Noem ze eens ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:37 schreef Frano het volgende:
met inhoudelijk goed onderbouwde standpunten.
www.vvd.nlquote:
Gelijk gebleven in Almere inderdaad, verlies in Den Haag. Iets slechter dus dan de peiling.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:00 schreef reem het volgende:
Ik denk dat ondanks het (relatieve) succes van de VVD in de gemeenteraadsverkiezingen, de PVV ze op 9 juni veel stemmen gaat kosten. Hoe heeft de VVD het in 'PVV-gemeenten' Almere en Den Haag gedaan?
Noem ze eens vroeg ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:59 schreef Frano het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar het is een van de weinige partijen die echt inhoudelijk debatteert in plaats van op de persoon spelen en alleen kritiek leveren.
Nou de VVD is ook altijd wel erg voor proefballonnetjes in media...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:59 schreef Frano het volgende:
[..]
www.vvd.nl
Je kan zeggen wat je wilt, maar het is een van de weinige partijen die echt inhoudelijk debatteert in plaats van op de persoon spelen en alleen kritiek leveren.
Die maakt het er niet makkelijker op inderdaad, nou stem ik al jaren VVD, maar iedere keer als hij zijn mond open doet ben ik het er niet mee eens.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:38 schreef OldJeller het volgende:
Nee, Fred Teeven zorgt er wel voor dat dat niet kan als die mogelijkheid al realistisch was.
Hier hetzelfde, ik hoop dat die vent snel verdwijnt, misschien wil Wilders hem wel hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:22 schreef Tweek het volgende:
[..]
Die maakt het er niet makkelijker op inderdaad, nou stem ik al jaren VVD, maar iedere keer als hij zijn mond open doet ben ik het er niet mee eens.
Dat lijkt me idd niet de bedoelingquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:23 schreef Klopkoek het volgende:
Ja want het moeten vooral anderen zijn die lastig worden gevallen. O wee als ze aan jou privacy komen en jou als crimineel behandelen.
ja, zo zijn jullie. vooral anderen onderdrukken en criminaliserenquote:
jij kent mij dus echt niet hequote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:04 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ja, zo zijn jullie. vooral anderen onderdrukken en criminaliseren
De VVD is van de New World Order, dat wist je toch welquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:03 schreef Klopkoek het volgende:
Van de week werd mijn haat tegen de VVD weer eens onderhouden/versterkt. Op mijn mailadres, wat ik nooit gebruik bij het invullen van formulieren behalve als het om overheidsinstanties of bedrijven gaat, (zoals m'n mobiele provider) kreeg ik opeens spam van de plaatselijke VVD. Ik werd zelfs met mijn voornaam aangesproken met daarbij argumenten opgesomd van dingen die precies in deze wijk spelen (zoals het verbreden van een weg vlakbij). Hoe de fuck weten die hufters nou mijn mailadres? Van alle andere partijen kreeg ik gelukkig geen enkel spam. Er was maar één conclusie mogelijk: ze hebben hulp gekregen van hun grootkapitalistische vriendjes om de bevolking geniepig en sluw te hersenspoelen. Overgewaaid uit Amerika, zoals zoveel slechte dingen.
als ik op het forum af ga denk je nogal simpel wat politiek betreft. geldt nog wel meer voor wat zelfbenoemde libertariërs hier. stonden ook vooraan te juichen in het polonaisefeestje. strookt totaal niet met de libertarische levenswijzequote:
Zie je, je geniet er gewoon van.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:06 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De VVD is van de New World Order, dat wist je toch wel
Vooral dit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:38 schreef OldJeller het volgende:
Nee, Fred Teeven zorgt er wel voor dat dat niet kan als die mogelijkheid al realistisch was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |