abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82569381
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:39 schreef xenobinol het volgende:
De VVD is de bron van al het kwaad, hopelijk lees iemand dit en besluit zijn stem op een nuttige partij uit te brengen
Bijna goed! De VVD is de financiele sponsor van de linkse werschuwe mensen.
Wist je dat de top 20% grootverdieners van NL goed is voor de afdracht van 50% van de IB.. Er mag best een bedankje vanaf. Ik vind je ondankbaar
pi_82571838
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef draaijer het volgende:

[..]

Bijna goed! De VVD is de financiele sponsor van de linkse werschuwe mensen.
Wist je dat de top 20% grootverdieners van NL goed is voor de afdracht van 50% van de IB.. Er mag best een bedankje vanaf. Ik vind je ondankbaar
Die grootverdieners zijn voor hun hoge inkomens afhankelijk van mensen met een lager inkomen, daar mogen ze dus best wat meer belasting voor betalen
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_82572186
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:14 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Die grootverdieners zijn voor hun hoge inkomens afhankelijk van mensen met een lager inkomen, daar mogen ze dus best wat meer belasting voor betalen
Bij double digit growth : Wanneer ze dan ook meer comittment tonen, harder werken en hard aan hun persoonlijke ontwikkeling werken dan is het een mogelijkheid.

Maar als de HRA kapot gemaakt gaat worden zonder IB aanpassingen naar beneden voor de topinkomens, dan kunnen we niks doen
pi_82572633
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:18 schreef draaijer het volgende:

Maar als de HRA kapot gemaakt gaat worden zonder IB aanpassingen naar beneden voor de topinkomens, dan kunnen we niks doen
Pfffff... een echte liberaal ben je zo te horen niet, anders was je wel tegen deze banksubsidie. Volgens mij ben je vooral een liefhebber van je eigen portemonnee en heb je weinig tot geen politieke principes
I'll sing you a lullaby.
pi_82573033
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:22 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Pfffff... een echte liberaal ben je zo te horen niet, anders was je wel tegen deze banksubsidie. Volgens mij ben je vooral een liefhebber van je eigen portemonnee en heb je weinig tot geen politieke principes
Ik heb vanaf het moment dat ik mocht stemmen aan mijn lange termijn strategie gewerkt. Eens VVD, altijd VVD en dat in de hoop ooit financieel succesvol te mogen worden. Gevoel van onrecht is een sterke drijfveer
pi_82573932
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:26 schreef draaijer het volgende:

Ik heb vanaf het moment dat ik mocht stemmen aan mijn lange termijn strategie gewerkt. Eens VVD, altijd VVD en dat in de hoop ooit financieel succesvol te mogen worden. Gevoel van onrecht is een sterke drijfveer
Gevoel van onrecht is voor veel mensen een sterke drijfveer, het probleem zit hem denk ik in het meningsverschil wat rechtvaardig is. Ik heb in het verleden ook op de VVD gestemd, maar wat mij deze keer zeer teleurgesteld heeft is de houding t.a.v. de HRA. Ik had liever gezien dat de VVD met een verstandiger pakket maatregelen was gekomen om de huizenmarkt recht te trekken en de economie op een andere manier te willen stimuleren dan d.m.v. het verder oppompen van de huizenmarktzeepbel.
I'll sing you a lullaby.
pi_82574294
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:35 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Gevoel van onrecht is voor veel mensen een sterke drijfveer, het probleem zit hem denk ik in het meningsverschil wat rechtvaardig is. Ik heb in het verleden ook op de VVD gestemd, maar wat mij deze keer zeer teleurgesteld heeft is de houding t.a.v. de HRA. Ik had liever gezien dat de VVD met een verstandiger pakket maatregelen was gekomen om de huizenmarkt recht te trekken en de economie op een andere manier te willen stimuleren dan d.m.v. het verder oppompen van de huizenmarktzeepbel.
Ik denk dat die bel al zoveel deuken heeft opgelopen dat die markt toch al wat zwakker is geworden en zal blijven. Ik kan me van de VVD voorstellen dat ze het behouden van de HRA als punt hebben opgenomen omdat het verlagen van de IB voor nagenoeg iedereen onbespreekbaar is. Misschien is het goed om de IB verlaging alsmede afbouw van de HRA bespreekbaar gemaakt kan worden over de komende periode van 4 jaar. Nu zijn we daar nog niet klaar voor
  zondag 9 januari 2011 @ 14:13:27 #258
165633 eriksd
The grand facade...
pi_91064493
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2010 21:16 schreef jasparon het volgende:
VVD zal nooit echt een grote partij worden. Is inherent aan hun gedachtengoed
Ik zei toen al verstandige dingen:
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2010 19:17 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik neem graag even de CPB cijfers erbij: een modaal jaarinkomen in Nederland is 32500 euro.
De PvdA had het over vermogende ouderen bij een pensioen van 18.000 euro. Kennelijk is dus het hebben van een modaal inkomen synoniem voor het zijn van vermogend _O-

Ik wens de PvdA veel succes bij hun bezuinigingsronde, met hun sterke schouders mantra. Per saldo zal dat dus gewoon terechtkomen bij Jan Modaal, daar valt immers wat te halen. Een kritische noot over ontwikkelingssamenwerking of afschaffen bestuurslagen in de zorg kan dan weer op hoon rekenen. Weinig verwonderlijk, daar zit hun stemvee.
En de prijs voor beste reactie:

quote:
1s.gif Op zaterdag 17 april 2010 15:08 schreef Frano het volgende:
Een paar weken later en de vvd begint al dicht naar cda/pvda te komen. Goed teken. Ik voorspel een nipte overwinning op 9 juni.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')