quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:18 schreef Dirkh het volgende:
Godallemachtig, heb je Ll als FOE, kanje de rest ook in de FOES flikkeren.
Hou nog even vol.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:18 schreef Dirkh het volgende:
Godallemachtig, heb je Ll als FOE, kanje de rest ook in de FOES flikkeren.
Greys... Puppy is uit zn lijden verlost...quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:15 schreef TheVulture het volgende:
Greys.. dit is de finaleperformance van Litouwen
Dan zie ik nog maar een oplossingquote:» Berichten van crewleden en een aantal mensen met een tagje kunnen niet worden geblokkeerd!
Ik zie het. Dat wicht is hij toch beter kwijt dan rijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys... Puppy is uit zn lijden verlost...
Dirkh, doe nou geen domme dingen.quote:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het. Dat wicht is hij toch beter kwijt dan rijk.
Want een zeikstraal zeg, die is elke keer ziek, zwak en misselijk
[..]
Ik kan je wel succes enzo wensen, maar goed, dat wil je toch niet lezenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:26 schreef Dirkh het volgende:
Ben wel klaar met werken, onderweg naar huis gaat
Dit snap ik nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHAAAAAAAAAAAAAAAA
ze heeft teruggesmst...
quote:
En ze trekken hun broek uitquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat vind ik echt zoveel minder dan dat achter de schermen filmpje!
Die andere was echt mega funky met die instrumenten, ze hebben een Shiiiiiiiine gedaan, het hele liedje overgeproduceerd en verrommeld met quasi hippe zooi
Dat gaat over een topic in R&P waar Tombola en ik allebei meelazen/adviseerdenquote:
Alleen maar goede adviezen neem ik aanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat over een topic in R&P waar Tombola en ik allebei meelazen/adviseerden
Serieuze adviesen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat gaat over een topic in R&P waar Tombola en ik allebei meelazen/adviseerden
Daar heb je vast een slechte aantekening voor gekregen van de modsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Serieuze adviesen?
Ik heb laatst iemand naar een tuincentrum voor cyaankali gestuurd omdat de TS zei er een eind aan willen maken. Dat topic is verwijderd.
Ow wacht, nog geeneens naar gekeken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Daar heb je vast een slechte aantekening voor gekregen van de mods
Zit ik naar zijn notes te kijken om te kijken of hij idd een note had, staat er een post met een linkje... click... weg eetlust.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:11 schreef Maes het volgende:
[..]
Daar heb je vast een slechte aantekening voor gekregen van de mods
JIJ BENT EEN VIESPEUK EN HEBT MIJN EETLUST VERPEST!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ow wacht, nog geeneens naar gekeken.
Maar dat topic vroeg er ook wel om.
What's cooking Dirk?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zit ik naar zijn notes te kijken om te kijken of hij idd een note had, staat er een post met een linkje... click... weg eetlust.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zit ik naar zijn notes te kijken om te kijken of hij idd een note had, staat er een post met een linkje... click... weg eetlust.
Ik heb net twee mcDonalds hamburgers opgebakken voor paddestoel. Zelf eet ik de gister voorbereide koriandersoep, als ik mijn eetlust nog terug krijg that is.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb net twee mcDonalds hamburgers opgebakken voor paddestoel. Zelf eet ik de gister voorbereide koriandersoep, als ik mijn eetlust nog terug krijg that is.
En jij?
Dat heeft uitleg nodig, ookal is het ranzig.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat heeft uitleg nodig, ookal is het ranzig.
Ranzig is altijd goed.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Mwah door het romantische aspect twijfelde ik weer, maar ik denk dat ik het maar hou op... :
[..]
quote:
quote:
Doos!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ranzige sex is niet meteen met etenswaar toch.
Me!quote:Maar welke andere positieve ranzige dingen hebben we?
quote:
Ik zat niet op de pot, ik doe dat gewoon staand.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo doos? Ik snap hem weer zeker niet
Ja en jij met dè flufvlag op de pot, dat is wel een gevalletje kantjeboord ja.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zat niet op de pot, ik doe dat gewoon staand.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee eerst ging je over op een verklaring van de woonkamer, toen had je de locatie pot al in de ontkenningsfase, maar nu stond je in de kamer van de pot?
Moment hoor, even noteren.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
Gaat het, Aamu?
Jup, prima nummer 1 toch? Wat had je dan gedacht / gewild?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:56 schreef JJH het volgende:
Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days staat op 1 in de Top500 van de 90s van Qmusic.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:56 schreef JJH het volgende:
Charlie Lownoise & Mental Theo - Wonderful Days staat op 1 in de Top500 van de 90s van Qmusic.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, prima nummer 1 toch? Wat had je dan gedacht / gewild?
Toen een heel populair nummer iig, en daar gaat het om. Hoe fout het nu ook is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |