SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yesssquote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:15 schreef emss het volgende:
zag ik Perez Hilton over het scherm huppelen?
Ik denk dat zij wel leuk op foto's komt, maar ik vind die mond echt too muchquote:Op vrijdag 12 maart 2010 22:04 schreef MisterO het volgende:
Wat is antm toch leuk![]()
Mijn favoriet tot nu toe is Raina
Waarschijnlijk is dat inclusief reclamequote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe zit het nou trouwens? Tyra heeft het over een 90 minuten durende aflevering, maar na 60 minuten houdt hij er mee op, vlak voor die fotoshoot.
Ze zit er ook alleen maar in , omdat ze voor goede tv zorgt. Daarom mag ze van mij ook wat langer blijvenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:45 schreef miieejj het volgende:
angelea..ik moet d'r niet .. Bah.. negatief mens.. + lelijk
dat denk ik zeer zeker.. over een paar afleveringen is er niks meer van overquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ze zit er ook alleen maar in , omdat ze voor goede tv zorgt. Daarom mag ze van mij ook wat langer blijven
Ik heb ook het idee dat ik het eind gemist heb.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe zit het nou trouwens? Tyra heeft het over een 90 minuten durende aflevering, maar na 60 minuten houdt hij er mee op, vlak voor die fotoshoot.
Angelea was de vorige keer nog geen man, in ieder gevalquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:07 schreef Laureline het volgende:
Is die AngelEa weer een omgebouwde man?
Ik vind het ook net een kerel hoor. Wacht maar tot je haar pre make-over ziet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:16 schreef Laureline het volgende:
O, ik moet het nog kijken, maar ik vind deze foto van haar zo extreem travestietig. Maar dat gebeurt wel vaker bij ANTM
En dan vind de jury het vaak nog mooi ook. 'Beatifull bonestructure'quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:16 schreef Laureline het volgende:
O, ik moet het nog kijken, maar ik vind deze foto van haar zo extreem travestietig. Maar dat gebeurt wel vaker bij ANTM
Ja.. idd .. was een erg raar eind ..quote:Op zondag 14 maart 2010 23:14 schreef Ghanima het volgende:
Favorieten tot nu toe: Naduah, Brenda, Simone
Ren vind ik op de foto erg mooi maar ' bewegend' op TV vind ik er niet veel aan.
Ik vind deze foto's trouwens echt afschuwelijk, met van die goedkoop uitziende spandex gympakjes en afschuwelijke make-up die de helft van de tijd vloekt bij de pakjes![]()
Raar einde trouwens, ik heb nog een hele tijd zitten zoeken of er niet meer was, maar dit was het dus.
Ben benieuwd naar de photo-shoot, en hoe het dadelijk gaat met de nieuwe jury
Alaisa was die gene die ging liggen toen tyra binnen komt.. en oja.. met die weavequote:Op zondag 14 maart 2010 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond Brenda veel leuker met lang haar. En Alasia lijkt me wel leuk. Als dat is wie ik bedoel, dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even onder een spoiler voor mensen die het nog niet gezien hebben.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:37 schreef emss het volgende:
Volgens mij ging hij verder waar hij vorige week raar gestopt was. Daar kwam nog een elimination van en dan van deze aflevering zelf, denk ik. Anders is het raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
heb je gezien waar die nieuwe jury-lid zit als tyra voor staat als ze naar voren worden geroepen om hun foto op te komen halenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:40 schreef PeRi het volgende:
2e episode duurde idd een uur, ging verder waar we vorige week gestopt waren. 2 Shoots, 2 eliminations!
Mijn Gabrielle en Naduah wat doe je,
! OMG dat had ik echt niet zien aankomen, ik vond hun echt zo tof!
Nieuwe jurylid is tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
Mooi dat ze weg isquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
I know where you sleep
En die Ren wordt dus inderdaad wel zo'n vervelend mens. Die kan beter zwarte koffie gaan drinken en gedichten gaan oplezen over wat er wel niet mis is met de wereld.
Ik blijf bij Alasia denk ikquote:Op zondag 14 maart 2010 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond Brenda veel leuker met lang haar. En Alasia lijkt me wel leuk. Als dat is wie ik bedoel, dan.
Ja idd.. het zag er niet uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
morgen ochtend proberen op ytquote:Op donderdag 1 april 2010 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan dus de 4e aflevering niet vinden. Als iemand die mij eventueel wilt PM'en, zou top zijn!![]()
Ik vond juist Simone nog een beetje knapquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:33 schreef Laureline het volgende:
Simone eruit is wel logisch. Ze hebben het niet zo op studentes bij ANTMHet is altijd aftellen geblazen tot het"You're overthinking it!"-verhaal.
Ja, daar heb ik ook he-le-maal niets mee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:47 schreef Skeletor het volgende:
Ik vind die Krista dus echt lelijk he! Net een sprinkhaan ofzo
Past wel bij haar janksmoel. Dat dat moeder is zeg, lijkt soms wel 13.quote:Op maandag 5 april 2010 13:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Arme Brenda, dat kapsel is echt afschuwelijk..... Het staat niet meer mooi bij haar mond, de verhoudingen/kleuren kloppen niet meer, ik vind het echt zonde bij haar dat er zoveel haar is afgegaan....
Het is sneu, maar aan de andere kant moet je inmiddels toch wel weten dat er bij elke ANTM cycle een makeover inzit.quote:Op maandag 5 april 2010 13:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Arme Brenda, dat kapsel is echt afschuwelijk..... Het staat niet meer mooi bij haar mond, de verhoudingen/kleuren kloppen niet meer, ik vind het echt zonde bij haar dat er zoveel haar is afgegaan....
Die andere dan, die ook moeder is (Anslee ofzo?), en zichzelf daarom zo 'volwassen' vindt! Ja, het is echt een enorm bewijs van geestelijke voorsprong, per ongeluk zwanger raken op je 18e. Dat verheft je in ene boven de hele groepquote:Op maandag 5 april 2010 13:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Past wel bij haar janksmoel. Dat dat moeder is zeg, lijkt soms wel 13.
Ohja, dat is zeker zo, maar ik vind dit gewoon écht een hele slechtequote:Op maandag 5 april 2010 22:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is sneu, maar aan de andere kant moet je inmiddels toch wel weten dat er bij elke ANTM cycle een makeover inzit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jessica als eerste genoemdwaar is die freak 11 en andere domme vragen :P
quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:29 schreef Deceit het volgende:
zo gisteren alle afleveringen gekeken dus kan meeposten
Hmm de runway met met de klokken was super! Hoe ze viel van de trap en dan ook nog eens van de catwalk!
Alasia die uitvalt kan ik wel schieten zoooo aggressief dus die mag wel vaker uit de slof schieten, heerlijk om te zienen dan kan ze ook niet winnen want wtf waarom is ze favoriet?
En mijn favo Ren/Elyse is wegStomme moeder..
En over moeders gesproken, dat gezeik van Anslee over haar kind de ganze tijd!!!
Verder niet zo vaak eens met de eliminaties.. op Naduah na.. Jammer dat Gabrielle, Ren en Simone eruit liggenDat gebeurt volgende week.. Alaisa die weer boos word.. angelea gaat dan de bitch spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krista, jennifer en angelea zijn mijn favorieten
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
Nee, toen kreeg ze ook nog eens ruzie met sandra (rode schoenen)...quote:Op maandag 12 april 2010 20:39 schreef Ladyxima het volgende:
Nu op rtl5 een eerder seizoen van ANTM, geen idee precies welke, maar wie zie ik daar voorbij stuntelen over de catwalk (met ook al bitch trekjes) Angelea... toen had ze het niet gehaald ofzo?
Ze vloog er toen al voor het huis eruit. Is geen steek verandert qua uiterlijk echter...quote:Op maandag 12 april 2010 20:39 schreef Ladyxima het volgende:
Nu op rtl5 een eerder seizoen van ANTM, geen idee precies welke, maar wie zie ik daar voorbij stuntelen over de catwalk (met ook al bitch trekjes) Angelea... toen had ze het niet gehaald ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu wachten tot het op youtube staat
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
ik vind angelea zo irritantquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:34 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind Angelea eigenlijk wel lollig. Brenda en Jessica zijn echt van die blanke tuthola's met hun zogenaamde "education"
.
Ik snap die one-suit kleding van haar niet! daarom lijkt haar kop zo klein omdat die kleding haar volupteus maakt!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:03 schreef Fuzzlet het volgende:
Ligt het aan mij of is Tyra echt heel erg dun nu? Ze heeft zo'n klein hoofdje gekregen en ziet er ook een heel stuk jonger uit hmm?
Verder vind ik Raina echt bijzonder mooi...En Angelea is ZO ghetto.
Klopt.. ik wil niet veroordelen na een half seizoen, maar het zou me niet verbazen als hij elk seizoen een andere zwarte favoriet heeftquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:19 schreef lievelotte het volgende:
Het is ook lekker duidelijk dat die nieuwe man gek is van alasia (als je dat zo schrijft). Hij heeft nooit commentaar op haar...
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:18 schreef miieejj het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
http://www.youtube.com/user/iPLAYANTM#p/u/16/1H4eexDiuxcquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:21 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan episode 9 nergens vinden. Wie kan me helpen aan een link?
THNX!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/iPLAYANTM#p/u/16/1H4eexDiuxc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.finalewaar is die freak 11 en andere domme vragen :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens dat pak van Tyra bij judging, wtf![]()
Raina was op bepaalde momenten wel lecht lief uit haar gezicht uitstralenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef Maartel het volgende:
Nou, dat was behoorlijk voorspelbaar na de afgelopen weken.. ik vond Raina's 'congratulations! good luck!' wel heel lief en oprecht overkomen
Inderdaad ja! Gelukkig is ze weg. Ze was trouwens echt achterlijk dun. Op het stuk dat ze de shoot heeft zie je pas echt goed hoe dun ze is. Freaky.....quote:
Met haar quotes daarbij ben je snel geneigd er een labeltje anorexia te plakken. "Ik weet wat ik zie in de spiegel" etc. Ze was echt niet mooi slank.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:54 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Inderdaad ja! Gelukkig is ze weg. Ze was trouwens echt achterlijk dun. Op het stuk dat ze de shoot heeft zie je pas echt goed hoe dun ze is. Freaky.....
Dat vond ik ook echt ziek! Sinds wanneer is dat een schoonheidsideaal, een fietsenrek in je mond?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:14 schreef Lyssa het volgende:
Makeovers!!
Maar jezus, gewoon het spleetje tussen je tanden laten vergroten! (Dat is wat Chelsey moest doen)
Dat vond tyra banks ook.. + de rest van de juryquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:31 schreef Deceit het volgende:
en wat een slechte fotoshoot!!!
Wat stonden ze er toch slecht op!!!
Ik heb wel het gevoel dat Ann een beetje gehyped wordt. Zo amazing is ze nou ook weer niet en op deze manier wordt weer een heerlijk amerikaans idee de wereld in geholpen. Lellijk eendje wordt prachtige zwaan.. Lichtelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef Deceit het volgende:
ja Ann 3 times on a row.. nog nooit iemand geflikt
Haha, ik had hetzelfde. "? waar komt die ineens vandaan"quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:29 schreef Maartel het volgende:
Nog helemaal geen reacties op de laatste aflevering?
Net gezien.. fraaie shoot![]()
Heel erg, maar toen Kendal aan de beurt was dacht ik 'wie?'.
Is t mijn geheugen, of de montage (en wordt ze de 'je valt niet genoeg op' van dit seizoen?)..
helaas welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:37 schreef J-net het volgende:
Ik vond de foto van Ann niet supermooi; rare hoeken etc. Ik vond die van Kayla en Chris veel gaver.
Maar okay; hun doen is iemand in the Italian Vogue ('O this is soooo Italian Vogue, we love it')
Kacey is zoooooooo irritant, heb al vanaf de eerste aflevering hekel aan dr. En die blijven meestal erg lang
Ann gaat winnenquote:
Ik ben 1,85 en ook geen freak. Vind ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:35 schreef Aventura het volgende:
Wat gek eigenlijk dat ze Ann zo'n freak vinden. Ze is omgerekend zo'n 1.87 meter lang. Ik heb 2 vriendinnen die 184 en 186 cm zijn. Oke dat is lang, maar ik vind het niet echt ziekelijk of abnormaal lang.
WAUWquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:39 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik ben 1,85 en ook geen freak. Vind ik niet in ieder geval![]()
Maar goed, lang is het wel. Zeker niet ziekelijk of 'giant', maar toch wel behoorlijk lang. En als je dan zo ontzettend slungelig bent als Ann, dan oogt het wel anders. Proportioneel is het allemaal een beetje zoek bij haar.
kwalitatief gezien logisch, maar het is amerika dus waarschijnlijk willen ze haar vanwege haar huisdkleur tot het endquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat Chris er de volgende keer uit gaat
Ik heb ook alle variaties van Dutchland gehoordquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:09 schreef Aventura het volgende:
Laatst was ik in New York en toen werd ik aangesproken door een man in de metro. Hij wilde weten welke taal we spraken. Wij zo: That's Dutch'. Zegt die man: 'Wow, they have beautiful girls in Dutch
whut? hoezo?!quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:56 schreef Anonymousz het volgende:
volgende week gaan er 2 weg
ik ben benieuwd
dat ze in de preview van volgende weekquote:
Ik hoop Ann.. ik heb het niet zo op chelsee..quote:Op donderdag 18 november 2010 13:39 schreef J-net het volgende:
Dat wordt een spannende finale. Ik ben zeeeeeeeerrr benieuwd.
nee met chelseaquote:
Maar je had het loopje van Ann gezien toch? Daarmee gaat ze de finale run niet mee winnenquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:52 schreef Ladyxima het volgende:
Ik hoop dat Chelsey wint! Maar ANTM kennende, wint Ann... omdat ze gewoon de look heeft die ze daar schijnbaar heel wat vinden (versace en ook die vogue italia redactrice waren het meest weg van haar uiterlijk...) want ook al heeft Chelsey meer de personality van een model, het gaat uiteindelijk vaak toch om het uiterlijk, en als je ziet hoe iedereen met Ann en haar foto's wegloopt, verbaasd het me niks als die wint.
maar ook al wordt Chelsey tweede, ik denk wel dat die tweede plek haar carriere een flinke boost zal geven
Ja tuurlijk, maar heb je het hele seizoen niet meegekregen hoe lyrisch ze over Ann waren, dat ze echt zó vogue italia is, en zó editiorial en ga zo maar door...quote:Op zondag 21 november 2010 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
Maar je had het loopje van Ann gezien toch? Daarmee gaat ze de finale run niet mee winnen
Wat?! Was vannacht dan niet de finale!?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:48 schreef miieejj het volgende:
we moeten nog een week wachten wie de winares is..
Recapquote:Op donderdag 25 november 2010 11:23 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wat?! Was vannacht dan niet de finale!?
kan ook leuk zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Aventura het volgende:
De ep binnengehaald, thee gezet, koekje erbij...blijkt het een recap
Dat had ik ookquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Aventura het volgende:
De ep binnengehaald, thee gezet, koekje erbij...blijkt het een recap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |