quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Een excuus voor die zuiplappen om stomme muziek te draaien en nog meer te zuipen dan ze al doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij was het gisteren een feestdag in Bulgarije (de dag dat ze onafhankelijk van de Ottomanen werden)!
Had dat gezegd dan. Dan had ik je Ottomaanse muziek gestuurd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Volgens mij was het gisteren een feestdag in Bulgarije (de dag dat ze onafhankelijk van de Ottomanen werden)!
Dat gaat moeilijk als ik in mijn ouderlijk huis zitquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Had dat gezegd dan. Dan had ik je Ottomaanse muziek gestuurd.
Zet dit lied nu maar aan, gewoon om hem te pesten.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Had dat gezegd dan. Dan had ik je Ottomaanse muziek gestuurd.
Zet dit lied nu maar aan, gewoon om hem te pesten.
Misschien zit het in hun DNA dat ze het meteen herkennen? Ottomaanse Mehter bandjes speelden dit soort muziek wanneer de Ottomanen hun grondgebied veroverden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk als ik in mijn ouderlijk huis zit.
Maar wordt zulke muziek meteen herkend door Bulgaren dan?
Damn..quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:37 schreef IHVK het volgende:
Bortecinem, heb je gelezen wat er naast je video straat. Rechts.
Ik ga nu een kind baren. Alles voor vaderlandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Turkse vrouw en Turkse man! Jouw ras is aan het uitsterven, baar veel kinderen om jouw ras in leven te houden.quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ga nu een kind baren. Alles voor vaderland!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedzo Julis.![]()
Nah veel, 1tje extra maarquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse vrouw en Turkse man! Jouw ras is aan het uitsterven, baar veel kinderen om jouw ras in leven te houden.
Zoiets.
Ik Hou Van Koerden mag geen kinderen barenquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik Hou Van Koerden mag geen kinderen baren.
Wie noemde mij zo ooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was wel grappig.![]()
Undercovver.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Jongens, IHVK is zelf gewoon een KOERD!!!!!!!!!!!!
't Zal burakius wel zijn geweestquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wie noemde mij zo ooit.
Was wel grappig.
Ze gaat haar cijfers ophalen en aan het eind van het jaar komt ze met het leuke bericht dat ze over is.quote:
Oh ja, cool story bro.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze gaat haar cijfers ophalen en aan het eind van het jaar komt ze met het leuke bericht dat ze over is.![]()
En dan kunnen we de hele zomer met haar slowchatten.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze gaat haar cijfers ophalen en aan het eind van het jaar komt ze met het leuke bericht dat ze over is.![]()
En dan kunnen we de hele zomer met haar slowchatten.
Voertaal is Nederlands in deze reeks.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef donnerkabab het volgende:
Ermeni tasarisi ABDde kabul edildi..
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef donnerkabab het volgende:
Ermeni tasarisi ABDde kabul edildi..
Relatief gezien minder schoon dan mijn ouderlijk huis, maar schoner dan het gemiddelde studentenhuis dat ik tegen ben gekomenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef Bortecinem het volgende:
Wik is je huis al schoon trouwens? Of laat je huisgenoot alles aan jou over?
Zeg dan eens watquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
oke
Jullie kunnen met mij ook slowchatten hoor
Wat een klojo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Relatief gezien minder schoon dan mijn ouderlijk huis, maar schoner dan het gemiddelde studentenhuis dat ik tegen ben gekomen. Het is allemaal redelijk klein en dus makkelijk schoon te houden.
Hij maakt af en toe schoon, maar ik wat vaker. Ik moet een keer een schoonmaakrooster maken, maar uit ervaring van anderen kan ik zeggen dat dat toch nooit werkt.
Çquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
oke
Jullie kunnen met mij ook slowchatten hoor
Bulgaren hebben gewoon een ander idee van schoon dan Nederlandersquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:56 schreef IHVK het volgende:
Ayça we willen je nooit kwijt en we houden van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Hahahaha. Misschien moet je eens met hem gaan praten ofzo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bulgaren hebben gewoon een ander idee van schoon dan Nederlanders.
Maar ik ben ook veel smerigere mensen tegengekomen, hoor, ik weet niet waar die kerel al zijn etensresten en vieze vaat laat, volgens mij stapelt hij dat allemaal op in z'n kamer zodat ik er geen last van heb.
Ga jij niet over dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:58 schreef Ayca het volgende:
Maar zo bedoelde ik het trouwens niet, meer van als je blijft zitten kan je in de zomervakantie ook slowchatten..![]()
Hoeveel onvoldoendes sta je en hoe diep zijn die onvoldoendes?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:02 schreef Ayca het volgende:
Wat moet ik doen dan? het heeft toch geen zin meer.
Te veel, te diep.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoeveel onvoldoendes sta je en hoe diep zijn die onvoldoendes?
Wist je toch al...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
Ik dacht eerst dat Bilmi alleen kut ervoorstond, maar Ayça dus ook
http://www.milliyet.com.t(...)8/default.htm?ver=52 Hier staat wel wat er gaande isquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
Wat is er nou met Amerika, gaat iemand dat nog uitleggen? Wat is tasara??
We hoopten allemaal diep in ons hart dat jij gewoon alleen maar 10-en haaldequote:
Ah ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:04 schreef Julis het volgende:
[..]
http://www.milliyet.com.t(...)8/default.htm?ver=52 Hier staat wel wat er gaande is
Jij denkt dat als ik blijf zitten mijn ouders mij nog een keer naar Rome laten gaan, als een soort van cadeau?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:06 schreef IHVK het volgende:
Nou ja misschien kan je nog een keer naar Rome?
Zoals Frank Lucas als de Baasquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Tssssssssssssss, Rome_! Wij reisden heel Vietnam door
.
Exotisch.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:10 schreef Julis het volgende:
Wij gaan over ongeveer 4 weken naar München
Waar wil je dan naar toequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil niet naar Turkije dit jaar. Iig niet met mijn ouders. Ufff.
Ik heb nog nooit iemand 'ufff' horen zeggen in het dagelijkse leven. Wel 'oefff'. Hebben we het hier over hetzelfde woordquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik wil niet naar Turkije dit jaar. Iig niet met mijn ouders. Ufff.
Üüüff is Turks haha.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand 'ufff' horen zeggen in het dagelijkse leven. Wel 'oefff'. Hebben we het hier over hetzelfde woord?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:14 schreef IHVK het volgende:
ik wil 2 weken naar Turkije dit jaar.![]()
Meer niet.
Ik ga waarschijnlijk met mijn ouders, en dat is dan na 2 weken wel leuk geweest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..].
Langer houden jullie het daar niet uit?
ik tel nu hoeveel leuke mensen htc hero zeggen en hoeveel leuke mensen blackberry.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stomme vraag, de HTC Hero natuurlijk.
Ja dat is het 'm juist. Ouders.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk met mijn ouders, en dat is dan na 2 weken wel leuk geweest.
ik hoor ook dingen als: neem geen bb, want dan lijk je op een marokkaan..quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik hoor ook dingen als: neem geen bb, want dan lijk je op een marokkaan..
Geef eens voorbeeldenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ouders kan ik wel nog wel aan. Dorp niet.
Dorp is prachtig hoor, maar sommige mensen daar.
heb liever geen touchquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Ik zou ook voor de HTC gaan. Blackberry is meer voor mensen die superveel moeten mailen en niet om kunnen gaan met software toetsenbord.
Oh ik kan dorp juist wel aan. Dorp.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ouders kan ik wel nog wel aan. Dorp niet.
Dorp is prachtig hoor, maar sommige mensen daar.
Bekrompen, iedereen kent iedereen, roddellen, ruzie's.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ik kan dorp juist wel aan. Dorp.
Ze zijn gewoon verslaafd aan dramaquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bekrompen, iedereen kent iedereen, roddellen, ruzie's.
Je kan er een soap over maken.
Bilmem artik. Ons dorp is tof. Ik ga altijd met mijn nicht davar gutmek.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Bekrompen, iedereen kent iedereen, roddellen, ruzie's.
Je kan er een soap over maken.
het Oostenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie is, maar in dit dorp waar ik nu ben valt echt niks te beleven. Het is 's zomers wel oke, genieten van het weer + de rust en chillen met vrienden en familie, maar toch... Geef mij maar de stad.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bilmem artik. Ons dorp is tof. Ik ga altijd met mijn nicht davar gutmek.
Een soort jumpstyle voor het hele dorp dus?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:26 schreef IHVK het volgende:
davar gutmek= dansen op keiharde muziek midden in het dorp
wik.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:26 schreef IHVK het volgende:
davar gutmek= dansen op keiharde muziek midden in het dorp
wik.
Dat was de grap.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uit wat voor dorp kom jij? HAHAH
Davar gutmek = geiten hoeden.
Oh, ok.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haat? Ik ben juist verdrietig omdat wij geen ezels hebben.
Kom maar naar ons dorp. Ik organiseer een jumpstylefeest voor jou.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Jammer, jammer. Ik had net gehoopt dat Turken stiekem jumpstylefeesten voor het hele dorp organiseerden.
Yayla hebben wij ook. Een yayla met tenten enzo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:36 schreef Julis het volgende:
Wij hebben geen specifiek dorpje waar we altijd heen gaan in Turkije![]()
. Maar wel een 'yayla'
.
Wij een yayla met stenen huizenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yayla hebben wij ook. Een yayla met tenten enzo.
Zo'n feest zeker, haterquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom maar naar ons dorp. Ik organiseer een jumpstylefeest voor jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Wat een toeval, Feestbeest is mijn tweede naam.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom maar naar ons dorp. Ik organiseer een jumpstylefeest voor jou.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo'n feest zeker, hater:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahshhahahahaha neee maar je brengt me wel op ideeën.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit doen we allemaal voor je bestwilquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:51 schreef wikwakka2 het volgende:
En de Turken maar beweren dat ze gastvrij(er dan de Nederlanders) zijn.
Hihihi, graag gedaanquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Je hebt gelijk, nog even éen hoofdstuk doornemen en ik ben klaar voor vandaag. Bedankt voor de herinnering, Julide.
Wij hebben alleen kippenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:30 schreef IHVK het volgende:
Koeien, kippen, ganzen en ezels hebben wij.
Vroeger ook paarden blijkbaar, nu niet meer.
Geeft niet. Ik corrigeer je wel, zodat je het langzaam maar zeker leert.quote:
Maar ik maak normaal gesproken nooit de-het fouten hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik corrigeer je wel, zodat je het langzaam maar zeker leert.
Ik maak ze ook wel eens. Zo zeg ik 'de krat' in plaats van 'het krat', omdat ik het krat voor geen meter vind klinken.
Weet ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wrap met kaas uit HET tostiapparaat, geen tosti.
Oh dat is grappig, daar dacht ik net ook aan. De wrap die ik net had vond ik ook te zoet maar dit was ook een ander merk dan dat we normaal hebben, ook uit de supermarkt maar die zijn totaal niet zoet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ikmaar we hebben geen wraps thuis... en sowieso zijn die dingen uit de supermarkt te zoet
Dat was mijn avondmaal.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Vreetzakken!
Ik ben jaloers dat ik geen wraps in huis heb.
Ah okéquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh dat is grappig, daar dacht ik net ook aan. De wrap die ik net had vond ik ook te zoet maar dit was ook een ander merk dan dat we normaal hebben, ook uit de supermarkt maar die zijn totaal niet zoet.
Dat heb ik met 'de topic'quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik corrigeer je wel, zodat je het langzaam maar zeker leert.
Ik maak ze ook wel eens. Zo zeg ik 'de krat' in plaats van 'het krat', omdat ik het krat voor geen meter vind klinken.
Schoolfoto'squote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:05 schreef Julis het volgende:
Ik heb nu twee tussenuren en daarna twee uur gym! We hadden vandaag schoolfoto's. Ik was er helemaal op voorbereid. Haren, check. Glimlach, check. Zegt hij: "Wil je ook je tanden laten zien?". Ik zeg:"Nee!!". En dan maakt hij precies wanneer ik dat zeg een foto
. Moest ik nog een keertje. Mja, het zijn maar schoolfoto's
.
Hehequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Schoolfoto's. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar kregen, maar er is nog nooit een goede schoolfoto van mij gemaakt
.
Goedemiddagquote:
Ik heb nu een tussenuurquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:46 schreef TheMagnificent het volgende:
En je hebt zomaar een computer binnen handbereik? Of zit je in een tussenuur in de mediatheek? Bij ons werd je destijds de mediatheek uitgetrapt als je op de computer met andere dingen bezig was dan iets met educatieve doeleinden.
Nehquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:11 schreef Rookert het volgende:
Gewoon maken, je kan hem in 3 uur af hebben
Ik lig nog in bed
In het Oosten zijn mensen nog vriendelijkquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik heb nu een tussenuur. Ja, computerlokaal. Ik zit helemaal achterin. Controle hier is niet zo streng
.
Grapjasquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:37 schreef Bortecinem het volgende:
En in het Zuiden zijn ze het vriendelijkst.
In het Westen en Zuiden heb je ook vriendelijke mensenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In het Oosten zijn mensen nog vriendelijk.
En, hoe groot is het verschilquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Oei, net met mijn vader een 46" tv + bluray speler + digitale tv dinges gekocht. Ben benieuwd of digitale tv/hd echt zo'n groot verschil maakt.
Weet ik nog niet, hij is hem nu aan het ophalenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:21 schreef Julis het volgende:
[..]
In het Westen en Zuiden heb je ook vriendelijke mensen(denk ik).
[..]
En, hoe groot is het verschil?
Oeh, spannendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, hij is hem nu aan het ophalen. Ik hoop alleen dat die ziggo smartcard meteen werkt.
Die oude is zo'n crt-bakbeest, dus daar heb ik weinig aan (al helemaal als ik hem naar Rotterdam zou moeten slepenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Oeh, spannend. Wat gaan jullie doen met die oude TV? Krijg jij die
?
Ik kwijl jaloersquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Oei, net met mijn vader een 46" tv + bluray speler + digitale tv dinges gekocht. Ben benieuwd of digitale tv/hd echt zo'n groot verschil maakt.
Oh zo. Ik dacht: student = arm. Blijkbaar niet zo arm als ik dachtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die oude is zo'n crt-bakbeest, dus daar heb ik weinig aan (al helemaal als ik hem naar Rotterdam zou moeten slepen). Ik denk dat hij op zolder wordt neergezet of zo
.
Ik heb al een 32" lcd op mijn kamer staanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh zo. Ik dacht: student = arm. Blijkbaar niet zo arm als ik dacht.
Kazachstan...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
President van Kazachstan heeft drie vrouwen, wtf.
Ach, ome Berlus heeft er wel meer gehadquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
Toe maar, wat een luxequote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb al een 32" lcd op mijn kamer staan. Had mijn vader van z'n werk gekregen nadat zijn team een prijs had gewonnen
.
Hahahahaha nu je het zegt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kazachstan.... Wat verwacht je van het land waar Borat vandaan komt!!11!1111
.
Voor presidenten gelden speciale regels zeker.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
Berlusconi is sowieso een playboy.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Ach, ome Berlus heeft er wel meer gehad. (oké, dan niet getrouwd)
Echt weird hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:45 schreef IHVK het volgende:
[..]
Voor presidenten gelden speciale regels zeker.
De gemiddelde Nederlandse student die een beetje van techonologie houdt heeft dezer dagen wel een lcd-tv op z'n kamer staanquote:
LCD tv's zijn tof. OLED wordt nog toffer!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlandse student die een beetje van techonologie houdt heeft dezer dagen wel een lcd-tv op z'n kamer staan.
:squote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je ze geklapt? Omdat ze blij 'keken'?
Hmm, wij zijn helemaal geen OLED-tv's tegengekomen, wel een paar LED-tv's, maar die waren meteen al een euro of 1500quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
LCD tv's zijn tof. OLED wordt nog toffer!
Hoe kom je daarbij?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik snap het gewoon niet. Hebben mannen geen schaamtegevoelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Berlusconi is sowieso een playboy.
Staat op wikipedia.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Ik lees dat ie gewoon één vrouw heeft.
Niet het vreemdgaan maar het feit dat hij met zijn 74 jaar een relatie aangaat met een 18-jarig meisje is gewoon goor. Echt baaah gewoon.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik snap het gewoon niet. Hebben mannen geen schaamtegevoel? Niet dat vrouwen altijd lief zijn
. Ik vind vreemdgaande gasten sowieso weirdo
.
Ja, dat is ook bahquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet het vreemdgaan maar het feit dat hij met zijn 74 jaar een relatie aangaat met een 18-jarig meisje is gewoon goor. Echt baaah gewoon.
Oeps, over het hoofd gezien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Staat op wikipedia.
''Recent book by his former son-in-law Rahat Aliev titled "Godfather-in-law" has shed a light into many corrupt and criminal activities by Nursultan Nazarbayev. Everything book contained was, in principle, known before, but have never before been summarised in such a coherent manner. For example, it became publicly known that Nazarbayev has three wives: Sara Nazarbayev, an official one, Gulnara Rakisheva, a second one, and Assel Issabayeva, a third one 1999 Miss Astana. The latter can be confirmed by youtube videos[24]''
Het zal je dochter maar zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dat meisje ook.Wat mensen wel niet doen voor geld.
Goed?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Het zal je dochter maar zijn. Hoewel... ik denk dat sommige ouders het juist goed vinden
.
Hoewel 18 officieel volwassen is, vind ik het ook wat jong om te trouwen (vooral met iemand van 74).quote:
Geld he. Ken een homo die met iemand van in de 70 een "relatie" heeft.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hoewel 18 officieel volwassen is, vind ik het ook wat jong om te trouwen (vooral met iemand van 74).
Geen PI's hèquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik dacht, die IHVK, die gast, als hij later rijk wordt...
Oh niet?quote:
Wtf...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh niet?
Het is gewoon een player, het feit dat hem het lukt is wel erg, dat ligt aan die meisjes
Mao had vroeger voor het weekend zin in een zwembad vol met naakte meisjes en die liet ie dus van de straat pikken en in zijn zwembad droppen. Dikke orgies waren dat naar het schijntAls je dan een foto van Mao ziet...
Haha, op mijn Hero kreeg ik maandelang standaard de normale layout te zien, omdat fok te faal was om automatisch te mobiele layout te laten zienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:09 schreef IHVK het volgende:
Misschien moet ik een fok abbo nemen. Dan mag je de normale layout o mobiel.
Dit is echt zo een vraag wat gaat leiden tot een enorme discussie hier.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:25 schreef Rookert het volgende:
Is die Armeense genocide 'waar' of niet?![]()
Ik moet me er even over inlezen eigenlijk
welke genocide?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
Weer lekker veel over de Armeense genocide op televisie..
Pffquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is echt zo een vraag wat gaat leiden tot een enorme discussie hier.
Karbonade zometeenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:27 schreef Ayca het volgende:
We negeren die vraag gewoon helemaallaten we het over eten hebben!
Er stond een keer een topless vrouw in de Purno achterop een Engels tijdschrift wat ik van school kreegquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:55 schreef donnerkabab het volgende:
ik krijg al een pornogevoel van dit ding..![]()
[ afbeelding ]
Mensenquote:Man aangehouden voor seks met koe
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft een 33-jarige man aangehouden die seks zou hebben gehad met een koe.
Plaats van handeling was kinderboerderij Molenwei aan de Brammertstraat in Rotterdam-Zuid. De man wordt verdacht van overtreding van Dierenwelzijnswet, liet de politie vrijdag weten.
Het incident met de dierenseks werd in de nacht van donderdag op vrijdag ontdekt door een beveiliger van de dierenboerderij.
Koeienharen
Hij zag de verdachte rondlopen op het terrein. De beveiliger waarschuwde de politie, die de Rotterdammer aanhield. De man zat onder de koeienharen waardoor de verdenking postvatte dat hij seksuele handelingen had verricht met een koe op de kinderboerderij.
Een dierenarts heeft zich over het slachtoffer ontfermd.
Whehequote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
lame.
Jij bent toch een vrouw?
Maak eten dan.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
lame.
Jij bent toch een vrouw?
Maak eten dan.
Is goed.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik ben een meisje![]()
Ik kan spaghetti voor je maken?
Potnoodles? of noodle-noodles?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:14 schreef IHVK het volgende:
Op de derde mag maakte Unilever noodles. En hij zag dat het goed was.
Lekker. Ik heb een boterham gekookte ei op.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb net patat en kroketten op. Met extra veel mayo en curry.
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lekker. Ik heb een boterham gekookte ei op.
Yumyum noodles.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
'Good-noodles'
Gewoon die instant 3-minuten dingen.
Rijstebrij ofzo? Wat is hetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Als toetje heb ik vandaag Keşkül op.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ooook.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je stokbrood nemen en dan kaas, tomaat, augurk en een sausje van yoghurt, bieslook, citroensap en heel klein beetje mayonaisequote:
Goed idee voor de volgende keer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet je stokbrood nemen en dan kaas, tomaat, augurk en een sausje van yoghurt, bieslook, citroensap en heel klein beetje mayonaise
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit op; wel veel over gehoord, dat het lekker is. Moet ik ook een keer proberen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is het verkrijgbaar bij de Turk (in een pakje ofzo)?
Thanks, omdat het nergens op leekquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, geen rijstebrij...
http://en.wikipedia.org/wiki/Ke%C5%9Fk%C3%BCl
En waarom die-smiley?
Tegen m'n moeder zeggen dan, dat ze de volgende keer Salep moet meenemen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Deze heb ik altijd:
[ afbeelding ]
Moederskindjequote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tegen m'n moeder zeggen dan, dat ze de volgende keer Salep moet meenemen.
Sommige 'delicatessen'...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Gatverdamme! Er is een Turks toetje dat ''Tavuk göğsü'' (''Kippenborst'') heet, waarvan ik dacht dat het deze naam had gekregen omdat de vorm daar op lijkt, maar er blijkt dus echt kip in te zitten. Ja, in een toetje! ;r
Volgens mij niet hoor.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Gatverdamme! Er is een Turks toetje dat ''Tavuk göğsü'' (''Kippenborst'') heet, waarvan ik dacht dat het deze naam had gekregen omdat de vorm daar op lijkt, maar er blijkt dus echt kip in te zitten. Ja, in een toetje!
Omdat je het niet proefde...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Ik heb zo vaak Tavuk gogsu gegeten en er zat nooit kip in.
Wiki en mijn moeder zeggen van wel...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Ik heb zo vaak Tavuk gogsu gegeten en er zat nooit kip in.
MIjn moeder en de receptenwebsites zeggen van niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wiki en mijn moeder zeggen van wel...
http://en.wikipedia.org/wiki/Tavuk_g%C3%B6%C4%9Fs%C3%BC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |