Zal die Amy nu niet inmiddels al 20 zijn ofzo?! Want zo gaat dat in GTST!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zien jullie Ludo al met Amy , Ludo de zakenman als alleenstaande vader voor een 9 jarig kind ?
Isabella is net zo geschift als Maxime.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh dat zou echt een briljante verhaallijn kunnen worden, Maxime & Isabella vs Ludo
Ik las in april.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:02 schreef Visual het volgende:
Wanneer doet ze haar intrede
Of met Charlie.quote:
Een goeie, die is nu toch zo teleurgesteld in de liefde met mannen, dus het zou zomaar kunnen, alleen een beetje een medo (alternatief voor pedoquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of met Barbara en gaat die zo de serie uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Isabella heeft toch al wat gehad met Charlie? Toen werd Charlie nog gespeeld door Aukje van Ginniken (?)quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 18:46 schreef Frey het volgende:Toch vond ik die verhaallijn, en de break up van Martijn en Irene heel goed gedaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was stupide. Irene wordt hiermee behoorlijk te kakken gezet, de zgn stoere, sterke, koele, zelfstandige vrouw die zich niet laat ringeloren. Ze wordt als de eerste de beste puber voor paal gezet, vooral als je bedenkt dat ze nog van Martijn houdt, echt vaag.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:13 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Toch vond ik die verhaallijn, en de break up van Martijn en Irene heel goed gedaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |