SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Dat snapt Rinus niet!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef IrishBastard het volgende:
Mikkie and Rinus, siting in a tree...
Het zou zo een verhaal van Yashaaaa kunnen zijn!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:27 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ging vandaag op de HISWA reclametasjes uitdelen voor Botenbank, maar na 600x 'Mag ik u de Botenbank meegeven?' zei ik echt vanalles, behalve Botenbank, bonenbak, boterbank, botenbak, bonenbad..
Je bent jaloers hèquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:25 schreef IrishBastard het volgende:
Mikkie and Rinus, siting in a tree...
Waarom een den, en geen boom?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat snapt Rinus niet!
Mikkie & Rinus zaten in een D-E-N,
Te K-U-S-S-E-N!
dat vergalt wel het ritme een beetje, en Rinus is zo goed met ritme! Hoor zijn hits!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat snapt Rinus niet!
Mikkie & Rinus zaten in een D-E-N,
Te K-U-S-S-E-N!
Nee, want dan had ik dat wel gezegdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
is dit een verkapte komen jullie zodat er tenminste iemand is die ik ken?
Mja het regent nu nog steedsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:18 schreef swarmahoer het volgende:
spontane minimeet? als t gestopt is met regenen kom ik wel ff
Camelot is wel ok!quote:
werkt je ellenboog al weer?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Camelot is wel ok!
Ik was thuis vanavond! Ook heul spannend !
Yep goed genoeg. Wat laffe pijntjes nog, maar ik kan weer autorijden en zulksquote:
Stel je zelf eens voor...quote:
Leuk tripje voor de zaterdagquote:Op zaterdag 6 maart 2010 07:52 schreef royjn het volgende:
[..]
Stel je zelf eens voor...
Vandaag het land door. eerst naar kampen dan naar nieuwegein en weer terug naar utrecht.
Hoe gaat het herstel op dit moment? Ga je binnenkort weer naar Nijmegen verhuizen?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 04:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Camelot is wel ok!
Ik was thuis vanavond! Ook heul spannend !
Het zonnetje schijnt hier ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:08 schreef Sander het volgende:
Mogguh allemaal. Zo weer lekker werken. Inmiddels is het hier zonnig, overigens. Kweenie of het daar nog regent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |