Ik heb ook alle variaties van Dutchland gehoordquote:Op zaterdag 6 november 2010 12:09 schreef Aventura het volgende:
Laatst was ik in New York en toen werd ik aangesproken door een man in de metro. Hij wilde weten welke taal we spraken. Wij zo: That's Dutch'. Zegt die man: 'Wow, they have beautiful girls in Dutch
whut? hoezo?!quote:Op zaterdag 13 november 2010 02:56 schreef Anonymousz het volgende:
volgende week gaan er 2 weg
ik ben benieuwd
dat ze in de preview van volgende weekquote:
Ik hoop Ann.. ik heb het niet zo op chelsee..quote:Op donderdag 18 november 2010 13:39 schreef J-net het volgende:
Dat wordt een spannende finale. Ik ben zeeeeeeeerrr benieuwd.
nee met chelseaquote:
Maar je had het loopje van Ann gezien toch? Daarmee gaat ze de finale run niet mee winnenquote:Op zaterdag 20 november 2010 15:52 schreef Ladyxima het volgende:
Ik hoop dat Chelsey wint! Maar ANTM kennende, wint Ann... omdat ze gewoon de look heeft die ze daar schijnbaar heel wat vinden (versace en ook die vogue italia redactrice waren het meest weg van haar uiterlijk...) want ook al heeft Chelsey meer de personality van een model, het gaat uiteindelijk vaak toch om het uiterlijk, en als je ziet hoe iedereen met Ann en haar foto's wegloopt, verbaasd het me niks als die wint.
maar ook al wordt Chelsey tweede, ik denk wel dat die tweede plek haar carriere een flinke boost zal geven
Ja tuurlijk, maar heb je het hele seizoen niet meegekregen hoe lyrisch ze over Ann waren, dat ze echt zó vogue italia is, en zó editiorial en ga zo maar door...quote:Op zondag 21 november 2010 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
Maar je had het loopje van Ann gezien toch? Daarmee gaat ze de finale run niet mee winnen
Wat?! Was vannacht dan niet de finale!?quote:Op donderdag 25 november 2010 10:48 schreef miieejj het volgende:
we moeten nog een week wachten wie de winares is..
Recapquote:Op donderdag 25 november 2010 11:23 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wat?! Was vannacht dan niet de finale!?
kan ook leuk zijnquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Aventura het volgende:
De ep binnengehaald, thee gezet, koekje erbij...blijkt het een recap
Dat had ik ookquote:Op donderdag 25 november 2010 22:22 schreef Aventura het volgende:
De ep binnengehaald, thee gezet, koekje erbij...blijkt het een recap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |