Noem ze eens ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:37 schreef Frano het volgende:
met inhoudelijk goed onderbouwde standpunten.
www.vvd.nlquote:
Gelijk gebleven in Almere inderdaad, verlies in Den Haag. Iets slechter dus dan de peiling.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:00 schreef reem het volgende:
Ik denk dat ondanks het (relatieve) succes van de VVD in de gemeenteraadsverkiezingen, de PVV ze op 9 juni veel stemmen gaat kosten. Hoe heeft de VVD het in 'PVV-gemeenten' Almere en Den Haag gedaan?
Noem ze eens vroeg ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:59 schreef Frano het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar het is een van de weinige partijen die echt inhoudelijk debatteert in plaats van op de persoon spelen en alleen kritiek leveren.
Nou de VVD is ook altijd wel erg voor proefballonnetjes in media...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:59 schreef Frano het volgende:
[..]
www.vvd.nl
Je kan zeggen wat je wilt, maar het is een van de weinige partijen die echt inhoudelijk debatteert in plaats van op de persoon spelen en alleen kritiek leveren.
Die maakt het er niet makkelijker op inderdaad, nou stem ik al jaren VVD, maar iedere keer als hij zijn mond open doet ben ik het er niet mee eens.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:38 schreef OldJeller het volgende:
Nee, Fred Teeven zorgt er wel voor dat dat niet kan als die mogelijkheid al realistisch was.
Hier hetzelfde, ik hoop dat die vent snel verdwijnt, misschien wil Wilders hem wel hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die maakt het er niet makkelijker op inderdaad, nou stem ik al jaren VVD, maar iedere keer als hij zijn mond open doet ben ik het er niet mee eens.
Dat lijkt me idd niet de bedoelingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:23 schreef Klopkoek het volgende:
Ja want het moeten vooral anderen zijn die lastig worden gevallen. O wee als ze aan jou privacy komen en jou als crimineel behandelen.
ja, zo zijn jullie. vooral anderen onderdrukken en criminaliserenquote:
jij kent mij dus echt niet hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ja, zo zijn jullie. vooral anderen onderdrukken en criminaliseren
De VVD is van de New World Order, dat wist je toch welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:03 schreef Klopkoek het volgende:
Van de week werd mijn haat tegen de VVD weer eens onderhouden/versterkt. Op mijn mailadres, wat ik nooit gebruik bij het invullen van formulieren behalve als het om overheidsinstanties of bedrijven gaat, (zoals m'n mobiele provider) kreeg ik opeens spam van de plaatselijke VVD. Ik werd zelfs met mijn voornaam aangesproken met daarbij argumenten opgesomd van dingen die precies in deze wijk spelen (zoals het verbreden van een weg vlakbij). Hoe de fuck weten die hufters nou mijn mailadres? Van alle andere partijen kreeg ik gelukkig geen enkel spam. Er was maar één conclusie mogelijk: ze hebben hulp gekregen van hun grootkapitalistische vriendjes om de bevolking geniepig en sluw te hersenspoelen. Overgewaaid uit Amerika, zoals zoveel slechte dingen.
als ik op het forum af ga denk je nogal simpel wat politiek betreft. geldt nog wel meer voor wat zelfbenoemde libertariërs hier. stonden ook vooraan te juichen in het polonaisefeestje. strookt totaal niet met de libertarische levenswijzequote:
Zie je, je geniet er gewoon van.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De VVD is van de New World Order, dat wist je toch wel
Vooral dit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:38 schreef OldJeller het volgende:
Nee, Fred Teeven zorgt er wel voor dat dat niet kan als die mogelijkheid al realistisch was.
Tuurlijk geniet ik van jouw VVD-fobie en angst voor alles wat rechtser is dan de NCPNquote:
Je vraagt je af hoe ze aan die gegevens komen maar tegelijk zeg je dat het door hun vriendjes in de 'grootkapitaal' komtquote:Ik vind het schandalig. Dat ze zoveel over mij weten en hulp krijgen van het grootkapitaal. En godver de godver, élk bedrijf wil tegenwoordig alles over je weten.... wat dus wordt misbruikt door hun politieke vriendjes. Hoe weet de plaatselijke VVD nou opeens van mij precies waar ik woon, wat er speelt? Hoe komen die hufters aan m'n mailadres.... het zijn gewoon onderdrukkers
Ik deel deze mening.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:00 schreef reem het volgende:
Ik denk dat ondanks het (relatieve) succes van de VVD in de gemeenteraadsverkiezingen, de PVV ze op 9 juni veel stemmen gaat kosten.
Kan maar als ze het slim spelen en zich positioneren als veilige keuze op rechts, zoals ook het CDA deed bij Fortuyn, dan zouden ze best winst kunnen boeken.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:47 schreef Monco10 het volgende:
Ik denk dat ze veel verliezen aan de PVV
Zoveel stemmers verliest de VVD niet aan de PVV. Het grote aantal zwevende kiezers dat de vorige keer de Pvda of het CDA als grootste partij wilde zullen nu PVV stemmen net als die groep SP stemmers die ook niet weten waar de verschillende partijen voor staan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:23 schreef thewishmaster het volgende:
Het relatief positieve resultaat van de VVD bij de gemeenteraadsverkiezingen zegt niet zoveel, aangezien de PVV in de meeste gemeenten niet meedeed. Het valt me wel op dat de VVD tegenwoordig stabiel blijft in de peilingen in de Tweede Kamer. De grootste partij zal de VVD niet worden, daarvoor verliest de partij teveel stemmen aan de PVV.
Zo'n Teeven kan juist kiezers trekken als je het mij vraagt. Natuurlijk niet de potentiële D66 kiezer, maar daar moet de VVD gewoon ook niet meer op mikken. Die raak je toch wel kwijt. De strijd gaat om de rechtsliberale kiezer. Die kan richting CDA gaan, maar ook richting PVV, hangt er nogal vanaf wat voor type je bent natuurlijk. En richting D66 kan dus ook, maar dan heb je een soort kiezer te pakken dat niet meer te winnen is voor de VVD, al zou je natuurlijk de strijd aan kunnen gaan. Maar ik vermoed dat Pechthold het dan van Rutte gaat winnen. Dus moet hij met wat anders komen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:38 schreef OldJeller het volgende:
ik krijg dat dan weer voornamelijk van SP. d66, en GroenLinks ... en dat zijn zelfs papieren folders, die arme bomen!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:03 schreef Klopkoek het volgende:
... Van alle andere partijen kreeg ik gelukkig geen enkel spam. ...
Dat en het feit dat hij als lijsttrekker voor de Tweede Kamerverkiezingen WEER door partijbaronnen naar voren is geschoven en alleen door hen is gekozen.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan Mark Rutte.
Hij wekt bij mij steeds de indruk dat hij een uit het hoofd geleerd verhaaltje afdraait. Hij is té lang onder de invloed van spindokters geweest. Precies wat je nu ook bij het CDA ziet.
Wat wel een pluspunt is dat hij de laatste tijd alle VVD-kikkers in de kruiwagen weet te houden.
Het is nu denk ik ook te laat om nog een interne lijsttrekkers-verkiezing te houden. De stofwolken van de vorige, met Rutte en Verdonk zijn nog nauwelijks opgetrokken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 09:41 schreef huhggh het volgende:
[..]
Dat en het feit dat hij als lijsttrekker voor de Tweede Kamerverkiezingen WEER door partijbaronnen naar voren is geschoven en alleen door hen is gekozen.
Ik dacht dat ze bij de VVD daar inmiddels vanaf waren gestapt.
Precies. En daarnaast doet Rutte het mijn inziens gewoon prima nu.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is nu denk ik ook te laat om nog een interne lijsttrekkers-verkiezing te houden. De stofwolken van de vorige, met Rutte en Verdonk zijn nog nauwelijks opgetrokken.
Ik denk juist andersom. Kiezers prikken nu door Wilders heen en zullen terugkeren naar de VVD. Liberale kiezers worden nu juist naar de D66 getrokken, die erg succesvol is op het moment.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:09 schreef du_ke het volgende:
Ik denk dat het voor de VVD momenteel lastiger is om de rechts-conservatieve stemmers terug te winnen dan de meer liberale. Zo stellig als de PVV kunnen ze toch geen uitspraken doen omdat de VVD wel aan de realiteit is gebonden...
Denk dat dit helaas nog wat tegen zal vallen. De holle praat van Wilders doet het nog altijd goed en in Almere en Den Haag was de VVD nergens meer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 16:08 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik denk juist andersom. Kiezers prikken nu door Wilders heen en zullen terugkeren naar de VVD.
Zonder Teeven kan de VVD voor veel van hen zeker wel een mogelijkheid zijn. Dat verschil is kleiner dan het verschil VVD-PVV.quote:Liberale kiezers worden nu juist naar de D66 getrokken, die erg succesvol is op het moment.
Ach hier in de buurt was de lokale VVD de VVD afdeling met de meeste wisselingen van de wacht (halverwege andere wethouder, een andere fractievoorzitter en een tussentijds gestopt raadslid) en toch wonnen ze wonnen ze vorige week meer dan iedere andere VVD in de regio. Stabiliteit is dus ook niet allesquote:Ik denk wel dat de stijgende lijn blijft. VVD is stabiel en staat ergens voor, of je het er mee eens bent of niet.
Het VVD spotje gemist?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:59 schreef Frano het volgende:
[..]
www.vvd.nl
Ehm ja 1,6 procent eraf in Almere, gelijk gebleven in zetels en 3 zetels kwijt in Den Haag waar er 5.2 procent. Kijk vooral niet naar de halvering van het CDA en SP in die steden, of het verlies van de lokale partijen. De PVV is niet de grote bedrijging voor de VVD zoals die vaak in de media wordt voorgedaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk dat dit helaas nog wat tegen zal vallen. De holle praat van Wilders doet het nog altijd goed en in Almere en Den Haag was de VVD nergens meer.
De vorige raadsverkiezingen waren een vrij groot drama voor de VVD. Als je bijna overal stevig wint tegenover 4 jaar geleden is is een beetje of stevig verliezen wel degelijk een zeer matige prestatie.quote:Op donderdag 11 maart 2010 23:27 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ehm ja 1,6 procent eraf in Almere, gelijk gebleven in zetels en 3 zetels kwijt in Den Haag waar er 5.2 procent. Kijk vooral niet naar de halvering van het CDA en SP in die steden, of het verlies van de lokale partijen. De PVV is niet de grote bedrijging voor de VVD zoals die vaak in de media wordt voorgedaan.
De VVD heeft gewonnen in de gemeenteraad verkiezingen, CDA, PVDA en SP hebben verloren.
Als VVD de conservatieve vleugel zou laten varen dan zouden ze best groter kunnen worden, anders blijven ze rond de 22 hangen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |