Klopt.. ik wil niet veroordelen na een half seizoen, maar het zou me niet verbazen als hij elk seizoen een andere zwarte favoriet heeftquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:19 schreef lievelotte het volgende:
Het is ook lekker duidelijk dat die nieuwe man gek is van alasia (als je dat zo schrijft). Hij heeft nooit commentaar op haar...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:18 schreef miieejj het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
http://www.youtube.com/user/iPLAYANTM#p/u/16/1H4eexDiuxcquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:21 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan episode 9 nergens vinden. Wie kan me helpen aan een link?
THNX!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/iPLAYANTM#p/u/16/1H4eexDiuxc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.finalewaar is die freak 11 en andere domme vragen :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens dat pak van Tyra bij judging, wtf![]()
Raina was op bepaalde momenten wel lecht lief uit haar gezicht uitstralenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:43 schreef Maartel het volgende:
Nou, dat was behoorlijk voorspelbaar na de afgelopen weken.. ik vond Raina's 'congratulations! good luck!' wel heel lief en oprecht overkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |