36.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe oud issie Greys en hoe lang is hij?
Sliert?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar behalve een oogopslag zien we natuurlijk niks
En idd een cougar met die hele sliert jonge mannen van Fok
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
Hij zit hier vlakbij, hij moest eens weten dat ie zo verhandeld werd
En nu?quote:
quote:
Nou, die Arie gaat flink tekeer tegen Patricia hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
Kom op, die nederlandse versie daarvan is toch een epic fail, ze durven niks te zeggen en vorige keer zat Tietjana ofzo er? Toen zaten ze haar alleen op te hemelen
quote:
Ik ken de US versie.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
Kijk eens wat meer filmpjes van de US versie, dan valt 'flink tekeer' hier echt reuze mee. Het blijft allemaal redelijk netjes of zijn zijdelings van die grapjes die 'een beetje' over de persoon in kwestie in gaan
Dat laatste sowieso ook ja... Die is ook in korte tijd erg diep weten te vallen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken het origineel niet, maar ik weet niet of ik er nou echt veel aan vind... En ik ben ook zo Pwtish moe
Nou ik vond de Lama's dan nog vele malen leuker dan wat erna door AVRO is gemaakt...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit van de Avro, ik dacht weer het makkelijk platte gedoe van Bnn.
quote:
Heb je nog een rugje gescrubt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo een filmpje opzetten als die zeermeermin uit m'n bad is
Hihi dat doet ze goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:47 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga zo een filmpje opzetten als die zeemeermin uit m'n bad is
Praten over 'je lief'quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:48 schreef Ml-etje het volgende:
Bijgelezen
Ehh Ll wat moest ik komen doen?
Enne Greysie wat issie weer leuk
Tussendoor? dat zou ik knap vindenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog een rugje gescrubt?
Wijntje gebracht?
Muziekje opgezet?![]()
Ik zit toch achter de PC of nietquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog een rugje gescrubt?
Wijntje gebracht?
Muziekje opgezet?![]()
Oh nee sinds draakje raak ik dat onderwerp niet meer aanquote:
*stil*quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zit toch achter de PC of niet![]()
BIER TE ZUIPENNN
BWHAWEHHAHAAAHHA MANNELIJK OEOEOEOEOEOHHHHHH
Houdtie van Zeemeerminnen? Anders kunnen we wellicht gewoon ruilenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
*geen spijt dat ik Heer G in de aanbieding aan het gooien ben*
Misschien als je hem aan Paddestoeltje geeft dat ze me dan minder haat?quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
*stil*
*mooi*
*geen spijt dat ik Heer G in de aanbieding aan het gooien ben*
Hij zit vrij vaak in Zweden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Houdtie van Zeemeerminnen? Anders kunnen we wellicht gewoon ruilen
Hij heeft het allemaal gelezen en protesteerde niet.quote:
Hmm ja, tis natuurlijk ook wel een soort van afstammeling uit een koud land, die zeemeermin.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zit vrij vaak in Zweden.
Dus blond zal hem vast bekoren
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft het allemaal gelezen en protesteerde niet.
Dus zo 'foei' kan het niet zijn
Hij gaat er qua leeftijd ook wel erg op vooruit dan natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm ja, tis natuurlijk ook wel een soort van afstammeling uit een koud land, die zeemeermin.
Ik zie een match.
Flurry dan maar?
You better be goodquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij gaat er qua leeftijd ook wel erg op vooruit dan natuurlijk.
Jij daarentegen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |