Inderdaad ja! Gelukkig is ze weg. Ze was trouwens echt achterlijk dun. Op het stuk dat ze de shoot heeft zie je pas echt goed hoe dun ze is. Freaky.....quote:
Met haar quotes daarbij ben je snel geneigd er een labeltje anorexia te plakken. "Ik weet wat ik zie in de spiegel" etc. Ze was echt niet mooi slank.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:54 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Inderdaad ja! Gelukkig is ze weg. Ze was trouwens echt achterlijk dun. Op het stuk dat ze de shoot heeft zie je pas echt goed hoe dun ze is. Freaky.....
Dat vond ik ook echt ziek! Sinds wanneer is dat een schoonheidsideaal, een fietsenrek in je mond?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:14 schreef Lyssa het volgende:
Makeovers!!
Maar jezus, gewoon het spleetje tussen je tanden laten vergroten! (Dat is wat Chelsey moest doen)
Dat vond tyra banks ook.. + de rest van de juryquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:31 schreef Deceit het volgende:
en wat een slechte fotoshoot!!!
Wat stonden ze er toch slecht op!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel het gevoel dat Ann een beetje gehyped wordt. Zo amazing is ze nou ook weer niet en op deze manier wordt weer een heerlijk amerikaans idee de wereld in geholpen. Lellijk eendje wordt prachtige zwaan.. Lichtelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:39 schreef Deceit het volgende:
ja Ann 3 times on a row.. nog nooit iemand geflikt
Haha, ik had hetzelfde. "? waar komt die ineens vandaan"quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 00:29 schreef Maartel het volgende:
Nog helemaal geen reacties op de laatste aflevering?
Net gezien.. fraaie shoot![]()
Heel erg, maar toen Kendal aan de beurt was dacht ik 'wie?'.
Is t mijn geheugen, of de montage (en wordt ze de 'je valt niet genoeg op' van dit seizoen?)..
helaas welquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:37 schreef J-net het volgende:
Ik vond de foto van Ann niet supermooi; rare hoeken etc. Ik vond die van Kayla en Chris veel gaver.
Maar okay; hun doen is iemand in the Italian Vogue ('O this is soooo Italian Vogue, we love it')
Kacey is zoooooooo irritant, heb al vanaf de eerste aflevering hekel aan dr. En die blijven meestal erg lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
Ann gaat winnenquote:
Ik ben 1,85 en ook geen freak. Vind ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 27 oktober 2010 20:35 schreef Aventura het volgende:
Wat gek eigenlijk dat ze Ann zo'n freak vinden. Ze is omgerekend zo'n 1.87 meter lang. Ik heb 2 vriendinnen die 184 en 186 cm zijn. Oke dat is lang, maar ik vind het niet echt ziekelijk of abnormaal lang.
WAUWquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:39 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik ben 1,85 en ook geen freak. Vind ik niet in ieder geval![]()
Maar goed, lang is het wel. Zeker niet ziekelijk of 'giant', maar toch wel behoorlijk lang. En als je dan zo ontzettend slungelig bent als Ann, dan oogt het wel anders. Proportioneel is het allemaal een beetje zoek bij haar.
kwalitatief gezien logisch, maar het is amerika dus waarschijnlijk willen ze haar vanwege haar huisdkleur tot het endquote:Op zaterdag 6 november 2010 00:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat Chris er de volgende keer uit gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |