was maar 4 daagjes te vroeg hoor.quote:Op maandag 8 maart 2010 15:14 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Welkom Drbrik![]()
En was je dochter voldragen?
Mijn dochter was 4 weken te vroeg geboren en woog ook 2785 gram....![]()
en mooi prinsesje> dat vraagt natuurlijk om bewijs![]()
Gaaf! Ik vind het maar stom dat Rienk zo klein is. Met 2 grote ouders zou je toch anders verwachtenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
mooooie meid hoor Dr...En Ilvy is ook een leuke naam..
Klinkt wel een beetje als mijn kleintje (Evie).
en aaaaah arme Alexa; is ze nu weer lekker tot rust gekomen bij mama thuis???
en jeuj Rienk doet het ook goed!! hoop dat hij geen last krijgt van zijn prikjes Vlindur![]()
(en Rienk is nu dus ongeveer net zo groot als Evie; die was een week geleden ook 59 cm en 5480 gram)
![]()
hij wordt vanzelf groter hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 15:42 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Gaaf! Ik vind het maar stom dat Rienk zo klein is. Met 2 grote ouders zou je toch anders verwachten
Hij heeft nu wel steeds vaker maat 62 aan. Nog niet alles past, maar ik ben die maat 56 kleren wel zat, tijd voor nieuw spul![]()
1.83 en 1.94 hieroquote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
hij wordt vanzelf groter hoormaar zo klein wordt ie echt nooooooit meer
(haha wat een cliche, maar wel erg waar..)
En Evie heeft ook pas sinds deze week maat 62 aan hoor...
(heb net alle 50-56 deze week uit haar kast gehaald en weer opgeslagen).
en wij zijn ook beide groot (vriendlief 195 cm en ik 185 cm)
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:42 schreef drbrik het volgende:
En ik ben er als pappa ook al achter dat het kleine woordje darmkrampjes grote geluidsoverlast kan veroorzaken... Ach ja een nachtje slaap meer of minder maakt ook niet zo veel uit
Nee, dat heb ik helemaal niet! Ivan was al meteen Ivan. We noemden hem ookal zo toen ik zwanger was.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:03 schreef DaviniaHR het volgende:
ymme, waarom ligt mart nog in het zkh?
even een raar vraagje. als ik naar aviva kijk, zie ik een baby, mijn dochter, maar niet 'aviva'. dat had ik ook bij eli. nu zie ik 'eli, mijn zoon', en is het nog 'mijn dochter, die we aviva noemen' maar voor hetzelfde geld had ze truus kunnen heten. hebben jullie dat ook? dat de naam nog niet helemaal aan het mensje is gekoppeld? of ben ik gewoon raar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom DrBrik & Ilvy! Wat een mooi poppetje!
En wat is ze groot.
A grand adventure has begun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |