SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Dat snapt Rinus niet!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef IrishBastard het volgende:
Mikkie and Rinus, siting in a tree...
Het zou zo een verhaal van Yashaaaa kunnen zijn!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:27 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ging vandaag op de HISWA reclametasjes uitdelen voor Botenbank, maar na 600x 'Mag ik u de Botenbank meegeven?' zei ik echt vanalles, behalve Botenbank, bonenbak, boterbank, botenbak, bonenbad..
Je bent jaloers hèquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef IrishBastard het volgende:
Mikkie and Rinus, siting in a tree...
Waarom een den, en geen boom?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat snapt Rinus niet!
Mikkie & Rinus zaten in een D-E-N,
Te K-U-S-S-E-N!
dat vergalt wel het ritme een beetje, en Rinus is zo goed met ritme! Hoor zijn hits!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat snapt Rinus niet!
Mikkie & Rinus zaten in een D-E-N,
Te K-U-S-S-E-N!
Nee, want dan had ik dat wel gezegdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
is dit een verkapte komen jullie zodat er tenminste iemand is die ik ken?
Mja het regent nu nog steedsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
spontane minimeet? als t gestopt is met regenen kom ik wel ff
Camelot is wel ok!quote:
werkt je ellenboog al weer?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Camelot is wel ok!
Ik was thuis vanavond! Ook heul spannend !
Yep goed genoeg. Wat laffe pijntjes nog, maar ik kan weer autorijden en zulksquote:
Stel je zelf eens voor...quote:
Leuk tripje voor de zaterdagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:52 schreef royjn het volgende:
[..]
Stel je zelf eens voor...
Vandaag het land door. eerst naar kampen dan naar nieuwegein en weer terug naar utrecht.
Hoe gaat het herstel op dit moment? Ga je binnenkort weer naar Nijmegen verhuizen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Camelot is wel ok!
Ik was thuis vanavond! Ook heul spannend !
Het zonnetje schijnt hier ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:08 schreef Sander het volgende:
Mogguh allemaal. Zo weer lekker werken. Inmiddels is het hier zonnig, overigens. Kweenie of het daar nog regent?
Lentekriebelsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:52 schreef vogelkooi het volgende:
Woon sinds kort ook in Nijmegen, bij het oude klooster albertinum.
En nu lentekriebels.
hier op de beamer kijkenquote:
via wibecoquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:52 schreef vogelkooi het volgende:
En nu lentekriebels.
Ja ben ik ook blij mee, nieuwe afleveringen hequote:
Yesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ben ik ook blij mee, nieuwe afleveringen he
In principe komt een vriendin van me langs om een filmpje te kijken, maar mocht dat niet doorgaan dan kom ik wel even buurtenquote:
Jules! Nijmegenaar geworden?! Gaaf. Heb je nog een LL kaartje weten te bemachtigen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:52 schreef vogelkooi het volgende:
En nu lentekriebels.
Op Brakkenstein, niet zo ver bij jou vandaan dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:44 schreef vogelkooi het volgende:
Ja ik ben hier komen wonen zinds half feb. kamer mooi ingericht enzo.
En ja ik heb en lowlands kaartje de eerste week al gehaalt. Dus ik ben er bij.
Jij?
Waar woon jij ergens?
hoe groot is die?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:44 schreef vogelkooi het volgende:
Ja ik ben hier komen wonen zinds half feb. kamer mooi ingericht enzo.
En ja ik heb en lowlands kaartje de eerste week al gehaalt. Dus ik ben er bij.
Jij?
Waar woon jij ergens?
Hoe groot die is daar kom je misschien vanzelf wel achter of er voor!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe groot is die?
vertel uberhaupt eens iets over jezelfhoe oud ben je, waar kom je vandaan, wat is je binding met nijmegen etc
Sziget! Wat vet!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Op Brakkenstein, niet zo ver bij jou vandaan dus.
Oh en geen LL kaartje dit jaar, ga in Noorwegen studeren en zit daar tijdens LL al waarschijnlijk. Ga waarschijnlijk wel naar Sziget toe.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe groot is die?
vertel uberhaupt eens iets over jezelfhoe oud ben je, waar kom je vandaan, wat is je binding met nijmegen etc
Er zit hier in dit draadje meer soortgenoten 3 maal (ex) HLO richting biologische richting.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:03 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Nou me kamertje is 11 m^2 maar wel 3m hoog en op me hoogslaper stoot ik me hoofd niet de kamer is op 3 hoog in een gang met nog 15 bewoners die dezelfde soort kamer hebben, en het uitzicht naar buiten is een grote binnenplaats.
Ik ben 20 jaar en ik kom uit Elst, tja hemelsbreed ongeveer 15 km hiervandaan. De reden om op kamers te gaan was dat ik het op mezelf wonen wel eens wilde meemaken en toch echt loskomen van ouders enzo.
Woonde vroeger al in Nijmegen in Lindeholt om precies te zijn maar op me 5de zijn we naar Elst verhuist.
Me school zit hier in Nijmegen MLO en ik doe de biolochische richting.
Uitgaan deed ik al wel eens in Nijmegen maar meestal ging ik naar Arnhem omdat ik daar een nachtbus reed en ik er wat mensen kende. Zoveel mensen ken ik dus nog niet hier in Nijmegen maar zo was het ook in Arnhem.
Wat draag je dan anders dan anders? Volgens mij hoef je alleen een sigaar aan te steken en ben je klaarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Doe maar sjiek
Ik heb mijn party-outfit voor vanavond gekocht, ik ga als ma Flodder
omdat je niemand in pak kon vinden heb je je eisen maar bijgesteldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Doe maar sjiek
Ik heb mijn party-outfit voor vanavond gekocht, ik ga als ma Flodder
Gala is pas in april, nu is er proud to be fout-feestquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
omdat je niemand in pak kon vinden heb je je eisen maar bijgesteld?
Altijd tofquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gala is pas in april, nu is er proud to be fout-feest
Gaaf man! Waar ga je naartoe in Noorwegen? Vriend van me heeft een half jaar in Kristiansand gestudeerd, geniale tijd gehadquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Op Brakkenstein, niet zo ver bij jou vandaan dus.
Oh en geen LL kaartje dit jaar, ga in Noorwegen studeren en zit daar tijdens LL al waarschijnlijk. Ga waarschijnlijk wel naar Sziget toe.
Ik ga in Molde studeren, lijkt me iig supergaafquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Altijd tof.
[..]
Gaaf man! Waar ga je naartoe in Noorwegen? Vriend van me heeft een half jaar in Kristiansand gestudeerd, geniale tijd gehad.
Gave locatie man, echt bij de kust daar!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ga in Molde studeren, lijkt me iig supergaaf
wees blij dat dat de goedkoopste besteding was van de dagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:13 schreef royjn het volgende:
Zo ben ook weer terug van een dagje toeren en hosselen door Nederland.
Stukadoor met korting geregeld
Meubels gekocht met korting.
Alleen bij de Mac ben ik gefaald had geen bonnen bij
Al met al een leuk dagje.
wat wordt het vanavondquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:32 schreef Mikkie het volgende:
Mja, als je moet kiezen tussen korting bij de meubelwinkel of bij de Mac...
Het bezoek gaat door, dus dat wordt een andere keerquote:
primaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het bezoek gaat door, dus dat wordt een andere keer.
Komt Rinus achterlangs?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het bezoek gaat door, dus dat wordt een andere keer.
Nee da's een andere keer. Hij moest vanavond naar één of andere knakker in Oss, die nu bij z'n ouwelui woont!quote:
Wie?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee da's een andere keer. Hij moest vanavond naar één of andere knakker in Oss, die nu bij z'n ouwelui woont!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee da's een andere keer. Hij moest vanavond naar één of andere knakker in Oss, die nu bij z'n ouwelui woont!
Geen flauw idee. Het was iets met een J, geloof ik. Maar niet Jos!quote:
Ik ben benieuwd naar wie! Zelf kan ik het niet zijn, want ik zit alweer een tijdje in Nijmegen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Het was iets met een J, geloof ik. Maar niet Jos!
Dat verklaart wel dat Rinus me belde. Hij zei dat z'n bezoekje van vanavond te dom was om te kunnen kakken, want die had niet eens het goede adres doorgegeven!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar wie! Zelf kan ik het niet zijn, want ik zit alweer een tijdje in Nijmegen.
Jij had toch bezoek?quote:
mikkie kan multitaskenquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat verklaart wel dat Rinus me belde. Hij zei dat z'n bezoekje van vanavond te dom was om te kunnen kakken, want die had niet eens het goede adres doorgegeven!
quote:
Dat moet nog een keer binnen komen vallen, maar ik zit alvast voor de tvquote:
Ik wist het adres niet precies, maar heb gezegd dat ie dat bij het ziekenhuis maar even moest vragen, daar is toch iedereen er mee bekendquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had je hem het goede adres doorgegeven?
je moet haar eerst laten komenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moet nog een keer binnen komen vallen, maar ik zit alvast voor de tv. Dikke kans dat ze laat komt, want dit is niet helemaal haar show
.
[..]
Ik wist het adres niet precies, maar heb gezegd dat ie dat bij het ziekenhuis maar even moest vragen, daar is toch iedereen er mee bekend
Ik ken wel iemand uit dit draadje die inmiddels wel weet waar ik woon.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moet nog een keer binnen komen vallen, maar ik zit alvast voor de tv. Dikke kans dat ze laat komt, want dit is niet helemaal haar show
.
[..]
Ik wist het adres niet precies, maar heb gezegd dat ie dat bij het ziekenhuis maar even moest vragen, daar is toch iedereen er mee bekend
en dat voor iemand van buiten nijmegen!!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand uit dit draadje die inmiddels wel weet waar ik woon.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dat voor iemand van buiten nijmegen!!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand uit dit draadje die inmiddels wel weet waar ik woon.
jij woont hier toch niet ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
...maar iemand geloofd niet dat je hier in nijmegen woont?
Euhm....nou....ik had iets het gevoel dat heel misschien het leeftijdsverschil te groot zou zijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:26 schreef swarmahoer het volgende:
owja, ik haal ze door elkaar
waarom was je dan niet op de meet?
hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Euhm....nou....ik had iets het gevoel dat heel misschien het leeftijdsverschil te groot zou zijn
Dat vraag je niet aan een dame, knulletje!quote:
* kucht....ik dacht dattuhhhhh jij uhhhhquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat vraag je niet aan een dame, knulletje!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op 1 april wordt ze 36, hoe oud ze nu is zou ik niet durven vertellen. Dat doe je niet.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Op 1 april wordt ze 36, hoe oud ze nu is zou ik niet durven vertellen. Dat doe je niet.
En tegen mij zei ze dat ze 28 was!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zou je daar willen gaan doen dan? Die zit in Londen toch? Ook supervet om te wonen/werken lijkt mij.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:02 schreef SLP_ het volgende:
Noorwegen vet zeg! Maar lijkt mij wel super lastig met die taal![]()
Ik heb toevallig net mn brochure aangevraagd van de queen mary university
Geen ideequote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:00 schreef vogelkooi het volgende:
Op je 40ste begint het leven toch pas?
Het leven eindigt zodra je kinderen krijgt.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:00 schreef vogelkooi het volgende:
Op je 40ste begint het leven toch pas?
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Het leven eindigt zodra je kinderen krijgt.
Jep, zit in Londenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wat zou je daar willen gaan doen dan? Die zit in Londen toch? Ook supervet om te wonen/werken lijkt mij.
Ja, 3250 pond per jaarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:30 schreef AMDB het volgende:
Zit je als je direct in Engeland wil studeren niet met heel erg hoog collegegeld?
Heb je dat nog nooit gekeken dan? ik vind het best grappigquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:39 schreef swarmahoer het volgende:
wat vindt nederland maar eens kijken, ben benieuwd of het leuk is of niet
Nja mn ouders zijn het er niet helemaal mee eensquote:
nee eigelijk nietquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb je dat nog nooit gekeken dan? ik vind het best grappig
Nederland zou dat een kutprogramma moeten vinden.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:39 schreef swarmahoer het volgende:
wat vindt nederland maar eens kijken, ben benieuwd of het leuk is of niet
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:22 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Jep, zit in LondenIk wil daar de studie English Language and Linguistics doen
Lijkt mij wel jaquote:
Leuk! Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar misschien kom ik je nog wel tegen maandag. Check mn fb maarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:12 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Lijkt mij wel jaMn ouders hebben liever dat ik Engelse Taal en Cultuur ga doen aan de RU, maar het lijkt mij zoveel vetter in Londen! Maar maandag 15 maart ga ik naar de Proefstudeerdag Engelse Taal en Cultuur zodat ik nog kan zien hoe het daar is, stel dat ik afgewezen word in Londen
Inleveren? Waarom? Je hebt 9 extra zitplaatsen!quote:Op zondag 7 maart 2010 00:18 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb even een hele stomme vraag.. ik koop nooit kratjes bier dus weet er niks vanaf.. Maar heb er hier nog 9 staan die ik laatst ergens voor moest halen. Een ervan mist 3 flesjes, hoe zit dat met inleveren? Kan ik em dan gewoon in dat ding gooien zonder dat ie vol is?
Kan je gewoon 21x flesjes inleveren en dan los het kratje volgens mijquote:Op zondag 7 maart 2010 00:18 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb even een hele stomme vraag.. ik koop nooit kratjes bier dus weet er niks vanaf.. Maar heb er hier nog 9 staan die ik laatst ergens voor moest halen. Een ervan mist 3 flesjes, hoe zit dat met inleveren? Kan ik em dan gewoon in dat ding gooien zonder dat ie vol is?
Ja. Zo'n apparaat scant hoeveel flesjes erin zitten. Zijn het er minder dan 12, dan krijg je gewoon minder statiegeld (en da's logisch)quote:Op zondag 7 maart 2010 00:18 schreef LastRequest het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2010 00:32 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Kan je gewoon 21x flesjes inleveren en dan los het kratje volgens mij
Help, tegenstrijdige berichten!quote:Op zondag 7 maart 2010 03:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja. Zo'n apparaat scant hoeveel flesjes erin zitten. Zijn het er minder dan 12, dan krijg je gewoon minder statiegeld (en da's logisch).
O nee, wat nu?quote:Op zondag 7 maart 2010 03:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
[..]
Help, tegenstrijdige berichten!
Gewoon op die band duwen, je krijgt statiegeld per flesje, en per krat, en dat apparaat zegt vanzelf hoeveel je terugkrijgt. Zelfs vrouwen kunnen het, geloof mij nou maarquote:Op zondag 7 maart 2010 03:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
[..]
Hoi, latertje!quote:Op zondag 7 maart 2010 04:01 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gewoon op die band duwen, je krijgt statiegeld per flesje, en per krat, en dat apparaat zegt vanzelf hoeveel je terugkrijgt. Zelfs vrouwen kunnen het, geloof mij nou maar
En hoe was het?quote:
Er was een hele vage kerel die mij wel zag zitten geloof ik, maar die begon over allemaal vreemde dingen te praten, dus ik vertrouwde het niet helemaal... En verder was er weinig knaps/geils aanwezig, helaas..quote:Op zondag 7 maart 2010 04:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe was het?
Nog een lekkere stokstaart aan de haak geslapen?
Haha, Mikkie was er dus ook!quote:Op zondag 7 maart 2010 04:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Er was een hele vage kerel die mij wel zag zitten geloof ik, maar die begon over allemaal vreemde dingen te praten, dus ik vertrouwde het niet helemaal... En verder was er weinig knaps/geils aanwezig, helaas..
Ja, de meeste mensen waren wel goed verkleed!quote:Op zondag 7 maart 2010 04:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, Mikkie was er dus ook!![]()
Het was toch proud to be fout of zoiets?
Nog mensen gezien die leuk verkleed waren?
Boeiend! Des te meer aandacht/sjans krijg je!quote:Op zondag 7 maart 2010 04:14 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, de meeste mensen waren wel goed verkleed!
Mijn grootste angst is altijd dat je zo'n feestje hebt, en dat je dan binnenkomt en iedeteen normaal gekleed is.. 'Oh, had jij de e-mail niet gehad?'
Koopzondag!quote:
Jaa, ik hou van koopzondag, is de enige dag dat ik kan winkelenquote:Op zondag 7 maart 2010 09:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Koopzondag!![]()
Gewoon rondkijken of ga je doelgericht shoppen?
Ik zag laatst van zulke leuke schoenen, alleen ja, naaldhakken en daar kan ik zo lastig op lopen hè meis!
Oei, moet je de rest van de dagen scholen en werken?quote:Op zondag 7 maart 2010 09:45 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Jaa, ik hou van koopzondag, is de enige dag dat ik kan winkelen![]()
Gewoon beetje rondkijken![]()
MIsschien kan Mikkie je wat tips geven? Hij heeft vast wel ervaring met lopen op naaldhakken
Jaquote:Op zondag 7 maart 2010 09:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Oei, moet je de rest van de dagen scholen en werken?
SLP = Vrouw = Rondkijken tijdens shoppen = Duur!
Ja, maar mikkie heeft daar een natuurtalent voor. Die kan dansen op naaldhakken als een prima ballerina!
En wat voor bedrag is dat? Het limiet van de platinum card van paps?quote:Op zondag 7 maart 2010 09:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
JaEn ik geef niet zo super veel geld uit, ik heb voor mezelf een maximum bedrag ingesteld waar ik niet over heen mag
En oeh, Mikkie als ballerina, pics?
Nee, het totaal bedrag van mn rekening -50 euroquote:Op zondag 7 maart 2010 09:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat voor bedrag is dat? Het limiet van de platinum card van paps?![]()
Ja, daar heb ik een foto van mag die zal ik hier niet neerzetten! Ik PM hem wel even!
Ouwe hostiemeester!quote:
En wat is je totaalbedrag? Doe je niet aan sparen? Ik las ook iets over Londen en collegegelden?quote:Op zondag 7 maart 2010 10:00 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee, het totaal bedrag van mn rekening -50 euroWant die 50 euro is nog voor mn telefoonrekening die er nog af moet
250 euroquote:Op zondag 7 maart 2010 10:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ouwe hostiemeester!![]()
[..]
En wat is je totaalbedrag? Doe je niet aan sparen? Ik las ook iets over Londen en collegegelden?
Das per jaar net veel te weinig voor een jaar Brits collegegeld!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:08 schreef SLP_ het volgende:
[..]
250 euroJa, deze maand sla ik sparen wel over. Want als ik nu ga winkelen en veel insla dan ga ik volgende maand niet winkelen dus het geld dat ik daar mee bespaar kan op spaarrekening
Want normaal zet ik elke maand ongeveer 200-250 euro op spaarrekening
Jaa maar, in de vakanties en op mijn school vrije dagen ga ik veel werken dus dan kan ik wat meer op mn spaarrekening zettenquote:Op zondag 7 maart 2010 10:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das per jaar net veel te weinig voor een jaar Brits collegegeld!
Goed zo!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:14 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Jaa maar, in de vakanties en op mijn school vrije dagen ga ik veel werken dus dan kan ik wat meer op mn spaarrekening zetten
quote:Op zondag 7 maart 2010 10:41 schreef swarmahoer het volgende:
zo, dat was weer een goede naborrelik ga mn nest in
Beetje bijgeslapen?quote:Op zondag 7 maart 2010 10:42 schreef Merel1808 het volgende:
[..]!
Ik ga zo lekker in de trein, had me bijna verslapen, maar gelukkig ging het goed
Oh sorry, ik had die kleine kratjes Brand in gedachten. Anyway: volgens mij kun je geen lege kratten inleveren (vroeger namen ze dat bij de buurtsuper bij ons niet aanquote:Op zondag 7 maart 2010 03:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
[..]
Dudequote:Op zondag 7 maart 2010 10:41 schreef swarmahoer het volgende:
zo, dat was weer een goede naborrelik ga mn nest in
Volgens mij is hij anders echt enorm blut sinds ie verhuisd isquote:Op zondag 7 maart 2010 10:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goed zo!
Straks word je nog net zo rijk als Swarmi
Nope, wel al gedownload maar is er nog niet van gekomen om 'm te kijken...quote:Op zondag 7 maart 2010 10:37 schreef vogelkooi het volgende:
Iemand hurt locker al gezien?
Ben bezig hem te lenen van internet moet alleen nog wat mb's binnenhalen![]()
Wanneer ben je geweest? Goede vriend van me is donderdagavond gegaan, die was er ook al heel erg enthousiast overquote:Op zondag 7 maart 2010 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
iedereen die nog 's geld over heeft () en lekker wil eten: Vesters op de Groesbeeksedwarsweg (bij die kiosk) is echt
Ik hou van de restaurantweek![]()
Thnx 4 de tip!quote:Op zondag 7 maart 2010 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
iedereen die nog 's geld over heeft () en lekker wil eten: Vesters op de Groesbeeksedwarsweg (bij die kiosk) is echt
Heel herkenbaarquote:Op zondag 7 maart 2010 10:51 schreef Sander het volgende:
Mogguh allemaal. Dan ga je het hele weekend stappen, maar eigenlijk ben je elke keer te moe om echt leuk te gaan. Ben je weer om 1 uur thuis. Fijn.
Volgende week ga ik wel weer gewoon alleen als ik écht energie over heb
Ik kijk uit naar het verslag in het topicquote:Op zondag 7 maart 2010 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar jij had vast het kindermenu! Wat kost het voor volwassenen, ukkepuk?quote:Op zondag 7 maart 2010 11:01 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar het verslag in het topic![]()
Ik ben gisteren naar dat nieuwe pastarestaurant op de Waalkade geweest, La Pasta. Voor studenten soep en pasta voor 9 euro. Je krijgt een flink bord vol en het is nog lekker ook!Ben daarna toch nog gezwicht voor de tiramisu
uiteindelijk was het 3 gangen incl. 2x drinken voor 18 euro
Heel geestigquote:Op zondag 7 maart 2010 11:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, maar jij had vast het kindermenu! Wat kost het voor volwassenen, ukkepuk?
Minestrone + Spaghetti alla Bolognese = 11 euro ongeveer bij Pinoccio.quote:Op zondag 7 maart 2010 11:23 schreef morgane het volgende:
[..]
Heel geestigalleen een bord pasta kost normaal tussen de 8 en 11 euro.
Who cares, het gaat om de saus niet om de pasta!quote:
Restaurantweek Maart 2010quote:Op zondag 7 maart 2010 11:01 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar het verslag in het topic![]()
Ik ben gisteren naar dat nieuwe pastarestaurant op de Waalkade geweest, La Pasta. Voor studenten soep en pasta voor 9 euro. Je krijgt een flink bord vol en het is nog lekker ook!Ben daarna toch nog gezwicht voor de tiramisu
Nondeju dan moet ik eerst een nier verpatsen!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Restaurantweek Maart 2010
hier staat mijn verslagwe waren er gisteren
quote:Op zondag 7 maart 2010 11:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Who cares, het gaat om de saus niet om de pasta!
Ik bedoel dus: als je géén student bent en bij La Pasta eet, kost de pasta tussen de 8 en 11 euro. Dus je krijgt de soep bijna gratisquote:Op zondag 7 maart 2010 11:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Minestrone + Spaghetti alla Bolognese = 11 euro ongeveer bij Pinoccio.
Saus maken kosten wel even heel wat meer tijd dan het bereiden van verse pasta heur.quote:
Tijd, geen moeite en dan nog, een mooi huis kan zomaar verzakken als het geen goede fundering heeft.quote:Op zondag 7 maart 2010 12:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Saus maken kosten wel even heel wat meer tijd dan het bereiden van verse pasta heur.
Doe mij liever maar een bordje pezzetti di cavallo met broodquote:Op zondag 7 maart 2010 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tijd, geen moeite en dan nog, een mooi huis kan zomaar verzakken als het geen goede fundering heeft.
Paard? toch? ... Klinkt lekkerquote:Op zondag 7 maart 2010 12:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe mij liever maar een bordje pezzetti di cavallo met brood![]()
![]()
Oeh das onze nieuwe sponsor.. daar ga ik binnenkort ook eens eten!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:01 schreef morgane het volgende:
In de trein wel ja, vannacht ging elke keer de hele wereld draaien als ik mn ogen dichtdeed, dat slaapt niet echt lekkerquote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:25 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
In de trein wel ja, vannacht ging elke keer de hele wereld draaien als ik mn ogen dichtdeed, dat slaapt niet echt lekker
Het schijnt dat het slachtoffer tegen de ander aan gelopen was, en dat daar niet voldoende excuses voor kwam. Paar ruziezoekers zijn verwijderd door de beveiliging, maar hebben het slachtoffer buiten opgewacht en 'm daar in z'n nek gestoken.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
De tijd dat dat soort dingen alleen in R'dam-Zuid gebeuren is ook wel definitief voorbij. Iemand zal wel bier over z'n shirt gemorst hebben, damn.
Yep das paardenvlees!quote:
Geld voor de taxi van A'dam centraal naar huis, maar wat dat met slapen te maken heeft?quote:Op zondag 7 maart 2010 14:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]. Goed geregeld.
Maarre...je had toch geld voor een taxi
Hij was inderdaad heerlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 18:33 schreef IrishBastard het volgende:
Net echt een koning beenham gemaaktWas m'n eerste, viel me reuze mee dat 'ie zo goddelijk was
![]()
Klinkt goooeeeeed!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:33 schreef IrishBastard het volgende:
Net echt een koning beenham gemaaktWas m'n eerste, viel me reuze mee dat 'ie zo goddelijk was
![]()
Kan nu nog net, twee uurtjes. Daarna snel pitten, want de wekker morgen weer eens belachelijk vroegquote:
Jup, awesomenessquote:Op zondag 7 maart 2010 21:32 schreef AMDB het volgende:
Zijn hier trouwens mensen die Black Dynamite gezien hebben?
Beetje vette shit ja? Alleen de main title of wat?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:44 schreef Sander het volgende:
Oh, eerst nog even de soundtrack van Star Trek - First Contact op full volume.
't is klassiek, weet niet of je daar van houdt? Hoewel dat soort filmmuziek altijd een beetje is toegespitst op de maat van de film doet het me altijd wat, zeker deze film gek genoeg.quote:Op zondag 7 maart 2010 22:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Beetje vette shit ja? Alleen de main title of wat?
Ik ben ook een soundtrack luisteraar vaak hoor... Southland Tales en The Fountain heb ik de laatste tijd vaak op staan... Maar First COntact heb ik stiekem ook best vaak gezienquote:Op zondag 7 maart 2010 22:56 schreef Sander het volgende:
[..]
't is klassiek, weet niet of je daar van houdt? Hoewel dat soort filmmuziek altijd een beetje is toegespitst op de maat van de film doet het me altijd wat, zeker deze film gek genoeg.
Handig bij een parodie op een blaxploitation film uit de jaren 70/60quote:Op zondag 7 maart 2010 23:11 schreef IrishBastard het volgende:
Hurt Locker én Black Dynamite zijn binnenBlack Dynamite zelfs een dvd versie
Je verhalen lezen weg als een boek van Tolkien!quote:Op zondag 7 maart 2010 23:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was weer gezellig bij paps en mams
Mijn moeder had haar spaarpotje met klein geld omgekieperd en aan ons gedoneerd om maar een dekbedovertrek van te kopenzat toch nog 17 euro in
Schat is het ook..
Wil je zeggen dat ze saai, gejat, en langdraadig zijn?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je verhalen lezen weg als een boek van Tolkien!
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was weer gezellig bij paps en mams
Mijn moeder had haar spaarpotje met klein geld omgekieperd en aan ons gedoneerd om maar een dekbedovertrek van te kopenzat toch nog 17 euro in
Schat is het ook..
Echt wel. Drie weken terug stond het al op diverse plaatsen langs de A50 en de A73 aangegeven.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en arme mensen die over de brug van Ewijk moetenEr stond 9 km file.. Stond inderdaad nog tot na knooppunt Ewijk stil op de a50?.. Maar het staat volgens mij nergens echt fatsoenlijk aangegeven dat ze met de brug bezig zijn..
Yep en niet door heen te ploegen ja!quote:Op zondag 7 maart 2010 23:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat ze saai, gejat, en langdraadig zijn?![]()
Gemeen hoor
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en arme mensen die over de brug van Ewijk moetenEr stond 9 km file.. Stond inderdaad nog tot na knooppunt Ewijk stil op de a50?.. Maar het staat volgens mij nergens echt fatsoenlijk aangegeven dat ze met de brug bezig zijn..
Jullie zijn wel begaan met het reizend volk, siert jullie.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:33 schreef IrishBastard het volgende:
Nu niet. En nu zijn ze bezig. Toch lullig. We reden over de A15, niets aangegeven, draai je daar de A50 op, niets aangegeven. Kom je van de autoweg vanaf Druten (weet zo het wegnummer niet) niets aangegeven...
Ik was eerder blij dat wij het op de heenweg al zagen, ipv er nietsvermoedend achter aan te sluiten..quote:Op zondag 7 maart 2010 23:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wel begaan met het reizend volk, siert jullie.
Sjezus zeg....
Lijkt me vreemd, maar goed. Nogal dom om dat weg te halen als je écht gaat werken. Vorige stond het er namelijk ook gewoon tijdens de werkzaamheden nog. Zag zelf de borden en een collega van me had er ook daadwerkelijk de hinder van.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:33 schreef IrishBastard het volgende:
Nu niet. En nu zijn ze bezig. Toch lullig. We reden over de A15, niets aangegeven, draai je daar de A50 op, niets aangegeven. Kom je van de autoweg vanaf Druten (weet zo het wegnummer niet) niets aangegeven...
Oscar'squote:Op zondag 7 maart 2010 23:36 schreef HostiMeister het volgende:
Oscarshizzle aan het kijken trouwens, leuk als je een filmsnob bent, zoals ik
Balen, maar blij zijn dat je een volle tank benzine en je radio hebt?quote:Op zondag 7 maart 2010 23:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nouja, gelukkig kwamen we er op de heenweg langs, anders sta je dus om 11 uur 's avonds in 9 km stilstaand verkeerToch knap schraal, en kan me zo voorstellen hoe ik me daarbij zou voelen
huh? ow.... wacht, ik weet het al... dat jullie burgertrutjes zijn enzo... is niet meer leuk johquote:Op zondag 7 maart 2010 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
ow, kom maar met de jut en jul opmerkingen
Je lokt het wel uit hè, met je dekbedovertrekhanddoekentoestandquote:Op zondag 7 maart 2010 23:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
ow, kom maar met de jut en jul opmerkingen
Nou ik heb een beetje op de a73 gekeken, en volgens mij stond er nu niks.. Sowieso op onze heenweg van Lent naar Druten niets, en op de terugweg ook niet waar je dus bij Arnhem erop zou draaien.. Er stonden wel een aantal van die lichtwagens, of bordenwagens, maar die stonden ingeklapt..quote:Op zondag 7 maart 2010 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Lijkt me vreemd, maar goed. Nogal dom om dat weg te halen als je écht gaat werken. Vorige stond het er namelijk ook gewoon tijdens de werkzaamheden nog. Zag zelf de borden en een collega van me had er ook daadwerkelijk de hinder van.
Laten we de IKEA-cataloguslessen niet vergeten, daar heb ik nog steeds trauma's van. Al kwam dat niet alleen van IB en Yasha.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je lokt het wel uit hè, met je dekbedovertrekhanddoekentoestand.
ach god, vertel meneer de alto... "als je van films houdt dan boeien die niet?quote:
Het ging er meer over dat ik het een schattig gebaar van mama vond, we hadden het laatst dat we wel dekbedovertrekken hebben, maar één is satijn, en dat ligt gewoon voor geen meter met zijn tweeen.. Dus ik wilde een nieuwe.. En dat mijn moeder dan iedere keer zo hard blijft roepen dat het nu afgelopen is met alle sponsoring en whatever, en ze toch iedere keer van zo'n schattige dingetjes blijft doen..quote:Op zondag 7 maart 2010 23:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je lokt het wel uit hè, met je dekbedovertrekhanddoekentoestand.
poe poequote:Op zondag 7 maart 2010 23:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nou ik heb een beetje op de a73 gekeken, en volgens mij stond er nu niks.. Sowieso op onze heenweg van Lent naar Druten niets, en op de terugweg ook niet waar je dus bij Arnhem erop zou draaien.. Er stonden wel een aantal van die lichtwagens, of bordenwagens, maar die stonden ingeklapt..
Wathijzegt dusquote:Op zondag 7 maart 2010 23:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Laten we de IKEA-cataloguslessen niet vergeten, daar heb ik nog steeds trauma's van. Al kwam dat niet alleen van IB en Yasha.
Zelfs dan nietquote:Op zondag 7 maart 2010 23:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Het ging er meer over dat ik het een schattig gebaar van mama vond, we hadden het laatst dat we wel dekbedovertrekken hebben, maar één is satijn, en dat ligt gewoon voor geen meter met zijn tweeen.. Dus ik wilde een nieuwe.. En dat mijn moeder dan iedere keer zo hard blijft roepen dat het nu afgelopen is met alle sponsoring en whatever, en ze toch iedere keer van zo'n schattige dingetjes blijft doen..
Maar je mag hier blijkbaar alleen over huishoudelijke shit praten als je niet samenwoont
Ik doelde meer op het feit dat we bijna dezelfde reactie gavenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
huh? ow.... wacht, ik weet het al... dat jullie burgertrutjes zijn enzo... is niet meer leuk joh
mijn voorgaande reacties doelde daar trouwens he-le-maal niet op, excuus als het wel zo leek![]()
Relax kerelquote:Op zondag 7 maart 2010 23:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Vooral punt 1. En dan inderdaad blij zijn dat ik de USB-stick net volgeplempt had met 'rustige' muziek, dat heb ik dan wel nodig
Ze zijn 9 van de 10 keer gewoon overgewaardeerd en puur vriendjespolitiek denk ik. Al moet ik zeggen dat wel goede films/acteurs tussen de genomineerden staan hoor.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ach god, vertel meneer de alto... "als je van films houdt dan boeien die niet?"
Vooral dat denk ik, maakt het helemaal mooi.quote:Op zondag 7 maart 2010 23:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze zijn 9 van de 10 keer gewoon overgewaardeerd en puur vriendjespolitiek denk ik. Al moet ik zeggen dat wel goede films/acteurs tussen de genomineerden staan hoor.
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:49 schreef IrishBastard het volgende:
Nog 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |