quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:29 schreef Vierkantblokje het volgende:
Zo jonge gek ik kreeg spontaan een harde sjonge jonge gek ets tog gewoon niet normaal
Ochjee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef Garisson72 het volgende:
Het hele topic gaat nauwelijks in op het moois dat in de TT wordt beloofd. Zulke fratsen weet ik niet te appreciëren, zéker niet als het om BH-loze chicks gaat.
Als ze nog strak in pak zijn heb ik er vrij weinig op aan te merken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef Poostema het volgende:
BH-loze vrouwen zijn vies.
Vooral als ze oud en verrimpeld zijn...
Dan lopen ze haast op hun tepels!
Terechte klacht!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:32 schreef Poostema het volgende:
BH-loze vrouwen zijn vies.
Vooral als ze oud en verrimpeld zijn...
Dan lopen ze haast op hun tepels!
Terechte klacht!
Machinistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:40 schreef Maikuuul het volgende:
In Maastricht betaalde ik laatst ongeveer 50 knakkers voor een paspoort
Alsof zo'n blaadje van een paspoort zo duur is... hoeveel pagina's bevat het ? 20 ?quote:
Over gleuven gesproken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof zo'n blaadje van een paspoort zo duur is... hoeveel pagina's bevat het ? 20 ?
50/20=2.50 per velletje, das toch niet te geleuven ?
kzou haar wel geven hoor sjonge jonge gekquote:
quote:
Terechte klacht, maar de dame in je OP heeft wel degelijk een BH aanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Geachte lezer,
Ik heb vandaag mijn ID-kaart verlengd nadat ik er laatst achterkwam dat deze op 29 december vorig jaar al was verlopen.. Van tevoren even checken op amsterdam.nl of en wanneer er een inval bij mij thuis zou plaatsvinden zodat ik als een ridder in een harnas ten strijde zou kunnen trekken. Nou ja, voor die identiteitskaart zou ik blijkbaar het volle bedrag dat ze daarvoor in rekening mogen brengen, namelijk ¤42,85 mogen betalen
.
Bij Amsterdam denkt men meestal meteen aan hoeren, dus met dat referentiekader spotte mijn oog het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: http://www.loket.amsterda(...)00/stadsdeel/oudzuid - het zijn random achtergronden zie ik nu.
Like, yo. Dit komt er gewoon doorheen (letterlijk en figuurlijk)? Als ze nou lekker was..
Extra klacht: Een duif die een nest probeert te bouwen op mijn balkon. Daarvoor kun je bij mij niet je ei kwijt
. Ik heb die rommel met een plastic tas aangepakt en in de prullenbak gesmeten. Ik hoop niet dat die beesten zodanig ziektes verspreiden en ik morgen de pijp uit ben. Als het nou een kip was..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er was eens....
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:32 schreef Maitje het volgende:
Zonder bh rondbanjeren is betekend:
FREEDOM!!Topless rondlopen is pas vrij zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Jaja! Zulke misstanden dienen zonder omhaal aan de kaak gesteld!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |