jaquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:48 schreef Maartel het volgende:
Ik baal wel heel erg dat die shortie de hele aflevering al samenvatte.. is dat altijd zo?
Ja al was het alleen maar omdat hij paar keer op tv was en zei dat hij er maar kort in zou zitten etcquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:50 schreef Jasza het volgende:
Dit was echt te duidelijk dat hij het zou zijn hoor.
Dat zegt ie toch netquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:50 schreef PlakkieOle het volgende:
Ik snap er niks van. Waarom wou hij dat Paul dood ging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch net
Oh ja, bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat de kogel er niet bij zn voorhoofd uitkwam, gezien de afstand van waar Jack schootquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:53 schreef Jasza het volgende:
Ja hoor hij kan nog lopen als er een kogel in ze hoofd zit, wat een drama dit zeg.
Nah, Noud iz zhe immortal onequote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Boeit het iemand dat Maria nu weggaat ?
Heel die rol heeft me geen reet geïnteresseerd trouwens.
Zelfde voor heel die Marco of die Paul.
Arthur vond ik wel tof maar zou wel de pijp uit zijn nu zeker ?
alleen marcoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat er iemand dood zou gaanstelletje naaiers
Ja Arthur toch, en Marcoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat er een bom op Meerdijk zou vallen en dat iedereen dood ging. Maar dat dus ook niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
hij is toch helemaal niet dood grapjasquote:
vond je? vond het een draak van een nummer.. heel slecht gezongenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef MaLo het volgende:
Wel een mooi liedje wat er net gespeeld werd
Bijna alle muziek in gtst is van die tenenkrommende semi gevoelige muziek.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:01 schreef purmernoord het volgende:
[..]
vond je? vond het een draak van een nummer.. heel slecht gezongen
Maar kan d'r niet 10 min lang ernaar horen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef MaLo het volgende:
Ja dat duurde echt veel te lang.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:04 schreef seetjai het volgende:
[..]
Maar kan d'r niet 10 min lang ernaar horen...
Het was een suggestie geen bevel, doe verder vooral wat je wiltquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:44 schreef Green1 het volgende:
Ten eerste maak ik dat zelf wel uit, ten tweede getuigd die post, en die post waarop gequote wordt ook echt van een ander niveau dan in KLB of ONZ.Niet dus.
Helaas overleefd die kneus het ook allemaal.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Noud moet het wel ontgelden zeg, eerst was ie ook al door dat andere crimineeltje neergeschoten, toen ie Vicky probeerde te redden
Hij leek wel erg snel geen last meer te hebben van die eerste steekwond, ondanks de hoeveelheid bloed die uit zijn arm was gestroomdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Noud moet het wel ontgelden zeg, eerst was ie ook al door dat andere crimineeltje neergeschoten, toen ie Vicky probeerde te redden
Was Duet van Rachael Yamagataquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef MaLo het volgende:
Helaas voor Lucas is Noud geen gay, dus daar krijgt ie nog gelazer mee denk ikquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:13 schreef soapie het volgende:
Hoe heet dat nummer op het eind, dat vond ik wel mooi, in tegenstelling tot de aflevering, die was niey boeiend!!
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:13 schreef soapie het volgende:
Hoe heet dat nummer op het eind, dat vond ik wel mooi, in tegenstelling tot de aflevering, die was niey boeiend!!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:11 schreef Trusten het volgende:
Was Duet van Rachael Yamagata
Zie twee posts boven jequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:13 schreef soapie het volgende:
Ik vond de stem wel een klein beetje iets van Tracy Chapman weg hebben tbhquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:01 schreef purmernoord het volgende:
[..]
vond je? vond het een draak van een nummer.. heel slecht gezongen
Dat stuk op het eind vond ik persoonlijk tenenkrommend vervelend, een hele plotselinge overgang van dat pand naar de huiskamers, totaal geen politieverhoren (okee Inspector Jack was er), maar er dienen wel wat rapporten opgemaakt te moeten worden na zoiets, misschien niet boeiend, maar een paar blauwe zwaailichten dragen wel bij aan de sfeer. En ten tweede er gebeurde letterlijk 0,0 (op Rik en Charlie na misschien).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:13 schreef soapie het volgende:
Ik vind Noud wel okee hoor, hij haalt het natuurlijk nooit bij Peter Kelder, maar hij heeft er qua gedrag wel wat van wegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helaas overleefd die kneus het ook allemaal.
Inderdaad, ik dacht toen al dat ie dood was en die tweede keer wist ik het haast helemaal zeker. Ook wel jammer dat ze niet hebben laten zien hoe Lucas en Charlie overmeesterd zijn..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij leek wel erg snel geen last meer te hebben van die eerste steekwond, ondanks de hoeveelheid bloed die uit zijn arm was gestroomd.
Dat was ook al zo in en in suf bij die lift, zitten maar wat aan elkaar te hangen en elkaar een beetje vreemd aan te kijken, bespring elkaar desnoods een beetje wild of iets dergelijksquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:19 schreef Perico het volgende:
Sowieso ging het maar om heel weinig mensen, en Danny en Lorena lagen niet eens in bed. Dat had best in dat langzame slot gekund.
Inderdaad, wie had die theorie nou ook alweer bedacht eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef Mss het volgende:
Dus de theorie klopte toch! Goed bedacht zeg
Iemand op de site van RTL geloof ik. Maar voor hetzelfde geld is dat iemand van de schrijvers die de discussie aan wil wakkeren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, wie had die theorie nou ook alweer bedacht eigenlijk?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:24 schreef RaymanNL het volgende:
Prima aflevering vandaag. Jullie moeten het niet allemaal lopen vergelijken met blockbusters uit Amerika, er is zelfs nog nooit een nederlandse film geweest die echt een "thriller" was, het was allemaal bagger. Voor een soap was het vandaag een goede aflevering. De "plottwist" zat ook prima in elkaar. En vond het eind ook best mooi (met Arthur die stierf in Ronja's armen). In plaats van altijd negatief te zijn kunnen jullie hier ook wel is positief reageren
Als je het over Jan Kooijman hebt...die heeft al 9 jaar een vriendinquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[quote]Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Straks Peter vd Vorst bij Jan thuis.
[/quote
En dan heeft hij zijn coming out toch ?
Ja die.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als je het over Jan Kooijman hebt...die heeft al 9 jaar een vriendin
Ja wie weet. Daarstraks zag je bij Boulevard dat hij gisteren zoiets van een dunne haarband in had, da's toch voor vrouwen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
En gerard Joling heeft vroeger alle vrouwen van zijn dorp gehad.
Zegt dus niet zoveel.
Noud koud!quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja wie weet. Daarstraks zag je bij Boulevard dat hij gisteren zoiets van een dunne haarband in had, da's toch voor vrouwen.
Nou, van mij mag ze nog steeds weg hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:53 schreef Dizer het volgende:
En nou maar hopen dat Barbara niet weggaat en dat het alleen maar een publiciteitsstunt was
Ik vond het eigenlijk best erg dat Arthur doodging. En heel erg zielig.
Heerlijk zo een speciale aflevering zonderLudo
.
Ja, dat vond ik ook. Het is lang geleden dat ik zo'n medelijden had met een personage. Heb je eindelijk een nieuw leven opgebouwd en dan wordt alles je langzaam aan afgenomen. Ik vond het wel mooi toen hij bij Ronja neerviel en Ronja haar fout toegaf. Ik hoopte dat Arthur het zou overleven, maar helaas.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:53 schreef Dizer het volgende:
Ik vond het eigenlijk best erg dat Arthur doodging. En heel erg zielig.
Ben ik dus niet de enige die dat vindt. Hij is vast alleen maar bij de recherche gegaan om meer mensen te kunnen doodschieten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:18 schreef Hogendoorn het volgende:
Bovendien vind ik het gek dat Jack zomaar iemand neer schiet. Marco stond nog ver van Ronja vandaan en deed niets. Jack is niet zo van het praten, denk ik. René Meijer legde die ook al zonder pardon om.
Dat van toen ie 11 was is niet echt iets voor jongens iddquote:
Precies mijn eerste gedachtequote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef Inca het volgende:
Wie gaat er werken in het donker met een bouwbedrijf
Het laat me een beetje denken aan (Dirty) Harry Calahan, die schiet ook mensen zonder pardon neer en komt er altijd mee wegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Ben ik dus niet de enige die dat vindt. Hij is vast alleen maar bij de recherche gegaan om meer mensen te kunnen doodschieten.
Dat niet alleen, maar het was binnen lichter dan buiten.quote:
En ook niet een klein beetje ook idd, binnen leek het gewoon overdag.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat niet alleen, maar het was binnen lichter dan buiten.
en dat wist Marco toch ook??? Dus kan ie Noud moeilijk veroordelen want Noud was toch niet geinteresseerd in Lucas op die manier. Wel jammer dat arthur nu dus dood is.. Vond m wel wat hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Helaas voor Lucas is Noud geen gay, dus daar krijgt ie nog gelazer mee denk ik
Arthur was gestoken met een schaar; Nou weer met iets anders.. (iig stuk kleiner)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:33 schreef delano.888 het volgende:
Ging Arthur nou dood in Ronja's armen? Zoja belachelijk, als Noud t kon overleven waarom Arthur dan niet...
Verder echt top aflevering
Ja en als je gaat nadenken... Noud moet in zijn eentje een (kleine?) klus doen in een leegstaand groot complex.. dat niet in gebruik is. Waarom en voor wie?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef Inca het volgende:
Hij heeft de cursus recherche toch ook nog niet helemaal afgerond?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:04 schreef Perico het volgende:
Jack die Marco meteen neerlegt zonder direct gevaar (hij had slechts een scalpel en Ronja en Arthur waren toen meters weg) is ook een vraagteken. Je richt dan toch op de knie?
Dat verschilt per auto, bij mijn auto gaan de dimlichten uit, maar blijven de stadslichten aan als ik de motor uitzet. Bij sommige auto's blijven ook de dimlichten aanstaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:03 schreef kissaa het volgende:
[quote]Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef Inca het volgende:
[/quote
De lampen van de auto van Noud gingen ook niet uit toen hij de motor uitschakelde.
Het was ochtend neem ik aan, die mensen beginnn altijd zo vroeg.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:26 schreef Inca het volgende:
nee volgens mij was t avond... Op een ochtend zal de kroeg ook minder vol zittenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:29 schreef booo het volgende:
[..]
Het was ochtend neem ik aan, die mensen beginnn altijd zo vroeg.
Misschien zaten die er nog van de vorige nachtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:32 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee volgens mij was t avond... Op een ochtend zal de kroeg ook minder vol zitten
Die was ook wel geniaal ja, volgens mij hebben die schrijvers hulp gehad bij deze verhaallijnquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:34 schreef miss_dynastie het volgende:
Ook zo raar trouwens, waarom deed Arthur, lief en onschuldig, dan zo ontzettend raar?
Het lijkt wel Nightmare on Elmstreet part XXXI of zo. Heerlijk![]()
![]()
Ik heb al lang niet meer zo gelachen om GTST, ik hou van dit genre. Inclusief Arthur-ik-sta-op-uit-de-dood-Scream-figuur. Me like
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die was ook wel geniaal ja, volgens mij hebben die schrijvers hulp gehad bij deze verhaallijn
true. Al moet ze niet op charlie af gaan stappen met de mededeling dat Rik haar wel heul leuk vindt ofzo. Zou ik ook niet zo tof vinden van mijn moeder. Dat 'doordrammen' is een beetje moeder-eigenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:06 schreef Starlie het volgende:
O ja.... ik zal wel de enige zijn, maar dat met Maria vond ik ook wel zielig eigenlijk... oke ze heeft een kut stem en kut kop maar ik geloof wel dat ze het allemaal goed bedoelde...![]()
Je bent niet de enige, ik was ook teleurgesteld. Ik had dan nog liever dat gedoe met Barbara en die brug gehad, m.a.w. die vorige aflevering was spannender. Conclussie: Ik had veel meer van verwacht.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:24 schreef Wittekonijn het volgende:
Ben ik dan de enige die de aflevering maar zo-zo vond?
Ten eerste vond ik het nogal cheap dat ze 2 gastrollen lieten sterven, sowieso omdat de makers al weken roepen dat er "personages dramatisch gaan sterven". Ja... das makkelijk... je schrijft iemand erin voor een maand of 2, om die vervolgens heel dramatisch te laten sterven. Verder vond ik het raar dat de rest van de aflevering draaide om Maria... Nog een gastrol die verder weinig toevoegde... maar nu opeens heel melodramatisch ging doen :S? Alsof het om een Laura of Janine ging die de serie verliet.
Verder ergerde ik me aan bepaalde zaken. Opeens hadden Charlie, Lucas en Noud blijkbaar hun mobiel uit hun zak gehaald en ergens in het gebouw laten liggen? Lucas die meld dat alle deuren op slot zitten, terwijl er in het begin van de aflevering grote ramen te zien waren, die je makkelijk in kan gooien om te ontsnappen?
Toppunt was wel Charlie die haar ex onder het bloed dood op de grond ziet liggen, vervolgens hoort dat haar vriend Noud zwaargewond is, en bijna zelf vermoord was....... en vervolgens zit ze een paar uur later doodleuk met Rik op de bank te tongen. Tsjah, misschien wordt je wat onverschillig als je al zó lang in Meerdijk woont.
En misschien denk ik er te serieus over na... en is de 4000e aflevering een goed moment om te stoppen met kijken naar GTST.
Maar als ie dan zo goed is, waarom deed ie dan zo raarquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:58 schreef e-runner het volgende:
Mooi stukje met Arthur die toch een "goeie" bleek te zijn en dat Ronja dat dan eindelijk zag.
hij werd er ook gek van om steeds vals beschuldigd te worden lijkt mij. En het zit misschien in t aard van t beestje om af en toe es wat raar te doen. Maar dat bleek dus geen reden tot paniekquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als ie dan zo goed is, waarom deed ie dan zo raar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie en Lucas vastgebonden door die psychopaat, ik moest echt lachen
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Mee eens.. maar toch wel zielig. Paar uur later waren ze elkaar aan het aflebberen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:20 schreef Apotheose het volgende:
[..]
true. Al moet ze niet op charlie af gaan stappen met de mededeling dat Rik haar wel heul leuk vindt ofzo. Zou ik ook niet zo tof vinden van mijn moeder. Dat 'doordrammen' is een beetje moeder-eigen
Als psycho is hij beter te pruimen dan als kleffe nicht in het normale daglichtquote:
Ik vond hem gisteren beter dan andersquote:Op zaterdag 6 maart 2010 14:04 schreef Frey het volgende:
Ik vond Roman erg overtuigend overkomen gisteren.![]()
Soms hoef je geen groot acteur te zijn om een rol overtuigend neer te zetten.
Maar zijn haar was compleet geplaktquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:17 schreef alors het volgende:
[..]
Oh en ik vond dat Jan die haarband wel kan hebben, vind hem veel knapper met dat haar uit z'n gezicht.
Hij heeft alleen meegedaan aan Idols en Popstars the rivalsquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[quote]Op zaterdag 6 maart 2010 14:04 schreef Frey het volgende:
Ik vond Roman erg overtuigend overkomen gisteren.![]()
Soms hoef je geen groot acteur te zijn om een rol overtuigend neer te zetten.
[/quote
Ik dacht trouwens gister voor het eerst van ey ik heb hem al eens eerder in een andere soap te zien.
Geen idee meer welke denk dat het genoeg zegt.
Oh absoluut, dat is duidelijk hun tactiek. Maar dat heeft men snel genoeg door. Ik kijk bijvoorbeeld doorgaans gewoon niet meer. Ik weet wat ik kan verwachten en dat heeft niet mijn interesse. Dit vond ik slechts oké in vergelijking tot hoe slecht het normaal is. Want laten we eerlijk zijn: het was natuurlijk gewoon een amateuristische kinderfilm. Als je even terugleest op de RTL site naar bijvoorbeeld seizoen 6 klinkt elke aflevering interessant. En dat was toen ook gewoon zo. Ook ben ik in eerste instantie van het zakenleven, spanning en georganiseerde misdaad op hoger niveau en dat zie ik sowieso niet. Dat is eruit. Wat het vroeger was, de serie die ik leuk vond om te kijken bestaat niet meer. Ik zou willen stellen dat het toch beter moet.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat dit gewoon echt het huidige gtst is.
Zo ging het vorig jaar ook. Veel gezeik en gezeur afleveringen om niets .
En dan drie of vier toffe afleveringen per jaar waardoor iedereen toch weer gaat kijken omdat ze het nu veel meer promoten dan vroeger. Als het zo blijft redden ze het wel.
Dat was al heel lang geleden! Nadat Danny het had uitgemaakt met Ronjaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 09:06 schreef Starlie het volgende:
Danny zal wel niet de vader van Sjors haar kind zijn, zag gister bij Peter van der Vorst dat hij door Ronja in hard zijn kruis werd getrapt....![]()
word niet voor niets shortie genoemd he? Gewoon de belangrijkste gebeurtennissen in een filmpje van 3 minuten gestopt. Daarom kijk ik die shortie's niet. Zie liever de complete afleveringquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:48 schreef Maartel het volgende:
Ik baal wel heel erg dat die shortie de hele aflevering al samenvatte.. is dat altijd zo?
Lijkt me dat de schrijvers dit deden om hem verdacht te laten lijken. Door zijn achtergrond als borderliner moest dit dan ook geloofwaardig overkomen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als ie dan zo goed is, waarom deed ie dan zo raar?
Helemaal mee eens! Wat een saaie kutaflevering, en wat acteerden ze slecht, gewoon genant.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:36 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vond er geen ruk aan. Slechte zgn thriller. Vond er geen zak aan. Ik vond de uitzending van gisteren spannender. Wat een aanfluiting zeg. Slecht geacteerd, saaie scenes en niet een 4000e uitzending waardig.
Ik verwachtte heel veel, al die reclame en aandacht, en als klapper op de vuurpijl, een uitzending van een uur.
Ben blij dat ik er niet speciaal tijd voor uitgetrokken heb, maar af en toe iets anders kon doen.
Oh, stak die Marco neer ja? Dacht dat hij hem alleen sloeg ofzoquote:Op zondag 7 maart 2010 11:55 schreef Michellee het volgende:
Net de 4000ste aflevering gezien, wat vreselijk lamezeg
Zo ongeloofwaardig dat Arthur opeens uit de "dood" stapt en Marco neersteekt....
quote:
Niet dus................quote:Volgens de Televizier (ge-erfd van mijn overleden moeder) wordt die uitzending herhaald tussen tien en elf maandagochtend........
Ruim 1,6 miljoen mensen toch nogquote:Op maandag 8 maart 2010 00:43 schreef kissaa het volgende:
Sorry, het is vast al ter sprake geweest, maar hoeveel mensen hebben er gekeken naar deze vierduizendste aflevering?
Volgens de Televizier (ge-erfd van mijn overleden moeder) wordt die uitzending herhaald tussen tien en elf maandagochtend........
Arthur had zeker potentie, dat onuitstaanbare huilgezicht van Ronja met die glazige blik als ze weer eens ontoerekeningsvatbaar is, hoeft voor mij niet meer.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:44 schreef verleiding het volgende:
Toch jammer dat Arthur weg is, hij had wel potentie. Gaat iedereen nu Ronja verdenken van de moord op Arthur omdat die trien niets zei?
Idd!quote:Op zondag 7 maart 2010 18:25 schreef tessie het volgende:
Ja dat ze ook zo alledrie achter elkaar zeiden dat ze hun telefoon niet bij zich hadden, dat was ook wel erg slechtOf dat rennen van Ronja dan
Ze deed me echt denken aan Phoebe van Friends, in die aflevering dat Rachel niet met haar wou joggen, omdat ze zo ontzettend raar rende...
http://kijkonderzoek.nl/c(...)ers/file,dp-2-61-0-pquote:Op maandag 8 maart 2010 00:43 schreef kissaa het volgende:
Sorry, het is vast al ter sprake geweest, maar hoeveel mensen hebben er gekeken naar deze vierduizendste aflevering?
Volgens de Televizier (ge-erfd van mijn overleden moeder) wordt die uitzending herhaald tussen tien en elf maandagochtend........
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:23 schreef ViolaFold het volgende:
Volgens de geruchten komt Koblenko terug als Isabella
Idd!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:24 schreef verleiding het volgende:
[..]! Dat is wel vet! Isabella was tof.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef Jojoortje het volgende:
Wat was de laatste scene van Isabella? Ging ze op vakantie ofzo? Weet het echt niet meer..
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:14 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
http://kijkonderzoek.nl/c(...)ers/file,dp-2-61-0-p
altijd handig
Maxime Verhagen?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vond Isabella altijd een ongelooflijk zeikerig, drammerig personage, maar als de terugkeer slechts tijdelijk is, juich ik het toe. Misschien ontstaat er ook een leuke strijd tussen Maxime Verhagen en tussen haar om Amy met een bijbehorend typisch Isabella-bloedbad
Wat een verschrikkelijk ding is dat zeg.quote:Op maandag 8 maart 2010 20:35 schreef Dizer het volgende:
Vinden jullie ook dat de nieuwe jas van Jack een eigen serie hoort te krijgen? Als Jack met die jas binnenkomt, zie je alleen nog maar die leren jas![]()
Zeker!! Alsof hij motor rijdtquote:Op maandag 8 maart 2010 20:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk ding is dat zeg.
Ik moest echt lachen toen hij dat zeiquote:Op maandag 8 maart 2010 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
We zijn dronken geworden en hebben een club-sandwich gegeten.
geef 'm zo'n lange baantjer jas + hoedquote:Op maandag 8 maart 2010 20:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk ding is dat zeg.
Klopt ja.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:06 schreef DennisDeBengel het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)Tijden_s24_a4001.xml
Klopt het dat de aflevering van vandaag het niet doet?
Zal die Amy nu niet inmiddels al 20 zijn ofzo?! Want zo gaat dat in GTST!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zien jullie Ludo al met Amy , Ludo de zakenman als alleenstaande vader voor een 9 jarig kind ?
Isabella is net zo geschift als Maxime.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh dat zou echt een briljante verhaallijn kunnen worden, Maxime & Isabella vs Ludo
Ik las in april.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:02 schreef Visual het volgende:
Wanneer doet ze haar intrede
Of met Charlie.quote:
Een goeie, die is nu toch zo teleurgesteld in de liefde met mannen, dus het zou zomaar kunnen, alleen een beetje een medo (alternatief voor pedoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of met Barbara en gaat die zo de serie uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Isabella heeft toch al wat gehad met Charlie? Toen werd Charlie nog gespeeld door Aukje van Ginniken (?)quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:46 schreef Frey het volgende:Toch vond ik die verhaallijn, en de break up van Martijn en Irene heel goed gedaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was stupide. Irene wordt hiermee behoorlijk te kakken gezet, de zgn stoere, sterke, koele, zelfstandige vrouw die zich niet laat ringeloren. Ze wordt als de eerste de beste puber voor paal gezet, vooral als je bedenkt dat ze nog van Martijn houdt, echt vaag.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:13 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Toch vond ik die verhaallijn, en de break up van Martijn en Irene heel goed gedaan hoor
neequote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
Ohja, een tvp. Wat gaan de topics de laatste tijd weer snel.
Btw, heb het gister gemist. Hebben Danny en Lorena seks gehad?
`vond het wel sterk van m. Eerst is Sjors vreemd gegaan. Later zwanger en ze weet niet van wie. danny vraagt haar 2x ten huwelijk en 2x krijgt ie 0.0 op zn request. En tot slot verklaart ze dat ze nog van Bing houdt. Dan vind ik het logisch en zeer sterk dat Danny haar vaarwel zegt.quote:
omdat ?quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:09 schreef vencodark het volgende:
Ludo die het afwasmachine uitruimt.Dat ik dat nog mag meemaken.
Wel een eikel met een playmobilkapsel heh?!quote:
Het viel echt op he.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken...
Daar issie weer indd.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:14 schreef Desmonkey het volgende:
Waarom draaien ze bijna elke aflevering tijdens de laatste twee minuutjes altijd van die suffe slaapliedjes.
Ik moet toegeven dat ik pas een week kijk en dus wat voorgeschiedenis mis, maar op dit moment lijkt het voornaamste/enige probleem dat zij niet wil trouwen (ze zijn voor zover ik weet nog geen jaar samen dus ik vind het absurd om dat te verwachten, en als ze al eens 'nee' heeft gezegd dan is het wellicht verstandig om het er samen eens goed over te hebben, in plaats van maar weer lukraak een aanzoek te doen), en dat ze nog van haar ex houdt. Dat ie met dat laatste moeite heeft kan ik begrijpen, maar er boos om worden gaat wat ver, want het is niet alsof ze er bewust voor kiest nog wat voor hem te voelen, en ze was in elk geval eerlijk (ik heb meerdere exen waar ik nog steeds van houdt, net als van veel vrienden.. dat betekent niet dat ik terug wil naar die relaties, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niets meer voel).quote:
Dat blijkt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik pas een week kijk ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Worden maanden van te voren opgenomen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:55 schreef ViolaFold het volgende:
Ze heeft haar eerste opnames inmiddels achter de rug. Hoeveel tijd zit er ook alweer tussen de opnames en de uitzendingen? Een week of 4?
Ah ja, drie maanden was het. Dan zal de rentree van Victoria Koblenko wel eens na de zomerstop plaats kunnen vinden. Maxime heeft GTST dan al verlaten, dus een lijn met Maxime is onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:42 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Worden maanden van te voren opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |