SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
Mooi dat ze weg isquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
I know where you sleep
En die Ren wordt dus inderdaad wel zo'n vervelend mens. Die kan beter zwarte koffie gaan drinken en gedichten gaan oplezen over wat er wel niet mis is met de wereld.
Ik blijf bij Alasia denk ikquote:Op zondag 14 maart 2010 15:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vond Brenda veel leuker met lang haar. En Alasia lijkt me wel leuk. Als dat is wie ik bedoel, dan.
Ja idd.. het zag er niet uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
morgen ochtend proberen op ytquote:Op donderdag 1 april 2010 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kan dus de 4e aflevering niet vinden. Als iemand die mij eventueel wilt PM'en, zou top zijn!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond juist Simone nog een beetje knapquote:Op vrijdag 2 april 2010 23:33 schreef Laureline het volgende:
Simone eruit is wel logisch. Ze hebben het niet zo op studentes bij ANTMHet is altijd aftellen geblazen tot het"You're overthinking it!"-verhaal.
Ja, daar heb ik ook he-le-maal niets mee.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:47 schreef Skeletor het volgende:
Ik vind die Krista dus echt lelijk he! Net een sprinkhaan ofzo
Past wel bij haar janksmoel. Dat dat moeder is zeg, lijkt soms wel 13.quote:Op maandag 5 april 2010 13:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Arme Brenda, dat kapsel is echt afschuwelijk..... Het staat niet meer mooi bij haar mond, de verhoudingen/kleuren kloppen niet meer, ik vind het echt zonde bij haar dat er zoveel haar is afgegaan....
Het is sneu, maar aan de andere kant moet je inmiddels toch wel weten dat er bij elke ANTM cycle een makeover inzit.quote:Op maandag 5 april 2010 13:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Arme Brenda, dat kapsel is echt afschuwelijk..... Het staat niet meer mooi bij haar mond, de verhoudingen/kleuren kloppen niet meer, ik vind het echt zonde bij haar dat er zoveel haar is afgegaan....
Die andere dan, die ook moeder is (Anslee ofzo?), en zichzelf daarom zo 'volwassen' vindt! Ja, het is echt een enorm bewijs van geestelijke voorsprong, per ongeluk zwanger raken op je 18e. Dat verheft je in ene boven de hele groepquote:Op maandag 5 april 2010 13:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Past wel bij haar janksmoel. Dat dat moeder is zeg, lijkt soms wel 13.
Ohja, dat is zeker zo, maar ik vind dit gewoon écht een hele slechtequote:Op maandag 5 april 2010 22:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is sneu, maar aan de andere kant moet je inmiddels toch wel weten dat er bij elke ANTM cycle een makeover inzit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jessica als eerste genoemdwaar is die freak 11 en andere domme vragen :P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |