abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 maart 2010 @ 23:47:40 #201
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78871214
Goh, dat het kan he, Keshet... Heel bijzonder, jullie verhaal. Ik begreep al wel dat toen je zei dat je je voor moest gaan bereiden op een waarschijnlijke vroeggeboorte dat het niet zo ging als normaal, maar wist verder echt niet over het hoe en wat.

Met mijn reuzenbaby is het goed. Hij is al weer ruim 5 maand.
Ik ben deze week al 2x met hem in de wandelwagen naar buiten geweest. Hij past er van boven tot onder strak in. Die bakjes zijn te klein! Passen en meten dus maar wel veel lekkerder warm dan een buggy. Daarbij is de wagen zo weinig gebruikt dat ik gewoon even vol ga houden tot het wat warmer wordt

Ik zal eens een foto van de broers in het fototopic zetten
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78876344
Keshet wat ontzettend vervelend dat Teigetje nou toch geopereerd moet worden...
Wat we opvalt in het filmpje is dat de artsen zo betrokken, vol aandacht met het kindje omgaan. Fijn dat er onderzoek gedaan is naar de ontwikkeling van premature kinderen zodat ze de baarmoeder zo veel mogelijk na kunnen bootsen. En dat jullie altijd bij de verzorging mogen zijn en het kindje aan mogen raken.
Ik ben zelf te vroeg geboren, niet extreem (6 wk) maar ik moest wel een in de couveuse liggen, en mijn moeder vertelde dat dat vroeger dus absoluut niet zo was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 08-03-2010 08:53:02 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 8 maart 2010 @ 07:53:01 #203
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78876958
goedemorgen dames

@Keshet: je hoeft je vooral niet druk te maken voor de sfeer in het topic meid. Het is er juist om gevoelens, ervaringen etc te delen. Het kan, jammer genoeg, niet altijd feest en vreugde zijn...
En wat een superduidelijk filmpje.

@Takkembam: hoe zijn jullie de nacht doorgekomen met de kleine Alexa? gaat het al wat beter daar??

@Freecell: hoe is het met jullie kleine man? gaat het al wat beter met de krampjes?

Evie heb ik ook wat huilerig uit bed gehaald vanmorgen; en helaas ook weer wat huilerig terug gelegd. Lijkt ook nog steeds last van darmkrampjes te hebben. Het CB zegt dat ze er met 14 weken ook echt wel vanaf zal zijn....*fingers crossed* Ik moet het nog zien....
ze lijkt ook wel wat verkouden te zijn, niet vreemd natuurlijk; zowel ik als vriendlief zijn ook flink verkouden namelijk... Hoop maar dat ze niet echt ziekjes wordt...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78877106
Hoi allemaal,
Hebben hier een druk weekend achter de rug, dus geen tijd gehad om te posten. Wel alles gelezen, maar ben bang dat niet alles is blijven hangen om iedereen persoonlijk te reply-en zeg maar

Wel even voor Keshet en Teigetje en een dikke knuffel. Kon net pas je updates lezen, die wilden niet op de Iphone, en wat een rollercoaster weer voor jullie deze week. Bah, maar ik hoop dat het met Teigetje nu wel de goede kant op gaat. Ik ga heel hard voor haar duimen dat het met de operatie ook allemaal goed blijft gaan.

Minke is gisteren gedoopt, vandaar het drukke weekend. Ging allemaal prima en ook het bezoek nadien vond ze allemaal helemaal prima en gezellig. Vanochtend weer vroeg eruit, mevrouw had honger en ik moest toch richting werk, dus nog een beejte Nou ja, dat hoort erbij.

Dikke voor iedereen die het even nodig heeft en zeker de zieke kindjes en mama's.
pi_78877121
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:23 schreef amaranta het volgende:
Ymme ligt Mart ook in de couveuse of op de afdeling? En hebben jullie dan ook een webcam?
Hij lag een warmhoud bedje. Dus geen echte couveuse. Maar hij ligt nu sinds 2 dagen weer in een wiegje (naja plastic bak). En nee, wij hebben geen webcam. Zou wel mooi geweest zijn. Toen ik zelf nog in het ziekenhuis lag had ik wel een monitor waarop ik hem kon zien.

Maar we gaan dagelijks nu om 12.00 en 18.00 uur naar hem toe. Vaker word mij teveel op het moment. Nog eventjes wachten. En dan is het zo donderdagochtend! Mis hem wel enorm als ik thuis ben. Die fijne moeder gevoelens ook
  maandag 8 maart 2010 @ 08:27:06 #206
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_78877219
Keshet, wat een spannende tijd moeten jullie doormaken zeg. Ons dochtertje was "slechts" 6 weken te vroeg geboren, en dat vond ik al best eng en spannend, vooral de brady's, daar schrok ik echt wel van.
Overigens zijn we er nooit achtergekomen waarom ze vroeg was, ik kreeg gewoon ineens weeeen en ontsluiting. Maar 26 weken is toch wel andere koek dan 34 weken.

Veel succes en sterkte, en dat ze maar een mooie, grote reuze baby mag worden in de toekomst.
pi_78878239
Keshet
pi_78879095
Keshet, bedankt voor je uitgebreide updates! En vooral:

Sorry dames, heb de afgelopen dagen een beetje verstek laten gaan hier. Eerst vanwege ziekte van Isabeau en het weekend was gewoon druk.

Isabeau is weer helemaal de oude. Vandaag wel naar de HA geweest voor haar heupje, maar de HA was véél minder pessimistisch dan de arts van het consultatiebureau. Er wordt voor de zekerheid wel een echo gemaakt, maar ze voelde nagenoeg geen afwijking. Maar héél licht. Kan maarzo binnen de normen vallen. We zullen zien.
  maandag 8 maart 2010 @ 10:03:24 #209
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78879143
ymme, waarom ligt mart nog in het zkh?

even een raar vraagje. als ik naar aviva kijk, zie ik een baby, mijn dochter, maar niet 'aviva'. dat had ik ook bij eli. nu zie ik 'eli, mijn zoon', en is het nog 'mijn dochter, die we aviva noemen' maar voor hetzelfde geld had ze truus kunnen heten. hebben jullie dat ook? dat de naam nog niet helemaal aan het mensje is gekoppeld? of ben ik gewoon raar?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 8 maart 2010 @ 10:05:12 #210
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78879196
Lijnloos gefeliciteerd. Is minke katholiek gedoopt? Of zijn jullie bij een andere kerk?
pi_78879205
Keshet, vandaag stond er in de volkskrant een heel stuk over extra hulp voor veel te vroeg geboren kindjes. Het blijkt dat als de ouders en het kindje het eerste jaar extra hulp van o.a. kinderfysio's krijgen dat de kans later op 'afwijkingen' veel kleiner is!

Sorboo, dat is goed nieuws toch??!! Dus misschien toch geen spreidbroekje voor Isabeau!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_78879255
davina: Ik vind het nu (5 maanden later) nog steeds vreemd om minisproetje bij haar naam te noemen hahaha. Ik ga er vanuit dat ik het vanzelf normaal ga vinden. En ik ben nog wel heel blij met de naam die we haar gegeven hebben trouwens!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_78879383
davinia ik had dat bij Lars in het begin ook hoor, dan tilde ik hem op en dacht vervolgens: hoe heet ie ook alweer? erg...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78879470
Keshet, ik vind jullie tof
Niet dat jullie echt een keuze hebben, maar jullie gaan er zo tof mee om

En hier? Goede nacht gehad, om 21:45 een voeding, daarna lekker gaan slapen. Voeding pas weer om 2:15 Das 5,5 uur!
Maargoed, daarna heeft hij wel gelegen, maar een beetje urmend (niet huilend gelukkig) Onrustig gedronken (verkeerd aangehapt, arme tepels maar hij heeft iig wel gedronken) om 5:15 en om 8:00 werd hij wakker en toen was het weer krijsen, krijsen,krijsen...en niet drinken.

HA gebeld, die hoorde het door de foon en ik moet daar over een kwartiertje met hem zijn (maak je geen zorgen, het is hiernaast)
pi_78879796
Goeiemorgen!

Keshet, lekker blijven posten hoor, ik vind het juist heel speciaal om jullie verhaal te lezen. En ben elke keer onder de indruk hoe jullie kleine meid het doet.

Davinia, Ik vind Rienk eigenlijk ook nog geen Rienk, ik noem hem wel zo zonder er bij na te denken want het is wel Rienk, maar als ik er bij na moet denken vind ik het ook nog steeds vreemd, sowieso dat ie nu al weer zo groot is!

Rienk is over 9 nachtjes alweer 3 maanden en de laatste tijd gaat het zo goed! Ik ben echt zo gelukkig met hem, ik vind het echt steeds leuker worden. Zonet kwam ik zn kamer binnen omdat hij wakker was, hij draait zich om naar de deur en ziet me staan en begint te lachen! Echt zo'n hele grote geluidsloze babyschaterlach Mijn kleine mopperkont die alleen maar vrolijk is de laatste tijd! Zo fijn!

Gisteravond ging hij om 22:00 slapen en werd pas om 04:30 wakker! Toen sliep hij weer om 05:00 en legde ik hem weer in zn bed. En natuurlijk werd ie weer wakker Dus ik dacht, Laat em dan nog maar even rond kijken, als ie er flauw van is merk ik het vanzelf. Dus ik weer in bed en toen werd ik om 07:20 wakker door hem. WAS HIJ GEWOON ZELF IN SLAAP GEVALLEN! Oh jongens! Fijn!
Hij had vanochtend ook weer eens gepoept (Laatste keer was vorige week woensdag) En zonet hoor ik hem weer reutelen in de box. Weer poep

Ik ben zo gelukkig
Vanmiddag moeten we naar het CB, eens kijken hoe groot onze kerel inmiddels weer is. Hij is gegroeid de afgelopen week Ik heb een grote baby ineens!

En Isabeautje weer beter! Dus ik ben vrijdag nog welkom?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78879855
Freecell. Wat sneu dat Florian zo'n pijn heeft Naar hoor. Succes straks bij de dokter!
pi_78879894
Natuurlijk ben je vrijdag welkom Vlindur.

En wat goed van rienk zeg!!

Davinia, herkenbaar! Het heeft wel even geduurd voor Isabeau echt Isabeau was.
  maandag 8 maart 2010 @ 10:48:31 #218
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78880515
ah, ik ben dus niet gek, naja, mss een beetje.

Rienk, Vlindur helemaal goed zo! recht zo die gaat (sorry, ST nerd hiero)

sorbo, wat fijn dat isabeau wellicht geen spreidbroekje nodig heeft!
hoe gaat het eigenlijk met drinken anders dan aan de borst?

free, hoe was het bij de ha?

(en ik moet helemaal wennen aan mn nwe avatar! zie ik opeens aviva langsflitsen, huh wat doe die daar? oh wacht, is mn eigen ava... )
pi_78880626
Ymme, ik kan me voorstellen dat je Mart mist als je thuis bent! Laten we hopen dat het snel donderdag is!

Sorbootje, fijn dat Isabeau weer helemaal de oude is!

Davinia, toevallig moest ik daar gisteren ook aan denken. Moest denken aan de andere namen die we in gedachten hadden voor Isa, maar dat vond ik niet echt passen. Maar toch herken ik je gevoelens wel een beetje! Dat komt vast vanzelf.

Freecell, succes bij de HA straks!

Vlindur, wat klink je gelukkig!!

Isa wordt ook met de dag leuker! Ze lacht de hele dag, en maakt allerlei leuke geluidjes, steeds gekker! Als ze me ziet begint ze ook steeds te lachen! Smelt!!
pi_78881109
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:05 schreef amaranta het volgende:
Lijnloos gefeliciteerd. Is minke katholiek gedoopt? Of zijn jullie bij een andere kerk?
Nope, mijn man is "lid" van het Apostolisch Genootschap. Is (zoals ik het begrepen heb) een aftaking binnen het Christendom, maar houden er behoorlijk hedendaagse overtuigingen op na. Zo kan het dus ook dat ik niet volg, maar we wel ons huwelijk hebben bevestigd zoals dat heet binnen de gemeenschap en Minke nu dus ook gewoon gedoopt kan worden. Ze gaat dan ook op zondag met papa mee naar het gebouw, heeft mama een ochtendje om uit te slapen.

Isabeautje weer beter, he gelukkig (zag ook erg blije foto's weer langs komen in het foto-topic), gelukkig joh!
Vlindur, wat lekker dat Rienk steeds makkelijekr wordt met slapen... lekker joh, scheelt weer een boel "gedoe".
Freecell, veel succes bij de ha, hopelijk kan ie iets voor Florian betekenen want zo is natuurlijk ook niks en erg zielig voor jullie manneke.
Isa, lekker ding is het volgens mij... fijn dat het zo goed gaat NieuweUser!
Ymme, ik hoop dat jullie mannetje snel naar huis mag komen, dan kun je gewoon lekker fulltime knuffelen!
pi_78881374
Rienk, jongen! Geweldig goed bezig!!!
Fijn zeg, Vlindur!

Mooi Sorbo dat Isabeau weer beter is!

Freecell, ben benieuwd wat de dok zegt!

Hier gaat het goed, Lars heeft gister de wortels weer doorstaan, begon smiddags wel weer flink te huilen, maar toen we met hem gingen wandelen viel hij na 100 m in slaap. Dus zo mega erg waren die krampen dan ook niet.
Vandaag weer worteltjes, en dan morgen sperzieboontjes proberen.
Lars heeft bedacht dat hij niet meer hoeft te slapen vanochtend.... brullen!
Dus maar weer eruit gehaald...
In de auto is ook zo grappig, rij je over klinkers, dan hoor je Lars "aaaaaah" maakt zo'n lollig geluidje!
  maandag 8 maart 2010 @ 11:40:17 #222
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_78882465
@allen
Mooie verhalen om te lezen; geweldig ook dat iedereen elkaar zo steunt zeg.
Wij zijn deze week begonnen aan de eerste week met zijn drietjes; pappa-vakantie is toch wel even lekker.

Abby heeft besloten dat je overdag slaapt en snachts moet rellen; misschien ook omdat ze toch wat krampjes heeft (geluiden alsof de luier echt tot de rand vol moet zitten, en dan issie gewoon schoon, veel trappelen in bed).

Inmiddels is ze weer 100g gegroeid de laatste 3 dagen (nu dus 4170 gr en 57 cm, niet slecht voor twee weekjes op de wereld rondkoekeloeren, nog eventjes en dan zijn we op geboortegewicht terug)...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 8 maart 2010 @ 11:46:27 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78882693
Rienk!!!!!!!!!!
  maandag 8 maart 2010 @ 11:47:31 #224
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78882746
Even snel want sta op het punt boodschappen te gaan doen... Davinia dat klinkt echt heel bekend. Weet nog dat ik in de bus zat met Esmee en dat iemand vroeg hoe ze heette en dat ik automatisch Linde zei Trouwens ook eens gehad dat ik net iets te lang na moest denken... Je zag die vrouw die het vroeg echt denken:'die spooooort niet, dat arme kind!"
  maandag 8 maart 2010 @ 12:03:04 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78883363
Ik heb al zo vaak Eva tegen Fabian gezegd.
Of 'ze'.
  maandag 8 maart 2010 @ 12:06:27 #226
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78883485
baaah ik denk dat Evie ziek is... geen verhoging gelukkig; maar flink snotteren en huilen.. niet leuk. Heb vanmorgen dus ook niet meer geslapen en Evie een hele poos op mijn arm in bed gehad.. (gelukkig viel zij uiteindelijk wel weer in slaap).
Arm meisje

Jeeeujjj voor Isabeautje! helemaal beter

en jeeeeeujjjj voor Vlindur en Rienk! fijn dat alles daar zo ontzettend goed gaat!

Ymme; nog een paar daagjes geduld en dan kan je je kleine mannetje lekker meenemen naar huis. HeerlijK!

Aaaaah Isa ook flink aan het communiceren en lachen! zooooo leuk is dat he? ik smelt idd ook helemaal als Evie naar me lacht!
(en dat doet ze de laatste dagen steeds meer en meer).

maandag 8 maart 2010 @ 12:35:14 #227
100412 mefke79
komt goed!
pi_78884549
Ook goedemorgen. Moeder natuur heeft besloten dat ik geen mama van een kleine baby meer ben, maar van een grote baby. Ik ben snipverkouden, hoest de longen uit mijn lijf en heb koorts. Heeeerlijk. Schijnbaar was het zo op het randje van de winter toch nog tijd om me onder de wol te krijgen.
Maar goed, ook zonder die verkoudheid wist ik eigenlijk wel dat mijn manneke niet meer klein is, wij nemen al afscheid van de eerste rompers maatje 62/68. En in de kinderwagenbak past ie nog wel (mura heeft een enorme bak) maar hij wil er niet meer in liggen, want dan ziet ie niks. En gisteren heeft ie zomaar een half potje mango weggewerkt. Meneer blieft geen potjes uit de supermarkt, maar als mama zelf wat pureert is het goed.

Ik heb even snel alles gelezen, maar met een hoofd vol watten niet alles onthouden:
Keshet jij haalt de stemming van het topic helemaal niet omlaag! Ik vind het juist heel mooi om over teigetje te lezen. Sterkte met de operatie komende week, ik duim voor jullie!
Alexa, al een beetje beter?
Lars, vandaag weer aan de wortel?
Evie ook al ziekjes?
Freecell, hoe was het bij de huisarts?
En over de naam die bij je kindje hoort...ik heb gisteren onze Driekus nog Driekus genoemd (ipv echte naam) en ook wel eens de naam van een van onze konijnen gebruikt. Andersom ook hoor, dat ik een konijn ineens Driekus noem. Het wordt wel beter nu Driekus ook echt naar Driekus begint te luisteren.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 8 maart 2010 @ 12:38:41 #228
100412 mefke79
komt goed!
pi_78884665
Oja, Ymme welkom, en Webkim en Leonieke ook...wat zijn jullie ukjes klein! (vergeleken me de mijne dan he)
  maandag 8 maart 2010 @ 12:48:56 #229
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78885040
Moet ff snel, dus RIENK WAT GOED!!!!

Freecell hoest afgelopen bij de huisarts???

Evi beterschap

En een vraag: Kheb Alexa net opgehaald van het KDV twee keer zichzelf ondergepoept en niet te genieten. Hier thuis valt het mee. Wanneer moet je naar de HA met een baby met diarree. in principe heeft ze nog flinke eetlust, drinkt ze goed haar flessen en is ze niet geheel futloos.....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 8 maart 2010 @ 12:51:29 #230
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_78885143
Even heel snel vanaf werk: Takkembah, als ze nog goede plasluiers heeft en niet ineens geen tranen meer heeft als ze huilt (mits ze die normaal wel heeft) is het wel ok heb ik begrepen..

Free, ik ben benieuwd wat de ha zei!
3!
  maandag 8 maart 2010 @ 12:54:33 #231
100412 mefke79
komt goed!
pi_78885263
Takkembah, moet je daarvoor echt Alexa ophalen van het kdv? Ik geloof dat ze dat hier pas doen met koorts.
Maar wat Icantrix zegt, zolang ze niet uitdrogen en dus goed blijven plassen enzo is het vervelend maar niet erg. EN dat moet dan geen weken duren. Xenia, na hoeveel tijd ging jij toen naar de huisarts?
  maandag 8 maart 2010 @ 12:54:34 #232
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78885264
Thnx maar de ellende is, dat haar poep zo dun is dat ik niet kan onderscheiden of er plas in de luiers zit.... Nou ja, als ze futloos wordt en niet goed eet, ga ik eventjes....
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 8 maart 2010 @ 12:56:04 #233
35189 Troel
scherp en bot
pi_78885321
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:54 schreef Takkembah het volgende:
Thnx maar de ellende is, dat haar poep zo dun is dat ik niet kan onderscheiden of er plas in de luiers zit.... Nou ja, als ze futloos wordt en niet goed eet, ga ik eventjes....
Houd het wel goed in de gaten hoor! Het gaat sneller dan je denkt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 maart 2010 @ 13:01:20 #234
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78885518
Heb voor vanmiddag maar gewoon een afspraak gemaakt..
Alexa en Seth zijn lief
pi_78885618
Takkembah: je kan altijd de HA even bellen voor overleg toch? Onder de 2 zijn ze er wel altijd erg voorzichtig mee

Mefke, bluh, beterschap!

De HA zei gelukkig niet 'alle baby's huilen' daar was ik zo bang voor
Maar gelukkig ( ) vond Florian de wachtkamer een goede plek om de hele boel bij elkaar te krijsen, dus nam ze het meteen serieus. En toen hij *gloek* *bruuuuul!* deed zo'n 2 uur na de voeding zei ze ook al sel 'klinkt als reflux' Ze heeft even met een kinderarts gebeld nog.
En nu hebben we een zuur-neutralisator Kunnen we vanmiddag ophalen
En als het niet helpt voor donderdag moet ik me weer melden.
  maandag 8 maart 2010 @ 13:09:07 #236
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78885791
free, wat onwijs fijn dat er zo snel gehandeld kan worden!
wel heel vervelend dat hij wrs reflux heeft, maar je hebt tenminste niet het gezeik van 'hij groeit toch?' en andere dingendie ik hier wel heb gelezen hoeveel moeite het kostte om medicijnen te krijgen.

nu hopen dat het helpt!
pi_78886306
Free, fijn dat ze de ernst er ook van in zag en jullie meteen heeft "behandelt"... hopelijk helpt die neutralisator snel!
Takkembah, klinkt inderdaad niet heel prettig, goed om toch effe te laten checken... better save than sorry. Succes!
pi_78886549
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Hij past er van boven tot onder strak in. Die bakjes zijn te klein!
Volgens mij IS dat ook zo! Vrijwel alle nieuwe wagenbakjes zijn echt superklein, ik zat vanmorgen toevallig me ook al af te vragen hoelang mijn manneke daar nog goed in kan liggen. (voorlopig nog wel hoor)
Ouderwetse bakken zijn veel breder en wat langer!
Stom hoor

oh Keshet, dikke knuffel. Ik denk aan jullie hoor naar dat ze toch geopereerd moet worden, arm klein frummeltje

Fijn dat Isabeau weer beter is!

Niet echt ziek worden hoor Evie

Vlindur, wat goed Heerlijk he die lachjes echt gericht naar jou. En wauw helemaal zelf in slaap vallen is ook hartstikke heerlijk!

Leuke avatar heb je nu Davinia

Wat goed dat je zo snel aan de bel hebt getrokken Freecell, en helemaal goed dat er wel meteen naar je geluisterd is. Zielig dat hij ws reflux heeft, steeds zo zuur omhoog komen is echt niet fijn

Inca, was het leuk met Stef op het strand? Zeker wel erg koud? Lijkt me heerlijk, lekker uitwaaien
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 8 maart 2010 @ 13:36:03 #239
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78886754
freecell, fijn zeg! Nou hopelijk is dat de oplossing voor jullie!
voor Rienk!
En weer een zieke beeb (ben even vergeten wie)?

Ik noem Harry wel altijd bij zijn echte naam (moet ook altijd even goed denken dat ik hier Harry schrijf). Mijn man daarentegen zegt nog regelmatig Harry tegen hem
Ow en ik moet even een traantje wegpinken. Mijn lieve kleine manneke slaapt nu voor het eerst in zijn ledikantje. Hij ligt er al een uur braaf te pitten. Het is maar saai en stil hier beneden
Ik ga zo maar eens afwassen en de strijk wegwerken. Dat gaat wat makkelijker zonder baby op je buik (maar wel een stuk ongezelliger)...
pi_78886851
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:09 schreef DaviniaHR het volgende:
free, wat onwijs fijn dat er zo snel gehandeld kan worden!
wel heel vervelend dat hij wrs reflux heeft, maar je hebt tenminste niet het gezeik van 'hij groeit toch?' en andere dingendie ik hier wel heb gelezen hoeveel moeite het kostte om medicijnen te krijgen.

nu hopen dat het helpt!
Ja inderdaad Ik heb een hork van een huisarts, hij neemt je nooit serieus totdat er iets met de kinderen is. Dan onderneemt hij áltijd snel actie

Dus we houden hem
pi_78886904
Ow en ik noem beide kinderen regelmatig verkeerd om.
Gisteren zei ik ineens Floriander
  maandag 8 maart 2010 @ 14:00:09 #242
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78887789
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:39 schreef freecell het volgende:

mooooi ha ha

en jeuj voor het HAbezoek... fijn dat er zo snel actie op wordt ondernomen..

voor Alexa en mams... niet leuk zo'n ziek meisje...

Evie blijft hangerig en wat futloos en huilerig.... sneu hoor.
  maandag 8 maart 2010 @ 14:07:17 #243
100412 mefke79
komt goed!
pi_78888099
Freecell, fijn dat de huisarts meteen actie onderneemt, ik zou zeggen houden die man!
Kinderwagenbakken van nu zijn echt klein ja, wij hebben vroeger nog wel eens met een oude kinderwagen gespeeld, die zal uit de jaren 70 zijn geweest en daar gingen wij als kind van vier nog inliggen. Oke, beentjes optrekken, maar het ging wel. Hoef je nu niet meer te doen. Al is onze mura bak wel groot, maar ja, hij wil er niet meer in liggen.
Trouwens, Driekus heeft van het weekend voor het eerst in zijn deryanbedje/tentje geslapen. Hij vond het erg leuk geloof ik. Hij lag eerst hard te lachen en viel daarna heel snel in slaap. Ook zo schattig, wij gingen em wakker maken om em mee te nemen. Hij sliep dus en hoorde ons praten en toen begon ie in zijn slaap te glimlachen. Hij herkent ons dus heel goed.
pi_78888223
Evie wat ziekjes, beterschap hoor!

Takkembah, goed dat je toch even langsgaat bij de HA.

Free, balen dat Florian waarschijnlijk reflux heeft!

En over kinderwagenbakken, Isa kan er vast nog heeeeel lang in!
pi_78888444
Domme ik!!! Isa ligt in haar bedje en het was al een tijdje stil. Ik ga kijken, ligt ze te slapen (lekker vanzelf in slaap gevallen). Ze heeft een voorkeur voor rechts, dus wil ik voorzichtig haar hoofdje de andere kant opdraaien. Heb ik net mijn hand voor haar hoofdje, doet ze haar oogjes ineens open en schrikt van die hand zo voor haar ogen, dus ogen vol open! Ik draaide haar hoofdje snel om en liep weer weg, ik zag nog wel snel dat ze alweer direct aan het lachen was, maar volgens mij is ze nu wel weer in slaap gevallen! Volgende keer misschien toch nog even iets langer wachten!
pi_78888514
quote:
Op maandag 8 maart 2010 13:39 schreef freecell het volgende:
Haha dat vind ik zo grappig want ik zeg dus heel vaak Riander. Samenvoeging van en Leander
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_78890497
Heb net met het kdv gebeld, en as donderdag gaat Isa voor het eerst wennen..... spannend....
  maandag 8 maart 2010 @ 15:12:50 #248
261336 drbrik
zo hel wie un brik
pi_78890785
Voel me wel in de minderheid als een pappa zijnde hier. Ik mag toch wel gewoon meetypen hiero of niet dan?

PS vanaf 21 januari ook een ouder.... ilvy heet onze dochter en wat een klein prinsesje is het toch. Ze was maar 48 centimetertjes en 2800 gram. Maar wel mooi afgewerkt

Nu af en toe maar eens hier meelezen of wij ook nog leuke verrassingen kunnen verwachten.
Want tot nu toe loopt alles op rolletjes.
Why do hockey-players wear numbers on their shirts? Cause sometimes they can't match the dental records with the bodies
  maandag 8 maart 2010 @ 15:14:55 #249
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78890880
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef drbrik het volgende:
Voel me wel in de minderheid als een pappa zijnde hier. Ik mag toch wel gewoon meetypen hiero of niet dan?

PS vanaf 21 januari ook een ouder.... ilvy heet onze dochter en wat een klein prinsesje is het toch. Ze was maar 48 centimetertjes en 2800 gram. Maar wel mooi afgewerkt

Nu af en toe maar eens hier meelezen of wij ook nog leuke verrassingen kunnen verwachten.
Want tot nu toe loopt alles op rolletjes.
Welkom Drbrik
En was je dochter voldragen?
Mijn dochter was 4 weken te vroeg geboren en woog ook 2785 gram....
en mooi prinsesje> dat vraagt natuurlijk om bewijs
pi_78891137
quote:
Op maandag 8 maart 2010 12:54 schreef mefke79 het volgende:
Takkembah, moet je daarvoor echt Alexa ophalen van het kdv? Ik geloof dat ze dat hier pas doen met koorts.
Maar wat Icantrix zegt, zolang ze niet uitdrogen en dus goed blijven plassen enzo is het vervelend maar niet erg. EN dat moet dan geen weken duren. Xenia, na hoeveel tijd ging jij toen naar de huisarts?
Vind het ook wel erg snel van het KDV om op te moeten halen. Bij die van ons hoeft dat sowieso niet bij diarree. Ook niet bij koorts trouwens. Pas als de kindjes zich echt zichtbaar heel rot voelen moeten we ophalen.
De laatste keer ben ik voor diarree helemaal niet meer naar de huisarts geweest. Wel meteen weer ORS gegeven, dat is wel erg belangrijk. Maar verder kunnen ze toch niets doen (uitzieken...). Goed in de gaten houden dat ze niet uitdrogen is het belangrijkst. Dus dat ze levendig is, tranen produceert, huid netjes terugvalt en plasluiers heeft. En na iedere poepbeurt wat ORS geven. En voor iedere voeding ook.

Keshet, bedankt voor je uitgebreide uitleg. En je haalt de sfeer hier helemaal niet naar beneden. Volgens mij leest iedereen hier heel graag je updates. En natuurlijk duimen we allemaal voor goed nieuws en slikken heel veel mama's een traan weg bij slechter nieuws. Maar we willen het wel graag weten, omdat we met jullie meeleven.
Ontzettend verdrietig dat de medicijnen niet geholpen hebben. Heel veel sterkte met de operatie voor jullie alle drie.

Succes donderdag nieuweuser. Ik vond het erg moeilijk om mijn meisje voor het eerst in vreemde handen achter te laten. En eigenlijk nog steeds, maar daar ben jij niet mee geholpen
  maandag 8 maart 2010 @ 15:22:05 #251
261336 drbrik
zo hel wie un brik
pi_78891229
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:14 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

Welkom Drbrik
En was je dochter voldragen?
Mijn dochter was 4 weken te vroeg geboren en woog ook 2785 gram....
en mooi prinsesje> dat vraagt natuurlijk om bewijs
was maar 4 daagjes te vroeg hoor.

tadaaaaaa! onze ilvy
Why do hockey-players wear numbers on their shirts? Cause sometimes they can't match the dental records with the bodies
pi_78891348
Welkom drbrik en Ilvy! Mooi meisje hoor!!

En Xenia, ik denk ook dat ik haar niet makkelijk achterlaat daar, maar het zal er toch een keer van moeten komen..
  maandag 8 maart 2010 @ 15:28:16 #253
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78891544
Welkom Ilvy, wat een mooi meisje en een mooooooie naam

frecell fijn dat er duidelijkheid is!

oh en edit: > Alexa krijste wel alles bij elkaar en wilde niet slapen... Het enige wat ze konden was continue Alexa bij zich dragen en daar hebben ze niet de mankracht en tijd voor..

xxx voor de rest
Alexa en Seth zijn lief
pi_78891918
Welkom drbrik en Ilvy!

Rienk was 5670 gram en 59 centimeter.
Eerste keer meten was maar 57 en dat was ver onder de lijn. Dus ik wilde nog een keer, toen was het ineens 59. Lekker betrouwbaar dus

2e prikken zitten er in en de spierpijn was gelijk alweer aanwezig. Dus een paracetamol en een speen er in. (verschillende uitgangen ) en hij ligt nu naar buiten te kijken in de box. Was verder niet boeiend daar. Waren zo weer buiten
  maandag 8 maart 2010 @ 15:37:22 #255
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78891942
mooooie meid hoor Dr... En Ilvy is ook een leuke naam..
Klinkt wel een beetje als mijn kleintje (Evie).

en aaaaah arme Alexa; is ze nu weer lekker tot rust gekomen bij mama thuis???

en jeuj Rienk doet het ook goed!! hoop dat hij geen last krijgt van zijn prikjes Vlindur
(en Rienk is nu dus ongeveer net zo groot als Evie; die was een week geleden ook 59 cm en 5480 gram)
pi_78892169
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooooie meid hoor Dr... En Ilvy is ook een leuke naam..
Klinkt wel een beetje als mijn kleintje (Evie).

en aaaaah arme Alexa; is ze nu weer lekker tot rust gekomen bij mama thuis???

en jeuj Rienk doet het ook goed!! hoop dat hij geen last krijgt van zijn prikjes Vlindur
(en Rienk is nu dus ongeveer net zo groot als Evie; die was een week geleden ook 59 cm en 5480 gram)
Gaaf! Ik vind het maar stom dat Rienk zo klein is. Met 2 grote ouders zou je toch anders verwachten

Hij heeft nu wel steeds vaker maat 62 aan. Nog niet alles past, maar ik ben die maat 56 kleren wel zat, tijd voor nieuw spul
  maandag 8 maart 2010 @ 15:42:34 #257
261336 drbrik
zo hel wie un brik
pi_78892183
En ik ben er als pappa ook al achter dat het kleine woordje darmkrampjes grote geluidsoverlast kan veroorzaken... Ach ja een nachtje slaap meer of minder maakt ook niet zo veel uit
  maandag 8 maart 2010 @ 15:47:08 #258
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78892364
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:42 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Gaaf! Ik vind het maar stom dat Rienk zo klein is. Met 2 grote ouders zou je toch anders verwachten

Hij heeft nu wel steeds vaker maat 62 aan. Nog niet alles past, maar ik ben die maat 56 kleren wel zat, tijd voor nieuw spul
hij wordt vanzelf groter hoor maar zo klein wordt ie echt nooooooit meer (haha wat een cliche, maar wel erg waar..)
En Evie heeft ook pas sinds deze week maat 62 aan hoor...
(heb net alle 50-56 deze week uit haar kast gehaald en weer opgeslagen).
en wij zijn ook beide groot (vriendlief 195 cm en ik 185 cm)
pi_78892834
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

hij wordt vanzelf groter hoor maar zo klein wordt ie echt nooooooit meer (haha wat een cliche, maar wel erg waar..)
En Evie heeft ook pas sinds deze week maat 62 aan hoor...
(heb net alle 50-56 deze week uit haar kast gehaald en weer opgeslagen).
en wij zijn ook beide groot (vriendlief 195 cm en ik 185 cm)
1.83 en 1.94 hiero
Een paar dingen van 56 past nog makkelijk en andere dingen nog maar net. Stom dat het zo verschilt he
pi_78893729
Zo Rienk, best een groterd (als ik vergelijk met mjin mini-miep)...
Drbrik, welkom! Leuk een papa erbij. En wat een mooierd is Ilvy zeg...
NieuweUser, succes donderdag hoor! Gelukkig is een wendag niet alleen voor de kleintjes wennen, maar ook voor de mama's en papa's...
Mijn heeft vandaag voor het eerst een alleen-thuis-met-Minke-dag... hij werkt een dag in de week thuis nu, zodat we maar 3 dagen opvang nodig hebben. Heb straks wel effe gebeld en het ging goed... maar het was wel (quote) hard werken! Joh, je meent het... Nog een half uurtje werken en dan ga ik ze thuis maar eens verblijden met mijn thuiskomst en diner...

Oh en maat 56 is hier nog steeds te groot bij veel dingen (die nog niet te heet gewassen zijn en in de droger zijn geweest). Dus 62 is nog lang niet in zicht (helaas, want daar hebben we ook zoveel leuke kleertjes van).
  maandag 8 maart 2010 @ 16:28:20 #261
261336 drbrik
zo hel wie un brik
pi_78894414
Ja ik ben eens benieuwd hoe de ontwikkelingen in de markt zijn. Want er bestaat (een steeds grotere) kans dat ik huisvader ga worden. Kan ik niet meer uitrusten op het werk...
Ach ja we zien t wel.
PS bedankt voor alle leuke reacties over Ilvy!
  maandag 8 maart 2010 @ 17:11:18 #262
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78896272
Lijnloos, grappig hoe mannen dat dan pas 'doorhebben' he.... een vriend van ons noemt zijn papdag steevast oppasdag

Nou, Alexa kijken we even af. Omdat ze nog energiek is als ze wakker is, en goed eet. Anders morgen nog even langs...

Enne, Alexa was 48 cm bij de geboorte, en heeft 50 en 56 tot een maand geleden aangehad... Nu zit ze in 62, maar dat gaat eigenlijk juist weer heel snel, want ze heeft sinds deze week ook al 68 aan (eerst uit noodzaak door de diarree ), die goed blijken te passen....

En drbrik een huisvader misschien??? Je hoort het niet vaak inderdaad.

fuck door het Fok!ken heb ik weer het Alexa omdraaimoment gemist ze ligt opeens weer op haar buiik
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 8 maart 2010 @ 17:15:50 #263
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78896442
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:42 schreef drbrik het volgende:
En ik ben er als pappa ook al achter dat het kleine woordje darmkrampjes grote geluidsoverlast kan veroorzaken... Ach ja een nachtje slaap meer of minder maakt ook niet zo veel uit

Ik zei altijd: Goddank voor Infacol

en Alexa's moment inmiddels op video, ffkes online zetten voor vakantiegangende Manlief van me
Alexa en Seth zijn lief
  maandag 8 maart 2010 @ 17:50:42 #264
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_78897878
Mijn kleine prulletje past nog makkelijk in maat 50
Hij was 3120 gram en 46 cm bij geboorte...

Verdorie, ik wilde nog meer zeggen maar nou weet ik het niet meer...
Ik hoop in elk geval dat Alexa snel weer opknapt
pi_78899275
Welkom drbrik! Wat een schatje is je dochter Wat leuk, een papa!!

Freecell wat goed dat je huisarts jullie direct serieus neemt en medicijnen voorschrijft!!! Bij Niels moesten we wachten tot de Kerstvakantie, toen had onze eigen huisarts vakantie en de vervanger nam ons wel serieus
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_78902157
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:03 schreef DaviniaHR het volgende:
ymme, waarom ligt mart nog in het zkh?

even een raar vraagje. als ik naar aviva kijk, zie ik een baby, mijn dochter, maar niet 'aviva'. dat had ik ook bij eli. nu zie ik 'eli, mijn zoon', en is het nog 'mijn dochter, die we aviva noemen' maar voor hetzelfde geld had ze truus kunnen heten. hebben jullie dat ook? dat de naam nog niet helemaal aan het mensje is gekoppeld? of ben ik gewoon raar?
Nee, dat heb ik helemaal niet! Ivan was al meteen Ivan. We noemden hem ookal zo toen ik zwanger was.

Ivan heeft vandaag weer last van krampjes.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:30:52 #267
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78909209
Evie is idd ziek geworden.... heeft nu 39,0 graden... en wilde net slecht drinken en heeft over gegeven...
heb haar nu een paracetamol zetpil gegeven..
gelukkig heeft ze de rest van de dag wel vrij goed gedronken...
vind het zooooooo zielig
  maandag 8 maart 2010 @ 21:33:17 #268
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78909310
Beterschap BJ.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:34:46 #269
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_78909374
Davinia ik heb dat ook bij allebei wel gehad hoor dat ik echt aan de namen moest wennen. Werktitel was altijd Neel (dont ask) en het soms in het begin zei ik nogal een Neel of poppedeintje...
  maandag 8 maart 2010 @ 21:38:55 #270
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78909581
Welkom papa van Ilvy!
pi_78909642
He heb je Evie toch aangestoken BJ, dat is balen!
Beterschap voor je kleintje!

ik heb Lars ook wel eens per ongeluk "mijn meissie" genoemd, dat zit er zo in van Meike!

de worteltjes zijn goed gegaan vandaag. Al is Lars de laatste dagen (eigenlijk sinds we met groente zijn begonnen) wel weer meer aan het huilen....Vanavond was hij ook weer erg ontroostbaar, maar dat was om 18.00 uur, en hij had om 11 uur groente gehad, dus daarvan kan het toch niet meer zijn?
pi_78910048
He bah, BJ... wat naar dat Evie nu toch ziek is geworden. Hopelijk kun je de koorts een beetje onderdrukken met een zetpilletje, anders in elk geval een van mijn kant... beterschap!
  maandag 8 maart 2010 @ 22:55:53 #273
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78913669
Update 08-03-2010: Nieuws over de operatie!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom DrBrik & Ilvy! Wat een mooi poppetje!
En wat is ze groot.
A grand adventure has begun.
  maandag 8 maart 2010 @ 23:05:52 #274
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78914075
Mooie vergelijking keshet
  maandag 8 maart 2010 @ 23:13:33 #275
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_78914379
quote:
Op maandag 8 maart 2010 23:05 schreef amaranta het volgende:
Mooie vergelijking keshet
Ja, hey, ik had eindelijk een slachtoffer gevonden.

DrBrik: Was er voor de geboorte al bekend dat je meisje een lager gewicht dan gemiddeld zou hebben?
A grand adventure has begun.
pi_78914791
quote:
Op maandag 8 maart 2010 19:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nee, dat heb ik helemaal niet! Ivan was al meteen Ivan. We noemden hem ookal zo toen ik zwanger was.

Ivan heeft vandaag weer last van krampjes.
Hier ook, Wolf was al ''Wolf'' voor ons toen we eenmaal wisten dat ik een jongetje in mn buik had. De naam voelde meteen helemaal goed alsof het altijd zo geweest was eigenlijk.

Ach arme Ivan
ook hier een jongetje met krampjes vanmiddag. Keihard huilen en trappelen met zn beentjes, zo zielig! Na een poos erg huilen viel hij bij mij uitgeput in slaap 2,5 uur lang. En kon gelukkig daarna poepen en toen was het ook weer over.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 8 maart 2010 @ 23:40:23 #277
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78915377
Ik had een joekeloekes
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78918720
Keshet, wat fijn dat de operatie van Teigetje nog even uitgesteld wordt!

BJ, hoe gaat het met Evie?

Ivan en Wolf allebei krampjes, zielig!!!
pi_78918752
Voorlopig nog geen operatie dus voor Teigetje, fijn!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 07:50:21 #280
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78918857
mornings

Wat fijn dat het met Teigetje nog steeds de goede kant op gaat, en lekker bij papa gebuideld. heeeeeerlijk! en eerst geen operatie

Mijn kleine meisje is gelukkig wel wat fitter dan gisteravond. Maar nog steeds ziek. Gisteravond was ze ineens zo warm en rode wangen; en van die lodderoogjes en wat suf... en toen had ze de hele fles ook nog teruggegeven. Temp was toen dus 39,0... niet leuk, . Na de zetpil ging het gelukkig wel wat beter en heeft ze nog wel wat gedronken.

en ze heeft gewoon geslapen vannacht en om 7 uur wakker; niet enorm huilerig meer. En de ochtendtemp gezakt naar 38 graden. Dus dat is al een hele verbetering. (en een natte luier). En van de fles heeft ze net ook 120 opgedronken.. en niet meer teruggeven. Gelukkig maar Denk dat we het ergste gehad hebben....
  dinsdag 9 maart 2010 @ 07:57:04 #281
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78918916
Fijn Keshet geen operaite, en de beademing is dan even afwachten...

Hak Pot Appelmoes

voor de beebs met krampjes!!!

Is Evie al wat beter, zielig hè BJ je meisje zo ziek zien...?

En hoest met Isabeau??? Allang niets meer van gelezen (of wel eroverheengelezen )

Lars worteltjes gehad! Yumyumyum! Hoest verder zo Karin?

Davina, hier was Alexa ook echt Alexa. Maar misschien ook omdat we haar zo al noemden toen ze nog in mijn buik zat inderdaad. Ik weet ook nog dat ik haar zag en toen dacht: Ja., dit is ze!!! Ben benieuwd of dat met een eventuele 2e ook zo gaat

Alexa hier wat beter, iig goed geslapen en poep lijkt minder dun te worden. Heeft gisteren 5 ipv 4 (kleinere) flessen gehad (puur voor het vocht). Ze slaapt wel veel, maar zoals ons mam altijd zegt slapen geneest

Heb mijn rooster omgegooid zodat ik vandaag thuis kan zijn en de lessen op een andere dag geef, kan ik lekker met haar thuis blijven en dan hopen dat het woensdag wat beter gaat...
Alexa en Seth zijn lief
pi_78919077
Arme Evie Nog steeds ziek. Ik vind 38 best hoog voor 's morgens... Maar idd beter dan 39

Keshet, met je pot appelmoes Ik schoot er gewoon vol van joh. Maar wat fijn dat ze wachten met opereren!

En arme Wolf en Ivan. Je kindje met pijn is zo vervelend en zielig

Ik ben uit bed (al een tijdje overigens, maar moest eerst vanalles doen)TARA ligt nog zo lekker te pitten met Florian en ik ben hier met Leander. Normaal is dat andersom
Florian kwam gisteren om 22:00, toen vannacht om 3:00 en vanmorgen om 6:30. Helaas werd Leander daar wakker van, dus toen moest ik er na het voeden ook uit.
Geniaal kind Das nog maar één nachtvoeding eigenlijk! Hoe relaxed!
Alleen nu moet ik even bedenken hoe dat volgende week moet. De trend is hier nu al een week: Florian meldt zich 's morgens, leander wordt dan ongeveer ook wakker (die kletst dan nog wel ff in bed) Florian krijgt eten, maar.. gaat daarna echt niet slapen tenzij dicht tegen je aan.
Alleen tegelijk moet Leander er dus uit en kleren aan en een broodje. Mama's van 2, hoe doe je dat soort dingen in je up?
pi_78919096
Takkembah: je kan haar nu ook niet echt teveel voeding geven als het er bijna net zo hard weer uitkomt. Wel fijn dat het wat lijkt op te knappen.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 08:23:37 #284
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78919164
freecell, wat fijn dat je nog maar één nachtvoeding hebt! Wat een georganiseer is dat met twee kleine zeg! Ik snap ook niet hoe mijn zus dat heeft gedaan die had een dochter van 3 en een zoon van 2 toen Manlief eruit naaide. Echt R.E.S.P.E.C.T..
Wel handig dat je organisatievermogen dan ook gewoon op je c.v. kan zetten

En vwb de voeding, ze krijgt normaal 2x210/7 en 2x180/6, gisteren heeft ze 1x210/7 en 4x180/6 gehad. Ik vond 5x210/7 zo veel, ook al komt het er snel weer uit . Bovendien drinkt ze nogal moeilijk. We zullen vandaag weer eens zien hoe het gaat!
Alexa en Seth zijn lief
pi_78919318
Ben benieuwd
Maar zolang ze nog diarree heeft zou ik gewoon aanbieden waar ze zin in heeft

En gewoon water? Lust ze dat?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 08:41:43 #286
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78919385
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 08:15 schreef freecell het volgende:
Arme Evie Nog steeds ziek. Ik vind 38 best hoog voor 's morgens... Maar idd beter dan 39

Keshet, met je pot appelmoes Ik schoot er gewoon vol van joh. Maar wat fijn dat ze wachten met opereren!

En arme Wolf en Ivan. Je kindje met pijn is zo vervelend en zielig

Ik ben uit bed (al een tijdje overigens, maar moest eerst vanalles doen)TARA ligt nog zo lekker te pitten met Florian en ik ben hier met Leander. Normaal is dat andersom
Florian kwam gisteren om 22:00, toen vannacht om 3:00 en vanmorgen om 6:30. Helaas werd Leander daar wakker van, dus toen moest ik er na het voeden ook uit.
Geniaal kind Das nog maar één nachtvoeding eigenlijk! Hoe relaxed!
Alleen nu moet ik even bedenken hoe dat volgende week moet. De trend is hier nu al een week: Florian meldt zich 's morgens, leander wordt dan ongeveer ook wakker (die kletst dan nog wel ff in bed) Florian krijgt eten, maar.. gaat daarna echt niet slapen tenzij dicht tegen je aan.
Alleen tegelijk moet Leander er dus uit en kleren aan en een broodje. Mama's van 2, hoe doe je dat soort dingen in je up?
Hopen dat ze toch niet tegelijk wakker worden
Vanmorgen was Fabian ook zo rond 6 uur, en toen om 6.30 weer.
Hij lag om 7 uur terug in bed en even later hoorde ik Eva. En die ben ik om 7.45 gaan halen.
Maar het komt geregeld voor dat Fabi nét aan de borst hangt als ik Eva boven hoor flippen. Ze werd altijd huilend wakker. Gelukkig al een tijdje niet meer.
En dan deed ik meestal Fabi even afkoppelen, Eva in ons bed zetten, T V aan en dan de voeding van Fabi 'rustig'afmaken.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 08:58:01 #287
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_78919622
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 08:36 schreef freecell het volgende:
Ben benieuwd
Maar zolang ze nog diarree heeft zou ik gewoon aanbieden waar ze zin in heeft

En gewoon water? Lust ze dat?
Nou, apart verhaal. Water pikt ze wel als ze uit het een glas mag likken, maar als ik water uit een speenfles geef, kijkt ze me echt zo aan van: wat flik je mu nu?

Diarree nog hetzelfde. De luier van vanochtend wat meer Poep ipv Le Poep du Plas zeg maar
Alexa en Seth zijn lief
pi_78919718
Hmmm, Leander heeft maar één ding als hij wakker wordt en dat is honger
En we hebben geen tv op de slaapkamer De slaapkamer is voor slapen, seks, praten en bidden en daar hebben we geen apparaten
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:11:19 #289
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78919860
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:03 schreef freecell het volgende:
Hmmm, Leander heeft maar één ding als hij wakker wordt en dat is honger
En we hebben geen tv op de slaapkamer De slaapkamer is voor slapen, seks, praten en bidden en daar hebben we geen apparaten
Mja, gelukkig hoeft Eva niet stel op sprong (meer) te eten als ze wakker wordt.
In da geval zou ik gewoon zorgendat je op je kamer iets van een krentenbol of een pakje sap hebt liggen, waar hij mee vooruit kan terwijl jij rustig Florian voedt.

Wat doe jij trouwens veel op de slaapkamer Ik kom niet veel verder dan slapen. En zelfs dat wordt me niet meer gegnund door enkele gezinsleden.
pi_78919912
Goedemorgen!

Takkembah, volgens mij heb je er gewoon overheen gelezen (FOEI!) maar het prima met Isabeau. Ze was afgelopen zaterdag alweer bijna de oude en zondag gewoon helemaal. Vandaag weer naar het KDV en daar was ze ook gewoon weer lekker vrolijk.

Goed dat de luiers van Alexa íets beter worden!

BJ, hopelijk heeft Evie inderdaad het ergste gehad. Zielig is dat hè?! En je kunt gewoon niet uitleggen waarom ze zich zo ellendig voelt en dat het echt wel weer over gaat.

Freecell, Dat lijkt me inderdaad geen ideale situatie 's ochtends. Dat was met eentje toch makkelijker hè?
pi_78920029
GOeiemorgen allen.

Kehset, wat fijn dat er voorlopig nog even geen operatie nodig is en ze de boel nog wat kunnen rekken zodat TEigetjekan aansterken en groeien. Lekker dat jullie weer konden buidelen.

BJ, fijn dat het zetpilletje zijn werk heeft gedaan en Evie iets beter te pas is.

Alexa ook al een beetje de goede kant op, nu nog de diarree de deur uit!

Free, ik vind het knap hoor hoe je het doet met 2 hummels (geldt ook voord e andere 2-kinder-mama's hoor). Helaas/gelukkig van mijn (nog) geen tips hoe je dit kunt managen... succes in elk geval!

Minke had gisteren een gezellige ik-hou-papa-van-zijn-werk-dag... geweldig! ALleeen 's avonds was de koek echt op, ze wilde niks meer, niet liggen, niet slapen, niet op de buik, niet in de wipper... uiteindelijk de laatste fles bijna een uur eerder gegeven en toen viel ze aan het eind wel in slaap en konden we haar redelijk makkelijk in bed leggen. Naddel was wel dat ze vervolgens om 5 uur al wakker was en niet meer wilde slapen na de fles. Pas na een uur bijna waren wij het ook zat en hebben we haar maar bij ons in bed gelegd, toen sliep ze binnen een minuut. Konden wij ook nog een half uurtje de oogjes dichtdoen. Daarna heeft ze toch nog even in haar eigen bedje geslapen terwijl ik beneden kon opstarten met mijn werk. Inmiddels zit ze lekker naast me in de wipper op tafel (te poepen... dus mag zo weer lekker aan de slag).
Vanmiddag weer naar het kdv, bneetje onhandig, maar goed... nog een weekje zo en dan hebben we 3 volle dagen daar.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:36:53 #292
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78920470
free, idd iets te eten klaar leggen op de kamer, of op leanders kamer is wel een goed idee. of anders florian voeden, in de doek gooien en dan leander verzorgen. aviva laat zich goed wegleggen en eli vermaakt zichzelf wel even (en anders heeft hij altijd nog een traphekje voor zn kamerdeur, dus hij komt de kamer zelf niet uit), dus onze situatie ia wel anders. maar jij vindt ook je vorm, en dan gooien de kinders het weer om
hoe gaan de zuurneutralisators?

keshet, wat fijn dat de operatie uitgesteld kan worden! en ze groeit wel hard! kolf je nog alles?

en ff een voor de ziekige kindjes!
pi_78920753
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 09:36 schreef DaviniaHR het volgende:
free, idd iets te eten klaar leggen op de kamer, of op leanders kamer is wel een goed idee. of anders florian voeden, in de doek gooien en dan leander verzorgen. aviva laat zich goed wegleggen en eli vermaakt zichzelf wel even (en anders heeft hij altijd nog een traphekje voor zn kamerdeur, dus hij komt de kamer zelf niet uit), dus onze situatie ia wel anders. maar jij vindt ook je vorm, en dan gooien de kinders het weer om
hoe gaan de zuurneutralisators?
dat, mijn waarde, kon wel eens de oplossing zijn
Toch maar eens kijken hoe je een mini op je rug knoopt

En de neutralisators? Na de eerste dosis geen krijsbui meer gehad, maar ik juich niet te vroeg
  dinsdag 9 maart 2010 @ 09:58:34 #294
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78921104
Tja die doek is hier geen optie. Eva wordt dus wakker terwijl ik voed en schreeuwt dus dan het huis bij elkaar tot ik haar kom halen
En, het arme schaap blijft dus braaf in haar bed zitten.
Ze zou bijvoorbeeld kunnen gaan spelen met het kuub speelgoed dat op haar kamer ligt, of het boekje lezen dat elke nacht mee naar/in bed neemt. Maar nee...
Zelfs de rolluik, die ze zelf kan bedienen dmv afstandsbediening naast haar bed, laat ze omlaag.
pi_78921276
Even nog niet bij gelezen, maar Rienk is ziek
38.15 had ie zonet. Gister prikjes gehad. Hij wil maar slecht drinken en is huilerig en hangerig

Mijn arme baby
  dinsdag 9 maart 2010 @ 10:10:11 #296
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_78921474
Ohw wat zielig voor Rienk... en dan beweren ze op het CB nóg dat kindjes niet ziek of koortsig worden van inentingen... maar je hoort het toch zo vaak. Daarom wilde ik dus pas inenten met drie maanden en niet twee maanden... vonden ze maar raar, want een kind krijgt geen koorts van prikjes... Vreemd, mijn kinderen wel. Misschien hebben ze dan wat anders al onder de leden, dat hun weerstand door de entingen keldert, maar hoe dan ook houdt het verband.
Heb je al paracetamol gegeven?
pi_78921577
Nee, maar puur omdat ik ook geen pillen slik als ik ziek ben. Ik ben meer van het 'uitzieken' (en dat terwijl hij er gister wel 2 op heeft wegens spierpijn.. )

Hij slaapt nu op me, eens kijken of ik hem in bed kan leggen en ik kijk daarna wel of ik er een mol instop..
pi_78921771
Arme Rienk Zielig hè? zo'n kleinte... Is het echt voor het eerst?
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 10:10 schreef Tan het volgende:
Ohw wat zielig voor Rienk... en dan beweren ze op het CB nóg dat kindjes niet ziek of koortsig worden van inentingen... maar je hoort het toch zo vaak. Daarom wilde ik dus pas inenten met drie maanden en niet twee maanden... vonden ze maar raar, want een kind krijgt geen koorts van prikjes... Vreemd, mijn kinderen wel. Misschien hebben ze dan wat anders al onder de leden, dat hun weerstand door de entingen keldert, maar hoe dan ook houdt het verband.
Heb je al paracetamol gegeven?
Raar CB. Bij mijn CB krijg ik juist te horen dat ze er zielig van worden en koorts kunnen krijgen en vaak meer slapen. En wanneer het niet meer bij 'gewone bijwerkingen' hoort en ik moet bellen.
Hoe kan jouw CB dat dan ontkennen?
pi_78922064
BJ, Evie ook ziek. Wat naar. Kusje op dr bolletje
Edit- Fijn dat ze opknapt al!

Karin, Mooi dat het eten goed gaat, maar wel raar dat hij 's avonds zo'n huilbui krijgt

Keshet, wat een fijne zelfspot hebben jullie, ik moest lachen om de appelmoes Kunnen jullie wel goed slapen trouwens? Hoe verwerken jullie dit toch allemaal?

Rocka, Joekeloekus.. We hadden het allemaal al maanden kunnen weten!

Takkembah, kun je Alexa niet iets verdikkends geven? Die knalbroeken zijn toch niet tof zo?

Lijnloos, hoe kon het dat Minke 's avonds zo overstuur was? Puur wegens de indrukken dat papa er de dag was en niet jij?

Zo. Ik ben weer bij

Rienk ligt in bed. Mocht ie om 12:00 nog slapen dan maak ik hem wakker om te drinken. En kijk dan of ik er een mol in stop.
pi_78922103
Freecell. De eerste prikjes gingen goed. Dag 1 spierpijn en mopperen maar dag 2 alles weer flex.
De 2e prikjes waren ergere spierpijn (2 keer mollen voor gegeven) en dag 2 koorts

Dus ja.. Eerste keer echt ziek dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')