abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79849140
quote:
Op donderdag 1 april 2010 21:11 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

morgen ochtend proberen op yt
.. nou lukt het nog niet..
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
pi_79881867
Het staat nu op youtube...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79888855
Simone eruit is wel logisch. Ze hebben het niet zo op studentes bij ANTM Het is altijd aftellen geblazen tot het"You're overthinking it!"-verhaal.
pi_79889377
Ik vind die Krista dus echt lelijk he! Net een sprinkhaan ofzo
I approve this message
pi_79965731
Arme Brenda, dat kapsel is echt afschuwelijk..... Het staat niet meer mooi bij haar mond, de verhoudingen/kleuren kloppen niet meer, ik vind het echt zonde bij haar dat er zoveel haar is afgegaan....
I had a signature once. It was awful.
  maandag 5 april 2010 @ 13:50:18 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79965790
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:33 schreef Laureline het volgende:
Simone eruit is wel logisch. Ze hebben het niet zo op studentes bij ANTM Het is altijd aftellen geblazen tot het"You're overthinking it!"-verhaal.
Ik vond juist Simone nog een beetje knap
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:47 schreef Skeletor het volgende:
Ik vind die Krista dus echt lelijk he! Net een sprinkhaan ofzo
Ja, daar heb ik ook he-le-maal niets mee.
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Arme Brenda, dat kapsel is echt afschuwelijk..... Het staat niet meer mooi bij haar mond, de verhoudingen/kleuren kloppen niet meer, ik vind het echt zonde bij haar dat er zoveel haar is afgegaan....
Past wel bij haar janksmoel. Dat dat moeder is zeg, lijkt soms wel 13.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_79984478
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Het is sneu, maar aan de andere kant moet je inmiddels toch wel weten dat er bij elke ANTM cycle een makeover inzit.
signatuurloos
pi_79984930
quote:
Op maandag 5 april 2010 13:50 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Past wel bij haar janksmoel. Dat dat moeder is zeg, lijkt soms wel 13.
Die andere dan, die ook moeder is (Anslee ofzo?), en zichzelf daarom zo 'volwassen' vindt! Ja, het is echt een enorm bewijs van geestelijke voorsprong, per ongeluk zwanger raken op je 18e. Dat verheft je in ene boven de hele groep
pi_79987137
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:25 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Het is sneu, maar aan de andere kant moet je inmiddels toch wel weten dat er bij elke ANTM cycle een makeover inzit.
Ohja, dat is zeker zo, maar ik vind dit gewoon écht een hele slechte
I had a signature once. It was awful.
  maandag 5 april 2010 @ 23:21:08 #70
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79987348
Zo'n kort en fierce kapsel past niet bij zo'n janksmoel. Dat had die andere moeder beter gestaan denk ik.
pi_79992295
dit topic nu pas gevonden... afgelopen aflevering waren ze gebeten door een vampier spelen wel goed in op de 'vampier serie hype' verder ff niks inhoudelijks, ik ben meestal wat scherper als ik m net pas gezien heb dus donderdag weer!
they say a dirty mind is a joy forever...
  dinsdag 6 april 2010 @ 20:24:56 #72
182751 MisterO
wispelvurig
pi_80017639
Raina<3
tot zover mijn bijdrage
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  woensdag 7 april 2010 @ 20:24:18 #73
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_80057402
Zow die Alaisa kan ik regelmatig wel even schieten als ze weer zo anderen staat uit te kafferen.

Die ene sloeg gelukkig op de bar en niet Alaisa anders had ze er vast uitgevlogen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_80102297
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jessica als eerste genoemd
  donderdag 8 april 2010 @ 21:59:49 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80102431
Het duurt steeds wel lang eer ANTM online staat. Ik haal alles van dezelfde site, en de rest staat er toch veul sneller op.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:10:37 #76
101884 PeRi
Allons-y!
pi_80103025
Ik vind dit seizoen zo matig. Als Reina of Angelae niet wint, kijk ik nooit meer .
Whatever I want.
  donderdag 8 april 2010 @ 22:22:24 #77
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80103654
't Doet mij ook vrij weinig.
pi_80125319
vind het gewoon lollig antm.. .. ik ben nou aan het kijken via youtube.
Anslee heeft zo'n overgebit lijkt wel., net zoals die kleine hondjes.. mopshondjes geloof ik..
en Angelea vind ik nog meevallen.. vind d'r geen bitch ofzo
pi_80125625
zo gisteren alle afleveringen gekeken dus kan meeposten

Hmm de runway met met de klokken was super! Hoe ze viel van de trap en dan ook nog eens van de catwalk!

Alasia die uitvalt kan ik wel schieten zoooo aggressief dus die mag wel vaker uit de slof schieten, heerlijk om te zien en dan kan ze ook niet winnen want wtf waarom is ze favoriet?

En mijn favo Ren/Elyse is weg Stomme moeder..

En over moeders gesproken, dat gezeik van Anslee over haar kind de ganze tijd!!!

Verder niet zo vaak eens met de eliminaties.. op Naduah na.. Jammer dat Gabrielle, Ren en Simone eruit liggen
SPOILER
pi_80128929
quote:
Op vrijdag 9 april 2010 15:29 schreef Deceit het volgende:
zo gisteren alle afleveringen gekeken dus kan meeposten

Hmm de runway met met de klokken was super! Hoe ze viel van de trap en dan ook nog eens van de catwalk!

Alasia die uitvalt kan ik wel schieten zoooo aggressief dus die mag wel vaker uit de slof schieten, heerlijk om te zien en dan kan ze ook niet winnen want wtf waarom is ze favoriet?

En mijn favo Ren/Elyse is weg Stomme moeder..

En over moeders gesproken, dat gezeik van Anslee over haar kind de ganze tijd!!!

Verder niet zo vaak eens met de eliminaties.. op Naduah na.. Jammer dat Gabrielle, Ren en Simone eruit liggen
SPOILER
Dat gebeurt volgende week.. Alaisa die weer boos word.. angelea gaat dan de bitch spelen

Krista, jennifer en angelea zijn mijn favorieten
pi_80240299
Nu op rtl5 een eerder seizoen van ANTM, geen idee precies welke, maar wie zie ik daar voorbij stuntelen over de catwalk (met ook al bitch trekjes) Angelea... toen had ze het niet gehaald ofzo?
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_80240510
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:39 schreef Ladyxima het volgende:
Nu op rtl5 een eerder seizoen van ANTM, geen idee precies welke, maar wie zie ik daar voorbij stuntelen over de catwalk (met ook al bitch trekjes) Angelea... toen had ze het niet gehaald ofzo?
Nee, toen kreeg ze ook nog eens ruzie met sandra (rode schoenen)...
maar goed, nou is ze "veranderd" zegt ze he
pi_80264283
quote:
Op maandag 12 april 2010 20:39 schreef Ladyxima het volgende:
Ze vloog er toen al voor het huis eruit. Is geen steek verandert qua uiterlijk echter...

Ik had zo gehoopt dat Renn d'r attitude zou veranderen, maar ze bleek not quite d tough girl die ik had verwacht. Vond d'r looks wel super namelijk; had zo in Londen kunnen lopen
pi_80351211
SPOILER
en nu wachten tot het op youtube staat
pi_80393862
Ik vind Angelea eigenlijk wel lollig . Brenda en Jessica zijn echt van die blanke tuthola's met hun zogenaamde "education" .
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:07:13 #86
182751 MisterO
wispelvurig
pi_80427716
Ik ben voor team Raina en Yesssica
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  zaterdag 17 april 2010 @ 20:13:28 #87
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_80427875
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 18:34 schreef Desmonkey het volgende:
Ik vind Angelea eigenlijk wel lollig . Brenda en Jessica zijn echt van die blanke tuthola's met hun zogenaamde "education" .
ik vind angelea zo irritant

kapsones wijf

you know what I am saying
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_80448017
Ik weet niet wat ik van die Angelea moet vinden.. echt zo'n amerikaanse die teveel kapsones heeft en teveel meegemaakt heeft + Alaisa , echt als ze boos word dan word het meteen schreeuwen.. miljaar raar mens + vooral als ze bij tyra staat .. raar

jessica vind ik veranderen, naar ook een bitch, maar wat wil je.. dr zitten maar rare types dit keer in antm..
o ja.. ik ga voor krista en jessica en raina
  zondag 18 april 2010 @ 22:02:43 #89
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80461920
Angelea doet het er gewoon om. Haar dag is niet goed tot ze tig mensen heeft uitgescholden voor bitch, erg jammer dat ze eerste werd. Alesia reageert ook niet erg normaal maar wel alleen als tegenreactie. En ik vind het stiekem grappig en ben nog steeds voor Alesia.

Brenda eruit is niet meer dan terecht. Ze hebben trouwens wel goede photoshoppers daar, Krista leek eindelijk eens niet lelijk. Ik vind haar hoofd echt verschrikkelijk.
  maandag 19 april 2010 @ 02:02:20 #90
277444 lievelotte
het is zoals het is
pi_80469024
in de eerste aflevering vond ik reina echt absoluut niet mooi, met die zware wenkbrauwen enzo. Maar ik ga haar wel steeds meer waarderen eigenlijk.

En afgezien al dat geschreeuw vind ik Alasia ook wel leuk. En ja, een beetje drama is wel leuk om naar te kijken natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')