alleen marcoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat er iemand dood zou gaanstelletje naaiers
Ja Arthur toch, en Marcoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat er een bom op Meerdijk zou vallen en dat iedereen dood ging. Maar dat dus ook niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
hij is toch helemaal niet dood grapjasquote:
vond je? vond het een draak van een nummer.. heel slecht gezongenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef MaLo het volgende:
Wel een mooi liedje wat er net gespeeld werd
Bijna alle muziek in gtst is van die tenenkrommende semi gevoelige muziek.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:01 schreef purmernoord het volgende:
[..]
vond je? vond het een draak van een nummer.. heel slecht gezongen
Maar kan d'r niet 10 min lang ernaar horen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef MaLo het volgende:
Ja dat duurde echt veel te lang.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:04 schreef seetjai het volgende:
[..]
Maar kan d'r niet 10 min lang ernaar horen...
Het was een suggestie geen bevel, doe verder vooral wat je wiltquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:44 schreef Green1 het volgende:
Ten eerste maak ik dat zelf wel uit, ten tweede getuigd die post, en die post waarop gequote wordt ook echt van een ander niveau dan in KLB of ONZ.Niet dus.
Helaas overleefd die kneus het ook allemaal.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Noud moet het wel ontgelden zeg, eerst was ie ook al door dat andere crimineeltje neergeschoten, toen ie Vicky probeerde te redden
Hij leek wel erg snel geen last meer te hebben van die eerste steekwond, ondanks de hoeveelheid bloed die uit zijn arm was gestroomdquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Noud moet het wel ontgelden zeg, eerst was ie ook al door dat andere crimineeltje neergeschoten, toen ie Vicky probeerde te redden
Was Duet van Rachael Yamagataquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef MaLo het volgende:
Helaas voor Lucas is Noud geen gay, dus daar krijgt ie nog gelazer mee denk ikquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:13 schreef soapie het volgende:
Hoe heet dat nummer op het eind, dat vond ik wel mooi, in tegenstelling tot de aflevering, die was niey boeiend!!
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:13 schreef soapie het volgende:
Hoe heet dat nummer op het eind, dat vond ik wel mooi, in tegenstelling tot de aflevering, die was niey boeiend!!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:11 schreef Trusten het volgende:
Was Duet van Rachael Yamagata
Zie twee posts boven jequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:13 schreef soapie het volgende:
Ik vond de stem wel een klein beetje iets van Tracy Chapman weg hebben tbhquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:01 schreef purmernoord het volgende:
[..]
vond je? vond het een draak van een nummer.. heel slecht gezongen
Dat stuk op het eind vond ik persoonlijk tenenkrommend vervelend, een hele plotselinge overgang van dat pand naar de huiskamers, totaal geen politieverhoren (okee Inspector Jack was er), maar er dienen wel wat rapporten opgemaakt te moeten worden na zoiets, misschien niet boeiend, maar een paar blauwe zwaailichten dragen wel bij aan de sfeer. En ten tweede er gebeurde letterlijk 0,0 (op Rik en Charlie na misschien).quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:13 schreef soapie het volgende:
Ik vind Noud wel okee hoor, hij haalt het natuurlijk nooit bij Peter Kelder, maar hij heeft er qua gedrag wel wat van wegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Helaas overleefd die kneus het ook allemaal.
Inderdaad, ik dacht toen al dat ie dood was en die tweede keer wist ik het haast helemaal zeker. Ook wel jammer dat ze niet hebben laten zien hoe Lucas en Charlie overmeesterd zijn..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij leek wel erg snel geen last meer te hebben van die eerste steekwond, ondanks de hoeveelheid bloed die uit zijn arm was gestroomd.
Dat was ook al zo in en in suf bij die lift, zitten maar wat aan elkaar te hangen en elkaar een beetje vreemd aan te kijken, bespring elkaar desnoods een beetje wild of iets dergelijksquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:19 schreef Perico het volgende:
Sowieso ging het maar om heel weinig mensen, en Danny en Lorena lagen niet eens in bed. Dat had best in dat langzame slot gekund.
Inderdaad, wie had die theorie nou ook alweer bedacht eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:22 schreef Mss het volgende:
Dus de theorie klopte toch! Goed bedacht zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |