abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 maart 2010 @ 23:47:40 #201
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_78871214
Goh, dat het kan he, Keshet... Heel bijzonder, jullie verhaal. Ik begreep al wel dat toen je zei dat je je voor moest gaan bereiden op een waarschijnlijke vroeggeboorte dat het niet zo ging als normaal, maar wist verder echt niet over het hoe en wat.

Met mijn reuzenbaby is het goed. Hij is al weer ruim 5 maand.
Ik ben deze week al 2x met hem in de wandelwagen naar buiten geweest. Hij past er van boven tot onder strak in. Die bakjes zijn te klein! Passen en meten dus maar wel veel lekkerder warm dan een buggy. Daarbij is de wagen zo weinig gebruikt dat ik gewoon even vol ga houden tot het wat warmer wordt

Ik zal eens een foto van de broers in het fototopic zetten
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_78876344
Keshet wat ontzettend vervelend dat Teigetje nou toch geopereerd moet worden...
Wat we opvalt in het filmpje is dat de artsen zo betrokken, vol aandacht met het kindje omgaan. Fijn dat er onderzoek gedaan is naar de ontwikkeling van premature kinderen zodat ze de baarmoeder zo veel mogelijk na kunnen bootsen. En dat jullie altijd bij de verzorging mogen zijn en het kindje aan mogen raken.
Ik ben zelf te vroeg geboren, niet extreem (6 wk) maar ik moest wel een in de couveuse liggen, en mijn moeder vertelde dat dat vroeger dus absoluut niet zo was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Twinkly op 08-03-2010 08:53:02 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 8 maart 2010 @ 07:53:01 #203
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_78876958
goedemorgen dames

@Keshet: je hoeft je vooral niet druk te maken voor de sfeer in het topic meid. Het is er juist om gevoelens, ervaringen etc te delen. Het kan, jammer genoeg, niet altijd feest en vreugde zijn...
En wat een superduidelijk filmpje.

@Takkembam: hoe zijn jullie de nacht doorgekomen met de kleine Alexa? gaat het al wat beter daar??

@Freecell: hoe is het met jullie kleine man? gaat het al wat beter met de krampjes?

Evie heb ik ook wat huilerig uit bed gehaald vanmorgen; en helaas ook weer wat huilerig terug gelegd. Lijkt ook nog steeds last van darmkrampjes te hebben. Het CB zegt dat ze er met 14 weken ook echt wel vanaf zal zijn....*fingers crossed* Ik moet het nog zien....
ze lijkt ook wel wat verkouden te zijn, niet vreemd natuurlijk; zowel ik als vriendlief zijn ook flink verkouden namelijk... Hoop maar dat ze niet echt ziekjes wordt...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_78877106
Hoi allemaal,
Hebben hier een druk weekend achter de rug, dus geen tijd gehad om te posten. Wel alles gelezen, maar ben bang dat niet alles is blijven hangen om iedereen persoonlijk te reply-en zeg maar

Wel even voor Keshet en Teigetje en een dikke knuffel. Kon net pas je updates lezen, die wilden niet op de Iphone, en wat een rollercoaster weer voor jullie deze week. Bah, maar ik hoop dat het met Teigetje nu wel de goede kant op gaat. Ik ga heel hard voor haar duimen dat het met de operatie ook allemaal goed blijft gaan.

Minke is gisteren gedoopt, vandaar het drukke weekend. Ging allemaal prima en ook het bezoek nadien vond ze allemaal helemaal prima en gezellig. Vanochtend weer vroeg eruit, mevrouw had honger en ik moest toch richting werk, dus nog een beejte Nou ja, dat hoort erbij.

Dikke voor iedereen die het even nodig heeft en zeker de zieke kindjes en mama's.
pi_78877121
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:23 schreef amaranta het volgende:
Ymme ligt Mart ook in de couveuse of op de afdeling? En hebben jullie dan ook een webcam?
Hij lag een warmhoud bedje. Dus geen echte couveuse. Maar hij ligt nu sinds 2 dagen weer in een wiegje (naja plastic bak). En nee, wij hebben geen webcam. Zou wel mooi geweest zijn. Toen ik zelf nog in het ziekenhuis lag had ik wel een monitor waarop ik hem kon zien.

Maar we gaan dagelijks nu om 12.00 en 18.00 uur naar hem toe. Vaker word mij teveel op het moment. Nog eventjes wachten. En dan is het zo donderdagochtend! Mis hem wel enorm als ik thuis ben. Die fijne moeder gevoelens ook
  maandag 8 maart 2010 @ 08:27:06 #206
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_78877219
Keshet, wat een spannende tijd moeten jullie doormaken zeg. Ons dochtertje was "slechts" 6 weken te vroeg geboren, en dat vond ik al best eng en spannend, vooral de brady's, daar schrok ik echt wel van.
Overigens zijn we er nooit achtergekomen waarom ze vroeg was, ik kreeg gewoon ineens weeeen en ontsluiting. Maar 26 weken is toch wel andere koek dan 34 weken.

Veel succes en sterkte, en dat ze maar een mooie, grote reuze baby mag worden in de toekomst.
pi_78878239
Keshet
pi_78879095
Keshet, bedankt voor je uitgebreide updates! En vooral:

Sorry dames, heb de afgelopen dagen een beetje verstek laten gaan hier. Eerst vanwege ziekte van Isabeau en het weekend was gewoon druk.

Isabeau is weer helemaal de oude. Vandaag wel naar de HA geweest voor haar heupje, maar de HA was véél minder pessimistisch dan de arts van het consultatiebureau. Er wordt voor de zekerheid wel een echo gemaakt, maar ze voelde nagenoeg geen afwijking. Maar héél licht. Kan maarzo binnen de normen vallen. We zullen zien.
  maandag 8 maart 2010 @ 10:03:24 #209
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78879143
ymme, waarom ligt mart nog in het zkh?

even een raar vraagje. als ik naar aviva kijk, zie ik een baby, mijn dochter, maar niet 'aviva'. dat had ik ook bij eli. nu zie ik 'eli, mijn zoon', en is het nog 'mijn dochter, die we aviva noemen' maar voor hetzelfde geld had ze truus kunnen heten. hebben jullie dat ook? dat de naam nog niet helemaal aan het mensje is gekoppeld? of ben ik gewoon raar?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 8 maart 2010 @ 10:05:12 #210
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78879196
Lijnloos gefeliciteerd. Is minke katholiek gedoopt? Of zijn jullie bij een andere kerk?
pi_78879205
Keshet, vandaag stond er in de volkskrant een heel stuk over extra hulp voor veel te vroeg geboren kindjes. Het blijkt dat als de ouders en het kindje het eerste jaar extra hulp van o.a. kinderfysio's krijgen dat de kans later op 'afwijkingen' veel kleiner is!

Sorboo, dat is goed nieuws toch??!! Dus misschien toch geen spreidbroekje voor Isabeau!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_78879255
davina: Ik vind het nu (5 maanden later) nog steeds vreemd om minisproetje bij haar naam te noemen hahaha. Ik ga er vanuit dat ik het vanzelf normaal ga vinden. En ik ben nog wel heel blij met de naam die we haar gegeven hebben trouwens!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_78879383
davinia ik had dat bij Lars in het begin ook hoor, dan tilde ik hem op en dacht vervolgens: hoe heet ie ook alweer? erg...
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_78879470
Keshet, ik vind jullie tof
Niet dat jullie echt een keuze hebben, maar jullie gaan er zo tof mee om

En hier? Goede nacht gehad, om 21:45 een voeding, daarna lekker gaan slapen. Voeding pas weer om 2:15 Das 5,5 uur!
Maargoed, daarna heeft hij wel gelegen, maar een beetje urmend (niet huilend gelukkig) Onrustig gedronken (verkeerd aangehapt, arme tepels maar hij heeft iig wel gedronken) om 5:15 en om 8:00 werd hij wakker en toen was het weer krijsen, krijsen,krijsen...en niet drinken.

HA gebeld, die hoorde het door de foon en ik moet daar over een kwartiertje met hem zijn (maak je geen zorgen, het is hiernaast)
pi_78879796
Goeiemorgen!

Keshet, lekker blijven posten hoor, ik vind het juist heel speciaal om jullie verhaal te lezen. En ben elke keer onder de indruk hoe jullie kleine meid het doet.

Davinia, Ik vind Rienk eigenlijk ook nog geen Rienk, ik noem hem wel zo zonder er bij na te denken want het is wel Rienk, maar als ik er bij na moet denken vind ik het ook nog steeds vreemd, sowieso dat ie nu al weer zo groot is!

Rienk is over 9 nachtjes alweer 3 maanden en de laatste tijd gaat het zo goed! Ik ben echt zo gelukkig met hem, ik vind het echt steeds leuker worden. Zonet kwam ik zn kamer binnen omdat hij wakker was, hij draait zich om naar de deur en ziet me staan en begint te lachen! Echt zo'n hele grote geluidsloze babyschaterlach Mijn kleine mopperkont die alleen maar vrolijk is de laatste tijd! Zo fijn!

Gisteravond ging hij om 22:00 slapen en werd pas om 04:30 wakker! Toen sliep hij weer om 05:00 en legde ik hem weer in zn bed. En natuurlijk werd ie weer wakker Dus ik dacht, Laat em dan nog maar even rond kijken, als ie er flauw van is merk ik het vanzelf. Dus ik weer in bed en toen werd ik om 07:20 wakker door hem. WAS HIJ GEWOON ZELF IN SLAAP GEVALLEN! Oh jongens! Fijn!
Hij had vanochtend ook weer eens gepoept (Laatste keer was vorige week woensdag) En zonet hoor ik hem weer reutelen in de box. Weer poep

Ik ben zo gelukkig
Vanmiddag moeten we naar het CB, eens kijken hoe groot onze kerel inmiddels weer is. Hij is gegroeid de afgelopen week Ik heb een grote baby ineens!

En Isabeautje weer beter! Dus ik ben vrijdag nog welkom?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78879855
Freecell. Wat sneu dat Florian zo'n pijn heeft Naar hoor. Succes straks bij de dokter!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_78879894
Natuurlijk ben je vrijdag welkom Vlindur.

En wat goed van rienk zeg!!

Davinia, herkenbaar! Het heeft wel even geduurd voor Isabeau echt Isabeau was.
  maandag 8 maart 2010 @ 10:48:31 #218
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_78880515
ah, ik ben dus niet gek, naja, mss een beetje.

Rienk, Vlindur helemaal goed zo! recht zo die gaat (sorry, ST nerd hiero)

sorbo, wat fijn dat isabeau wellicht geen spreidbroekje nodig heeft!
hoe gaat het eigenlijk met drinken anders dan aan de borst?

free, hoe was het bij de ha?

(en ik moet helemaal wennen aan mn nwe avatar! zie ik opeens aviva langsflitsen, huh wat doe die daar? oh wacht, is mn eigen ava... )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_78880626
Ymme, ik kan me voorstellen dat je Mart mist als je thuis bent! Laten we hopen dat het snel donderdag is!

Sorbootje, fijn dat Isabeau weer helemaal de oude is!

Davinia, toevallig moest ik daar gisteren ook aan denken. Moest denken aan de andere namen die we in gedachten hadden voor Isa, maar dat vond ik niet echt passen. Maar toch herken ik je gevoelens wel een beetje! Dat komt vast vanzelf.

Freecell, succes bij de HA straks!

Vlindur, wat klink je gelukkig!!

Isa wordt ook met de dag leuker! Ze lacht de hele dag, en maakt allerlei leuke geluidjes, steeds gekker! Als ze me ziet begint ze ook steeds te lachen! Smelt!!
pi_78881109
quote:
Op maandag 8 maart 2010 10:05 schreef amaranta het volgende:
Lijnloos gefeliciteerd. Is minke katholiek gedoopt? Of zijn jullie bij een andere kerk?
Nope, mijn man is "lid" van het Apostolisch Genootschap. Is (zoals ik het begrepen heb) een aftaking binnen het Christendom, maar houden er behoorlijk hedendaagse overtuigingen op na. Zo kan het dus ook dat ik niet volg, maar we wel ons huwelijk hebben bevestigd zoals dat heet binnen de gemeenschap en Minke nu dus ook gewoon gedoopt kan worden. Ze gaat dan ook op zondag met papa mee naar het gebouw, heeft mama een ochtendje om uit te slapen.

Isabeautje weer beter, he gelukkig (zag ook erg blije foto's weer langs komen in het foto-topic), gelukkig joh!
Vlindur, wat lekker dat Rienk steeds makkelijekr wordt met slapen... lekker joh, scheelt weer een boel "gedoe".
Freecell, veel succes bij de ha, hopelijk kan ie iets voor Florian betekenen want zo is natuurlijk ook niks en erg zielig voor jullie manneke.
Isa, lekker ding is het volgens mij... fijn dat het zo goed gaat NieuweUser!
Ymme, ik hoop dat jullie mannetje snel naar huis mag komen, dan kun je gewoon lekker fulltime knuffelen!
pi_78881374
Rienk, jongen! Geweldig goed bezig!!!
Fijn zeg, Vlindur!

Mooi Sorbo dat Isabeau weer beter is!

Freecell, ben benieuwd wat de dok zegt!

Hier gaat het goed, Lars heeft gister de wortels weer doorstaan, begon smiddags wel weer flink te huilen, maar toen we met hem gingen wandelen viel hij na 100 m in slaap. Dus zo mega erg waren die krampen dan ook niet.
Vandaag weer worteltjes, en dan morgen sperzieboontjes proberen.
Lars heeft bedacht dat hij niet meer hoeft te slapen vanochtend.... brullen!
Dus maar weer eruit gehaald...
In de auto is ook zo grappig, rij je over klinkers, dan hoor je Lars "aaaaaah" maakt zo'n lollig geluidje!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 8 maart 2010 @ 11:40:17 #222
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_78882465
@allen
Mooie verhalen om te lezen; geweldig ook dat iedereen elkaar zo steunt zeg.
Wij zijn deze week begonnen aan de eerste week met zijn drietjes; pappa-vakantie is toch wel even lekker.

Abby heeft besloten dat je overdag slaapt en snachts moet rellen; misschien ook omdat ze toch wat krampjes heeft (geluiden alsof de luier echt tot de rand vol moet zitten, en dan issie gewoon schoon, veel trappelen in bed).

Inmiddels is ze weer 100g gegroeid de laatste 3 dagen (nu dus 4170 gr en 57 cm, niet slecht voor twee weekjes op de wereld rondkoekeloeren, nog eventjes en dan zijn we op geboortegewicht terug)...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 8 maart 2010 @ 11:46:27 #223
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78882693
Rienk!!!!!!!!!!
  maandag 8 maart 2010 @ 11:47:31 #224
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_78882746
Even snel want sta op het punt boodschappen te gaan doen... Davinia dat klinkt echt heel bekend. Weet nog dat ik in de bus zat met Esmee en dat iemand vroeg hoe ze heette en dat ik automatisch Linde zei Trouwens ook eens gehad dat ik net iets te lang na moest denken... Je zag die vrouw die het vroeg echt denken:'die spooooort niet, dat arme kind!"
  maandag 8 maart 2010 @ 12:03:04 #225
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_78883363
Ik heb al zo vaak Eva tegen Fabian gezegd.
Of 'ze'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')