Goeiemorgen!
Keshet, lekker blijven posten hoor, ik vind het juist heel speciaal om jullie verhaal te lezen. En ben elke keer onder de indruk hoe jullie kleine meid het doet.
Davinia, Ik vind Rienk eigenlijk ook nog geen Rienk, ik noem hem wel zo zonder er bij na te denken want het is wel Rienk, maar als ik er bij na moet denken vind ik het ook nog steeds vreemd, sowieso dat ie nu al weer zo groot is!
Rienk is over 9 nachtjes alweer 3 maanden en de laatste tijd gaat het zo goed!

Ik ben echt zo gelukkig met hem, ik vind het echt steeds leuker worden. Zonet kwam ik zn kamer binnen omdat hij wakker was, hij draait zich om naar de deur en ziet me staan en begint te lachen!

Echt zo'n hele grote geluidsloze babyschaterlach

Mijn kleine mopperkont die alleen maar vrolijk is de laatste tijd!

Zo fijn!
Gisteravond ging hij om 22:00 slapen en werd pas om 04:30 wakker!

Toen sliep hij weer om 05:00 en legde ik hem weer in zn bed. En natuurlijk werd ie weer wakker

Dus ik dacht, Laat em dan nog maar even rond kijken, als ie er flauw van is merk ik het vanzelf. Dus ik weer in bed en toen werd ik om 07:20 wakker door hem. WAS HIJ GEWOON ZELF IN SLAAP GEVALLEN!

Oh jongens! Fijn!
Hij had vanochtend ook weer eens gepoept (Laatste keer was vorige week woensdag)

En zonet hoor ik hem weer reutelen in de box. Weer poep
Ik ben zo gelukkig
Vanmiddag moeten we naar het CB, eens kijken hoe groot onze kerel inmiddels weer is. Hij is gegroeid de afgelopen week

Ik heb een grote baby ineens!
En Isabeautje weer beter!

Dus ik ben vrijdag nog welkom?