Dat zeiden TARA en ik ook al tegen elkaar..quote:Op zondag 7 maart 2010 20:18 schreef Twinkly het volgende:
Freecell ik vind het klinken alsof zijn voeding + maagzuur weer omhoog komt en hij daar last van heeft. Niels vertoonde precies dezelfde symptomen en die heeft nu medicijnen tegen reflux die de aanmaak van maagzuur remmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freecell: Ik sluit me even bij de rest aan. Als je het niet vertrouwt, en dat doe je volgens mij niet, laat je prulleke dan nakijken door een arts!
A grand adventure has begun.
Het zijn pomperidon zetpillenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
Welkom Ymme en Mart, fijn dat alles goed gaat met het kleine mannetje.
@Freecell; wat klinkt dat naar en wat ongelofelijk zielig voor je kleine prupke... ik hoop dat het snel wat beter gaat voor jullie..
en over halveren van zetpillen; schijnt dat dat niet goed is. Hebben ze me laatst bij de drogist verteld,. De werkzame stof wordt nl opgelost in zo'n zetpil en het is niet te garanderen dat er daadwerkelijk ook de helft van de werkzame stof in een halve zetpil zit... Het is raadzamer om 60 mg zetpillen te kppen...![]()
Waa, kan me goed voorstellen dat dat druk en heftig is! Lief dat je toch ff komt updaten!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:07 schreef simmu het volgende:
hoihoi, even snel vanuit het RmcD huis
ravi is donderdag al naar de ´gewone´afdeling in meppel gegaan. goed nieuws, want hij doet het gewoon heel goed (sinds vandaag 1410 gram) maar ook een beetje rot nu met 3 kindjes op 3 locaties. dus we hebben het een beetje druk. kiro doet het ook heel goed, allemaal heerlijk saai, als die dat volhoudt mag hij ook in 1 a 2 weken naar meppel. hij bleek wel een liesbreukje te hebben wat geopereerd moet worden, maar dat doen ze niet nu al.
en de dames met een verse baby: gefeliciteerd!!!
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat zeiden TARA en ik ook al tegen elkaar..
Sowieso wilde ik morgen even de HA weer bellen, want ik moet de zetpillen halveren in de lengte, maar die zijn daar te hard voor -> kruimeltjes.
Dus dan overleg ik wel ff
Ik schrik hiervan. Bedoel je (hoop ik) dat de kans dat ze er ongeschonden uitkomt groot is?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:11 schreef Keshet het volgende:
Maar, de kans dat ze (op haar voetje na) ongeschonden uit deze strijd komt is niet groot.
selene hou ik nu bij me. ik weiger ronduit om die elders onder te brengen. het enige wat ik toesta is oppas voor een middagje zodat ik ook naar ravi kan (ik mag nog niet rijden van el doctoro, komende week pas). ze trok de week dat ik in het ziekenhuis lag veel slechter dan nu dit. ze is alweer mijn vrolijke goed etende en sociale stuiterkind. het RmcD huis lijkt ze leuk te vinden, geen spoortje eenkennigheid ofzo, de dame charmeert iedereen!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O dat is wel een gerace inderdaad Simmu!
En eigenlijk ook wel sneu voor de boys dat ze nu niet meer bij elkaar zijn, hopelijk worden ze snel herenigd! Balen van het liesbreukje!
Hoe reageert jullie Selene eigenlijk, want die wordt ook wel geleefd nu denk ik!
nope, ik wilde vooraf al niet aan de BV, en qua logistiek was het ook al niet bepaald haalbaar zo.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:16 schreef RockabeIIa het volgende:
simmu, goeie berichten maar ik begrijp dat het niet optimaal is qua locaties, etc. Zwaar hoor. Krijgen je kleintjes ook BV trouwens?
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:18 schreef simmu het volgende:
[..]
nope, ik wilde vooraf al niet aan de BV, en qua logistiek was het ook al niet bepaald haalbaar zo.
Fijn dat die mogelijkheid er gewoon isquote:Op zondag 7 maart 2010 21:17 schreef simmu het volgende:
[..]
selene hou ik nu bij me. ik weiger ronduit om die elders onder te brengen. het enige wat ik toesta is oppas voor een middagje zodat ik ook naar ravi kan (ik mag nog niet rijden van el doctoro, komende week pas). ze trok de week dat ik in het ziekenhuis lag veel slechter dan nu dit. ze is alweer mijn vrolijke goed etende en sociale stuiterkind. het RmcD huis lijkt ze leuk te vinden, geen spoortje eenkennigheid ofzo, de dame charmeert iedereen!
Nehquote:Op zondag 7 maart 2010 21:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]uikt ff op* Apotheken hebben ook zetpilletjes van 60 mg. *duikt weer onder, wat doe ik hier
*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |