Al 3 afleveringen meen ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:56 schreef Harajuku. het volgende:
't Is weer begonnen volgens myepisodes.com, maar ik kon nog geen topic vinden.
Volgens mij ook. Drie zou wel beter zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:04 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Volgens mij was deze week de eerste aflevering
Tweede begin maart volgens teh interwebz.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:13 schreef RianaLuna het volgende:
Der zijn al 2 afleveringen geweest
Even voor de duidelijkheid: het gaat hier om de afleveringen van ANTM die op dit moment in Amerika worden uitgezonden, niet om die die nu op rtl4 worden uitgezonden. En in Amerika is het nieuwe seizoen deze week begonnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:13 schreef RianaLuna het volgende:
Der zijn al 2 afleveringen geweest
Ik zal het proberen te onthouden in het vervolg.quote:
En het staat nog wel gewoon in de TT.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:14 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: het gaat hier om de afleveringen van ANTM die op dit moment in Amerika worden uitgezonden, niet om die die nu op rtl4 worden uitgezonden. En in Amerika is het nieuwe seizoen deze week begonnen.
Oh sorry.. ben blind blijkbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:25 schreef Harajuku. het volgende:
En het staat nog wel gewoon in de TT.
Dat is vaak na de make-overs wel minder.quote:Op zondag 27 februari 2011 11:08 schreef Cee het volgende:
Ik heb het gisteren gekeken, ben nog niet wild enthousiast en er zitten nog te veel meiden tussen die allemaal op elkaar lijken (vooral alle blondines). Maar dat heb ik meestal aan het begin van een ANTM seizoen.
Echt van die stereotypes die je wel bij elke seizoen tegenkomt.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond dat begin wel leuk, dat ze die meiden na ging doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |