Die mag toch nog welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik begon me er net aan te hechten. Vooral die uil met het vlagje![]()
Maar eh, hoe ging je examen, McFlurry?
Mooi!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die mag toch nog wel![]()
Examen ging goed
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Ik begon me er net aan te hechten. Vooral die uil met het vlagje![]()
Maar eh, hoe ging je examen, McFlurry?
Oh-Oh deed een Greys BTWquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi!
En sorry dan dat ik tijdens je examen zat te smsen
Toen was ik net klaar, ik was wat vroeger en kon meteen starten...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi!
En sorry dan dat ik tijdens je examen zat te smsen
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen was ik net klaar, ik was wat vroeger en kon meteen starten...
Uurtje bezig geweest ofzo. En sowieso mag je telefoons oid toch niet mee hoor, dus die lag bij de receptioniste () in de kluis.
Maar ging goed, gehaald
Ik las het!quote:
Kee, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Toen was ik net klaar, ik was wat vroeger en kon meteen starten...
Uurtje bezig geweest ofzo. En sowieso mag je telefoons oid toch niet mee hoor, dus die lag bij de receptioniste () in de kluis.
Maar ging goed, gehaald
Het ging om een waterpijpquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las het!
[..]
Kee, gefeliciteerd!
Wat is dat met dat pijpen en ijs en water?![]()
Wat heb ik gemist?
Tuurlijk hoor je daar wel over... maar de tt ging over een waterpijp (uit het topic ervoor)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wtf, jullie hebben toch weleens ooit gehoord van dat het mogelijk is om te pijpen (danwel gepijpt te worden) en dat diegene die het dan doet zeg maar een ijsblokje in haar mond heeft (of zijn mond, we zitten tenslotte in ESF). Niet dat ik het nou dagelijks onderga ofzo, maar heb dat ooit ergens gelezen/gezien/gehoord whatever
![]()
Iedereen doet net alsof ik echt het meest rare ever roep
Ja okay, zo ver was ik ook. Maar ik maakte een grapje over de TT, dus zo kwam het op pijpen icm water. En toen was de associatie met ijs snel gemaakt. Maar vervolgens reageerden oh-oh en JJH alsof ik echt iets heeeeel raars en underground-achtigs riepquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk hoor je daar wel over... maar de tt ging over een waterpijp (uit het topic ervoor)
Neuh, ik heb er ook wel van gehoord hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, zo ver was ik ook. Maar ik maakte een grapje over de TT, dus zo kwam het op pijpen icm water. En toen was de associatie met ijs snel gemaakt. Maar vervolgens reageerden oh-oh en JJH alsof ik echt iets heeeeel raars en underground-achtigs riep
* meeschrijft *quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:28 schreef Greys het volgende:
Stroopwafel op plekken waar je het niet zou verwachten
Ik hou ze ook niet.quote:
Oh...quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik hou niet VAN stroopwafel
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er vandoor! Misschien tot later en anders tot vanavond!
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
afaik.
Je hebt er overheen gelezenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:53 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe is je examen gegaan, of heb ik eroverheen gelezen?
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
Dankje Aamu
Huh? Vriendin? Is werkelijk iemand gevonden die met jou irl wil omgaan? Why?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
Stroopwafels? SRSLY?
Nee m'n vriendin lust ook géén stroopwafels afaik.
Sowieso moet ze niet veel hebben van dat soort 'Hollandse' lekkernijen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Huh? Vriendin? Is werkelijk iemand gevonden die met jou irl wil omgaan? Why?
Is het een Oostblokker met werkstraf?
Zal doorgeven wat ik hier allemaal geleerd hebquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:10 schreef Dirkh het volgende:
Ja, ik heb dus weer een half topic gemist. IJsblokjes.... tsss. champagne of cola, dat mot je in je muil hebbe!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:10 schreef Ml-etje het volgende:
Zo ik ga opruimen en wegwezen hier
Groenteboertje en dan naar huis, vlug eten en even naar Braboland op en neer.
Tot vanavond laat ofzo
Bubbels ja?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:10 schreef Dirkh het volgende:
Ja, ik heb dus weer een half topic gemist. IJsblokjes.... tsss. champagne of cola, dat mot je in je muil hebbe!
Met of zonder stroopwafel?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:20 schreef Greys het volgende:
Van al dat gekwaak heb ik nu trek in een Flurry
Door de ijsblokjes gaat je giechel lekken, het is de bedoeling de chapmagne, of sprite, zo lang mogelijk binnen te houden. Er moet wel voldoende koolzuur in blijven!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Bubbels ja?
Is dat beter dan ijs?
En een beker Sprite met ijsblokken dan? (Loveless, opletten!)
Ik heb nu de top 500 van de jaren 90 opquote:
Alle kinderen en er dan nog steeds een overhouden? Hoeveel kinderen heb jij?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef tombolafan het volgende:
Altijd nuttig, op en neer naar school voor niks
Alle kinderen gaan bij anderen spelen, kan ik straks weer op en neer om te halen
Maar goed, even rust nuSlechts 1 klein kindje hier dat heerlijk zelf kan spelen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nu de top 500 van de jaren 90 op
Alle kinderen die ik van school moest halen zijn met een vriendinnetje meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Alle kinderen en er dan nog steeds een overhouden? Hoeveel kinderen heb jij?
Qmusic FTWquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alle kinderen die ik van school moest halen zijn met een vriendinnetje mee
En degene die ik al mee heen had is weer mee terug.
En ik heb geen kinderen btw![]()
[..]
Qmusic FTW
Oooh, op die manier.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alle kinderen die ik van school moest halen zijn met een vriendinnetje mee
En degene die ik al mee heen had is weer mee terug.
En ik heb geen kinderen btw![]()
Deze zijn 7, 5 (meisjes) en 2,5 (jongen)quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn de kindjes Tombolalalalalalalalaalalalala?
Aah fuck nee... Niet aan toegekomen cq vergeten afgelopen week. Hoe lang loopt het nog?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:10 schreef Greys het volgende:
Zeg jij-met-de-uilen-fetish...
Heb je je Top Secret Lush plan nou al uitgewerkt?
Tot en met zondagavond.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aah fuck nee... Niet aan toegekomen cq vergeten afgelopen week. Hoe lang loopt het nog?
Daar staat:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:13 schreef Dirkh het volgende:
Kan iemand zeggen wat hier staat?
1 bericht verborgen van gebruiker Loveless85. Klik om weer te geven.
Bedankt!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar staat:
Ja dat vind ik echt zoveel minder dan dat achter de schermen filmpje!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Greys.. dit is de finaleperformance van Litouwen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:18 schreef Dirkh het volgende:
Godallemachtig, heb je Ll als FOE, kanje de rest ook in de FOES flikkeren.
Hou nog even vol.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:18 schreef Dirkh het volgende:
Godallemachtig, heb je Ll als FOE, kanje de rest ook in de FOES flikkeren.
Greys... Puppy is uit zn lijden verlost...quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Greys.. dit is de finaleperformance van Litouwen
Dan zie ik nog maar een oplossingquote:» Berichten van crewleden en een aantal mensen met een tagje kunnen niet worden geblokkeerd!
Ik zie het. Dat wicht is hij toch beter kwijt dan rijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys... Puppy is uit zn lijden verlost...
Dirkh, doe nou geen domme dingen.quote:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het. Dat wicht is hij toch beter kwijt dan rijk.
Want een zeikstraal zeg, die is elke keer ziek, zwak en misselijk
[..]
Ik kan je wel succes enzo wensen, maar goed, dat wil je toch niet lezenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef Dirkh het volgende:
Ben wel klaar met werken, onderweg naar huis gaat
Dit snap ik nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAA
ze heeft teruggesmst...
quote:
En ze trekken hun broek uitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vind ik echt zoveel minder dan dat achter de schermen filmpje!
Die andere was echt mega funky met die instrumenten, ze hebben een Shiiiiiiiine gedaan, het hele liedje overgeproduceerd en verrommeld met quasi hippe zooi
Dat gaat over een topic in R&P waar Tombola en ik allebei meelazen/adviseerdenquote:
Alleen maar goede adviezen neem ik aanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat over een topic in R&P waar Tombola en ik allebei meelazen/adviseerden
Serieuze adviesen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat over een topic in R&P waar Tombola en ik allebei meelazen/adviseerden
Daar heb je vast een slechte aantekening voor gekregen van de modsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Serieuze adviesen?
Ik heb laatst iemand naar een tuincentrum voor cyaankali gestuurd omdat de TS zei er een eind aan willen maken. Dat topic is verwijderd.
Ow wacht, nog geeneens naar gekeken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Daar heb je vast een slechte aantekening voor gekregen van de mods
Zit ik naar zijn notes te kijken om te kijken of hij idd een note had, staat er een post met een linkje... click... weg eetlust.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Daar heb je vast een slechte aantekening voor gekregen van de mods
JIJ BENT EEN VIESPEUK EN HEBT MIJN EETLUST VERPEST!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow wacht, nog geeneens naar gekeken.
Maar dat topic vroeg er ook wel om.
What's cooking Dirk?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zit ik naar zijn notes te kijken om te kijken of hij idd een note had, staat er een post met een linkje... click... weg eetlust.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zit ik naar zijn notes te kijken om te kijken of hij idd een note had, staat er een post met een linkje... click... weg eetlust.
Ik heb net twee mcDonalds hamburgers opgebakken voor paddestoel. Zelf eet ik de gister voorbereide koriandersoep, als ik mijn eetlust nog terug krijg that is.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb net twee mcDonalds hamburgers opgebakken voor paddestoel. Zelf eet ik de gister voorbereide koriandersoep, als ik mijn eetlust nog terug krijg that is.
En jij?
Dat heeft uitleg nodig, ookal is het ranzig.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat heeft uitleg nodig, ookal is het ranzig.
Ranzig is altijd goed.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Mwah door het romantische aspect twijfelde ik weer, maar ik denk dat ik het maar hou op... :
[..]
quote:
quote:
Doos!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ranzige sex is niet meteen met etenswaar toch.
Me!quote:Maar welke andere positieve ranzige dingen hebben we?
quote:
Ik zat niet op de pot, ik doe dat gewoon staand.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo doos? Ik snap hem weer zeker niet
Ja en jij met dè flufvlag op de pot, dat is wel een gevalletje kantjeboord ja.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zat niet op de pot, ik doe dat gewoon staand.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee eerst ging je over op een verklaring van de woonkamer, toen had je de locatie pot al in de ontkenningsfase, maar nu stond je in de kamer van de pot?
Moment hoor, even noteren.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat het, Aamu?
Jup, prima nummer 1 toch? Wat had je dan gedacht / gewild?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:56 schreef JJH het volgende:
Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days staat op 1 in de Top500 van de 90s van Qmusic.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:56 schreef JJH het volgende:
Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days staat op 1 in de Top500 van de 90s van Qmusic.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, prima nummer 1 toch? Wat had je dan gedacht / gewild?
Toen een heel populair nummer iig, en daar gaat het om. Hoe fout het nu ook is...
Ja, best te verwachten toch? Ik vind het wel weer grappig om al die nummers terug te horenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:56 schreef JJH het volgende:
Uiteraard!quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
Maar welke andere positieve ranzige dingen hebben we?
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee eerst ging je over op een verklaring van de woonkamer, toen had je de locatie pot al in de ontkenningsfase, maar nu stond je in de kamer van de pot?
Moment hoor, even noteren.
quote:
Whoehoehoeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vraag jij na het plaatsen van 100 uilen?
Precies, was ook het eerste wat ik dacht. Die hoer weet toch dat hij ook wil bekken met een ander, dan ga je daar toch niet tussen zitten. Dan ben je gewoon een smerige hoooeeer!quote:
Wie ik?quote:
quote:
Precies, en niet eens neuken dan. Dus nog een slechte hoer ook. Een beetje hoeoeeoer had hem geneukt om er écht goed tussen te gaan zitten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, was ook het eerste wat ik dacht. Die hoer weet toch dat hij ook wil bekken met een ander, dan ga je daar toch niet tussen zitten. Dan ben je gewoon een smerige hoooeeer!
Motoragent Zwartmans!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
Greys wat waren die dropjes die je tipte eergister?
Ik wil zo ook nog ToffiFlufiffeee halen, heb de smaak nu te maken
Ik ben meer van de zout, maar ik neem hem mee, drop = drop uiteindelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Motoragent Zwartmans!
Zwart met groen zakje. Het glazuur springt van je tanden, zo zoet. Maar wel lekkah![]()
[ afbeelding ]
WHOEOOEOOHEOEOOHEOEOoEEOoEoequote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
Maar dat komt omdat ik zo'n zoet meisje ben
Die lustte jij toch niet?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dat word dus niet bekken na avondje bios![]()
Laten we het bij de Flurry houden
Ik hou wel van zout, maar dan qua hartige dingen. Chipjes, katjang nootjes enzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ben jij dan ook erg van de zoete snoep, al die gekleurde dingen; sleutels, dolfijnen, smilies?
En Chocola ook?
quote:
De stroopwafel-Flurry niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lustte jij toch niet?
Of zie je dat dan door de vingers?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
Oh en mijn lievelings-zoet is mango. Het fruit dus.
quote:
Neuh, ze rookt zware shag en drinkt Whiskyquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Drink jij dan ook al die mierzoete mixjes, die ze in blikjes verkopen? Welke had je laatst? oh dat was cocos toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, als ik alcohol drink is dat:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Drink jij dan ook al die mierzoete mixjes, die ze in blikjes verkopen? Welke had je laatst? oh dat was cocos toch?
Veel plezier, eet smakelijk!quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ze rookt zware shag en drinkt WhiskySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Beetje decadent he?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
Fijne avond LLen lekker die hapjes Greys
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje decadent he?
Maar ik had (weer eens) geen zin om te koken
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
is "je lief" alweer terug Greysie?
Ja en nee.quote:
Dat klinkt niet alleen uit zijn mond niet, dat klinkt sowieso niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet uit jouw mond. Doe maar Heer G.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt niet alleen uit zijn mond niet, dat klinkt sowieso niet.
Ik ben niet zo van de kleffigheid. Nou ja...Qua dat soort uitspraken enzo in elk geval.
quote:
Ik krijg ook jeuk van die tutwoordjes.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dan vooral als je dan een groep vrouwen achter elkaar ziet posten die het allemaal over "mijn lief" hebben![]()
Maar bij een man is het nog veel erger![]()
En "mijn vriendje" vind ik ook tenenkrommend, leuk als 12 jarige op school, maar toch niet als volwassen dertigers?Ik heb echt mensen in m'n omgeving dat ik denk van "ehhhhhhh".
Die is er "vanavond laat".quote:
Okay, ik zoek ff snel een afbeelding van wat Lush is. Maar eh...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:49 schreef Maes het volgende:
Ik heb een monster gecreëerdKind Maes wil ook alleen nog maar Lush
Doe je dan nog even mee aan de prijsvraag?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:49 schreef Maes het volgende:
Ik heb een monster gecreëerdKind Maes wil ook alleen nog maar Lush
Ik weet nixquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je dan nog even mee aan de prijsvraag?
[WIN!] Denk mee met Lush en win Lush Legends!
Lush is blijheid in je badquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, ik zoek ff snel een afbeelding van wat Lush is. Maar eh...
[ afbeelding ]
Dan neem je een van de bestaande doucheproducten (zeep, douchegel, jelly, emotibomb, zie website) en dan bedenk je daar een andere geur en kleur bij, samen met mini-Maup!quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Lush is blijheid in je bad![]()
[ afbeelding ]
Ik zie er een paar op "mijn" foto die ook prima blijheid geven bij mij in bad. Nee, niet die dikke witte rooie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Lush is blijheid in je bad![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Okay, ik zoek ff snel een afbeelding van wat Lush is. Maar eh...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Lush is voor vrouwen. En ik ben dan wel een nicht, maar nog niet zó nichterig.
Ho. Stop. Ff wat zoeken voor je....quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Lush is voor vrouwen. En ik ben dan wel een nicht, maar nog niet zó nichterig.
Moet ik bang wordenquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
Greys, de kalender zegt vandaag "Because 3rd base is getting old"
Pisces verklapte het al een beetje... maar srsly... deze IS me een partij lekker!quote:
Deze ruikt echt heel mannelijkquote:It's got ground coffee and the scent of martini and olives with a dash of tobacco - the plant smells great until you set fire to it. We stopped short of adding in the fragrance of freshly ironed jeans and cowboy boots.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Pisces verklapte het al een beetje... maar srsly... deze IS me een partij lekker!
Loveless liep ook altijd te krijsen dat Lush te wijverig was, maar ik heb een keer deze gegeven en nu issie overstag
[ afbeelding ]
En de omschrijving:
[..]
Deze ruikt echt heel mannelijk
Whehe.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Pisces verklapte het al een beetje... maar srsly... deze IS me een partij lekker!
Loveless liep ook altijd te krijsen dat Lush te wijverig was, maar ik heb een keer deze gegeven en nu issie overstag
[ afbeelding ]
En de omschrijving:
[..]
Deze ruikt echt heel mannelijk
IJsklontje? Uiltje?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Dirkh het volgende:
Ah Ll komt eindelijk uit de kast
(psst wat is TMI)quote:
IJsbeer?quote:
Van Heer G?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Too much informationquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Heer G?SrslySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Hawt!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
Hebben?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:18 schreef Greys het volgende:
Hebben?Doe je em in de uitverkoop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Ik vind hem daar dus ook op Big lijken!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, hier lijkt ie veel ouder, net BIG door die wenkbrauw/oogopslag.
Maar jullie zijn een mooi koppel hoor Greysje
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind hem daar dus ook op Big lijken!
En deze foto vind ik het leukst, maar dat is omdat Bink er zo leuk op staat en ze ongeveer hetzelfde kijken.
Let niet op de gele bank, dat is nog in mijn vorige huisje.
quote:
Greys is gewoon een cougar.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw, Binkie kijkt liefEn heer G. lijkt heel jong
Hmm wat heb ik over voor een toyboyquote:
Nou je zei net dat ie op die ene foto er oud(er) uit ziet, maar da's dus de oudste foto van de driequote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Aw, Binkie kijkt liefEn heer G. lijkt heel jong
Dat wel natuurlijkquote:
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou je zei net dat ie op die ene foto er oud(er) uit ziet, maar da's dus de oudste foto van de drie
36.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud issie Greys en hoe lang is hij?
Sliert?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar behalve een oogopslag zien we natuurlijk niks
En idd een cougar met die hele sliert jonge mannen van Fok
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
Hij zit hier vlakbij, hij moest eens weten dat ie zo verhandeld werd
En nu?quote:
quote:
Nou, die Arie gaat flink tekeer tegen Patricia hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
Kom op, die nederlandse versie daarvan is toch een epic fail, ze durven niks te zeggen en vorige keer zat Tietjana ofzo er? Toen zaten ze haar alleen op te hemelen
quote:
Ik ken de US versie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk eens wat meer filmpjes van de US versie, dan valt 'flink tekeer' hier echt reuze mee. Het blijft allemaal redelijk netjes of zijn zijdelings van die grapjes die 'een beetje' over de persoon in kwestie in gaan
Dat laatste sowieso ook ja... Die is ook in korte tijd erg diep weten te vallen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken het origineel niet, maar ik weet niet of ik er nou echt veel aan vind... En ik ben ook zo Pwtish moe
Nou ik vond de Lama's dan nog vele malen leuker dan wat erna door AVRO is gemaakt...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit van de Avro, ik dacht weer het makkelijk platte gedoe van Bnn.
quote:
Heb je nog een rugje gescrubt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo een filmpje opzetten als die zeermeermin uit m'n bad is
Hihi dat doet ze goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo een filmpje opzetten als die zeemeermin uit m'n bad is
Praten over 'je lief'quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
Bijgelezen
Ehh Ll wat moest ik komen doen?
Enne Greysie wat issie weer leuk
Tussendoor? dat zou ik knap vindenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog een rugje gescrubt?
Wijntje gebracht?
Muziekje opgezet?![]()
Ik zit toch achter de PC of nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog een rugje gescrubt?
Wijntje gebracht?
Muziekje opgezet?![]()
Oh nee sinds draakje raak ik dat onderwerp niet meer aanquote:
*stil*quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit toch achter de PC of niet![]()
BIER TE ZUIPENNN
BWHAWEHHAHAAAHHA MANNELIJK OEOEOEOEOEOHHHHHH
Houdtie van Zeemeerminnen? Anders kunnen we wellicht gewoon ruilenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
*geen spijt dat ik Heer G in de aanbieding aan het gooien ben*
Misschien als je hem aan Paddestoeltje geeft dat ze me dan minder haat?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
*geen spijt dat ik Heer G in de aanbieding aan het gooien ben*
Hij zit vrij vaak in Zweden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Houdtie van Zeemeerminnen? Anders kunnen we wellicht gewoon ruilen
Hij heeft het allemaal gelezen en protesteerde niet.quote:
Hmm ja, tis natuurlijk ook wel een soort van afstammeling uit een koud land, die zeemeermin.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zit vrij vaak in Zweden.
Dus blond zal hem vast bekoren
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft het allemaal gelezen en protesteerde niet.
Dus zo 'foei' kan het niet zijn
Hij gaat er qua leeftijd ook wel erg op vooruit dan natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ja, tis natuurlijk ook wel een soort van afstammeling uit een koud land, die zeemeermin.
Ik zie een match.
Flurry dan maar?
You better be goodquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij gaat er qua leeftijd ook wel erg op vooruit dan natuurlijk.
Jij daarentegen....
Onderschat jezelf nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij gaat er qua leeftijd ook wel erg op vooruit dan natuurlijk.
Jij daarentegen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |