Ja, best te verwachten toch? Ik vind het wel weer grappig om al die nummers terug te horenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:56 schreef JJH het volgende:
Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days staat op 1 in de Top500 van de 90s van Qmusic.
Uiteraard!quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
Maar welke andere positieve ranzige dingen hebben we?
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee eerst ging je over op een verklaring van de woonkamer, toen had je de locatie pot al in de ontkenningsfase, maar nu stond je in de kamer van de pot?
Moment hoor, even noteren.
quote:
Whoehoehoeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vraag jij na het plaatsen van 100 uilen?
Precies, was ook het eerste wat ik dacht. Die hoer weet toch dat hij ook wil bekken met een ander, dan ga je daar toch niet tussen zitten. Dan ben je gewoon een smerige hoooeeer!quote:
Wie ik?quote:
quote:
Precies, en niet eens neuken dan. Dus nog een slechte hoer ook. Een beetje hoeoeeoer had hem geneukt om er écht goed tussen te gaan zitten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Precies, was ook het eerste wat ik dacht. Die hoer weet toch dat hij ook wil bekken met een ander, dan ga je daar toch niet tussen zitten. Dan ben je gewoon een smerige hoooeeer!
Motoragent Zwartmans!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
Greys wat waren die dropjes die je tipte eergister?
Ik wil zo ook nog ToffiFlufiffeee halen, heb de smaak nu te maken
Ik ben meer van de zout, maar ik neem hem mee, drop = drop uiteindelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Motoragent Zwartmans!
Zwart met groen zakje. Het glazuur springt van je tanden, zo zoet. Maar wel lekkah![]()
[ afbeelding ]
WHOEOOEOOHEOEOOHEOEOoEEOoEoequote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
Maar dat komt omdat ik zo'n zoet meisje ben
Die lustte jij toch niet?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dat word dus niet bekken na avondje bios![]()
Laten we het bij de Flurry houden
Ik hou wel van zout, maar dan qua hartige dingen. Chipjes, katjang nootjes enzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ben jij dan ook erg van de zoete snoep, al die gekleurde dingen; sleutels, dolfijnen, smilies?
En Chocola ook?
quote:
De stroopwafel-Flurry niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die lustte jij toch niet?
Of zie je dat dan door de vingers?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
Oh en mijn lievelings-zoet is mango. Het fruit dus.
quote:
Neuh, ze rookt zware shag en drinkt Whiskyquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Drink jij dan ook al die mierzoete mixjes, die ze in blikjes verkopen? Welke had je laatst? oh dat was cocos toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, als ik alcohol drink is dat:quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Drink jij dan ook al die mierzoete mixjes, die ze in blikjes verkopen? Welke had je laatst? oh dat was cocos toch?
Veel plezier, eet smakelijk!quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, ze rookt zware shag en drinkt WhiskySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Beetje decadent he?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
Fijne avond LLen lekker die hapjes Greys
![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Beetje decadent he?
Maar ik had (weer eens) geen zin om te koken
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:24 schreef Loveless85 het volgende:
is "je lief" alweer terug Greysie?
Ja en nee.quote:
Dat klinkt niet alleen uit zijn mond niet, dat klinkt sowieso niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet uit jouw mond. Doe maar Heer G.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt niet alleen uit zijn mond niet, dat klinkt sowieso niet.
Ik ben niet zo van de kleffigheid. Nou ja...Qua dat soort uitspraken enzo in elk geval.
quote:
Ik krijg ook jeuk van die tutwoordjes.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dan vooral als je dan een groep vrouwen achter elkaar ziet posten die het allemaal over "mijn lief" hebben![]()
Maar bij een man is het nog veel erger![]()
En "mijn vriendje" vind ik ook tenenkrommend, leuk als 12 jarige op school, maar toch niet als volwassen dertigers?Ik heb echt mensen in m'n omgeving dat ik denk van "ehhhhhhh".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |