Hij lag een warmhoud bedje. Dus geen echte couveuse. Maar hij ligt nu sinds 2 dagen weer in een wiegje (naja plastic bak). En nee, wij hebben geen webcam. Zou wel mooi geweest zijn. Toen ik zelf nog in het ziekenhuis lag had ik wel een monitor waarop ik hem kon zien.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:23 schreef amaranta het volgende:
Ymme ligt Mart ook in de couveuse of op de afdeling? En hebben jullie dan ook een webcam?
Nope, mijn man is "lid" van het Apostolisch Genootschap. Is (zoals ik het begrepen heb) een aftaking binnen het Christendom, maar houden er behoorlijk hedendaagse overtuigingen op na. Zo kan het dus ook dat ik niet volg, maar we wel ons huwelijk hebben bevestigd zoals dat heet binnen de gemeenschap en Minke nu dus ook gewoon gedoopt kan worden. Ze gaat dan ook op zondag met papa mee naar het gebouw, heeft mama een ochtendje om uit te slapen.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:05 schreef amaranta het volgende:
Lijnloos gefeliciteerd. Is minke katholiek gedoopt? Of zijn jullie bij een andere kerk?
Houd het wel goed in de gaten hoor! Het gaat sneller dan je denkt!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:54 schreef Takkembah het volgende:
Thnx maar de ellende is, dat haar poep zo dun is dat ik niet kan onderscheiden of er plas in de luiers zit.... Nou ja, als ze futloos wordt en niet goed eet, ga ik eventjes....
Volgens mij IS dat ook zo! Vrijwel alle nieuwe wagenbakjes zijn echt superklein, ik zat vanmorgen toevallig me ook al af te vragen hoelang mijn manneke daar nog goed in kan liggen. (voorlopig nog wel hoor)quote:Op zondag 7 maart 2010 23:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Hij past er van boven tot onder strak in. Die bakjes zijn te klein!
Ja inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2010 13:09 schreef DaviniaHR het volgende:
free, wat onwijs fijn dat er zo snel gehandeld kan worden!
wel heel vervelend dat hij wrs reflux heeft, maar je hebt tenminste niet het gezeik van 'hij groeit toch?' en andere dingendie ik hier wel heb gelezen hoeveel moeite het kostte om medicijnen te krijgen.
nu hopen dat het helpt!
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:39 schreef freecell het volgende:
Ow en ik noem beide kinderen regelmatig verkeerd om.
Gisteren zei ik ineens Floriander
Haha dat vind ik zo grappig want ik zeg dus heel vaak Riander. Samenvoeging vanquote:Op maandag 8 maart 2010 13:39 schreef freecell het volgende:
Ow en ik noem beide kinderen regelmatig verkeerd om.
Gisteren zei ik ineens Floriander
Welkom Drbrikquote:Op maandag 8 maart 2010 15:12 schreef drbrik het volgende:
Voel me wel in de minderheid als een pappa zijnde hier. Ik mag toch wel gewoon meetypen hiero of niet dan?
PS vanaf 21 januari ook een ouder.... ilvy heet onze dochter en wat een klein prinsesje is het toch. Ze was maar 48 centimetertjes en 2800 gram. Maar wel mooi afgewerkt![]()
Nu af en toe maar eens hier meelezen of wij ook nog leuke verrassingen kunnen verwachten.
Want tot nu toe loopt alles op rolletjes.
Vind het ook wel erg snel van het KDV om op te moeten halen. Bij die van ons hoeft dat sowieso niet bij diarree. Ook niet bij koorts trouwens. Pas als de kindjes zich echt zichtbaar heel rot voelen moeten we ophalen.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:54 schreef mefke79 het volgende:
Takkembah, moet je daarvoor echt Alexa ophalen van het kdv? Ik geloof dat ze dat hier pas doen met koorts.
Maar wat Icantrix zegt, zolang ze niet uitdrogen en dus goed blijven plassen enzo is het vervelend maar niet erg. EN dat moet dan geen weken duren. Xenia, na hoeveel tijd ging jij toen naar de huisarts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |