgrond te storten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
Dus je bent het met me eens dat rechts geleerd heeft van de fouten in het verleden en dat links de fouten wil verergeren?
Mooi, dan is dat helder.
Leefbaar; Criminelen hierhouden, nog meer zielige allochtonen importeren en de welwillenden wegpesten met hoge belastingen, calvinistische kutzooi en andere antiliberale ongein.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Integendeel. Waar links op zoek is naar een constructieve oplossing, daar kunnen de rechtse partijen niet anders dan ageren met polarisatie als gevolg. Links probeert ons land leefbaar te houden, rechts probeert ons in de afgrond te storten.
Je bent me voor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leefbaar; Criminelen hierhouden, nog meer zielige allochtonen importeren en de welwillenden wegpesten met hoge belastingen, calvinistische kutzooi en andere antiliberale ongein.
Geen gezeik, iedereen arm en miserabel.
Dat is links ten voeten uit.
Dus rel marocjes zijn rechts want zij proberen ons land in de afgrond te storten.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Integendeel. Waar links op zoek is naar een constructieve oplossing, daar kunnen de rechtse partijen niet anders dan ageren met polarisatie als gevolg. Links probeert ons land leefbaar te houden, rechts probeert ons in de afgrond te storten.
Klopt, Wilders is een kut-Marokkaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:52 schreef iemandmoethetdoen het volgende:
[..]
Dus rel marocjes zijn rechts want zij proberen ons land in de afgrond te storten.
Leefbaar: subsidies voor alle facetten van de bevolking. Van sporters tot kunstenaar. Genoeg geld voor ons sociale vangnet. Eerlijke verdeling van de belastingkosten; brede schouders dragen meer dan lichte schouders. Zoiets.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Leefbaar; Criminelen hierhouden, nog meer zielige allochtonen importeren en de welwillenden wegpesten met hoge belastingen, calvinistische kutzooi en andere antiliberale ongein.
Natuurlijk...zweepslagen op school zijn natuurlijk erg leefbaar.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
wat heeft links met moslim-extremisme te maken?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:56 schreef Buzios het volgende:
[..]
Natuurlijk...zweepslagen op school zijn natuurlijk erg leefbaar.
Wanneer een vrouw naar een andere man kijkt dan haar huwelijkspartner, gewoon lekker stenigen...
erg leefbaar.
Wanneer dochter een vriendje heeft en papa vindt hem niet leuk, direct onthoofden...
ook erg leefbaar.
Zodat voortuistrevende mensen die een goed salaris hebben de uitkering van Achmed moeten betalen die op een gestolen scooter tasjes van bejaarden rooft ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leefbaar: subsidies voor alle facetten van de bevolking. Van sporters tot kunstenaar. Genoeg geld voor ons sociale vangnet. Eerlijke verdeling van de belastingkosten; brede schouders dragen meer dan lichte schouders. Zoiets.
Ik lees hier alleen positieve dingen, er staat geen negatief punt tussen, kan haast niet kloppen dus.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leefbaar: subsidies voor alle facetten van de bevolking. Van sporters tot kunstenaar. Genoeg geld voor ons sociale vangnet. Eerlijke verdeling van de belastingkosten; brede schouders dragen meer dan lichte schouders. Zoiets.
Maar hoe verklaar jij dan dat al die Linkse regeringen, want dat zijn het volgens jullie geweest, in staat geweest zijn om van Nederland een van de welvarendste landen ter wereld te maken dat in top 3 staat van gelukkigste volwassenen en kinderen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar heb jij het in vredesnaam over?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:56 schreef Buzios het volgende:
[..]
Natuurlijk...zweepslagen op school zijn natuurlijk erg leefbaar.
Wanneer een vrouw naar een andere man kijkt dan haar huwelijkspartner, gewoon lekker stenigen...
erg leefbaar.
Wanneer dochter een vriendje heeft en papa vindt hem niet leuk, direct onthoofden...
ook erg leefbaar.
Links profileert zich als een opkomende moslimpartij, en een beetje extrapolatie van de feiten doen me tot deze conclusie komen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:57 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
wat heeft links met moslim-extremisme te maken?
OK, dan proberen we het gewoon nog ee keer:quote:
Ook dat. Maar ook de WMO, huursubsidie, aparte stimuleringsfondsen voor de minima, subidie voor kinderopavng, de AWBZ.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:58 schreef Buzios het volgende:
[..]
Zodat voortuistrevende mensen die een goed salaris hebben de uitkering van Achmed moeten betalen die op een gestolen scooter tasjes van bejaarden rooft ?
Waar baseer jij dat op en en Links doet niet mee aan de verkiezingen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef Buzios het volgende:
[..]
Links profileert zich als een opkomende moslimpartij, en een beetje extrapolatie van de feiten doen me tot deze conclusie komen.
Marijnissen was toch de grote Mao geilert ?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
OK, dan proberen we het gewoon nog ee keer:
Wilders is net zo erg als Stalin/Mao.
Noem een een punt uit een links partijprogramma die jouw stelling rechtvaardigt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef Buzios het volgende:
[..]
Links profileert zich als een opkomende moslimpartij, en een beetje extrapolatie van de feiten doen me tot deze conclusie komen.
Ik ook, heel relaxte gozer. Alleen was wel mijn portemofeuille foetsie daarna.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:11 schreef crrrN het volgende:
[..]
Klopt, je hoeft niet bang voor Islam te zijn. Ik heb een tijd terug in de kroeg met een Marokkaan staan babbelen over van alles en Islam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |