abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78808206
Leuke aflevering gisteren en ik vond het spannend. Natuurlijk zaten er amateuristische dingen in, maar dat hoort ook bij soap. Het was tenminste weer eens een aflevering waar ik voor ging zitten en het viel me echt niet tegen. Juist de "foutjes" en het acteren maken het ook grappig.
Jack die iemand neerknalt die gewoon stilstond en dan nog van achteren ook. Mooi stukje met Arthur die toch een "goeie" bleek te zijn en dat Ronja dat dan eindelijk zag.
De theorie van de paraplu klopte dus helemaal en achteraf is het dan leuk in elkaar gezet.
Mogen ze vaker doen van dit soort dingen.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:05:44 #152
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_78808342
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 02:24 schreef Wittekonijn het volgende:
Ben ik dan de enige die de aflevering maar zo-zo vond?

Ten eerste vond ik het nogal cheap dat ze 2 gastrollen lieten sterven, sowieso omdat de makers al weken roepen dat er "personages dramatisch gaan sterven". Ja... das makkelijk... je schrijft iemand erin voor een maand of 2, om die vervolgens heel dramatisch te laten sterven. Verder vond ik het raar dat de rest van de aflevering draaide om Maria... Nog een gastrol die verder weinig toevoegde... maar nu opeens heel melodramatisch ging doen :S? Alsof het om een Laura of Janine ging die de serie verliet.

Verder ergerde ik me aan bepaalde zaken. Opeens hadden Charlie, Lucas en Noud blijkbaar hun mobiel uit hun zak gehaald en ergens in het gebouw laten liggen? Lucas die meld dat alle deuren op slot zitten, terwijl er in het begin van de aflevering grote ramen te zien waren, die je makkelijk in kan gooien om te ontsnappen?

Toppunt was wel Charlie die haar ex onder het bloed dood op de grond ziet liggen, vervolgens hoort dat haar vriend Noud zwaargewond is, en bijna zelf vermoord was....... en vervolgens zit ze een paar uur later doodleuk met Rik op de bank te tongen. Tsjah, misschien wordt je wat onverschillig als je al zó lang in Meerdijk woont.

En misschien denk ik er te serieus over na... en is de 4000e aflevering een goed moment om te stoppen met kijken naar GTST .
Je bent niet de enige, ik was ook teleurgesteld. Ik had dan nog liever dat gedoe met Barbara en die brug gehad, m.a.w. die vorige aflevering was spannender. Conclussie: Ik had veel meer van verwacht.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 6 maart 2010 @ 12:15:42 #153
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_78810044
Met de dood van zowel Arthur als Marco is er niets meer over van deze lijn. Dus nu weer verder met de totaal niet boeiende verhaallijnen.

Rik en Charlie
Noud en Lucas
Sjors/Danny/Bing/Lorena/baby

Alleen Maxime vs Ludo zou wat kunnen worden, maar hoe pakken de schrijvers het aan.
En de exit van Barbara om naartoe te leven.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  † In Memoriam † zaterdag 6 maart 2010 @ 13:25:53 #154
43556 miss_dynastie
pi_78811929
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:58 schreef e-runner het volgende:
Mooi stukje met Arthur die toch een "goeie" bleek te zijn en dat Ronja dat dan eindelijk zag.
Maar als ie dan zo goed is, waarom deed ie dan zo raar ?
pi_78812050
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 13:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar als ie dan zo goed is, waarom deed ie dan zo raar ?
hij werd er ook gek van om steeds vals beschuldigd te worden lijkt mij. En het zit misschien in t aard van t beestje om af en toe es wat raar te doen. Maar dat bleek dus geen reden tot paniek

Zat gister echt op de bank: "WTF!! Dat hadden ze op Fok al voorspeld!!! "
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:40:36 #156
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_78812347
Als die ene persoon niet met die theorie was gekomen, dan hadden we echt allemaal versteld gestaan ja. Vooral die paraplu zat er goed in.

Ik vond het echt een zeer sterke ontknoping. Alleen jammer dat het dus weer met een schietende Jack moest eindigen. En die kleffe scènes op het eind met weer zo'n liedje eronder... Dat haalde helaas het niveau weer een stuk naar beneden. Zo jammer.
pi_78812378
Ik vind het vooral jammer dat ze niet met een flinke cliffhanger zijn geeindigd, maar er een afgerond verhaaltje van gemaakt hebben.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:51:30 #158
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_78812664
Gigi

Lorena brengt meer leven in Danny
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie en Lucas vastgebonden door die psychopaat, ik moest echt lachen
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:51:56 #159
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_78812675
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 09:20 schreef Apotheose het volgende:

[..]

true. Al moet ze niet op charlie af gaan stappen met de mededeling dat Rik haar wel heul leuk vindt ofzo. Zou ik ook niet zo tof vinden van mijn moeder. Dat 'doordrammen' is een beetje moeder-eigen
Mee eens.. maar toch wel zielig. Paar uur later waren ze elkaar aan het aflebberen.
Vond Maria eigenlijk helemaal niet zo erg.. Ze acteerde alleen niet zo goed.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
  zaterdag 6 maart 2010 @ 13:53:32 #160
223428 Countess
pi_78812714
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 20:49 schreef Puala het volgende:
Ik vind die rol van Marco best tof
Als psycho is hij beter te pruimen dan als kleffe nicht in het normale daglicht
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:04:02 #161
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_78813028
Ik vond Roman erg overtuigend overkomen gisteren.
Soms hoef je geen groot acteur te zijn om een rol overtuigend neer te zetten.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 14:15:40 #162
223428 Countess
pi_78813363
Wat zag Jan er trouwens smerig uit op de premiére van de aflevering

Vet haar met een diadeempje en een glimmend gezicht
´Dé hunk´
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:17:32 #163
123170 alors
zlata1234
pi_78815560
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 14:04 schreef Frey het volgende:
Ik vond hem gisteren beter dan anders

Oh en ik vond dat Jan die haarband wel kan hebben, vind hem veel knapper met dat haar uit z'n gezicht.
know'm sayin?
word? word.
pi_78816251
Leeeeeuke aflevering
Noot noot.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:52:12 #165
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78816533
[quote]Op zaterdag 6 maart 2010 14:04 schreef Frey het volgende:
[/quote

Ik dacht trouwens gister voor het eerst van ey ik heb hem al eens eerder in een andere soap te zien.
Geen idee meer welke denk dat het genoeg zegt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_78817459
Ik vond het idd echt wel raar dat Jack zomaar Marco neerschoot, terwijl hij helemaal nog niet eens kon zien wat er aan de hand was want hij kwam net binnen. Straks had ie de verkeerde neergeschoten!
Verder vond ik het wel een spannende aflevering. Nee, het was geen spannende Amerikaanse thriller, maar het is GTST, en voor hun doen was het best wel goed vond ik.
Marco kwam best wel eng over, ondanks dat hij niet zo goed kan acteren.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 6 maart 2010 @ 17:19:05 #167
223428 Countess
pi_78819062
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:17 schreef alors het volgende:

[..]

Oh en ik vond dat Jan die haarband wel kan hebben, vind hem veel knapper met dat haar uit z'n gezicht.
Maar zijn haar was compleet geplakt

Ik vond hem overigens gisteren wel aardig overkomen, niet zo zelfingenomen als ik eerst dacht dat-ie was.
pi_78820754
Ik heb deze aflevering voor de gelegenheid ook weer even meegepikt. Je kunt het niet vergelijken met vroeger, maar naar huidige standaard was dit een goede aflevering. Mijn kritiek is dat ik het wat kinderlijk en chaotisch vond ogen. Maar er gebeurde wat en dat is lang geleden.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:31:13 #169
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_78821601
Ik denk dat dit gewoon echt het huidige gtst is.
Zo ging het vorig jaar ook. Veel gezeik en gezeur afleveringen om niets .
En dan drie of vier toffe afleveringen per jaar waardoor iedereen toch weer gaat kijken omdat ze het nu veel meer promoten dan vroeger. Als het zo blijft redden ze het wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 18:34:13 #170
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_78821717
tvptje
Shuffle up and deal!!!
pi_78821968
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[quote]Op zaterdag 6 maart 2010 14:04 schreef Frey het volgende:
[/quote

Ik dacht trouwens gister voor het eerst van ey ik heb hem al eens eerder in een andere soap te zien.
Geen idee meer welke denk dat het genoeg zegt.
Hij heeft alleen meegedaan aan Idols en Popstars the rivals
pi_78822161
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk dat dit gewoon echt het huidige gtst is.
Zo ging het vorig jaar ook. Veel gezeik en gezeur afleveringen om niets .
En dan drie of vier toffe afleveringen per jaar waardoor iedereen toch weer gaat kijken omdat ze het nu veel meer promoten dan vroeger. Als het zo blijft redden ze het wel.
Oh absoluut, dat is duidelijk hun tactiek. Maar dat heeft men snel genoeg door. Ik kijk bijvoorbeeld doorgaans gewoon niet meer. Ik weet wat ik kan verwachten en dat heeft niet mijn interesse. Dit vond ik slechts oké in vergelijking tot hoe slecht het normaal is. Want laten we eerlijk zijn: het was natuurlijk gewoon een amateuristische kinderfilm. Als je even terugleest op de RTL site naar bijvoorbeeld seizoen 6 klinkt elke aflevering interessant. En dat was toen ook gewoon zo. Ook ben ik in eerste instantie van het zakenleven, spanning en georganiseerde misdaad op hoger niveau en dat zie ik sowieso niet. Dat is eruit. Wat het vroeger was, de serie die ik leuk vond om te kijken bestaat niet meer. Ik zou willen stellen dat het toch beter moet.

[ Bericht 3% gewijzigd door MikeTuinstra op 06-03-2010 19:25:46 ]
  zaterdag 6 maart 2010 @ 19:35:53 #173
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_78823922
Ik dacht dat Barbara's bloed zou vloeien gisteravond
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_78824098
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 09:06 schreef Starlie het volgende:
Danny zal wel niet de vader van Sjors haar kind zijn, zag gister bij Peter van der Vorst dat hij door Ronja in hard zijn kruis werd getrapt....

Dat was al heel lang geleden! Nadat Danny het had uitgemaakt met Ronja
How old were you when you first let a man make love to you?
Next, who was he? Next, how did you feel at the time?
What did you feel, what did you think, were you pleased, frightened, ecstatic, disgusted?
  † In Memoriam † zaterdag 6 maart 2010 @ 22:35:34 #175
37843 lady-wrb
kortaf
pi_78830225
jezus, die marco speelt echt slecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')