abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78757219
leven en laten leven .....
Thank Drunk I'm a Goddess!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:35:53 #77
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_78757237
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:23 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Dit is ongeveer dezelfde flauwekul als de flauwekul die over homo's word verkondigd in menig kerk of moskee.
Pedo's dwingen kinderen niet tot seks (ja als je de media gelooft, maar goed als je alles gelooft wat de media zegt ben je niet goed wijs ). Meeste pedo's onthouden zich compleet van seks.

Maar goed, dit hele topic gaat niet over pedofilie. Wel vind ik het erg kwalijk dat sommige (gelukkig niet alle) homo's en lesbo's het nodig vinden om mensen die nóg veel zwakker staan dan zij en vele malen meer gediscrimineerd worden dan zij, om deze mensen ook nog eens een natrap te geven.

Ik heb niets tegen homo's, maar homo's of lesbo's die andere seksueel geaarden discrimineren vind ik eigenlijk nog kwalijker dan gewone hetero's die dat doen. Juist homo's zouden beter moeten weten.

Ik heb oprecht te doen met mensen die seksuele gevoelens hebben voor kinderen en er gelukkig (!) niks mee doen. Dat komt niet voort uit mijn geaardheid, maar uit mijn menselijkheid! Gezond vind ik het echter niet nee! Uiteraard in tegenstelling tot homoseksualiteit. Waarom heb ik duidelijk aangegeven: Kinderen en seksualiteit horen per definitie niet in één adem genoemd te worden. Punt.

Maar pedoseksualiteit wordt helaas wel vaak in daden uitgedrukt en dat vind ik erg ja. Met die mensen heb ik absoluut niet te doen.

Dat jij mij in dezelfde lijn zet als hen, omdat pedofilie ook een "anders" geaardheid is, getuigt van jouw onkunde. Dat ik mee moet leven omdat zij dus ook niet "normaal hetero" zijn, slaat helemaal nergens op.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:36:24 #78
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78757255
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:32 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Mijn punt is dat ik homo's niet "Doodgewoon" vind. Ik heb nooit de intentie gehad om homosexuelen te kwetsen of het idee te geven dat ik ze niet accepteer.
Dan is de woordkeuze uit je OP en uit de posts die volgde wel echt heel ongunstig gekozen. Als je het hebt over walgelijk en niet normaal en vies en ranzig dan is het vrij lastig om dan nog te kunnen denken dat het niet je intentie is om homo's te kwetsen.
quote:
Mijn punt was meer dat ik helemaal wordt afgebrand werd omdat ik dat vind. Dat is er nu wel af maar de eerste 5 bladen in het eerste topic waren echt wel naar verwachting.
Je werd ook afgebrand omdat je het niet goed kon onderbouwen, en je dat ook niet nodig vond. Een mening hebben is één ding, maar vooral als het een (tegenwoordig) omstreden mening is, dan wordt ook wel verwacht dat die te onderbouwen is.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:36:39 #79
236046 NotYou
tigerblood
pi_78757261
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:35 schreef prupke het volgende:
leven en laten leven .....
Nee, ik wil ze allemaal doodmaken!!!!!!!!!

Wat een zinloze reactie zeg.
Je suis Charlie Sheen
pi_78757263
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:34 schreef NotYou het volgende:

[..]

Ik zal jullie de rest van het jaar minstens zo normaal, zonder staren/omkijken passeren. Hoe dit verder verband houdt met in niets dan leren tuigjes omgeven door roze veren en al dan niet met seksattributen in de hand op een boot rond paraderen heb ik nooit begrepen.

If anything stuit je juist hiermee mensen tegen de borst; dit is een beeld van homo's dat bij veel mensen blijft hangen, die aardige jongen verderop uit de straat die toevallig een relatie heeft met een andere man maar verder gewoon normaal blijft doen een stuk minder. Lekkere beeldvorming.
Precies, een groot deel van de homo's wil laten zien hoe trots ze zijn op hun homofilie, wat mij betreft mag dat wat minder ook al is het om ergernissen te voorkomen.
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
pi_78757290
Pedofilie heeft niets met homosexualiteit te maken !!!!
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:37:33 #82
279841 Avey
Blossom!
pi_78757292
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:35 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Ja, omdat ik homo's niet de normaalste zaak van de wereld vind. Dat kan ik op bepaalde punten wat ruw hebben verwoord of wat extreem. Wat dat betreft mag je best wat relativeren in taalgebruik als je zulke delicate zaken aangrijpt.
Inderdaad. En snap je nu ook waarom veel mensen het niet me je eens zijn, maar omdat je (in het begin van het vorige topic) geen argument aandroeg zij daar ook verder niets mee konden?
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:37:54 #83
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78757307
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:33 schreef prupke het volgende:

[..]

lees dan ook eens de reacties van niet homo's .....
(die het met je eens zijn)
Die lees ik heus wel, maar ik reageer er niet allemaal op omdat ik het zo nutteloos vind om bij iedereen te zeggen "Ja, mee eens!". Lijkt me logisch dat ik voornamelijk reageer op de dingen waar ik het niet mee eens ben in zo'n discussie.
Hoogachtend,
Erik.
pi_78757336
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

Nee, ik wil ze allemaal doodmaken!!!!!!!!!

Wat een zinloze reactie zeg.
waarom een zinloze reactie?
het gaat hier om homolilie.....

waarom iemand doodmaken om homofilie???
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:39:42 #85
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78757364
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:33 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

ik denk als alle homo's uit de kast zouden komen het wel flink 1/3 zou worden. Dat vind ik op een manier ook jammer.
Waarom is dat jammer?
Hoogachtend,
Erik.
pi_78757373
quote:
Je werd ook afgebrand omdat je het niet goed kon onderbouwen, en je dat ook niet nodig vond. Een mening hebben is één ding, maar vooral als het een (tegenwoordig) omstreden mening is, dan wordt ook wel verwacht dat die te onderbouwen is.
Achteraf gebleken heb ik het misschien wel goed gestart, ik vind dat er uiteindelijk geen argumenten zijn waarom homo's niet normaal zijn maar ook niet waarom ze wel normaal zijn. Al die argumenten zijn zwak tot matig en redelijk makkelijk te ontkrachten.

Daar wil ik wel aan toevoegen dat het achteraf gezien wel iets lomp was inderdaad. Maar misschien een goede wake-up call voor iedereen dat zulke meningen over dat soort onderwerpen niet hoeven te worden verdrongen, dan kan zelfs zo'n forum nog wonderen doen.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:40:26 #87
236046 NotYou
tigerblood
pi_78757387
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:36 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Precies, een groot deel van de homo's wil laten zien hoe trots ze zijn op hun homofilie, wat mij betreft mag dat wat minder ook al is het om ergernissen te voorkomen.
Zo bedoelde ik 't dan weer net niet. Er zijn naar ik meen genoeg homo's die met die flamboyante botentocht ook niets ophebben. Probleem lijkt mij juist dat homo's, door mensen als jij op dit soort onzin wel worden aangekeken.
Je suis Charlie Sheen
pi_78757400
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Die lees ik heus wel, maar ik reageer er niet allemaal op omdat ik het zo nutteloos vind om bij iedereen te zeggen "Ja, mee eens!". Lijkt me logisch dat ik voornamelijk reageer op de dingen waar ik het niet mee eens ben in zo'n discussie.
nee alleen maar oneens zeggen zet zoden aan de dijk....

je reageerd alleen op dingen waarop je je aangevallen voeld/t (kutspelling)
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:41:00 #89
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_78757403
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:20 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Het is toch wel gebleken dat er hier geen sprake is van "verdedigbaar" of "sterke argumenten" Die zijn er van beide kanten niet, ik weet niet of je erbij was maar ondertussen probeer ik mij iets minder te vervreemden van homo's, met de hoop om ze ooit "volkomen normaal" te vinden.

Yay
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:42:42 #90
236046 NotYou
tigerblood
pi_78757454
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:38 schreef prupke het volgende:

[..]

waarom een zinloze reactie?
het gaat hier om homolilie.....

waarom iemand doodmaken om homofilie???
Je merkt serieus niet op dat ik sarcastisch ben in reactie op jouw dooddoener/cliché? Wat ik aan probeerde te geven was dat jouw post aan dit topic helemaal niets toevoegt.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:43:09 #91
279841 Avey
Blossom!
pi_78757465
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:39 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Achteraf gebleken heb ik het misschien wel goed gestart, ik vind dat er uiteindelijk geen argumenten zijn waarom homo's niet normaal zijn maar ook niet waarom ze wel normaal zijn. Al die argumenten zijn zwak tot matig en redelijk makkelijk te ontkrachten.
Tja, ik weet nog steeds niet hoe je het argument kunt weerleggen dat homoseksualiteit overal in de natuur voorkomt. De enige reden waarom het niet normaal zou zijn zijn omdat het een minderheid is, maar zijn dan alle linkshandige mensen ook niet normaal?
quote:
Daar wil ik wel aan toevoegen dat het achteraf gezien wel iets lomp was inderdaad. Maar misschien een goede wake-up call voor iedereen dat zulke meningen over dat soort onderwerpen niet hoeven te worden verdrongen, dan kan zelfs zo'n forum nog wonderen doen.
Gelukkig maar
And I never will
pi_78757505
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:39 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Waarom is dat jammer?
Dan krijg je een grotere scheiding, wellicht meer voorzieningen speciaal voor homosexuelen en worden de reclames ook aangepast op een groter wordende doelgroep. Dat soort dingen.
quote:
Inderdaad. En snap je nu ook waarom veel mensen het niet me je eens zijn, maar omdat je (in het begin van het vorige topic) geen argument aandroeg zij daar ook verder niets mee konden?
In het vorige topic werden er nauwelijks argumenten aangevoerd, alleen moest ik me verantwoorden tegenover de mensen die andersdenken/homo zijn. Dat ik dan geen krachtig argument kon aanvoeren is niet mijn schuld, het feit dat homosexualiteit normaal is, is nauwlijks makkelijker te verdedigen dan mijn verhaal. Maar puur omdat ik zo denk en ik een topic opende moest ik jullie overtuigen. Dat was dan totaal niet mijn insteek, dat er dan getrolld wordt kan ik ook weinig aan doen.
pi_78757542
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:40 schreef NotYou het volgende:

[..]

Zo bedoelde ik 't dan weer net niet. Er zijn naar ik meen genoeg homo's die met die flamboyante botentocht ook niets ophebben. Probleem lijkt mij juist dat homo's, door mensen als jij op dit soort onzin wel worden aangekeken.
ik vind dat dergelijke parades wel wat minder excentriek mogen ja, dat is niet geheel bevorderlijk voor de " Gayman next door" bij wijze van spreken
pi_78757550
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:42 schreef NotYou het volgende:

[..]

Je merkt serieus niet op dat ik sarcastisch ben in reactie op jouw dooddoener/cliché? Wat ik aan probeerde te geven was dat jouw post aan dit topic helemaal niets toevoegt.
Nee sorry 4 fok smiles doen het niet voor mij!

geef me dan aub echt een sarcastische goed onderbouwde zin die me naar de eeuwige jachtvelden wijst...
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:46:50 #95
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78757557
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:36 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Maar jij laat zelf nooit weten dat je hetero bent?

Sexy lezeres shoots van panorama

Alle vrouwen zijn aantrekkelijk
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:17 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Sapperdefap

Als een homofiel soortgelijke topics had aangemaakt en soortgelijke reacties had gegeven had jij dat waarschijnlijk gezien als een homo die overal wil laten zien dat hij homofiel is.

Hetero's doen het net zo goed als homo's ( zie de vele sexuele getinte UI die vele hebben)
Alleen als een homo het doet valt het je meer op waarschijnlijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:47:40 #96
279841 Avey
Blossom!
pi_78757580
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:44 schreef Gijsdezeikerd het volgende:In het vorige topic werden er nauwelijks argumenten aangevoerd, alleen moest ik me verantwoorden tegenover de mensen die andersdenken/homo zijn. Dat ik dan geen krachtig argument kon aanvoeren is niet mijn schuld, het feit dat homosexualiteit normaal is, is nauwlijks makkelijker te verdedigen dan mijn verhaal. Maar puur omdat ik zo denk en ik een topic opende moest ik jullie overtuigen. Dat was dan totaal niet mijn insteek, dat er dan getrolld wordt kan ik ook weinig aan doen.
Dit is dus wat ik bedoelde met mijn theepot om Saturnus. Jij bent degene die een stelling neerlegt. Waarom zou de rest van de wereld het omgekeerde moeten beargumenteren?

Hetzelfde als met de eeuwige discussie over een god.
And I never will
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:47:56 #97
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78757592
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:43 schreef Avey het volgende:

[..]

Tja, ik weet nog steeds niet hoe je het argument kunt weerleggen dat homoseksualiteit overal in de natuur voorkomt. De enige reden waarom het niet normaal zou zijn zijn omdat het een minderheid is, maar zijn dan alle linkshandige mensen ook niet normaal?
Daar heb ik ooit nog eens een lemming over gemaakt:
Homo's en hun wijverige gedrag. (originele topic)
Linkshandigen en hun linkse gedrag.
Hoogachtend,
Erik.
pi_78757604
quote:
Door de veronderstelling dat alles wat in de natuur gebeurt volkomen "normaal" is aan te wijzen en uit te kleden. Bijvoorbeeld door te vragen waarom dat normaal is en we alles moeten baseren op de natuur.

Er worden in de natuur ook koeien met 4 poten geboren, dus omdat het in de natuur gebeurt (met enige regelmaat) is het maar normaal.
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:49:01 #99
279841 Avey
Blossom!
pi_78757622
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:47 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Daar heb ik ooit nog eens een lemming over gemaakt:
Homo's en hun wijverige gedrag. (originele topic)
Linkshandigen en hun linkse gedrag.

Geniaal.
And I never will
  vrijdag 5 maart 2010 @ 00:49:03 #100
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_78757624
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 00:25 schreef Avey het volgende:

[..]

Echt waar? Dan woon ik nog een tolerante buurt als ik dit zo lees.
Niet mijn buurt hoor. Rembrandtpeinbuurt, waar dus naast een hoop aso tenten.. (you fill in the blanks) ook een hele hoop gay/lesbo bars hebt. Tja, dat botst weleens. En wij durven daar niet hand in hand te lopen nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')