abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78928363
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:41 schreef Buzios het volgende:

[..]

En daar gaan asielzoekers verandering in brengen ? Kwame uit Angola wordt commercieel medewerker binnendienst of gaat Kwame met zijn maten lekker rondhangen op Zuidplein ?
Wat denk je zelf ?
Je hebt gezien hoe lang het duurt voordat o.a. de Marokkanen zich aanpassen. Nee...gewoon precies dezelfde fout uit het verleden maken...gewoon exact hetzelfde doen als datgene wat al heeft bewezen niet te werken.
Lezen is een kunst: Nergens beweer ik dat we migranten binnen moeten halen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_78928379
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:42 schreef Buzios het volgende:

[..]

Je gaat weer proberen om de VVD vals te beschuldigen ?
De VVD stond erbij en keer ernaar.
pi_78928415
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zucht. Gaan we weer: je kunt niet zomaar iedereen die niet gewensd is het land uitflikkeren. Vooral niet als ze een Nederlands paspoort bezitten.
Je kunt ook geen volk opdringen dat ze niet op zondag mogen winkelen of werken. Wordt ook gedaan.

Je KAN zoveel. Nu moet het nog gebeuren. En dat Nederlands paspoort zijn ze dan dus kwijt, dat snap je.
quote:
Overigens heb ik nooit beweerd dat links geen arbeidsmigranten binnen wilde halen. Het was echter een rechts kabinet die ermee begon.
Dus je bent het met me eens dat rechts geleerd heeft van de fouten in het verleden en dat links de fouten wil verergeren?

Mooi, dan is dat helder.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:45:10 #154
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78928423
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:46:47 #155
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_78928470
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De VVD wou het dus keren.
Als je links kijkt, zie je rechts niets!
pi_78928488
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mensen eruit flikkeren heeft wel nut, zolang dat de criminelen zijn van wie autochtonen EN allochtonen onnodig veel last hebben.

JIJ beweert dat rechts immigranten binnenhaalde (EN dat links dat niet wilde). NU wil links echter ("wijs" geworden door de oude problemen) meer immigranten aantrekken.

Dus rechts was onverstandig.
Links is gewoon regelrecht dom en idioot.
Voor arbeidsmigranten werd de deur opengezet ergens tijdens kabinet De Qauy eind vijftiger/begin zestiger jaren. PvdA was toen nog erg protectionistisch ingesteld tov de eigen arbeidende klasse. Iig heeft men nooit van arbeidsmigranten geëist dat men zou moeten integreren, omdat men er rekening mee hield dat hun verblijf tijdelijk was. Echter de praktijk was dat tijdelijke arbeidscontracten stilzwijgend werden omgezet in permanente arbeidscontracten.
Wb gezinshereniging, die ergens jaren 70 op gang kwam; daar kon men geen drempels tegen opwerpen, omdat dit tegen de door ons geratificeerde Europese Rechten van de Mens zou ingaan, die gezinshereniging waarborgde voor arbeidsmigranten afkomstig ook buiten de toenmalige EEG.
I´m back.
pi_78928566
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:44 schreef El_Matador het volgende:
Dus je bent het met me eens dat rechts geleerd heeft van de fouten in het verleden en dat links de fouten wil verergeren?

Mooi, dan is dat helder.
Integendeel. Waar links op zoek is naar een constructieve oplossing, daar kunnen de rechtse partijen niet anders dan ageren met polarisatie als gevolg. Links probeert ons land leefbaar te houden, rechts probeert ons in de afgrond te storten.
pi_78928645
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Integendeel. Waar links op zoek is naar een constructieve oplossing, daar kunnen de rechtse partijen niet anders dan ageren met polarisatie als gevolg. Links probeert ons land leefbaar te houden, rechts probeert ons in de afgrond te storten.
Leefbaar; Criminelen hierhouden, nog meer zielige allochtonen importeren en de welwillenden wegpesten met hoge belastingen, calvinistische kutzooi en andere antiliberale ongein.

Geen gezeik, iedereen arm en miserabel.

Dat is links ten voeten uit.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_78928670
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Leefbaar; Criminelen hierhouden, nog meer zielige allochtonen importeren en de welwillenden wegpesten met hoge belastingen, calvinistische kutzooi en andere antiliberale ongein.

Je bent me voor.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:52:44 #160
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_78928684
quote:

[..]

Dus rel marocjes zijn rechts want zij proberen ons land in de afgrond te storten.
pi_78928717
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:52 schreef iemandmoethetdoen het volgende:

[..]

Dus rel marocjes zijn rechts want zij proberen ons land in de afgrond te storten.
Klopt, Wilders is een kut-Marokkaan.
pi_78928785
quote:

[..]

Leefbaar: subsidies voor alle facetten van de bevolking. Van sporters tot kunstenaar. Genoeg geld voor ons sociale vangnet. Eerlijke verdeling van de belastingkosten; brede schouders dragen meer dan lichte schouders. Zoiets.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:56:55 #163
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78928848
quote:

[..]

Natuurlijk...zweepslagen op school zijn natuurlijk erg leefbaar.
Wanneer een vrouw naar een andere man kijkt dan haar huwelijkspartner, gewoon lekker stenigen...
erg leefbaar.
Wanneer dochter een vriendje heeft en papa vindt hem niet leuk, direct onthoofden...
ook erg leefbaar.
pi_78928876
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:56 schreef Buzios het volgende:

[..]

Wanneer een vrouw naar een andere man kijkt dan haar huwelijkspartner, gewoon lekker stenigen...
erg leefbaar.
Wanneer dochter een vriendje heeft en papa vindt hem niet leuk, direct onthoofden...
ook erg leefbaar.
wat heeft links met moslim-extremisme te maken?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:58:35 #165
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78928901
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Leefbaar: subsidies voor alle facetten van de bevolking. Van sporters tot kunstenaar. Genoeg geld voor ons sociale vangnet. Eerlijke verdeling van de belastingkosten; brede schouders dragen meer dan lichte schouders. Zoiets.
Zodat voortuistrevende mensen die een goed salaris hebben de uitkering van Achmed moeten betalen die op een gestolen scooter tasjes van bejaarden rooft ?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:59:57 #166
257175 iemandmoethetdoen
nietallesiswathetlijkt
pi_78928948
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik lees hier alleen positieve dingen, er staat geen negatief punt tussen, kan haast niet kloppen dus.
pi_78928959
quote:

[..]

Maar hoe verklaar jij dan dat al die Linkse regeringen, want dat zijn het volgens jullie geweest, in staat geweest zijn om van Nederland een van de welvarendste landen ter wereld te maken dat in top 3 staat van gelukkigste volwassenen en kinderen.
Leg mij dat eens uit want zoals ik dit lees moet Nederland een soort van 3e wereld land zijn inmiddels na al die jaren van Linkse Kerk e.d.

Dus ofwel jij liegt, wat aannemlijk is, of alle gegevens en onderzoeken over Nederland liegen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2010 14:01:21 ]
pi_78928966
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:56 schreef Buzios het volgende:

[..]

erg leefbaar.
ook erg leefbaar.
Waar heb jij het in vredesnaam over?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:00:39 #169
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78928978
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:57 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

wat heeft links met moslim-extremisme te maken?
Links profileert zich als een opkomende moslimpartij, en een beetje extrapolatie van de feiten doen me tot deze conclusie komen.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:01:11 #170
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_78928993
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 16:33 schreef Meki het volgende:
Wilders is nog veel erger dan Hitler.

OK, dan proberen we het gewoon nog ee keer:

Wilders is net zo erg als Stalin/Mao.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_78929019
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:58 schreef Buzios het volgende:

[..]

Zodat voortuistrevende mensen die een goed salaris hebben de uitkering van Achmed moeten betalen die op een gestolen scooter tasjes van bejaarden rooft ?
Ook dat. Maar ook de WMO, huursubsidie, aparte stimuleringsfondsen voor de minima, subidie voor kinderopavng, de AWBZ.
pi_78929038
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef Buzios het volgende:

[..]

Links profileert zich als een opkomende moslimpartij, en een beetje extrapolatie van de feiten doen me tot deze conclusie komen.
Waar baseer jij dat op en en Links doet niet mee aan de verkiezingen.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:02:33 #173
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78929047
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

OK, dan proberen we het gewoon nog ee keer:

Wilders is net zo erg als Stalin/Mao.
Marijnissen was toch de grote Mao geilert ?
pi_78929054
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:00 schreef Buzios het volgende:

[..]

Noem een een punt uit een links partijprogramma die jouw stelling rechtvaardigt.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:02:45 #175
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_78929055
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 11:11 schreef crrrN het volgende:

[..]

Klopt, je hoeft niet bang voor Islam te zijn. Ik heb een tijd terug in de kroeg met een Marokkaan staan babbelen over van alles en Islam.
Ik ook, heel relaxte gozer. Alleen was wel mijn portemofeuille foetsie daarna.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')